Haha, ja eat your heart out Lordiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me met al dat bloed en die outfits
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar Are you being served? vind je niet leuk.
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geldt dat voor de hedendaagse popmuziek. Handvol goede acts en nummers en de rest bagger.
I & A 4 lifequote:
Internet-Fax of RealLife-Fax? Ik heb vernomen dat daar verschil tussen zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist een fax gewonnen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ja eat your heart out Lordi
Hmmm.... Nou, oké dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.
Zo had je ook nog Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en nog een paar. Af en toe heerlijk om te kijken.
En mijn nummer 1 comedian is nog altijd Jimmy Carr, dus ja Britse humor.
[..]
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.
[..]
I & A 4 life
Helaas gaat dat ook steeds meer op voor andere genres.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.
Zo had je ook nog Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en nog een paar. Af en toe heerlijk om te kijken.
En mijn nummer 1 comedian is nog altijd Jimmy Carr, dus ja Britse humor.
[..]
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.
Typisch weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]dan zou dat wel voor het eerst zijn dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken
echt wel ik kan er helemaal kapot om gaan van het lachen zo gortdroogquote:
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nieuw hier, of een oudere R&P poster die weer eens kwam kijken?
Oh oké! Succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijn
Ik ook en met mij vele andere metalheadsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]dan zou dat wel voor het eerst zijn dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en met mij vele andere metalheads
Heerlijk jaquote:
Welkom beste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijn
Blaudzun zou ook een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
maar ik denk als we serieus zijn als we bijvoorbeeld een band zoals within temptation zouden sturen
dat zou ook niet geheel verkeerd zijn
Je mag kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Internet-Fax of RealLife-Fax? Ik heb vernomen dat daar verschil tussen zit.
Mr. Bean vind ik dan weer niet leuk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk ja
The Thin Blue Line
Mr. Bean
Fawlty Towers
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blaudzun zou ook een goede keuze zijn
Zulke oude series zijn na twintig jaar nog steeds even grappig. Geweldig is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt wel ik kan er helemaal kapot om gaan van het lachen zo gortdroog
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
maar ik denk als we serieus zijn als we bijvoorbeeld een band zoals within temptation zouden sturen
dat zou ook niet geheel verkeerd zijn
Dank u, m'n beste.quote:
Wel van gehoord, maar nooit gezien.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Keeping up appearances blijft ook geweldig.
En Blackadder.
Blackadder vond ik dan weer meh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En Blackadder.
quote:
Hyacinth Bouquet (Bucketquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En Blackadder.
Deze man weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En Blackadder.
Het is wat je er zelf van maakt. Je kan een briljant nummer schrijven en meedoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...
Ja die is ook leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blackadder vond ik dan weer meh.
It Aint Half Hot Mum kon ik dan weer wel waarderen
Je zal er maar mee getrouwd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hyacinth Bouquet (Bucket)
.
En idd, Blackadder.
Niet overtuigd..?quote:
Valt wel mee toch? Pop is eigenlijk niks meer dan muziek die op dat moment populair is. Nooit begrepen waarom dat ineens een genre is geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gaat dat ook steeds meer op voor andere genres.
Absolutely fabulous toch? Met die hysterische vrouwen?quote:
dat klopt en ik ben nu ook heel nostalgisch the wonder years aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke oude series zijn na twintig jaar nog steeds even grappig. Geweldig is dat.
mja voor shock gedeelte is het al gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...
[..]
Dank u, m'n beste.
Ja die was ook tof, met Gaz toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
Two Pints of Lager vind ik ook echt geweldig!
dat klinkt wel lekker tijnquote:
O god ik hoor die stem gewoon in mijn hoofd...quote:
Luistert lekker weg als achtergrondmuziekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet overtuigd..?
[..]
Valt wel mee toch? Pop is eigenlijk niks meer dan muziek die op dat moment populair is. Nooit begrepen waarom dat ineens een genre is geworden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O god ik hoor die stem gewoon in mijn hoofd...
Wonder years was ook tof ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt en ik ben nu ook heel nostalgisch the wonder years aan het kijken
[..]
mja voor shock gedeelte is het al gedaan
en WT heeft eurovisie niet nodig indd maar ik denk wel dat zij het goed zouden doen
Omg ja, dat moet ik terugzien.quote:
Winnie Cooperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg ja, dat moet ik terugzien.
Hoe wil je Backstreet Boys en Britney Spears dan noemen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet overtuigd..?
[..]
Valt wel mee toch? Pop is eigenlijk niks meer dan muziek die op dat moment populair is. Nooit begrepen waarom dat ineens een genre is geworden.
[..]
Absolutely fabulous toch? Met die hysterische vrouwen?
pijn aan mijn orenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe wil je Backstreet Boys en Britney Spears dan noemen?
Slecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er nog ben hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Oh god, al die alternatievelingen hier.
Inderdaad, my nigga.quote:
Aanslagen op je gehoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
JAquote:
Dus als je slechte muziek niet kunt waarderen ben je maar een alternatieveling?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Ik was vroeger gewoon fan van de Backstreet Boys en de Spice Girls, hoor. En nu van Pink Floyd, AC/DC, Dire Straits en Guns 'n Roses, o.a..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Zo lang?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA! Heeft tien jaar gelopen, die serie
.
Dat dacht ik ook, maar hij liep van 2001 tot 2011.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lang?
Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Dacht dat er maar een seizoen of 2 van was.
Ik ook normaal dan. Al was ik nooit fan van bsb en spice girls, Britney was wel een guilty pleasure.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vroeger gewoon fan van de Backstreet Boys en de Spice Girls, hoor. En nu van Pink Floyd, AC/DC, Dire Straits en Guns 'n Roses, o.a..
Heel normaal dus.
Niksquote:
Dan heb ik de laatste afleveringen denk ik nooit gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij liep van 2001 tot 2011.
Ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
Oeh, wie zou er zo een ijsje gaan eten?
Jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
Oeh, wie zou er zo een ijsje gaan eten?
Fappen op britney jij viezerikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook normaal dan. Al was ik nooit fan van bsb en spice girls, Britney was wel een guilty pleasure.
Omdat ze vaak klagen over alles wat populair is en zichzelf zo enorm intellectueel vinden (uiteraard ten onrechte).quote:
Alto's zijn ook gewoon een meeloopclubje hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze vaak klagen over alles wat populair is en zichzelf zo enorm intellectueel vinden (uiteraard ten onrechte).
ik heb ook wel zo mijn guilty pleasures hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze vaak klagen over alles wat populair is en zichzelf zo enorm intellectueel vinden (uiteraard ten onrechte).
Nog slechter dan nagels over een schoolbord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ze er zeer geil uitzag.....................quote:
Die heb ik gister een bak opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watvoor dan?
[..]
Ja.We hebben Ben & Jerry's half baked.
Britney vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook normaal dan. Al was ik nooit fan van bsb en spice girls, Britney was wel een guilty pleasure.
Gebakken ijs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watvoor dan?
[..]
Ik klaag niet over dingen die populair zijn. Ik klaag over slechte muziek die populair wordt. En intellectueel, ik niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog slechter dan nagels over een schoolbord.
Ja is lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die lekker?Ik ken hem nog niet, hij klonk wel lekker.
Lidl waterijsje...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watvoor dan?
[..]
[snob]Dat vind ik niet echt onder 'vanalles' vallen...[/snob]quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:36 schreef rival het volgende:
Ik luister naar van alles....
In mijn afspeellijst wisselen mensen als Billy Joel, lil Wayne, chris rea, david guetta en avril lavigne elkaar af... om maar wat te noemen
Volgens mij kan dat tegenwoordig weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
BSB. Ik zou zo graag naar een concert van hun willen!
Generalisatie op zijn best.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk gewoon allemaal onder popmuziekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[snob]Dat vind ik niet echt onder 'vanalles' vallen...[/snob]
dat klopt de 90s zijn weer inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat tegenwoordig weer
Ze waren toch laatst in Antwerpen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
BSB. Ik zou zo graag naar een concert van hun willen!
Maar Aloe blac staat er ook tussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[snob]Dat vind ik niet echt onder 'vanalles' vallen...[/snob]
Kloptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat tegenwoordig weer
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk gewoon allemaal onder popmuziek
quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon lekker luisteren wat je mooi vind, fuck de haters.
Zo met allesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
Niet, ik ben hier voor julliequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
Zo met alles
Je bent hier voor jezelf!
Nee, ik zoek de artiesten zorgvuldig uit voor mijn gewenste imago.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
Te goed voor deze wereldquote:
Stiekem nog echt zo ook he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zoek de artiesten zorgvuldig uit voor mijn gewenste imago.!
Daar ben je niet de enige in vermoed ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, moet aan mijn street credibility denken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of ik nou voor het stoplicht sta met stevie wonder of met wayne wonder... het maakt me niet uit. ik zing voluit meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, moet aan mijn street credibility denken natuurlijk.
Neger.
Hier op 't forum of in DM?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik jou iets persoonlijks vragen?
Stevie is tof.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Of ik nou voor het stoplicht sta met stevie wonder of met wayne wonder... het maakt me niet uit. ik zing voluit mee
Dan moet ik dus eerst weten wat mijn imago is en de daarbij passende muziek uitzoeken. Zo lastig allemaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in vermoed ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stevie is tof.
I just called to say I love youuuuuuuu
I just called to say how much I careeeee
hou jij het nou maar mooi bij je metalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik dus eerst weten wat mijn imago is en de daarbij passende muziek uitzoeken. Zo lastig allemaal
Wanneer gaan we daten?quote:
Ahwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stevie is tof.
I just called to say I love youuuuuuuu
I just called to say how much I careeeee
Dat was ik wel van planquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
hou jij het nou maar mooi bij je metal
Respect voor de woordspeling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plantot ik ooit wellicht later als ik groot ben last van metaalmoeheid krijg
dan ga ik iets anders luisteren
mja ik had laatst zoveel metal geluisterd in 2 dagen dat ik het echt effe helemaal zat wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plantot ik ooit wellicht later als ik groot ben last van metaalmoeheid krijg
dan ga ik iets anders luisteren
Nee, welk imago je wiltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik dus eerst weten wat mijn imago is en de daarbij passende muziek uitzoeken. Zo lastig allemaal
Je hebt nog geen datum?quote:
Inderdaadquote:
Nooit gedacht, natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder dat Thug Life imago zit ook een liefdes ballad type
Kijk dat is nog eens een simpel antwoord.quote:
Wat nog meer niet dan?quote:
Thugs get lonely too natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Nooit gedacht, natuurlijk.
Ga weg met je seksisme.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een simpel antwoord.
Vrouwen moeten er altijd zo omheen draaien...
[..]
Wat nog meer niet dan?
Nee. Ik werk sowieso niet meer in opdracht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je al eens aan auto's tekenen beginnen?
Ik ken je zo goed als nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wat nog meer niet dan?
niet als opdracht, gewoon omdat = tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik werk sowieso niet meer in opdracht.
Lijkt me een aparte ervaring als ze er omheen draaitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wat nog meer niet dan?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me een aparte ervaring als ze er omheen draait
Hmmm... Nee. Ik kan daar nog geen zin voor makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef rival het volgende:
[..]
niet als opdracht, gewoon omdat = tof
Sorry Feraquote:
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag...quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me een aparte ervaring als ze er omheen draait
listen very carefullyquote:
Roar!quote:
Whimper?quote:
Ik heb zin voor 2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Ik kan daar nog geen zin voor maken. Ik heb al nauwelijks zin m'n andere werken af te maken.
Op de vraag waarom niet is dat gewoon een antwoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry Fera
[..]
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag...
[..]
Ja dat is waar.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zin voor 2
oh wacht.. het ging nog over tekenen natuurlijk
Mijn schattigheid is een vloek.quote:
Ik kan niet tegen kietelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu heb ik meer de neiging om je buik te kriebelen dan om bang te worden.
Daar heb je gelijk in, maar mijn eerste vraag blijft onbeantwoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de vraag waarom niet is dat gewoon een antwoord.
Marry me.quote:
Heb je hem weer met zijn Pokémon nerd grapjes die niemand snapt.quote:
Duurde even voordat ik hem doorhadquote:
mag nog steeds....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar mijn eerste vraag blijft onbeantwoord.
En we mochten nog wel alles vragen...
Ik snapte hem wel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn Pokémon nerd grapjes die niemand snapt.
Just kidding Kaneel, one love jeweet
Ik snap het toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom vrouwen altijd om alles heen draaien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar mijn eerste vraag blijft onbeantwoord.
En we mochten nog wel alles vragen...
Ik teken nog wel, hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
wel zonde van je talent trouwens....
Crunch.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vrouwen altijd om alles heen draaien?
quote:
Maak je zulke lange dagen??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken nog wel, hoor. Alleen niet zo veel meer, ben er te moe voor vaak.
Wanneer, als ik je beter ken, ik je leuk vind. Leuk genoeg om te datenquote:
Thnxquote:
daarom af en toe wat andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had laatst zoveel metal geluisterd in 2 dagen dat ik het echt effe helemaal zat was
dus toen ging ik maar cyber industrial luisteren
Nietusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon antwoord op gehad
Dit is wel duidelijkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer, als ik je beter ken, ik je leuk vind. Leuk genoeg om te daten.
Friendzoned. Arme Aeque ook altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dark move.quote:
Hoe is dat friendzoned?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Friendzoned. Arme Aeque ook altijd
Maar wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekend voor jou de weg open!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Friendzoned. Arme Aeque ook altijd
Ja maar ik ben niet leuk. Is dat tegenwoordig ook al een vereiste..?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Louter liefde tussen ons, Roy.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jaja, een grapje uit 98;quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik hem doorhad
kom je trouwens ook naar grindfeast in de willemeen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnx
[..]
daarom af en toe wat anders
Ja, ik snap jullie vrouwen en jullie hints wel hoor. "Misschien, ooit, als"quote:
Is hier geen date-pikordequote:
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wanneer is dat dan?
Geef die jongen een deadline ofzo
quote:
Ik ken alleen de HM's maarquote:
Nee hoor. Samzz krijgt een aai over de bol van me maar meer ook niet.quote:
Een deadline?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wanneer is dat dan?
Dat is het equivalent van "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" op de radio...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ja, ik snap jullie vrouwen en jullie hints wel hoor. "Misschien, ooit, als"
quote:
volgens mij gaf ze je juist hoop. maar je moet er wel voor werken.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het equivalent van "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" op de radio...
Ja, maar jij bent stiekem ook wel een donker type.quote:
Maar duidelijkheid dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een deadline?
Gevoelens combineren met een deadline lijken mij niet de beste combinatie
Geen idee even kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom je trouwens ook naar grindfeast in de willemeen?
Roardawa. Godsamme.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruikte het ook al tegen Rodawa die een ander account had: roardawa.
Hij vond het ook grappig.
[..]
Louter liefde tussen ons, Roy.
[..]
Jaja, een grapje uit 98;
ik ga wel wordt waarschijnlijk mijn laatste grindcore feessiequote:
Ja nou hoeft het al niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij gaf ze je juist hoop. maar je moet er wel voor werken.....
Tenminste dat is wat ik lees
Ik ben een Eevee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent stiekem ook wel een donker type.
Vergeet het ijs nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nou hoeft het al niet meer hoor.
Ik huil mezelf wel weer in slaap straks.
Hoe moet ik dat weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wanneer is dat dan?
In dat geval, waarschijnlijk nooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet leuk. Is dat tegenwoordig ook al een vereiste..?![]()
Ik dacht nou gewoon een betekenisloze date, maar nee zelfs dat zit er niet in.
Afhankelijk van wat dat 'iets doen' inhoudt. Maar, meestal ga ik douchen, koken en dan lekker tv kijken/FOK!en. Niks doen, dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je 's avonds niet zo veel zin meer om wat te gaan doen natuurlijk...
Liever niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Samzz krijgt een aai over de bol van me maar meer ook niet.
Ja dat is waar, maar is dat juist niet de fun (lees: drama) die het allemaal de moeite maakt?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar duidelijkheid dan?
Gevoelens maken er altijd zo'n chaos van.
Umbreon van maken dan maar?quote:
Ik ben liever Sylveon.quote:
Nou, in dat geval:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Samzz krijgt een aai over de bol van me maar meer ook niet.
Ik zal nog eens lief tegen je zijn, sjonge jonge.quote:
Vrouwen weten toch alles?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten.
[..]
In dat geval, waarschijnlijk nooit.
[..]
Afhankelijk van wat dat 'iets doen' inhoudt. Maar, meestal ga ik douchen, koken en dan lekker tv kijken/FOK!en. Niks doen, dus.
Mag imo ook wel na 10 uur fysiek bezig zijn.
[..]
Liever niet.
Nee. Ik ben nog te jaloers... Moet het nog even laten bezinken.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Rival, heb je al een Max Verstappen dekbed besteld?
Ach ja, pessimistisch zijn is leukerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij gaf ze je juist hoop. maar je moet er wel voor werken.....
Tenminste dat is wat ik lees
Even opgezocht. Mijn God wat een kermisbeest.quote:
Dat slaapt wel goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nou hoeft het al niet meer hoor.
Ik huil mezelf wel weer in slaap straks.
Haha, ja ik snap je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog te jaloers... Moet het nog even laten bezinken.....
Maar wel een van de sterkere Eeveelutions. Espeon is ook goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even opgezocht. Mijn God wat een kermisbeest.
Voor jou hetzelfde antwoord als ik Aeque heb gegevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nou, in dat geval:
Samzz, daten?
Beetje mijn haar in de war schoppenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal nog eens lief tegen je zijn, sjonge jonge.
Na 10 fysieke uren heb je toch ook wat rust nodig.... logisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Afhankelijk van wat dat 'iets doen' inhoudt. Maar, meestal ga ik douchen, koken en dan lekker tv kijken/FOK!en. Niks doen, dus.
Mag imo ook wel na 10 uur fysiek bezig zijn.
Is al op...quote:
Nou dan niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, waarschijnlijk nooit.
Dit is precies wat ik nu niet aan alle ophef begrijp.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja ik snap je.
Maar nu gaat de F1 voor mij wel weer een stuk leuker worden
He bah! daar heb ik niks meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, pessimistisch zijn is leuker.
Follow the herd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we nu allemaal Samzz uitvragen?
Heb ik een memo gemist?
Leafeon en Glaceon zijn de mooiste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel een van de sterkere Eeveelutions. Espeon is ook goed.
Sluit je bij mij aan, Roy, en doe niet mee met die nonsens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we nu allemaal Samzz uitvragen?
Heb ik een memo gemist?
Ik hou van Dark. Zo rol ik. Zo uit de bal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel een van de sterkere Eeveelutions. Espeon is ook goed.
Aai over je kont dan, sjezus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje mijn haar in de war schoppen.
We hopen dat er waarde gehecht wordt aan het gezegde "Meisjes plagen, kusjes vragen"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde antwoord als ik Aeque heb gegeven. Waarom plagen jullie mij allemaal
?
Dat zeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja ik snap je.
Maar nu gaat de F1 voor mij wel weer een stuk leuker worden
Beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van Dark. Zo rol ik. Zo uit de bal.
Boyaa!
[..]
Aai over je kont dan, sjezus.
Internetkusje danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
We hopen dat er waarde gehecht wordt aan het gezegde "Meisjes plagen, kusjes vragen"
Helaas komt het er maar niet van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
We hopen dat er waarde gehecht wordt aan het gezegde "Meisjes plagen, kusjes vragen"
Ik vind het dan wel leuker om te kijken, moet zeggen dat de sport voor mij de laatste tijd de glans een beetje verloren heeft. Sowieso sinds het achter de decoder zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik nu niet aan alle ophef begrijp.
Die sport en nationalisme staat toch helemaal los van elkaar.
Het verandert de sport toch niet of er nou wel of geen NL meedoet. Raar vind ik dat.
Omdat Samzz, duhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde antwoord als ik Aeque heb gegeven. Waarom plagen jullie mij allemaal
?
Dat is een wereld van verschil hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik nu niet aan alle ophef begrijp.
Die sport en nationalisme staat toch helemaal los van elkaar.
Het verandert de sport toch niet of er nou wel of geen NL meedoet. Raar vind ik dat.
Goed, eerstvolgende meet dat we er allebei zijn dan.quote:
Eigenlijk is het dus een enorm compliment.quote:
Ja, ik mis dit jaar ook vooral het geluid, en die decoder helpt ook niet. Al moet ik zeggen dat ik daarvoor ook vooral naar de BBC keek, dus dat was nog niet het ergste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel leuker om te kijken, moet zeggen dat de sport voor mij de laatste tijd de glans een beetje verloren heeft. Sowieso sinds het achter de decoder zit.
Die zijn wel heel erg mooi ja. Maar ik vind ze allemaal mooi.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leafeon en Glaceon zijn de mooiste.
[..]
Sluit je bij mij aan, Roy, en doe niet mee met die nonsens.
Wie zou je vangen als je een master ball had?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van Dark. Zo rol ik. Zo uit de bal.
Boyaa!
[..]
Aai over je kont dan, sjezus.
Dat moet je altijd pas posten na een afwijzingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Even afgezien van het feit ik niet serieus was...![]()
omdat? (serieus, graag een toegelicht antwoord)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een wereld van verschil hoor
And so i did.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je altijd pas posten na een afwijzing
Beste vraag op de eerste datequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg mooi ja. Maar ik vind ze allemaal mooi.
[..]
Wie zou je vangen als je een master ball had?
Niemand. Ik blijf Ultra's gooien omdat ik de Master Ball niet wil gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg mooi ja. Maar ik vind ze allemaal mooi.
[..]
Wie zou je vangen als je een master ball had?
Ik dacht er ook aan om het in een pick-up line te verwerken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beste vraag op de eerste date
Als je op je 17e al in een auto gezet word zonder dat je een pay driver bent dan denk ik dat je ook wel wat kan verwachten. En ik vind het gewoon leuk om een bepaalde coureur toe te juichen. Ik ben ook altijd voor Button.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik mis dit jaar ook vooral het geluid, en die decoder helpt ook niet. Al moet ik zeggen dat ik daarvoor ook vooral naar de BBC keek, dus dat was nog niet het ergste.
Mja.. altijd dat stomme gedoe over wel of geen NLer. Eerst maar eens zien of hij talent heeft (in de F1, dat hij dat voor andere klasses heeft weten we nu wel) en dan kan je daarop beslissen of het wel/geen toevoeging is voor de sport. Ik vind het raar dat mensen het nu al een toevoeging vinden.
Dan ben ik benieuwd hoe vaak jij een 2e date hebt?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beste vraag op de eerste date
Is er niemand die je zo graag wil dat je de Master Ball zou opofferen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niemand. Ik blijf Ultra's gooien omdat ik de Master Ball niet wil gebruiken
Mijn motor is veel mooierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
And so i did.
Trouwens Thijs, ben jij dit met een date?
http://www.dumpert.nl/med(...)_desert_highway.html
Euhm.. sja.... Iemand waarmee je je een beetje kan identificeren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat? (serieus, graag een toegelicht antwoord)
1/10quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe vaak jij een 2e date hebt?!
Als dat je beste vraag is?
Even vaak als dat ik een eerste date hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een enorm compliment.
Even afgezien van het feit ik niet serieus was...![]()
Bij mij wel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is er niemand die je zo graag wil dat je de Master Ball zou opofferen?
Nooit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even vaak als dat ik een eerste date heb
Een 100% altijd rake vangst haalt er wel een beetje de spanning uit, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is er niemand die je zo graag wil dat je de Master Ball zou opofferen?
Scherpquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij indentificeert jezelf eerder met iemand van 17 dan iemand die al eerder mooie acties heeft laten zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm.. sja.... Iemand waarmee je je een beetje kan identificeren?
Ik weet het niet zo goed... Ik vind het in elke sport wel tof als er hollanders bij zitten.
Zo moet je het niet zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een 100% altijd rake vangst haalt er wel een beetje de spanning uit, vind je ook niet?
dan weet ik wel wie ik zou willen vangenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien.Je hebt er maar één, dus de persoon die je er mee zou vangen betekent de wereld voor je.
Are you hittin' on me girl?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien.Je hebt er maar één, dus de persoon die je er mee zou vangen betekent de wereld voor je.
quote:
quote:
Dat noemen ze nou chauvinismequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij indentificeert jezelf eerder met iemand van 17 dan iemand die al eerder mooie acties heeft laten zien?
Nja ik hou erover op, denk niet dat ik jou en Royco zal begrijpen.
Inderdaad.quote:
Ik keek ook zeker toen er geen nl actief was, en albers en van der garde heb ik weinig mee, maar voor Max heb ik gewoon al een zwak en dat maakt het voor mij wel net iets leuker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij indentificeert jezelf eerder met iemand van 17 dan iemand die al eerder mooie acties heeft laten zien?
En het dan na een week weer verpestenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je haar wel weer vrijlaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
En het dan na een week weer verpesten
Ik heb hem nog niet in de F1 gezien maar die gozer heeft talent hoor... neemt ook risico net als zijn vader. zijn rijstijl is gewoon goed. Dus die mooie acties gaan komen, dat is zeker...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik keek ook zeker toen er geen nl actief was, en albers en van der garde heb ik weinig mee, maar voor Max heb ik gewoon al een zwak en dat maakt het voor mij wel net iets leuker.
Ook met hem erin kijk ik het nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik keek ook zeker toen er geen nl actief was, en albers en van der garde heb ik weinig mee, maar voor Max heb ik gewoon al een zwak en dat maakt het voor mij wel net iets leuker.
Wijs je Kaneel nu afquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
mag ik mijn prijs aan Aeque doorgeven, hij wilde zo graag een date...
:$quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Oe kaneelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:$
Ik ga even in een hoekje zitten krassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |