Haha, ja eat your heart out Lordiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me met al dat bloed en die outfits
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar Are you being served? vind je niet leuk.
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geldt dat voor de hedendaagse popmuziek. Handvol goede acts en nummers en de rest bagger.
I & A 4 lifequote:
Internet-Fax of RealLife-Fax? Ik heb vernomen dat daar verschil tussen zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist een fax gewonnen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ja eat your heart out Lordi
Hmmm.... Nou, oké dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.
Zo had je ook nog Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en nog een paar. Af en toe heerlijk om te kijken.
En mijn nummer 1 comedian is nog altijd Jimmy Carr, dus ja Britse humor.
[..]
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.
[..]
I & A 4 life
Helaas gaat dat ook steeds meer op voor andere genres.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, weet nog heel goed dat ik het vroeger wel eens keek en er om kon lachen. Maar the Young Ones was gewoon geniaal.
Zo had je ook nog Fawlty Towers, Keeping Up Appearances en nog een paar. Af en toe heerlijk om te kijken.
En mijn nummer 1 comedian is nog altijd Jimmy Carr, dus ja Britse humor.
[..]
True, maar daarom heet het ook popmuziek, pop is ook geen genre.
Typisch weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]dan zou dat wel voor het eerst zijn dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken
echt wel ik kan er helemaal kapot om gaan van het lachen zo gortdroogquote:
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nieuw hier, of een oudere R&P poster die weer eens kwam kijken?
Oh oké! Succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijn
Ik ook en met mij vele andere metalheadsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]dan zou dat wel voor het eerst zijn dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en met mij vele andere metalheads
Heerlijk jaquote:
Welkom beste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nope, vers vlees hier. Kijken of jullie gezellige mensen zijn
Blaudzun zou ook een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
maar ik denk als we serieus zijn als we bijvoorbeeld een band zoals within temptation zouden sturen
dat zou ook niet geheel verkeerd zijn
Je mag kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Internet-Fax of RealLife-Fax? Ik heb vernomen dat daar verschil tussen zit.
Mr. Bean vind ik dan weer niet leuk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk ja
The Thin Blue Line
Mr. Bean
Fawlty Towers
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blaudzun zou ook een goede keuze zijn
Zulke oude series zijn na twintig jaar nog steeds even grappig. Geweldig is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt wel ik kan er helemaal kapot om gaan van het lachen zo gortdroog
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja
maar ik denk als we serieus zijn als we bijvoorbeeld een band zoals within temptation zouden sturen
dat zou ook niet geheel verkeerd zijn
Dank u, m'n beste.quote:
Wel van gehoord, maar nooit gezien.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Keeping up appearances blijft ook geweldig.
En Blackadder.
Blackadder vond ik dan weer meh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En Blackadder.
quote:
Hyacinth Bouquet (Bucketquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En Blackadder.
Deze man weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En Blackadder.
Het is wat je er zelf van maakt. Je kan een briljant nummer schrijven en meedoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...
Ja die is ook leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blackadder vond ik dan weer meh.
It Aint Half Hot Mum kon ik dan weer wel waarderen
Je zal er maar mee getrouwd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hyacinth Bouquet (Bucket)
.
En idd, Blackadder.
Niet overtuigd..?quote:
Valt wel mee toch? Pop is eigenlijk niks meer dan muziek die op dat moment populair is. Nooit begrepen waarom dat ineens een genre is geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gaat dat ook steeds meer op voor andere genres.
Absolutely fabulous toch? Met die hysterische vrouwen?quote:
dat klopt en ik ben nu ook heel nostalgisch the wonder years aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke oude series zijn na twintig jaar nog steeds even grappig. Geweldig is dat.
mja voor shock gedeelte is het al gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:19 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Denk niet dat bands van het kaliber van Within Temptation zich tot dat niveau zouden verlagen. En ik denk dat de Lordi shock-factor ook maar een keertje werkt...
[..]
Dank u, m'n beste.
Ja die was ook tof, met Gaz toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
Two Pints of Lager vind ik ook echt geweldig!
dat klinkt wel lekker tijnquote:
O god ik hoor die stem gewoon in mijn hoofd...quote:
Luistert lekker weg als achtergrondmuziekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet overtuigd..?
[..]
Valt wel mee toch? Pop is eigenlijk niks meer dan muziek die op dat moment populair is. Nooit begrepen waarom dat ineens een genre is geworden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O god ik hoor die stem gewoon in mijn hoofd...
Wonder years was ook tof ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt en ik ben nu ook heel nostalgisch the wonder years aan het kijken
[..]
mja voor shock gedeelte is het al gedaan
en WT heeft eurovisie niet nodig indd maar ik denk wel dat zij het goed zouden doen
Omg ja, dat moet ik terugzien.quote:
Winnie Cooperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg ja, dat moet ik terugzien.
Hoe wil je Backstreet Boys en Britney Spears dan noemen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet overtuigd..?
[..]
Valt wel mee toch? Pop is eigenlijk niks meer dan muziek die op dat moment populair is. Nooit begrepen waarom dat ineens een genre is geworden.
[..]
Absolutely fabulous toch? Met die hysterische vrouwen?
pijn aan mijn orenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe wil je Backstreet Boys en Britney Spears dan noemen?
Slecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er nog ben hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Oh god, al die alternatievelingen hier.
Inderdaad, my nigga.quote:
Aanslagen op je gehoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
JAquote:
Dus als je slechte muziek niet kunt waarderen ben je maar een alternatieveling?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Ik was vroeger gewoon fan van de Backstreet Boys en de Spice Girls, hoor. En nu van Pink Floyd, AC/DC, Dire Straits en Guns 'n Roses, o.a..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Zo lang?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA! Heeft tien jaar gelopen, die serie
.
Dat dacht ik ook, maar hij liep van 2001 tot 2011.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lang?
Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Dacht dat er maar een seizoen of 2 van was.
Ik ook normaal dan. Al was ik nooit fan van bsb en spice girls, Britney was wel een guilty pleasure.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vroeger gewoon fan van de Backstreet Boys en de Spice Girls, hoor. En nu van Pink Floyd, AC/DC, Dire Straits en Guns 'n Roses, o.a..
Heel normaal dus.
Niksquote:
Dan heb ik de laatste afleveringen denk ik nooit gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij liep van 2001 tot 2011.
Ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
Oeh, wie zou er zo een ijsje gaan eten?
Jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
Oeh, wie zou er zo een ijsje gaan eten?
Fappen op britney jij viezerikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook normaal dan. Al was ik nooit fan van bsb en spice girls, Britney was wel een guilty pleasure.
Omdat ze vaak klagen over alles wat populair is en zichzelf zo enorm intellectueel vinden (uiteraard ten onrechte).quote:
Alto's zijn ook gewoon een meeloopclubje hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze vaak klagen over alles wat populair is en zichzelf zo enorm intellectueel vinden (uiteraard ten onrechte).
ik heb ook wel zo mijn guilty pleasures hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze vaak klagen over alles wat populair is en zichzelf zo enorm intellectueel vinden (uiteraard ten onrechte).
Nog slechter dan nagels over een schoolbord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ze er zeer geil uitzag.....................quote:
Die heb ik gister een bak opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watvoor dan?
[..]
Ja.We hebben Ben & Jerry's half baked.
Britney vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook normaal dan. Al was ik nooit fan van bsb en spice girls, Britney was wel een guilty pleasure.
Gebakken ijs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watvoor dan?
[..]
Ik klaag niet over dingen die populair zijn. Ik klaag over slechte muziek die populair wordt. En intellectueel, ik niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog slechter dan nagels over een schoolbord.
Ja is lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die lekker?Ik ken hem nog niet, hij klonk wel lekker.
Lidl waterijsje...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watvoor dan?
[..]
[snob]Dat vind ik niet echt onder 'vanalles' vallen...[/snob]quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:36 schreef rival het volgende:
Ik luister naar van alles....
In mijn afspeellijst wisselen mensen als Billy Joel, lil Wayne, chris rea, david guetta en avril lavigne elkaar af... om maar wat te noemen
Volgens mij kan dat tegenwoordig weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
BSB. Ik zou zo graag naar een concert van hun willen!
Generalisatie op zijn best.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk gewoon allemaal onder popmuziekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[snob]Dat vind ik niet echt onder 'vanalles' vallen...[/snob]
dat klopt de 90s zijn weer inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat tegenwoordig weer
Ze waren toch laatst in Antwerpen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
BSB. Ik zou zo graag naar een concert van hun willen!
Maar Aloe blac staat er ook tussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[snob]Dat vind ik niet echt onder 'vanalles' vallen...[/snob]
Kloptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat tegenwoordig weer
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk gewoon allemaal onder popmuziek
quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon lekker luisteren wat je mooi vind, fuck de haters.
Zo met allesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
Niet, ik ben hier voor julliequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
Zo met alles
Je bent hier voor jezelf!
Nee, ik zoek de artiesten zorgvuldig uit voor mijn gewenste imago.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
Te goed voor deze wereldquote:
Stiekem nog echt zo ook he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zoek de artiesten zorgvuldig uit voor mijn gewenste imago.!
Daar ben je niet de enige in vermoed ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, moet aan mijn street credibility denken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of ik nou voor het stoplicht sta met stevie wonder of met wayne wonder... het maakt me niet uit. ik zing voluit meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, moet aan mijn street credibility denken natuurlijk.
Neger.
Hier op 't forum of in DM?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik jou iets persoonlijks vragen?
Stevie is tof.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Of ik nou voor het stoplicht sta met stevie wonder of met wayne wonder... het maakt me niet uit. ik zing voluit mee
Dan moet ik dus eerst weten wat mijn imago is en de daarbij passende muziek uitzoeken. Zo lastig allemaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in vermoed ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stevie is tof.
I just called to say I love youuuuuuuu
I just called to say how much I careeeee
hou jij het nou maar mooi bij je metalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik dus eerst weten wat mijn imago is en de daarbij passende muziek uitzoeken. Zo lastig allemaal
Wanneer gaan we daten?quote:
Ahwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stevie is tof.
I just called to say I love youuuuuuuu
I just called to say how much I careeeee
Dat was ik wel van planquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
hou jij het nou maar mooi bij je metal
Respect voor de woordspeling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plantot ik ooit wellicht later als ik groot ben last van metaalmoeheid krijg
dan ga ik iets anders luisteren
mja ik had laatst zoveel metal geluisterd in 2 dagen dat ik het echt effe helemaal zat wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plantot ik ooit wellicht later als ik groot ben last van metaalmoeheid krijg
dan ga ik iets anders luisteren
Nee, welk imago je wiltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik dus eerst weten wat mijn imago is en de daarbij passende muziek uitzoeken. Zo lastig allemaal
Je hebt nog geen datum?quote:
Inderdaadquote:
Nooit gedacht, natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder dat Thug Life imago zit ook een liefdes ballad type
Kijk dat is nog eens een simpel antwoord.quote:
Wat nog meer niet dan?quote:
Thugs get lonely too natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Nooit gedacht, natuurlijk.
Ga weg met je seksisme.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een simpel antwoord.
Vrouwen moeten er altijd zo omheen draaien...
[..]
Wat nog meer niet dan?
Nee. Ik werk sowieso niet meer in opdracht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je al eens aan auto's tekenen beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |