abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143575760
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat er toch > dit waren de 2 laatste berichten van een van m'n contacten in Boquete
weggehaald door mij foutje

[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 18-08-2014 23:49:40 ]
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:29:23 #52
430880 mig72
De Professional
pi_143575761
quote:
19s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan jij dat nou zeggen? Je weigert om een paar coordinaatjes in te voeren op Google Earth, dus je "kent" het gebied helemaal niet.

Dat soort harde ongenuanceerde opmerkingen hebben daardoor 0 waarde.
Jij zei kort hiervoor dat ze waren gevonden bij de rivier niet ver buiten het padje op een logische plek.

2) Feliciano zei dat ze ACHTER de Mirador waren gaan zoeken wat de autoriteiten niet deden, maar voor de rivier. Das dus dat gebied waar alles goed overzichtelijk is?
pi_143575765
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee serieus, die paar regels van punt 2 heb ik nu vaak gelezen maar wat wordt er nou precies mee bedoeld? :@ Wie zijn 'ze op pad waren' en waarom verdacht?
is de eerste keer dat ik die info post :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2014 @ 23:31:24 #54
163650 Greys
pi_143575842
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is de eerst keer dat ik die info post :7
Oh shit, je begrijpt me verkeerd. Ik zeg/bedoel niet dat ik het 11 keer eerder in deze topics gelezen heb :D Maar dat ik na 11 keer achter elkaar overlezen van die regels bij punt 2 gewoon nog steeds niet snap wat er mee bedoeld wordt. Ik bleef maar denken dat het aan mij lag en dus ging ik het opnieuw en opnieuw lezen ;) Wie zijn 'ze' en waarom verdacht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:33:50 #55
430880 mig72
De Professional
pi_143575945
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef zwarteweduwe het volgende:
We weten het gewoon niet. Op basis van een soort geloof gaan we elkaar bestrijden met allerhande overtuigingen en verschillende interpretaties. Maar de bottom line is dat het gewoon nog steeds niet weten, om de simpele redenen dat we niet alle beschikbare informatie hebben én we niet kunnen onderzoeken wat we zouden willen weten. We gaan er niet uitkomen.

Ik hoop alleen van harte voor de betrokkenen dat zij ooit nog (ongeveer) te weten komen wat er gebeurd is. Lijkt me heel nodig.
Wat deze vrouw zegt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2014 @ 23:34:13 #56
163650 Greys
pi_143575965
Stacey:

quote:
En hun"proffesionel hulp is zo goed dat ze roepen dat ze s,nachts op pad waren waarschijnlijk en dat verdacht vinden. Als ik al binnen een scheet uitgevonden heb dat die nacht een noodweer over dat gebied trok,dan zijn het echt "proffesionals"?
Is dat laatste bericht van je contact zeg je.
Maar ik snap die zin gewoon niet: "dat ze roepen dat ze 's nachts op pad waren waarschijnlijk en dat verdacht vinden". Wie vindt hier wát verdacht, precies?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143576077
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
Stacey:

[..]

Is dat laatste bericht van je contact zeg je.
Maar ik snap die zin gewoon niet: "dat ze roepen dat ze 's nachts op pad waren waarschijnlijk en dat verdacht vinden". Wie vindt hier wát verdacht, precies?
Ik begrijp er uit dat de professionele hulpdiensten zeggen dat ze die nacht aan het zoeken waren, maar het was noodweer die nacht dus is dat te betwijfelen?
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:36:27 #58
430880 mig72
De Professional
pi_143576081
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat er toch > dit waren de 2 laatste berichten van een van m'n contacten in Boquete
Ik vind het alleen een beetje onleesbaar want hij lijkt tegen 2 verschillende partijen tegelijk te schrijven.
pi_143576166
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik vind het alleen een beetje onleesbaar want hij lijkt tegen 2 verschillende partijen tegelijk te schrijven.
nee die berichten ontvang ik - zijn er al 960 zag ik net :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2014 @ 23:39:28 #60
163650 Greys
pi_143576223
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik begrijp er uit dat de professionele hulpdiensten zeggen dat ze die nacht aan het zoeken waren, maar het was noodweer die nacht dus is dat te betwijfelen?
Ah oke. 'En dat verdacht vinden' da's een gebrekkige vertaling van 'dat vind ik verdacht' dan ofzo? :@
Maar dank, dan is de strekking me ietsje duidelijker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143576259
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

die dag > avond >nacht dat ze verdwenen
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:40:22 #62
430880 mig72
De Professional
pi_143576275
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Jackie, welke gidsen zeggen dat je niet kan verdwalen?
In het Volkskrant-artikel staat: 'volgens lokale gidsen kunnen reizigers gemakkelijk verdwalen tijdens de tocht en is dat levensgevaarlijk.'
Feliciano was er in het begin al van overtuigd dat ze verdwaald waren. Hij zegt verder dat je op de Pianista bijna niet kan verdwalen, maar dat sommigen op de top de verkeerde kant op lopen.
Baru zegt dat het pad duidelijk is tot aan de paddock maar dat je het daar kwijt kan raken, inderdaad door de koeien die daar paden maken, zoals Grijzemassa hierboven schrijft.
Plinio Montenegro zegt zelfs dat het geen echt wandelpad is maar een lange route dwars door de jungle.
Britta Sanders schrijft dat er een keer zes(!) gidsen samen zijn verdwaald.

Overigens ga ik er in mijn scenario niet vanuit dat ze verdwaald zijn, ik wil alleen aangeven dat het volgens de direct betrokken gidsen wel kan.
Jouw bron is een tweet door een willekeurige user die niet eens doe zogenaamde gids bij naam noemt. Dan kun je beter geen bron citeren.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2014 @ 23:41:28 #63
163650 Greys
pi_143576331
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef mig72 het volgende:

[..]

Jouw bron is een tweet door een willekeurige user die niet eens doe zogenaamde gids bij naam noemt. Dan kun je beter geen bron citeren.
Die Britta Sanders is anders een bron die Jackie regelmatig heeft aangehaald.
Maar dán hoor ik je nooit zeggen dat hij die bron beter niet kan citeren, grapjas O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2014 @ 23:41:48 #64
163650 Greys
pi_143576343
(Ik vind je te grappig om je te negeren, bite me).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:42:26 #65
430880 mig72
De Professional
pi_143576373
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nee die berichten ontvang ik - zijn er al 960 zag ik net :7
Wie is jouw bron en wat heeft hij te maken met het onderzoek?
pi_143576460
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wie is jouw bron en wat heeft hij te maken met het onderzoek?
is gewoon iemand die daar woont en heeft niks met het onderzoek te maken

ook schreef hij dit een keer :

Het enige wat bekend is,is dat de ouders een spreekverbod hebben om wat er gevonden is in de digitale apparatuur,zowel camara als mobieltjes.Uit de laatste zou gebleken zijn dat een ondeskundig iemand geprobeerd heeft met de mobieltjes te bellen&knoeien

over dat bellen en knoeien hoor je ook niks meer

[ Bericht 25% gewijzigd door StaceySinger op 18-08-2014 23:49:36 ]
pi_143576565
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef zwarteweduwe het volgende:
We weten het gewoon niet. Op basis van een soort geloof
Onzin en beledigend voor allen die hier tijd en werk ingestoken hebben. Spreek voor jezelf. :{w
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:55:45 #68
430880 mig72
De Professional
pi_143576956
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is gewoon iemand die daar woont en heeft niks met het onderzoek te maken

ook schreef hij dit een keer :

Het enige wat bekend is,is dat de ouders een spreekverbod hebben om wat er gevonden is in de digitale apparatuur,zowel camara als mobieltjes.Uit de laatste zou gebleken zijn dat een ondeskundig iemand geprobeerd heeft met de mobieltjes te bellen&knoeien

over dat bellen en knoeien hoor je ook niks meer
Ik snap alleen niet waarom men steeds de verdwaaltheorie aanhangt terwijl mij duidelijk is gebleken in de loop van deze conversatie dat verdwalen op dat pad onmogelijk is, en steeds meer aanwijzingen hebben gelezen door ironisch de tegenstanders van de misdrijftheorie dat er sprake is van 'foul play'.

Wat scheelt? Vinden jullie het lolliger om door te praten ipv op te lossen?
pi_143577052
quote:
19s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik beschuldig Hans Kremers alleen van tunnelvisie gebaseerd op zijn commentaar op de "grot". Zijn eigen vrouw corrigeerde hem nota bene live in beeld. Dat heeft verder niets te maken met zijn andere uitspraken.

Jij leidt zeer duidelijk aan tunnelvisie en blijft maar volhouden op basis van je eigen interpretatie van nieuwsberichten, op basis van wat je vriendin zegt, weet ik het.

De feiten duiden nergens op een misdrijf maar alles lijkt te wijzen op juist een verdwaling.

Jij WIL dat niet accepteren ("ik ben er 99% van overtuigd dat het een misdrijf is") en leidt zodoende aan dikke tunnelvisie.

Met de weinige aanwijzingen die we hebben sowieso al onmogelijk om zo'n tunnelvisie te hebben, maar dat je ook nog eens uit de losse pols (je eigen interpretatie van wat je in brakke media als AD leest) blijft volhouden dat een persoon die zich hard gemaakt heeft voor zoveel mogelijk onderzoek "voor x% de dader is in een voor 99% waar scenario", is walgelijk.

Er zijn zat scenario's die alle gevonden feiten verklaren. Domnivoor en ik hebben allebei een "waterdicht" scenario gepost. Allebei niet uitgaande van een misdrijf waar -ik zeg het nog maar es- GEEN ENKELE aanwijzing voor is.
helemaal mee eens
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2014 @ 23:58:09 #70
163650 Greys
pi_143577064
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef mig72 het volgende:
dat verdwalen op dat pad onmogelijk is
:D :'( :D

Cheers, mig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143577224
Mig, we kunnen elkaar niet dwingen één bepaald POV aan te nemen, zeker niet met de feiten zoals ze nu bekend zijn.

Er zijn goede argumenten voor een misdrijf en tegen een misdrijf gegeven. Ik hou liever alle opties open en probeer zo open minded mogelijk naar alle ontwikkelingen te kijken.

Stacey, bedankt voor posten van jouw info via jouw kennis.
pi_143577239
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom men steeds de verdwaaltheorie aanhangt terwijl mij duidelijk is gebleken in de loop van deze conversatie dat verdwalen op dat pad onmogelijk is, en steeds meer aanwijzingen hebben gelezen door ironisch de tegenstanders van de misdrijftheorie dat er sprake is van 'foul play'.

Wat scheelt? Vinden jullie het lolliger om door te praten ipv op te lossen?
ik denk zelf ook aan verdwalen ,de verkeerde kant oplopen >ongeluk> been gebroken of zoiets
wat ook nog kan is dat iemand zich heeft voorgedaan als gids oid (met kwade bedoelingen)
dan zijn er in dat gebied (bij laag water) altijd illegale goudzoekers actief
en dan is een losgebroken stier ook nog een mogelijkheid
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:06:05 #73
430880 mig72
De Professional
pi_143577342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef MidnightB00m het volgende:
Mig, we kunnen elkaar niet dwingen één bepaald POV aan te nemen, zeker niet met de feiten zoals ze nu bekend zijn.

Er zijn goede argumenten voor een misdrijf en tegen een misdrijf gegeven. Ik hou liever alle opties open en probeer zo open minded mogelijk naar alle ontwikkelingen te kijken.
Dat is een fijn startpunt inderdaad maar middenin het speurwerk geldt dat niet meer, en je moet weleens afstand doen van je principes van oprechtheid.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:07:48 #74
430880 mig72
De Professional
pi_143577394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik denk zelf ook aan verdwalen ,de verkeerde kant oplopen >ongeluk> been gebroken of zoiets
wat ook nog kan is dat iemand zich heeft voorgedaan als gids oid (met kwade bedoelingen)
dan zijn er in dat gebied (bij laag water) altijd illegale goudzoekers actief
en dan is een losgebroken stier ook nog een mogelijkheid
Hmmmm denk je dat... leg eens uit hoe je achter ieder van die stellingen bent gekomen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:10:44 #75
163650 Greys
pi_143577495
Dat zijn geen stellingen mig, dát zijn nou 'mogelijkheden'.

Als jij nou effe verder speurt ga ik slapen.
Prima taakverdeling lijkt me. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')