In principe heeft iedereen 50% kans om mod te worden. Bij jou zijn de cijfers iets lagerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Copthorne het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik ga meedoen. Ik zal binnenkort mijn sollicitatie insturen.
dit is geen sollicitatie, dit is gewoon posten in een topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef Aberella het volgende:
Ik doe hierbij een plaatsvervangende sollicitatie in naam van MAHL.
Kansrekening was zeker niet je sterkste vak op school?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
In principe heeft iedereen 50% kans om mod te worden. Bij jou zijn de cijfers iets lager
Watdan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kansrekening was zeker niet je sterkste vak op school?
Ik heb nou eenmaal iets tegen nazi's, dat jij het daar niet mee eens bent, dat is pas kwalijkquote:
Kins dich gein mod wearen? Doe hubs auch goeie kans! Doad ut!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
en dat allemaal omdat Haywood ons in de steek heeft gelaten
Deadprez doet namelijk niet aan solliciterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Deadprez zal nóóit moderator worden.
M'n tagje tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal iets tegen nazi's, dat jij het daar niet mee eens bent, dat is pas kwalijk
Er doen meer dan twee kandidaten mee. Daarnaast zou ik je willen adviseren om de middelbare school eens over te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Watdan?
Of je wordt mod
of je wordt geen mod
50%
ik denk dat ik te streng zou zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kins dich gein mod wearen? Doe hubs auch goeie kans! Doad ut!
Hehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef hugecooll het volgende:
Deadprez doet namelijk niet aan solliciteren
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er doen meer dan twee kandidaten mee. Daarnaast zou ik je willen adviseren om de middelbare school eens over te doen.
De einduitslag is toch dat je of mod wordt, of niet? Dus de kans dat je mod wordt, is 50%. De kans dat je geen mod wordt is ook 50%. Misschien moet jij je papiertjes maar weer inleverenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er doen meer dan twee kandidaten mee. Daarnaast zou ik je willen adviseren om de middelbare school eens over te doen.
Ik hoop dat jij het wordt man!quote:
wat een inzicht. Grielen4modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
De einduitslag is toch dat je of mod wordt, of niet? Dus de kans dat je mod wordt, is 50%. De kans dat je geen mod wordt is ook 50%. Misschien moet jij je papiertjes maar weer inleveren
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef hugecooll het volgende:
hihaho
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Heb allang gesolliciteerd trouwens
[..]![]()
Als er 10 mensen mee doen en jij bent 1 van die 10 mensen, dan is de kans dat jij het wordt 1/10, oftewel 10%. De kans dat je het wordt is dan 10% en de kans dat je het niet wordt is 90%.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
De einduitslag is toch dat je of mod wordt, of niet? Dus de kans dat je mod wordt, is 50%. De kans dat je geen mod wordt is ook 50%. Misschien moet jij je papiertjes maar weer inleveren
[..]![]()
Dus: jij wordt het wel OF jij wordt het niet, DUS heb je 50% kansquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als er 10 mensen mee doen en jij bent 1 van die 10 mensen, dan is de kans dat jij het wordt 1/10, oftewel 10%. De kans dat je het wordt is dan 10% en de kans dat je het niet wordt is 90%.
Hartelijk dank!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het wordt man!
Tyfuszooi.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Dat zeker. Beetje minder seropositiviteit kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, wie het ook wordt, een extra mod lijkt me wel handig met alle aids de laatste tijd hier.
Gaarne, ga ik alvast pics van mijn zusje maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef chroestjov het volgende:
Graag een corrupte mod aanstellen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeker. Beetje minder seropositiviteit kan geen kwaad.
Iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus: jij wordt het wel OF jij wordt het niet, DUS heb je 50% kans
hehehquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeker. Beetje minder seropositiviteit kan geen kwaad.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Met deadprez als mod voorspel ik een verlinksing van KLB.
Dan zou je de staatsloterij, als je 10 keer meedoet, gemiddeld 5 keer moeten winnen. Mijn ouders is het in meer dan 30 jaar in ieder geval nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iemand die het snapt.
Zo is het toch ook met de staats? Je wint de jackpot of je wint 'm niet, 50% kans.
Inderdaad. Het is al lang duidelijk dat ik het word.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef Homijn het volgende:
Ah, dit is de "verkiezing voor de vorm" waar jullie het achter de schermen tegen mij over hadden?
Je vergeet een extra letter S.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Deadprez is niet links, niet rechts, hij is recht door zee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Precies. Overigens 50% kans dat je vandaag nog sterftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Iemand die het snapt.
Zo is het toch ook met de staats? Je wint de jackpot of je wint 'm niet, 50% kans.
heb je echt geen hogere wiskunde voor nodig hoor om dit te begrijpen
Helemaal niet. Ze hebben al 30 jaar lang de verkeerde 50% kans gekregen. Zeg maar 30 jaar lang kop gooien terwijl ze munt riepenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan zou je de staatsloterij, als je 10 keer meedoet, gemiddeld 5 keer moeten winnen. Mijn ouders is het in meer dan 30 jaar in ieder geval nog nooit gelukt.
Users zonder UI kunnen sowieso geen mod worden. Dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is al lang duidelijk dat ik het word.
Eh, nee.quote:
Gelukkig iedere dag tot nu toe de goeie 50% kans gekregen. 50% kans dat het volgende vliegtuig dat over me heen vliegt in mijn huis neerstort. Of hij stort wel neer, of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Precies. Overigens 50% kans dat je vandaag nog sterft
Deadprez, deadprez, deadprez, deadprezquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef jogy het volgende:
Ik ben voor een deathmatch tussen de 4 meest waarschijnlijke kandidaten.
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef Copthorne het volgende:
Met deadprez als mod kan ik overigens prima leven.
Ik heb thuis nog een hele zak uien liggen, dussss.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Users zonder UI kunnen sowieso geen mod worden. Dat is algemeen bekend.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef RetRy32 het volgende:
Als deadprez geen mod wordt...
[ afbeelding ]
Ja precies. 50% kans ook dat de volgende M&M die ik dadelijk pak een rode is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gelukkig iedere dag tot nu toe de goeie 50% kans gekregen. 50% kans dat het volgende vliegtuig dat over me heen vliegt in mijn huis neerstort. Of hij stort wel neer, of niet
TDM is leuker, dan kunnen we de nieuwe mod ook beoordelen op samenwerkend vermogenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef jogy het volgende:
Ik ben voor een deathmatch tussen de 4 meest waarschijnlijke kandidaten.
Heb jij al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die denken dat deadprez mod kan worden met zijn PoHi.
Er zijn gekkere dingen gebeurt. Al is het risico natuurlijk wel dat alle levensvreugde uit deadprez gezogen wordt op de dag dat hij daadwerkelijke verantwoordelijkheden krijgt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die denken dat deadprez mod kan worden met zijn PoHi.
Daar kom ik binnenkort toch niet meer onderuit, of ik nou mod word hier of niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurt. Al is het risico natuurlijk wel dat alle levensvreugde uit deadprez gezogen wordt op de dag dat hij daadwerkelijke verantwoordelijkheden krijgt.
Nee, lijkt me verspilde moeite. Er zijn ook mods en admins waar ik een schijthekel aan heb, dus om dan maar geforceerd aardig te doen tegen hen.quote:
Zo johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me verspilde moeite. Er zijn ook mods en admins waar ik een schijthekel aan heb, dus om dan maar geforceerd aardig te doen tegen hen.Heb met verscheidene ook ruzie gehad, dus.....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me verspilde moeite. Er zijn ook mods en admins waar ik een schijthekel aan heb, dus om dan maar geforceerd aardig te doen tegen hen.Heb met verscheidene ook ruzie gehad, dus.....
Joppiesaus. ofzo bedoel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:57 schreef Copthorne het volgende:
Straks gaat die kloon die deadprez zijn UI jatte ook meedoen.
Same here. Geen ruzie gehad, maar met twee recente bans, een handjevol gesloten topics en 12 notes maak je denk ik geen kans.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als het daaraan ligt kan ik het ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Same here. Geen ruzie gehad, maar met twee recente bans, een handjevol gesloten topics en 12 notes maak je denk ik geen kans.
Heeft een ban volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Haha, die ja. Recent niks meer van gehoord.
Sanasoufiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef Gewas het volgende:
Mapima, Supergirl en Spongeboss lijken mij goede mods.
Dat is onzin. Stevenmac is ook mod geworden bijvoorbeeld. Met 45 notes en een paar bans kan je zelfs forum admin worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Same here. Geen ruzie gehad, maar met twee recente bans, een handjevol gesloten topics en 12 notes maak je denk ik geen kans.
Ervaring? Boefjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is onzin. Stevenmac is ook mod geworden bijvoorbeeld. Met 45 notes en een paar bands kan je zelfs forum admin worden.
'ik wordt' en 'zowiezo' in de sluitposts kan ik niet hendelen denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Roadtrip zou het ook goed doen denk ik.
En iets over rijkunsten in de OP.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
'ik wordt' en 'zowiezo' in de sluitposts kan ik niet hendelen denk ik.
Zonder UI zekerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:02 schreef Unites het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd wel willen, alleen ik denk dat ik kansloos ben.
quote:
quote:
quote:de illegaal bestaat niet, behalve voor het kapitaal
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]Ja, goed nummer is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef hugecooll het volgende:
hihaho
Dit nummer staat best symbool voor ons samenkomen en onze strijd heh.quote:
Die heeft afscheid genomen, wist je dat nog niet?quote:
Wat is er mis met Frank?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef GJonline het volgende:
Of een mod die niet de hele dag zuipt
gvdquote:
quote:
Nee dat heeft ze nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die heeft afscheid genomen, wist je dat nog niet?
Beter doet ze dat ook niet.quote:
Ze komt sowieso niet meer terug als mod.quote:
Stond dit in de brief die ze je gestuurd had?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze komt sowieso niet meer terug als mod.
Vrouwen, drank, drugs, welke van deze verboden vruchten consumeer jij in overvloede?quote:
Uh wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Hallo mensen, ik kom me vast aan jullie voorstellen.![]()
Ik heb mijn blauwe truitje alvast aangetrokken. Stop maar met speculeren; de kogel is door de kerk. Op voorhand alvast bedankt voor jullie steun. Ik ga er - samen met jullie - het beste van maken.
Inderdaadquote:
Het klinkt alsof je haar heel goed kent...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze komt sowieso niet meer terug als mod.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef Faux. het volgende:
ik stem karina. die komt alle kutusers een fiks portie billenkoek geven.
Nu smelt ik weg...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik zou op jou stemmen als #teamfruit en deadprez het niet werden
Ik ben met haar getrouwd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Het klinkt alsof je haar heel goed kent...
Als je op mij stemt mag je terug in de crewquote:
Geen van allen. Acedia en superbia maak ik mij wel schuldig aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen, drank, drugs, welke van deze verboden vruchten consumeer jij in overvloede?
Fok dan maar voornamelijk vanuit je bed, dan maak je niet zo'n doodssmak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen van allen. Acedia en superbia maak ik mij wel schuldig aan
Haha écht grappig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik lees net alle voorwaarden en yes ik kom in aanmerking:
Voorwaarden:
1) Bekend bij de GGD, GGZ en eventueel Jeugdzorg.
2) Diagnose autisme, ADHD en/of ADD.
3) Minimaal 2000 forum posts of meer.
4) Je moet een zusje hebben (en foto's daarvan).
Haha, weet ik. Bedankt voor de bevestiging.quote:
En karma kicks-in.quote:
Sowieso heeft jouw seksleven meer weg van lay-down comedy.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben dan ook mislukt als conferencier.
Grielen4mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je op mij stemt mag je terug in de crew
Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso heeft jouw seksleven meer weg van lay-down comedy.
Net zoals filmmaker zeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef Unites het volgende:
[..]
Haha, weet ik. Bedankt voor de bevestiging.
Ik weet dat ik geweldig ben, daarom ben ik ook stand-up comedian.
Ja dit. Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben jij onderdeel van de crew geweest?
GTA crew.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
Met zijn andere account. Als mod behoor je alle ins en outs te weten deadprez.quote:
ohquote:
quote:
Die oh heeft een nare nasmaakquote:
Was daar een mod voor nodig dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grand Theft Auto natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Voorwaarden:
Alleen flikkers speelden zonder mods.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was daar een mod voor nodig dan?
KUT! Ik heb geen zusje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Voorwaarden:
Ok, bedankt, maar er wordt niet gestemd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Ik stem op grielen.
Vind het sowieso allemaal wel best als maar niet voederbietel.
Wow.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
daedpretz , deadprez, deathprez ken je klassiekers...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deadprez, deadprez, deadprez, deadprez
Ben je gemaakt van suiker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij bent gewoon veel te zuur ouwe, er zijn al genoeg zure modjes.
Verbaast me niks, geglazuurd randje om de puinhopen te verhullen.quote:
battycrewquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja lijkt me geweldig..maar de haat is te grootquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is een positie als mod niet wat voor jou, Zappa?
Haat doet je groeien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja lijkt me geweldig..maar de haat is te groot
Hilarisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verbaast me niks, geglazuurd randje om de puinhopen te verhullen.
ja in de omvang...en das nie goe naast mijn bier gebruikquote:
Ik zou wel weten welke optie ik zou laten vallen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja in de omvang...en das nie goe naast mijn bier gebruik
kan niet kiezen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel weten welke optie ik zou laten vallen.
Ben in gesprek met een intermediair over de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:
over je rookpauzes dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben in gesprek met een intermediair over de secundaire arbeidsvoorwaarden.
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wist je dat er weekmakers in normale sigaretten zitten?
Ik rook die troep niet meer, gezondheid voor alles, gewoon 3/4 dus.quote:
Bedankt Gquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Ik stem op grielen.
Maar dan is KLB nog je laatste zorgeloze vesting, ook al is het digitaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar kom ik binnenkort toch niet meer onderuit, of ik nou mod word hier of niet.
Trouwen in gemeenschap van goederen met de dochter van de grote baas dus.quote:
altijd een slecht idee, tenzij je zelf geen cent te makken hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Trouwen in gemeenschap van goederen
beetje laat, de zomervakantie is bijna aan z'n eindequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, wie het ook wordt, een extra mod lijkt me wel handig met alle aids de laatste tijd hier.
Daarom juist, de irritante pubers gaan de hele dag op school baggertopics verzinnen die na 17:00 KLB ingespoten worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
beetje laat, de zomervakantie is bijna aan z'n einde
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:13 schreef awiebo het volgende:
Ook ik ben voor deadprez als Mod, koning en keizer van KLB
speciaal gemaakt voor jouquote:
heldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef awiebo het volgende:
[..]
speciaal gemaakt voor jou![]()
gr gr een stille fan
Denk dat jij best een goede mod zou zijn.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat jij best een goede mod zou zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef Pharkus het volgende:
cv + mailtje ingestuurd, nu maar duimen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef Pharkus het volgende:
Ik kreeg binnen 10sec al een mailtje terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef Pharkus het volgende:
Dat is wel een nieuw record denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kreeg binnen 10sec al een mailtje terug
Was idd ook verbaasd, zit nog steeds op een reactie van de fp te wachten die ik in januari een vraag had gesteldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is wel een nieuw record denk ik.
Zo snel afgewezen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kreeg binnen 10sec al een mailtje terug
quote:
same thoughtquote:
Als deadprez niet wint komen er rellen dus het staat eigenlijk al vast.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
We gaan pas over twee weken beslissen dus niemand wordt nog afgewezen.
Hij zou idd ook best wel een goeden mot kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als deadprez niet wint komen er rellen dus het staat eigenlijk al vast.
Poll: Wie moet moderator worden?quote:
Pharkus mijn grote liefde, wat is de kans dat wij samen in een romantische strijd geraken omdat we onze allereerste ruzie hebben over wie het slotje in een topic mag zetten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef Pharkus het volgende:
Ongeveer net zo groot als dat jij ooit een vagina zult ruiken met je kleine teen terwijl je door een walkie talkie je moeder hoort ruften die je eten geeft via het kattenluikje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus mijn grote liefde, wat is de kans dat wij samen in een romantische strijd geraken omdat we onze allereerste ruzie hebben over wie het slotje in een topic mag zetten?
Heeft jemoeder je niet geleerd dat het niet beleefd is een gesprek tussen twee volwassen mensen te verstoren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als dat jij ooit een vagina zult ruiken met je kleine teen terwijl je door een walkie talkie je moeder hoort ruften die je eten geeft via het kattenluikje.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef GhpH het volgende:
Poll: Moet GhpH mod worden?
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als dat jij ooit een vagina zult ruiken met je kleine teen terwijl je door een walkie talkie je moeder hoort ruften die je eten geeft via het kattenluikje.
ja doequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel te grote waarschijnlijkheidquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wint de lotto, of je wint hem niet. 50% kans?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Eens, maar mijn fantasie is nog niet optimaal. Pas 4 halve liters op.quote:
Maar jij weet toch ook dat ik respectabel werk in de plantsoendienst en mijn moeder niet nodig heb.quote:
gekke narcist man, de enige die die kwaliteiten bezit is deadprez pff.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:13 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Denk dat ik als enige over de kwalitieten beschik om mod te worden. Maarja.
Gelukkig dan dat jij geen mod bent want een mod kan geen eens bannen en of unbannen. Als je dat niet weer hoor je geen mod te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef GhpH het volgende:
Als ik mod word zal ik beverton unbannen!
Daar wens ik je dan heel veel succes mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef GhpH het volgende:
Als jij mod wordt is het over met KLB. Dan kunnen we het wel direct sluiten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef GhpH het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Daar wens ik je dan heel veel succes mee.
Deadprez kan de pot op. Ik heb hier de broek aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
gekke narcist man, de enige die die kwaliteiten bezit is deadprez pff.
Bans worden niet besproken i kdenk dat hij eerder bedoelde zo van een mod kan niet unbannen?quote:
geil +1quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Deadprez kan de pot op. Ik heb hier de broek aan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Aah ik was helderziend! Alles goed Opa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Maar moderatoren kunnen niet bannen/unbannen.
Draagt Deadprez geen hippie jurken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
o gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Maar moderatoren kunnen niet bannen/unbannen.
Je weet dat er iets tussen ons is, maar je moet wel beseffen dat ik in deze relatie de broek aan heb.quote:
Deadprez is naakt als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ik was helderziend! Alles goed Opa?
[..]
Draagt Deadprez geen hippie jurken?
lobiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben er broeder. Mijn schouders reiken breed.
Die komt hier volgens mij niet zo vaak toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom, is Djeez geen klb mod? Hij zou het als de beste kunnen.
Die klb mod een tijd terug ook niet, opeens kwam er een mod voor klb die niemand kende ninja of zoiets heette die.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die komt hier volgens mij niet zo vaak toch?
LethalNinja kwam hier al best vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die klb mod een tijd terug ook niet, opeens kwam er een mod voor klb die niemand kende ninja of zoiets heette die.
Jij moet mod worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef Remqo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ja maar de meeste kenden hem niet zo toen hij uiteindelijk kwam. Dus tja ik zie niet in waarom het perse een hardcore klb user moet zijn zoals jou bv...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
LethalNinja kwam hier al best vaak volgens mij.
quote:
Een mod mag zich niet geïntimideerd voelen. Schrap deadprez maar van het lijstje. Niet dat hij überhaupt al kans had gemaakt.quote:
En was chill.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
LethalNinja kwam hier al best vaak volgens mij.
Oh nee, zo bedoelde ik het ook niet. Bedoelde meer dat Djeez dus blijkbaar niet zoveel met KLB heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar de meeste kenden hem niet zo toen hij uiteindelijk kwam. Dus tja ik zie niet in waarom het perse een hardcore klb user moet zijn zoals jou bv...
Die is nog steeds mod hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch jammer dat Haywoodjablome hier maar zo kort is geweest als mod
quote:
Mwah, LN en ik hadden soms beetje fittie.quote:
ja truequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja leuk voor der.Nooit meer gezien.
ik denk ook dat ik een goeie mod zou zijn maar ik solliciteer niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:23 schreef GhpH het volgende:
Spongeboss lijkt me een goede mod. Hij weet alles rustig aan te pakken en zal niet direct een topic op slot gooien dat hem niet zint. Of om kleine onbenulligdheden zoals Mortaxx.
¤13.50quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Spongeboss het volgende:
Wat zou een kilo slotjes waard zijn op de schroot?
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Remqo het volgende:
Heeft een mod ook een slotjesquotum, verplicht aantal slotjes plaatsen per week ofzo?
Denk het :/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Remqo het volgende:
Heeft een mod ook een slotjesquotum, verplicht aantal slotjes plaatsen per week ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |