weggehaald door mij foutjequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat er toch > dit waren de 2 laatste berichten van een van m'n contacten in Boquete
Jij zei kort hiervoor dat ze waren gevonden bij de rivier niet ver buiten het padje op een logische plek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou zeggen? Je weigert om een paar coordinaatjes in te voeren op Google Earth, dus je "kent" het gebied helemaal niet.
Dat soort harde ongenuanceerde opmerkingen hebben daardoor 0 waarde.
is de eerste keer dat ik die info postquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee serieus, die paar regels van punt 2 heb ik nu vaak gelezen maar wat wordt er nou precies mee bedoeld?Wie zijn 'ze op pad waren' en waarom verdacht?
Oh shit, je begrijpt me verkeerd. Ik zeg/bedoel niet dat ik het 11 keer eerder in deze topics gelezen hebquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is de eerst keer dat ik die info post
Wat deze vrouw zegt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef zwarteweduwe het volgende:
We weten het gewoon niet. Op basis van een soort geloof gaan we elkaar bestrijden met allerhande overtuigingen en verschillende interpretaties. Maar de bottom line is dat het gewoon nog steeds niet weten, om de simpele redenen dat we niet alle beschikbare informatie hebben én we niet kunnen onderzoeken wat we zouden willen weten. We gaan er niet uitkomen.
Ik hoop alleen van harte voor de betrokkenen dat zij ooit nog (ongeveer) te weten komen wat er gebeurd is. Lijkt me heel nodig.
Is dat laatste bericht van je contact zeg je.quote:En hun"proffesionel hulp is zo goed dat ze roepen dat ze s,nachts op pad waren waarschijnlijk en dat verdacht vinden. Als ik al binnen een scheet uitgevonden heb dat die nacht een noodweer over dat gebied trok,dan zijn het echt "proffesionals"?
Ik begrijp er uit dat de professionele hulpdiensten zeggen dat ze die nacht aan het zoeken waren, maar het was noodweer die nacht dus is dat te betwijfelen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
Stacey:
[..]
Is dat laatste bericht van je contact zeg je.
Maar ik snap die zin gewoon niet: "dat ze roepen dat ze 's nachts op pad waren waarschijnlijk en dat verdacht vinden". Wie vindt hier wát verdacht, precies?
Ik vind het alleen een beetje onleesbaar want hij lijkt tegen 2 verschillende partijen tegelijk te schrijven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat er toch > dit waren de 2 laatste berichten van een van m'n contacten in Boquete
nee die berichten ontvang ik - zijn er al 960 zag ik netquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een beetje onleesbaar want hij lijkt tegen 2 verschillende partijen tegelijk te schrijven.
Ah oke. 'En dat verdacht vinden' da's een gebrekkige vertaling van 'dat vind ik verdacht' dan ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik begrijp er uit dat de professionele hulpdiensten zeggen dat ze die nacht aan het zoeken waren, maar het was noodweer die nacht dus is dat te betwijfelen?
die dag > avond >nacht dat ze verdwenenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik begrijp er uit dat de professionele hulpdiensten zeggen dat ze die nacht aan het zoeken waren, maar het was noodweer die nacht dus is dat te betwijfelen?
Jouw bron is een tweet door een willekeurige user die niet eens doe zogenaamde gids bij naam noemt. Dan kun je beter geen bron citeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jackie, welke gidsen zeggen dat je niet kan verdwalen?
In het Volkskrant-artikel staat: 'volgens lokale gidsen kunnen reizigers gemakkelijk verdwalen tijdens de tocht en is dat levensgevaarlijk.'
Feliciano was er in het begin al van overtuigd dat ze verdwaald waren. Hij zegt verder dat je op de Pianista bijna niet kan verdwalen, maar dat sommigen op de top de verkeerde kant op lopen.
Baru zegt dat het pad duidelijk is tot aan de paddock maar dat je het daar kwijt kan raken, inderdaad door de koeien die daar paden maken, zoals Grijzemassa hierboven schrijft.
Plinio Montenegro zegt zelfs dat het geen echt wandelpad is maar een lange route dwars door de jungle.
Britta Sanders schrijft dat er een keer zes(!) gidsen samen zijn verdwaald.
Overigens ga ik er in mijn scenario niet vanuit dat ze verdwaald zijn, ik wil alleen aangeven dat het volgens de direct betrokken gidsen wel kan.
Die Britta Sanders is anders een bron die Jackie regelmatig heeft aangehaald.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jouw bron is een tweet door een willekeurige user die niet eens doe zogenaamde gids bij naam noemt. Dan kun je beter geen bron citeren.
Wie is jouw bron en wat heeft hij te maken met het onderzoek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee die berichten ontvang ik - zijn er al 960 zag ik net
is gewoon iemand die daar woont en heeft niks met het onderzoek te makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie is jouw bron en wat heeft hij te maken met het onderzoek?
Onzin en beledigend voor allen die hier tijd en werk ingestoken hebben. Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef zwarteweduwe het volgende:
We weten het gewoon niet. Op basis van een soort geloof
Ik snap alleen niet waarom men steeds de verdwaaltheorie aanhangt terwijl mij duidelijk is gebleken in de loop van deze conversatie dat verdwalen op dat pad onmogelijk is, en steeds meer aanwijzingen hebben gelezen door ironisch de tegenstanders van de misdrijftheorie dat er sprake is van 'foul play'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is gewoon iemand die daar woont en heeft niks met het onderzoek te maken
ook schreef hij dit een keer :
Het enige wat bekend is,is dat de ouders een spreekverbod hebben om wat er gevonden is in de digitale apparatuur,zowel camara als mobieltjes.Uit de laatste zou gebleken zijn dat een ondeskundig iemand geprobeerd heeft met de mobieltjes te bellen&knoeien
over dat bellen en knoeien hoor je ook niks meer
helemaal mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beschuldig Hans Kremers alleen van tunnelvisie gebaseerd op zijn commentaar op de "grot". Zijn eigen vrouw corrigeerde hem nota bene live in beeld. Dat heeft verder niets te maken met zijn andere uitspraken.
Jij leidt zeer duidelijk aan tunnelvisie en blijft maar volhouden op basis van je eigen interpretatie van nieuwsberichten, op basis van wat je vriendin zegt, weet ik het.
De feiten duiden nergens op een misdrijf maar alles lijkt te wijzen op juist een verdwaling.
Jij WIL dat niet accepteren ("ik ben er 99% van overtuigd dat het een misdrijf is") en leidt zodoende aan dikke tunnelvisie.
Met de weinige aanwijzingen die we hebben sowieso al onmogelijk om zo'n tunnelvisie te hebben, maar dat je ook nog eens uit de losse pols (je eigen interpretatie van wat je in brakke media als AD leest) blijft volhouden dat een persoon die zich hard gemaakt heeft voor zoveel mogelijk onderzoek "voor x% de dader is in een voor 99% waar scenario", is walgelijk.
Er zijn zat scenario's die alle gevonden feiten verklaren. Domnivoor en ik hebben allebei een "waterdicht" scenario gepost. Allebei niet uitgaande van een misdrijf waar -ik zeg het nog maar es- GEEN ENKELE aanwijzing voor is.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef mig72 het volgende:
dat verdwalen op dat pad onmogelijk is
ik denk zelf ook aan verdwalen ,de verkeerde kant oplopen >ongeluk> been gebroken of zoietsquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom men steeds de verdwaaltheorie aanhangt terwijl mij duidelijk is gebleken in de loop van deze conversatie dat verdwalen op dat pad onmogelijk is, en steeds meer aanwijzingen hebben gelezen door ironisch de tegenstanders van de misdrijftheorie dat er sprake is van 'foul play'.
Wat scheelt? Vinden jullie het lolliger om door te praten ipv op te lossen?
Dat is een fijn startpunt inderdaad maar middenin het speurwerk geldt dat niet meer, en je moet weleens afstand doen van je principes van oprechtheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef MidnightB00m het volgende:
Mig, we kunnen elkaar niet dwingen één bepaald POV aan te nemen, zeker niet met de feiten zoals ze nu bekend zijn.
Er zijn goede argumenten voor een misdrijf en tegen een misdrijf gegeven. Ik hou liever alle opties open en probeer zo open minded mogelijk naar alle ontwikkelingen te kijken.
Hmmmm denk je dat... leg eens uit hoe je achter ieder van die stellingen bent gekomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik denk zelf ook aan verdwalen ,de verkeerde kant oplopen >ongeluk> been gebroken of zoiets
wat ook nog kan is dat iemand zich heeft voorgedaan als gids oid (met kwade bedoelingen)
dan zijn er in dat gebied (bij laag water) altijd illegale goudzoekers actief
en dan is een losgebroken stier ook nog een mogelijkheid
Heb je het hierbij over ons zogenaamde speurwerk of het onderzoek van professionals?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:06 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is een fijn startpunt inderdaad maar middenin het speurwerk geldt dat niet meer, en je moet weleens afstand doen van je principes van oprechtheid.
Nou dat klopt zich wel, en al die mogelijkheden heb ik aardig meegenomen in de loop van onze discussies, meen ik te kunnen stellen. Daarom zijn ze bij mij eigenlijk geen mogelijkheden meer. Behalve een daarvan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:10 schreef Greys het volgende:
Dat zijn geen stellingen mig, dát zijn nou 'mogelijkheden'.
Als jij nou effe verder speurt ga ik slapen.
Prima taakverdeling lijkt me.
beste post van de avond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef zwarteweduwe het volgende:
We weten het gewoon niet. Op basis van een soort geloof gaan we elkaar bestrijden met allerhande overtuigingen en verschillende interpretaties. Maar de bottom line is dat het gewoon nog steeds niet weten, om de simpele redenen dat we niet alle beschikbare informatie hebben én we niet kunnen onderzoeken wat we zouden willen weten. We gaan er niet uitkomen.
Ik hoop alleen van harte voor de betrokkenen dat zij ooit nog (ongeveer) te weten komen wat er gebeurd is. Lijkt me heel nodig.
Schnautzer, je doet je naam eer aan. De beste stuurlui staan aan wal. Hoe makkelijk is het om op mensen kritiek te hebben maar zelf NOOIT met iets zinnigs te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
ik vind het wel sensatiezoekerig, bovendien maak je teveel gebruik van je fantasie.
kleine kanttekening: je had al eerder je gedachten/concept geplaatst.... Toen gaf je zelf ook aan dat je het nogal precair vond om te schrijven.... En sprak je zelf ook over laster......quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
beste post van de avond.
Sinds 1 april zijn Kris en Lisanne vermist. Bij het begin van hun verdwijning dacht ik als de meesten die zijn verdwaald. In de maanden erna ben ik me er meer in gaan verdiepen en ben ik er langzamerhand steeds meer van overtuigd geraakt door de beschikbare informatie dat er meer aan de hand is dan "slechts" verdwalen. Ik zeg daarbij "met de beschikbare informatie"
We weten met zn allen gewoon heel weinig. We weten niet hoe het gebied er echt uitziet. We weten niets van de telefoongegevens enz enz enz enz.
Toch zijn we allemaal gefascineerd en heeft een ieder zijn of haar eigen theorie/hypothese/scenario met wat er gebeurd kan zijn.
Ik heb een paar dagen geleden mijn scenario gegeven over wat er MOGELIJK gebeurd kan zijn.
[b]Vooraf aangekondigd en ook nog eens in spoiler!
Het is dan ook ontzettend kinderachtig om dan achteraf te zeggen dat het belachelijk is dat ik iemand beschuldig in diezelfde spoiler!
[/b]Ik ben geen sensatiezoeker (al 1000x gezegd) maar vond met de informatie die voor ons als amateurspeurneuzen beschikbaar is, de naam van "F" wel erg vaak voorbij kwam. En dat vind ik nog steeds. Dat MOGELIJK scenario heb ik als leek willen delen met jullie. En geen haartje spijt dat ik dat gedaan heb
Domnivoor heeft ook zijn/haar scenario gegeven. (bang om terug te keren/verdwaald en een hutje gebouwd om vervolgens daar 10 dagen vergeefs te wachten op hulp) en Mata die (op mijn reactie!) een scenario maakte dat ze elkaar waren kwijt geraakt.
Beiden geloof ik niet omdat ik niet geloof,nogmaals, dat je kunt verdwalen in dat stuk.
Maar nog veel belangrijker, ik geloof Hans Kremers. Hij is daar geweest, hij kent de telefoongegevens.
En die gegevens uit de telefoons zijn volgens hem "dermate vreemd" dat hij gelooft dat er mogelijk derden bij zijn betrokken.
klopt had ik niet moeten doen. Wist niet hoe je iets in spoiler kon krijgen. Heb dat daarom gevraagd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Spocke het volgende:
[..]
kleine kanttekening: je had al eerder je gedachten/concept geplaatst.... Toen gaf je zelf ook aan dat je het nogal precair vond om te schrijven.... En sprak je zelf ook over laster......
Met jou waren een aantal mensen het wellicht eens???
Als ik het goed begrijp is het dus gewoon mogelijk dat Kris en Lisanne gewoon bijtijds terug zijn gaan lopen via het Pianista pad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:23 schreef jackie12 het volgende:
Het kaartje in de OP waarin staat dat ze om 13 uur op de Mirador stonden, om 14 uur bij de quebrada die kloppen wat mij betreft.
Op het kaartje staat echter dat ze daarna zijn doorgelopen en ergens tussen 15 en 1630 hun eerste noodoproep hebben gedaan (dus op weg naar beneden). En dat is wat mij betreft een aanname. Dit had net zo goed ook op de weg terug kunnen zijn.
Ik weet dat in het filmpje van Hans Kremers hij bereik heeft tot 3 kwartier na de Mirador maar de ene telefoon is de ander niet.
Zal wel zoiets zijn als Panama moetceerst nog een faktuur voldoen.quote:Klinkt aannemelijk! Maar waarom heeft NFI dit nog niet gedeeld met Panameze autoriteiten en zoekt de advocaat van de familie van Kris de media op om dit te bewerkstelligen?
Waarom wordt Jackie constant beschuldigd van laster terwijl het wel normaal wordt gevonden dat al vele threads achter elkaar consequent van Panameze prutsers wordt gesproken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Spocke het volgende:
kleine kanttekening: je had al eerder je gedachten/concept geplaatst.... Toen gaf je zelf ook aan dat je het nogal precair vond om te schrijven.... En sprak je zelf ook over laster......
Met jou waren een aantal mensen het wellicht eens???
op je vraag kan ik geen antwoord geven. Kan alleen voor mezelf spreken dat ik reageerde op het dikgedrukte gedeelte van de post van Jackie, om ...... zie mijn postquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:23 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom wordt Jackie constant beschuldigd van laster terwijl het wel normaal wordt gevonden dat de Panamezen al vele threads achter elkaar consequent prutsers worden genoemd?
Wat valt er voor zinnigs te zeggen? Verzinseltjes over wat er mogelijkerwijs is gebeurd? Je weet het niet dus wat heeft het voor zin. Ik lees wanneer ik wil en als je over de schreef gaat en zo maar in het wilde weg mensen gaat beschuldigen van moord ja dan bijt ik. Ik vind dat namelijk zo domquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Schnautzer, je doet je naam eer aan. De beste stuurlui staan aan wal. Hoe makkelijk is het om op mensen kritiek te hebben maar zelf NOOIT met iets zinnigs te komen.
Het enige wat jij doet is kritiek leveren op anderen. En dat mag! maar kom zelf ook eens met iets zinnigs.
(maar ik weet al wat je gaat zeggen: er is te weinig informatie beschikbaar om dat te doen)
een dooddoener die je al maanden zegt! (maar ondertussen wel meegluren en bijten als het kan)
Het is mistig in de video, maar als je op 2:48 het beeld stil zet, als die man uitrust bij de prikkeldraad van de befaamde paddock..quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
Perico, zie je de boerderij van Serracin in die video?
Da's goed mogelijk. Uit de video wordt duidelijk, dat na de eerste keer de rivier te zijn overgestoken je weer een groot weiland krijgt en daarna een vervallen schuilhut. De man in de video claimt dat Kris en Lisanne die mogelijk gemist hebben..quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:49 schreef StaceySinger het volgende:
misschien hebben de dames ook wel in zo'n schuilhut geslapen ?
Ik heb dit interview gezien, hij zei zelfs dat er helemaal niets werd gedaan wanneer de ouders er niet waren, maar er weer druk van alles werd gedaan wanneer de ouders er waren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
Feliciano heeft een Finca, een soort vakantiehuis, in het gebied waar de twee jonge vrouwen vermist zijn geraakt. Hij is een van de mannen die de afgelopen week de schoenen heeft gevonden. En hij is boos. En verontwaardigd. In de eerste plaats, zo vertelt hij, omdat in de tijd dat de ouders niet in het gebied aanwezig waren, er nauwelijks is gezocht in de jungle bij Boquete. Volgens hem is er zelfs een periode van een maand helemaal niks gedaan. "En pas als ze er weer waren, was er reuring en lieten de autoriteiten zich zien", schampert hij.
Wilde weg ??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:33 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Wat valt er voor zinnigs te zeggen? Verzinseltjes over wat er mogelijkerwijs is gebeurd? Je weet het niet dus wat heeft het voor zin. Ik lees wanneer ik wil en als je over de schreef gaat en zo maar in het wilde weg mensen gaat beschuldigen van moord ja dan bijt ik. Ik vind dat namelijk zo dom
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:58 schreef El_Matador het volgende:
Wie was de dichtstbetrokken Panamees? Juist, Feliciano.
Nee Ingrid Lommers
Wie hield vol dat die meiden zo snel mogelijk gezocht zouden moeten worden?
Precies, Feliciano.
Waaruit blijkt dat? uit interviews gegeven anderhalf maand later?
Wie is met een paar maten direct op pad gegaan toen bekend werd dat er een rugzak gevonden was?
Exact, Feliciano.
was ie maar gaan zoeken in de dagen na hun verdwijning
Wie hadden in dit drama alles kunnen voorkomen (tussen 1 en 11 april) en hebben zich daarna op een voor de families schofterige manier gedragen?
Panamese Prutsers.
Het is hun thuis, hun gebied, die man is daar gids. Bovendien een ons kent ons cultuur, vermoed ik. Zodra daar reuring is door onderzoek weet 'men' dat daar wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb dit interview gezien, hij zei zelfs dat er helemaal niets werd gedaan wanneer de ouders er niet waren, maar er weer druk van alles werd gedaan wanneer de ouders er waren.
Ik vond dat een opmerkelijke opmerking, uiteraard omdat Feliciano hiermee nogal uithaald naar de autoriteiten en dat ook nog eens publiekelijk doet.
Maar wat me misschien nog het meest bevreemde is dat hij wist te vertellen dat er niets gebeurde, terwijl het hier nogal een uitgestrekt gebied betreft, en je alleen kunt weten of er al dan niet niets gebeurd wanneer je zelf al die tijd ter plekke bent.
Ik sta open voor verdwalen. Jij niet voor een misdrijf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Ingrid Lommers is noch Panamees noch woont in Panama (maar in Costa Rica).
flauw
Je zegt dus dat Feliciano liegt omdat het interview 1,5 maand later werd afgenomen.
ik zeg dat het gemakkelijk is om dingen te roepen achteraf ja
En het was hem verboden door de autoriteiten om te gaan zoeken in Bocas.
Zie mijn eerdere post van vandaag over mn overbuurmeisje
Er is 0 aanwijzing voor een misdrijf, het dan toch "voor 99% overtuigend" achten is nu juist tunnelvisie pur sang.
Ik wou %$^& reageren Ziggo met werkzaam heden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
beste post van de avond.
Sinds 1 april zijn Kris en Lisanne vermist. Bij het begin van hun verdwijning dacht ik als de meesten die zijn verdwaald. In de maanden erna ben ik me er meer in gaan verdiepen en ben ik er langzamerhand steeds meer van overtuigd geraakt door de beschikbare informatie dat er meer aan de hand is dan "slechts" verdwalen. Ik zeg daarbij "met de beschikbare informatie"
We weten met zn allen gewoon heel weinig. We weten niet hoe het gebied er echt uitziet. We weten niets van de telefoongegevens enz enz enz enz.
Toch zijn we allemaal gefascineerd en heeft een ieder zijn of haar eigen theorie/hypothese/scenario met wat er gebeurd kan zijn.
Ik heb een paar dagen geleden mijn scenario gegeven over wat er MOGELIJK gebeurd kan zijn.
Vooraf aangekondigd en ook nog eens in spoiler!
Het is dan ook ontzettend kinderachtig om dan achteraf te zeggen dat het belachelijk is dat ik iemand beschuldig in diezelfde spoiler!
Ik ben geen sensatiezoeker (al 1000x gezegd) maar vond met de informatie die voor ons als amateurspeurneuzen beschikbaar is, de naam van "F" wel erg vaak voorbij kwam. En dat vind ik nog steeds. Dat MOGELIJK scenario heb ik als leek willen delen met jullie. En geen haartje spijt dat ik dat gedaan heb
Domnivoor heeft ook zijn/haar scenario gegeven. (bang om terug te keren/verdwaald en een hutje gebouwd om vervolgens daar 10 dagen vergeefs te wachten op hulp) en Mata die (op mijn reactie!) een scenario maakte dat ze elkaar waren kwijt geraakt.
Beiden geloof ik niet omdat ik niet geloof,nogmaals, dat je kunt verdwalen in dat stuk.
Maar nog veel belangrijker, ik geloof Hans Kremers. Hij is daar geweest, hij kent de telefoongegevens.
En die gegevens uit de telefoons zijn volgens hem "dermate vreemd" dat hij gelooft dat er mogelijk derden bij zijn betrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |