Ik vaak ook, maar als je wordt gespot krijg je met een beetje pech wel de boete voor rechts inhalen. Hoe oneerlijk en ongelofelijk krom dat ook is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef Maegrim het volgende:
als de rechterbaan leeg is en iedereen met vmax-20 links aan het plakken is ga ik toch echt rechts erlangs
Idem, omdat ze 5 km verderop een vrachtwagen zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef Maegrim het volgende:
als de rechterbaan leeg is en iedereen met vmax-20 links aan het plakken is ga ik toch echt rechts erlangs
Heerlijk is dat heh, ik ben zelf ook iemand die geen seconde nadenkt en rechts voorbij gaat. Helemaal als 2 vrachtwagens al 10km naast elkaar hangen, pak ik de eerste beste in- of uitvoegstrook om er voorbij te gaan. Vluchtstrook doe ik niet, met al die rotzooi die daar op ligt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:40 schreef Ynske het volgende:
Pff gister weer. Een malloot die op een 130 weg ineens z'n auto de linkerbaan omgooit met amper 80.
Dat deed ik vroeger ook. Tot ik besefte dat t allemaal geen flikker uitmaakt. Tijdwinst is altijd 0.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:45 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Heerlijk is dat heh, ik ben zelf ook iemand die geen seconde nadenkt en rechts voorbij gaat. Helemaal als 2 vrachtwagens al 10km naast elkaar hangen, pak ik de eerste beste in- of uitvoegstrook om er voorbij te gaan. Vluchtstrook doe ik niet, met al die rotzooi die daar op ligt.
Dat vind ik ook zo'n rare. Ik had op mijn allereerste autorit ooit (nadat ik mijn rijbewijs behaald had) zo'n bouwvakkersbusje die iets van 5 km lang achter mij zat te kleven. Er was een doorgetrokken streep, maar hij haalde al die tijd maar niet in, terwijl hij hooguit een halve autolengte achter mij zat. Waarom wel de wet overtreden en gaan kleven maar bij de doorgetrokken streep je netjes aan de wet houden? Als je dan toch een overtreding maakt, rij dan over die doorgetrokken streep heen, dan kan iedereen verder met zijn leven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef silenthill het volgende:
Als je midden in de nacht op een polderweg waar je 80 mag zelf 90 gps rijd, alsnog een bumperklever hebt.
130 nog wel! snelheidsduivel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:40 schreef Ynske het volgende:
Pff gister weer. Een malloot die op een 130 weg ineens z'n auto de linkerbaan omgooit met amper 80.
binnen de bebouwde kom is dat wel hard zat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
130 nog wel! snelheidsduivel!
Ik rijd altijd 100 maar volgens mij is dit te traag gezien de hoeveelheid klevers die ik steeds krijg![]()
Daar ga ik ook maar 50 of 70 als ik 80 mag. Als ze kleven laat ik gas los zodat ik nog slomer gaquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
binnen de bebouwde kom is dat wel hard zat.
hoezo, er zijn stukken waar je dat gewoon mag rijdenquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik rijd altijd 100 maar volgens mij is dit te traag gezien de hoeveelheid klevers die ik steeds krijg![]()
Zolang je rechts rijdt is het geen issue, maar ga dan niet links plakken. Dan verdien je bumperklevers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan rijd je dus wel links als de rechterstrook leeg is. Wat blijkbaar zo was, anders wordt je niet rechts ingehaald.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, over rechts inhalen gesproken, wij werden gister ook van rechts ingehaald (mn vriendin reed) terwijl we op de middelste baan reden en gewoon 100/105 op de gps reden terwijl 100 de vmax was...
Dus ja, dan rijd je niet links, je rijdt niet onder de vmax, en dan nog zijn sommige mensen te beroerd om ff op de linkerbaan je in te halen
Waarom zou iemand 4 stroken moeten schuiven omdat zij te beroerd is om gewoon rechts te houden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, over rechts inhalen gesproken, wij werden gister ook van rechts ingehaald (mn vriendin reed) terwijl we op de middelste baan reden en gewoon 100/105 op de gps reden terwijl 100 de vmax was...
Dus ja, dan rijd je niet links, je rijdt niet onder de vmax, en dan nog zijn sommige mensen te beroerd om ff op de linkerbaan je in te halen
Eye-opener dit. Volgende keer effe raam open en wuiven, scheelt mij aan de kant gaan...quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n rare. Ik had op mijn allereerste autorit ooit (nadat ik mijn rijbewijs behaald had) zo'n bouwvakkersbusje die iets van 5 km lang achter mij zat te kleven. Er was een doorgetrokken streep, maar hij haalde al die tijd maar niet in, terwijl hij hooguit een halve autolengte achter mij zat. Waarom wel de wet overtreden en gaan kleven maar bij de doorgetrokken streep je netjes aan de wet houden? Als je dan toch een overtreding maakt, rij dan over die doorgetrokken streep heen, dan kan iedereen verder met zijn leven.
Vorige week tijdens een trajectcontrole een enorme troela die zo een beetje de gehele trajectcontrole met 95 op de linkerbaan bleef hangen in haar dikke Volvo SUV. Ik denk dat ze wel 30 keer rechts is ingehaald. En toen de trajectcontrole voorbij was kwam ze mij met zeker 130km/u inhalen..waar je 100 mag. Dat soort mensen mogen ze echt opnieuw het rijbewijs laten halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef Maegrim het volgende:
Het was een driebaans weg, op de rechterstrook ga je niet steeds rijden, want daar rijden continu vrachtwagens met 80, dus middelste baan is dan vrij logisch, en linkerbaan is gewoon vrij voor haastige droeftoeters zoals jijquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 4 stroken moeten schuiven omdat zij te beroerd is om gewoon rechts te houden?
De wetgever denkt daar anders over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het was een driebaans weg, op de rechterstrook ga je niet steeds rijden, want daar rijden continu vrachtwagens met 80, dus middelste baan is dan vrij logisch, en linkerbaan is gewoon vrij voor haastige droeftoeters zoals jij
Ik heb gisteren wel verschillende auto's rechts ingehaald. Misschien zaten jullie daar ook wel bij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Vaak is het gewoon druk en dan heb je om de honderd meter wel een vrachtwagen op de rechterbaan. Zo ook gisteren. Dan kan je wel als een neuroot steeds naar rechts sturen om dan na 5 seconden weer naar het midden te moeten gaan om vrachtwagen nummer zoveel in te halen, maar dat wordt erg snel vermoeiend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Fer het volgende:
Als er nu daadwerkelijk een vrachtwagen op die rechterbaan rijdt, dan wil ook weleens wat langer op de middelste blijven hangen. Naar rechts gaan resulteert meestal in klemgereden worden door en of andere klungel.
Maar als er verder niks rijdt aan de horizon, ga dan naar rechts. Of blijf op het midden en accepteer dat er ook weleens iemand van rechts voorbij komt.
Echt? Jeetje meid, wat stoer. Respect.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel verschillende auto's rechts ingehaald. Misschien zaten jullie daar ook wel bij?
Gewoon lekker opzouten naar rechts als daar de mogelijkheid toe is. Punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het was een driebaans weg, op de rechterstrook ga je niet steeds rijden, want daar rijden continu vrachtwagens met 80, dus middelste baan is dan vrij logisch, en linkerbaan is gewoon vrij voor haastige droeftoeters zoals jij
Om de vijf seconden niet nee, maar als er om de honderd meter een vrachtwagen rijdt, dan word je ook écht niet rechts ingehaald door iemand. Dat gebeurde wel, dus blijkbaar is het gat dan een stuk groter geweest op de rechterstrook, en kon je naar rechts. Je eigen gedrag (of in dit geval dat van je vriendin) goedpraten door mensen die wel gewoon keurig naar rechts gaan neurotisch te noemen vind ik dan ook een zwak verweer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon druk en dan heb je om de honderd meter wel een vrachtwagen op de rechterbaan. Zo ook gisteren. Dan kan je wel als een neuroot steeds naar rechts sturen om dan na 5 seconden weer naar het midden te moeten gaan om vrachtwagen nummer zoveel in te halen, maar dat wordt erg snel vermoeiend.
Paint.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zal mijn irritatie van gister even illustreren met een peent, waar ik vervolgens even tekst en uitleg bij zal geven
[ afbeelding ]
Dit is gewoon eerder egoïstisch gedrag dan gebrek aan verstand denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zal mijn irritatie van gister even illustreren met een peent, waar ik vervolgens even tekst en uitleg bij zal geven
[ afbeelding ]
Oké dit is de situatie, het is fucked up druk in het centrum, en ik wil rechtdoor over een kruising.
Aan mijn rechterkant staat al een rij auto's te wachten tot zij in dat straatje verder kunnen rijden.
Aan de andere kant van de kruising staat ook een rij auto's te wachten, en eentje wil de straat rechts van mij inslaan. Maar daar is eigenlijk geen ruimte voor, nu staat hij met zijn auto voor een groot gedeelte nog op de kruising. Waardoor ik er met geen mogelijkheid langs kan, omdat er veel tegenliggers zijn. Als die kerel zijn rijbewijs niet bij een pakje boter had gekregen en gewoon even zijn verstand had gebruikt, had hij even gewacht zodat ik (en de auto's achter mij) gewoon rechtdoor konden rijden.
Ik vind het helemaal niet stoer. Ik vind het gewoon belachelijk dat je in het midden blijft rijden als je ook gewoon rechts kunt en hoort te rijden. Dan ga ik er rechts voorbij als ik de mogelijkheid zie, want ik ga niet helemaal opschuiven om je in te kunnen halen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt? Jeetje meid, wat stoer. Respect.
Ik denk het jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is gewoon eerder egoïstisch gedrag dan gebrek aan verstand denk ik.
Of een combinatie van beiden
Belachelijk als je in het midden rijdt? Rechts "hoort" te rijden? Wie ben jij om te zeggen wat "hoort" en belachelijk isquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet stoer. Ik vind het gewoon belachelijk dat je in het midden blijft rijden als je ook gewoon rechts kunt en hoort te rijden. Dan ga ik er rechts voorbij als ik de mogelijkheid zie, want ik ga niet helemaal opschuiven om je in te kunnen halen.
Maar door de manier waarop je reageert vermoed ik dat je gewoon aan het trollen bent.
Rijbewijs, pakje boter... In nederland (en trouwens een groot deel van de wereld) rij je op de rechterbaan tenzij je aan het inhalen bent. Mag toch hopen dat je dat ergens in je rijlessen wel opgepikt hebt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Belachelijk als je in het midden rijdt? Rechts "hoort" te rijden? Wie ben jij om te zeggen wat "hoort" en belachelijk ispffff, het toontje alleen al van je
Behalve dan dat t zwaar irritant is voor degenen die achter je rijden is het ook gewoon wettelijk verplicht om zoveel mogelijk rechts te rijden.quote:Op een drukke weg (wat wel eens gebeurt op een zaterdag!) heeft het echt weinig zin om steeds naar rechts te gaan als daar praktisch continu vrachtwagens en oma's rijden die 80/90 gaan. Als je dan in het midden rijdt en ook nog eens net boven de vmax, WAT is daar zo verkeerd aan?
Als iemand je rechts inhaalt, voor je naar links gaat en weer terug naar rechts, dan is dat nog een vrij fatsoenlijke manier om je aandacht te trekken en duidelijk te maken dat je die rechterbaan moet en kunt gebruiken.quote:Overigens, die auto die ons rechts inhaalde reed ook echt als een mongool, kwam behoorlijk hard voorbij en zoefde daarna meteen naar links, om vervolgens weer naar rechts te gaan en verderop weer iemand van rechts in te halen.
Ok. Weet je, laat maar, ik zal voortaan alleen maar rechts rijden... 80.... achter een vrachtwagen, voor altijd en eeuwig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef JF_ het volgende:
[..]
Rijbewijs, pakje boter... In nederland (en trouwens een groot deel van de wereld) rij je op de rechterbaan tenzij je aan het inhalen bent. Mag toch hopen dat je dat ergens in je rijlessen wel opgepikt hebt?
[..]
Behalve dan dat t zwaar irritant is voor degenen die achter je rijden is het ook gewoon wettelijk verplicht om zoveel mogelijk rechts te rijden.
[..]
Als iemand je rechts inhaalt, voor je naar links gaat en weer terug naar rechts, dan is dat nog een vrij fatsoenlijke manier om je aandacht te trekken en duidelijk te maken dat je die rechterbaan moet en kunt gebruiken.
Goed plan!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Weet je, laat maar, ik zal voortaan alleen maar rechts rijden... 80.... achter een vrachtwagen, voor altijd en eeuwig.
Ik slinger gewoon krampachtig van recht naar links voor elke vrachtwagen. En daarna weer krampachtig naar rechts. Iets boven de limiet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is goed. Doen jullie ook allemaal toch? Moraalridders
Yep zolang je mij maar niet lastig valt zal me een worst wezen wat je doetquote:Op zondag 24 augustus 2014 07:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo, er zijn stukken waar je dat gewoon mag rijden
Ik blijf ook meestal rechts tenzij ik een vrachtwagen inhaal maar dan nog ga ik terug dus doe niks verkeerdquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zolang je rechts rijdt is het geen issue, maar ga dan niet links plakken. Dan verdien je bumperklevers.
Dit soort mongolenacties resulteert met een peetje pech in een gridlock...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Oké dit is de situatie, het is fucked up druk in het centrum, en ik wil rechtdoor over een kruising.
Aan mijn rechterkant staat al een rij auto's te wachten tot zij in dat straatje verder kunnen rijden.
Aan de andere kant van de kruising staat ook een rij auto's te wachten, en eentje wil de straat rechts van mij inslaan. Maar daar is eigenlijk geen ruimte voor, nu staat hij met zijn auto voor een groot gedeelte nog op de kruising. Waardoor ik er met geen mogelijkheid langs kan, omdat er veel tegenliggers zijn. Als die kerel zijn rijbewijs niet bij een pakje boter had gekregen en gewoon even zijn verstand had gebruikt, had hij even gewacht zodat ik (en de auto's achter mij) gewoon rechtdoor konden rijden.
Dit dus. Ik hoef niet meer te reageren, jij hebt het al gepostquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef JF_ het volgende:
[..]
Rijbewijs, pakje boter... In nederland (en trouwens een groot deel van de wereld) rij je op de rechterbaan tenzij je aan het inhalen bent. Mag toch hopen dat je dat ergens in je rijlessen wel opgepikt hebt?
[..]
Behalve dan dat t zwaar irritant is voor degenen die achter je rijden is het ook gewoon wettelijk verplicht om zoveel mogelijk rechts te rijden.
[..]
Als iemand je rechts inhaalt, voor je naar links gaat en weer terug naar rechts, dan is dat nog een vrij fatsoenlijke manier om je aandacht te trekken en duidelijk te maken dat je die rechterbaan moet en kunt gebruiken.
Houdt gewoon in dat je onvoldoende rechts rijdt, en die kost je al gauw 130 euro. 220 zelfs als het niet op de autosnelweg isquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Als je rechts wordt ingehaald betekent het per definitie dat je te lang links blijft rijden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn god wat een stel moraalridders hier bij elkaar zeg
Alsof jullie allemaal altijd braaf rechts blijven en nooit even wat langer op de middelste baan rijden.
En alsof de cops je een boete gaan geven als je wat langer op de middelste baan rijdt omdat rechts gewoon alles te sloom gaat.
Best sneu hoe zelfingenomen sommigen hier doen. Ik zeg niet dat je nooit naar rechts moet... Ik zeg ook niet dat ik nooit fouten maak in het verkeer.
Topic titel hier zou misschien beter veranderd kunnen worden naar "betweters op de weg"
Ligt eraan, als je gewoon het overige verkeer aan het hinderen bent dan verdien je hem dubbel en dwars. En aangezien je je sowieso al afvraagt of je rechts hoort te rijden, denk ik van wel ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
En alsof de cops je een boete gaan geven als je wat langer op de middelste baan rijdt omdat rechts gewoon alles te sloom gaat.
Het is beter voor de doorstroming om zoveel mogelijk rechts te blijven. Als er verderop een vrachtwagen op de rechterbaan rijdt, is het alsnog de bedoeling op die rijstrook te rijden tot je de vrachtwagen inhaalt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik wordt eigenlijk nooit rechts ingehaald, maar moet wel altijd een beetje grinniken om bestuurders die constant aan het wisselen zijn tussen rechts en midden. Als je een beetje vooruit kijkt kun je best wel inschatten of het de moeite is om terug te gaan naar de baan.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Hier zeg je het ook: kennelijk was er dus meer dan genoeg ruimte om naar rechts te gaan. Want verderop reed nog iemand onnodig links, en kennelijk reed er dus een hele tijd geen vrachtwagen. Maar in plaats van naar jezelf/je vriendin te kijken en kritisch te bedenken dat het misschien niet handig was, demoniseer je nu degene die zich wel aan de regels wil houden en last heeft van het onbenullige gedrag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
Overigens, die auto die ons rechts inhaalde reed ook echt als een mongool, kwam behoorlijk hard voorbij en zoefde daarna meteen naar links, om vervolgens weer naar rechts te gaan en verderop weer iemand van rechts in te halen.
Ben klaar met deze discussie. Jullie waren er niet bij. Die auto die ons inhaalde reed vrij hard, zeker 125/130 waar 100 de max was en reed behoorlijk aso/agressief.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]![]()
Als je eenvoudig rechts ingehaald kan worden, reed je dus onnodig links. En dan hoef je niet zo'n relaas van al die vrachtwagens e.d. erbij te halen en een boehoe-verhaal te houden. Blijkbaar was er meer dan genoeg ruimte.
Die vrachtwagens rijden eerder 90 dan 80, en als jij dan 100 rijdt duurt het echt wel even voordat je bij de volgende bent. Je doet verdomme net alsof er een lint van 80 vrachtwagens reed.
Vaak is het gewoon luiheid en stupiditeit: niet opletten en maar wat karren. En dan is de rechts-inhaler de boosdoener? Die zit zich waarschijnlijk te ergeren aan het feit dat hij wel netjes rechts houdt, maar weer twee banen moet opschuiven én twee banen terug moet (wat impliceert dat er nog stééds voldoende ruimte rechts is).
[..]
Hier zeg je het ook: kennelijk was er dus meer dan genoeg ruimte om naar rechts te gaan. Want verderop reed nog iemand onnodig links, en kennelijk reed er dus een hele tijd geen vrachtwagen. Maar in plaats van naar jezelf/je vriendin te kijken en kritisch te bedenken dat het misschien niet handig was, demoniseer je nu degene die zich wel aan de regels wil houden en last heeft van het onbenullige gedrag.
Helemaal idioot word je er soms van. Laatst op de A2 nog een auto of tien rechts voorbij gereden. Gewoon met 105 op de CC. Allemaal van die oogkleprijders, waarbij ik het idee krijg dat je vrienden er ook zo één is.
Jij hoort gewoon op de 'fucking'quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef dick_laurent het volgende:
Als dat is omdat wij naar zijn mening te lang in het midden reden dan was er nog ALTIJD een fucking linkerbaan die vrij was om ons op in te halen.
had je de discussie niet aan moeten gaan of gewoon links gaan rijden, een van de eerste dingen die je leert tijdens het halen van je rijbewijsquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben klaar met deze discussie. Jullie waren er niet bij. Die auto die ons inhaalde reed vrij hard, zeker 125/130 waar 100 de max was en reed behoorlijk aso/agressief.
Als dat is omdat wij naar zijn mening te lang in het midden reden dan was er nog ALTIJD een fucking linkerbaan die vrij was om ons op in te halen. Klaar. Ik vind zo hard iemand rechts inhalen, die gewoon zelfs iets boven de vmax rijdt gewoon aso en link.
Dat is mijn mening, punt. Jullie gehuil en vingertje wijzen ben ik nu wel klaar mee
Ja. Ok. Whatever blabla doeiquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:58 schreef starla het volgende:
[..]
Jij hoort gewoon op de 'fucking'rechter baan te rijden met je 100 km/u als je niemand inhaalt.
Ik had je ook ws rechts ingehaald als daar ruimte was, gewoon keeping my lane. Anders moet ik door jouw onzekerheid 2 rijbanen naar links en dan weer 2 naar rechts wat onveiliger is dan gewoon je rechts passeren, want spiegels kijken doe je ws ook maar 1 keer per kwartier, dus je had niets in de gaten.
En dan hier huilie huilie doen als mensen je hierop aanspreken
Simpel; je wordt geacht zoveel mogelijk rechts te houden indien mogelijk.quote:
De middelste baan van een 6 baansweg, dat is knap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:55 schreef ErkendFokker het volgende:
Gvd mensen, bij een 6baansweg is het gewoon niet de bedoeling dat je elke keer tussen de vrachtwagens gaat hangen als je toch de vmax rijdt. Blijf dan gewoon op de middelste. Iedereen die boven vmax wil rijden gaat dan links.
Dit zorgt voor een rustiger verkeersbeeld en vermindert ongelukken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef starla het volgende:
[..]
De middelste baan van een 6 baansweg, dat is knap.
Ja 6 baansweg heet dat. 3 heen en 3 terug banen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is de middenberm, dan snap je toch wel...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef starla het volgende:
[..]
Dus je rijdt in de berm?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja 6 baansweg heet dat. 3 heen en 3 terug banen.
En al zouden het er 6 (of 12) zijn dan geldt de theorie nog steeds.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/864/vierbaansweg/quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dat is de middenberm, dan snap je toch wel...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Zo af en toe, zie het probleem niet
[ afbeelding ]
Best lekker hoor, vizier omhoog en meezingen met de muziek en kijken wat er allemaal langs komt vliegenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Weet je, laat maar, ik zal voortaan alleen maar rechts rijden... 80.... achter een vrachtwagen, voor altijd en eeuwig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |