Haha, ja eat your heart out Lordiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me met al dat bloed en die outfits
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar Are you being served? vind je niet leuk.
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geldt dat voor de hedendaagse popmuziek. Handvol goede acts en nummers en de rest bagger.
I & A 4 lifequote:
Internet-Fax of RealLife-Fax? Ik heb vernomen dat daar verschil tussen zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist een fax gewonnen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ja eat your heart out Lordi
Hmmm.... Nou, oké dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.
Zo had je ook nog Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en nog een paar. Af en toe heerlijk om te kijken.
En mijn nummer 1 comedian is nog altijd Jimmy Carr, dus ja Britse humor.
[..]
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.
[..]
I & A 4 life
Helaas gaat dat ook steeds meer op voor andere genres.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.
Zo had je ook nog Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en nog een paar. Af en toe heerlijk om te kijken.
En mijn nummer 1 comedian is nog altijd Jimmy Carr, dus ja Britse humor.
[..]
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.
Typisch weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]dan zou dat wel voor het eerst zijn dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken
echt wel ik kan er helemaal kapot om gaan van het lachen zo gortdroogquote:
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nieuw hier, of een oudere R&P poster die weer eens kwam kijken?
Oh oké! Succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijn
Ik ook en met mij vele andere metalheadsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]dan zou dat wel voor het eerst zijn dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en met mij vele andere metalheads
Heerlijk jaquote:
Welkom beste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijn
Blaudzun zou ook een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
maar ik denk als we serieus zijn als we bijvoorbeeld een band zoals within temptation zouden sturen
dat zou ook niet geheel verkeerd zijn
Je mag kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Internet-Fax of RealLife-Fax? Ik heb vernomen dat daar verschil tussen zit.
Mr. Bean vind ik dan weer niet leuk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk ja
The Thin Blue Line
Mr. Bean
Fawlty Towers
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blaudzun zou ook een goede keuze zijn
Zulke oude series zijn na twintig jaar nog steeds even grappig. Geweldig is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt wel ik kan er helemaal kapot om gaan van het lachen zo gortdroog
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
maar ik denk als we serieus zijn als we bijvoorbeeld een band zoals within temptation zouden sturen
dat zou ook niet geheel verkeerd zijn
Dank u, m'n beste.quote:
Wel van gehoord, maar nooit gezien.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Keeping up appearances blijft ook geweldig.
En Blackadder.
Blackadder vond ik dan weer meh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Keeping up appearances blijft ook geweldig.
En Blackadder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |