Ze versturen pas over drie wekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.nbcuniversalst(...)sa_featured-products daar kun je hem halen
je kunt vast ook op de kermis iets laten makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze versturen pas over drie wekenIs dit 2014?
Hoppa. Helft 3/4e van de prijs, vanuit UK en met knappe verzendtijd. (en je eigen naam erbij zonder meerprijs)quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze versturen pas over drie wekenIs dit 2014?
12 euro verzendkosten wel. Maar misschien meteen een aantal. Gelijk handig voor verjaardagenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoppa. Helft 3/4e van de prijs, vanuit UK en met knappe verzendtijd. (en je eigen naam erbij zonder meerprijs)
NBC
Verzendkosten is 8 euro. + 5 euro per mok daarna.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh lol verzendkosten is per stuk! Afzetters
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef Brinkytinky het volgende:
Middag! Nieuw hier en ontken niet dat ik gezocht heb op fora waar Suits fans schuilen .
Ik heb onlangs een bulk aan mokken besteld die voorkwamen in de aflevering 9 van seizoen 3 en heb er een boel aan vrienden kunnen geven/verkopen maar heb er nog een stuk of 15 over.
Betreft deze mok: http://www.nbcuniversalst(...)/detail.php?p=465806
Weet niet of dit mag en of jullie hier kwade wil achter zien, dan mag deze post namelijk verwijderd worden.
Ik hoef er geen winst op te maken en verkoop ze dus voor $15 en de verzendkosten zijn voor jou
PM of mail me op brinkytinky@gmail.com als je er 1 wilt en we regelen het wel.
Ajuu!
Ik vond zoals hij geïntroduceerd werd veel toffer. Gewoon een cutthroat lawyer, die graag wilde claimen dat hij iemand zo hard ondervraagd had dat hij een hardaanval kreeg. Nu is het alleen maar degene die rare trekjes heeft en met regelmaat iets verkloot zodat Harvey het moet fixen en ondertussen Harvey alleen maar probeert te pleasen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, vind ik ook. Als hij de boel loopt te ownen is zoveel beter dan als harvey weer 1 van zijn standaard 'jij hebt dit mapje met papiertjes, hier heb je die van mij, en nu sta ik weer een stapje boven jou'...
Godverdomme deze Louis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:47 schreef CrashO het volgende:
Goede mid-finale![]()
![]()
Benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Fucking held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was wel echt een geniale scene! Beter dan die lieve zoete Louis. Maar ik schrok toch ook wel van die woede uitbarsting. Eerst tegen Donna, toen tegen Jessica... Jammer dat het nou wachten word..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:47 schreef CrashO het volgende:
Goede mid-finale![]()
![]()
Benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Fucking held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mja als er hard te maken valt dat ze van de situatie op de hoogte was, dan maakt dat weinig uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef De-Hamster het volgende:
Haha, wel vreemd dat hij er nu zo snel achter kwam terwijl er al zoveel hints zijn geweest.
Ik zie Jessica hem nog wel counteren dat ze Mike ontslaat.
is dat verzwijgen in amerika een misdad?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Rnnz het volgende:
Maar als Louis nu partner wordt, dan begaat hij nogmaals een misdaad omdat ie Mike niet aangeeft.
Aan de hand van de vorige afleveringen in de winter: Midden januari.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:28 schreef madeliefff het volgende:
wanneer in de winter starten ze weer?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aan de hand van de vorige afleveringen in de winter: Midden januari.
Maar houd het in de gaten. (of like de FB van suits usa. krijg je de promo's te zien en natuurlijk de "vanavond beginnen we weer" post )
Zal ook wel terugkomen. Als Louis naar Rachel's pa was gegaan, was ze ook mee gegaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:19 schreef Maanvis het volgende:
nu louis terugkomt, wat gebeurt er met katrina?
Nou ja, ik heb niks tegen een romantische verhaallijn (of Rachelquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef Maanvis het volgende:
ja het mike en rachel plotje zit er in om vrouwen naar de serie te trekken.
Het is nu meer dat hij ineens met een briljant plan op de proppen komt, dat die dan waarschijnlijk met zijn gave achter de schermen heeft bekokstoofdquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef Re het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat er weinig meer gebruikt wordt gemaakt van Mike's gave
in de laatste aflevering nog... louis maakte gebruik van mike's gave om te achterhalen dat ie nooit naar harvard was gegaan (want anders had ie die sleutel herkend).quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef Re het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat er weinig meer gebruikt wordt gemaakt van Mike's gave
Dat ging toch meer om het feit dat die die sleutel niet herkende, maar wel cum laude zou hebben afgestudeerd. En dat kon dus niet, want dan zou die zelf zo'n sleutel hebben gekregen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de laatste aflevering nog... louis maakte gebruik van mike's gave om te achterhalen dat ie nooit naar harvard was gegaan (want anders had ie die sleutel herkend).
ja dus mike's gave werd tegen hem gebruiktquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat ging toch meer om het feit dat die die sleutel niet herkende, maar wel cum laude zou hebben afgestudeerd. En dat kon dus niet, want dan zou die zelf zo'n sleutel hebben gekregen.
Whaha, da's ook waar! Da's dan wel een mega-blunder van de schrijvers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Anoonumos het volgende:
Alsof iemand met een normaal geheugen dat wel vergeet.
Dit is gewoon weer een zwakker seizoen dan voorheen. Dat er nu iets tofs gebeurt waarvan we naar de afwikkeling uitkijken, maakt niet dat het opeens een tof seizoen is. De zwaktes gingen niet alleen om de drama tussen Mike en Rachel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal ook wel terugkomen. Als Louis naar Rachel's pa was gegaan, was ze ook mee gegaan.
Wel weer een zeer vermakelijk seizoen, knap dat ze het hoge niveau al zo lang weten vast te houden. Alleen dat Mike en Rachel-plotje had wel een heel hoog GTST-gehalte.
Daar konden ze gewoon niet zoveel mee en zou erg eentonig worden. Er is zelfs een periode geweest dat ze Mike meer naar de achtergrond zette, omdat Mike's character eigenlijk redelijk zwak is. Het is een heel slimme kerel, that's it. In de advocatencontext een paar keer leuk te gebruiken, maar zonder ontwikkeling van de setting (en die ontwikkeling willen ze duidelijk niet), houdt het snel op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef Re het volgende:
Volgens mij heb je het eea zelf niet door. Die sleutel is gewoon onderdeel van de dingen die je krijgt als je Cum Laude afstudeert. Mike had die ook moeten hebben en dus moeten weten wat die sleutel was. Dit wist hij niet en Louis wist daarom dat Mike nooit naar Harvard is geweest. Met het intellect van Mike heeft het dus niets te maken. En aangezien het een vrij simpel gegeven is, vraag ik me af waarom jij denkt dat het een blunder van de schrijvers is, of beter gezegd, hoe de situatie volgens jou in elkaar steekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whaha, da's ook waar! Da's dan wel een mega-blunder van de schrijvers.
Totaal mee oneens. Daarbij IS iets niet zwakker, maar VIND jij het zwakker. Puur mening-gebaseerd. Ik vond juist het eerste seizoen het zwakst, omdat ze daar nog de one-case-per-week epi's hadden. Op het moment dat ze overgingen op een lange arc per seizoen is de serie in mijn ogen altijd op niveau gebleven en heb ik me nooit overmatig aan een aflevering geërgerd. Ook dit seizoen. Kunnen maar een handjevol series zeggen imo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer een zwakker seizoen dan voorheen. Dat er nu iets tofs gebeurt waarvan we naar de afwikkeling uitkijken, maakt niet dat het opeens een tof seizoen is. De zwaktes gingen niet alleen om de drama tussen Mike en Rachel.
Dit vind ik een beetje makkelijk. Je kan aan de hand van bepaalde factoren prima zeggen of iets kwalitatief goed is of niet. Op de manier waarop jij redeneert, kan iedereen wel zeggen dat alles op een mening gebaseerd is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Daarbij IS iets niet zwakker, maar VIND jij het zwakker. Puur mening-gebaseerd.
Dus nu is jouw mening leidend? Hoe dan ook, dat je de serie beter geworden vind, maakt je een van de een van de weinigen hier die dit vindt. Die case of the week-stijl was wat gewoon eigen was aan de serie. Dat kun jij niets vinden, dat kan. Net als iemand bijv. een advocatensetting niets kan vinden.quote:Ik vond juist het eerste seizoen het zwakst, omdat ze daar nog de one-case-per-week epi's hadden. Op het moment dat ze overgingen op een lange arc per seizoen is de serie in mijn ogen altijd op niveau gebleven en heb ik me nooit overmatig aan een aflevering geërgerd. Ook dit seizoen. Kunnen maar een handjevol series zeggen imo.
Mijn mening is helemaal niet leidend. Ik wil er gewoon even de aandacht op leggen dat je dingen als zijnde een feit in het topic gooit. Dat maakt discussiëren een beetje lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje makkelijk. Je kan aan de hand van bepaalde factoren prima zeggen of iets kwalitatief goed is of niet. Op de manier waarop jij redeneert, kan iedereen wel zeggen dat alles op een mening gebaseerd is.
[..]
Dus nu is jouw mening leidend? Hoe dan ook, dat je de serie beter geworden vind, maakt je een van de een van de weinigen hier die dit vindt. Die case of the week-stijl was wat gewoon eigen was aan de serie. Dat kun jij niets vinden, dat kan. Net als iemand bijv. een advocatensetting niets kan vinden.
Maar binnen het kader van dit soort series was het gewoon een prima serie. Onder de series met een doorlopend verhaal is Suits gewoon een zwakke serie, aangezien er door de jaren heen tal van series zijn geweest die veel beter zijn.
Je suggereert wel dat een doorlopende serie beter is dan een case of the week serie. Ik vind dat de schrijvers overduidelijk 'over their heads' gegaan zijn hiermee. Het coole en frisse is er volledig af. En natuurlijk is dat sowieso moeilijk vol te houden, maar bepaalde keuzes die ze maken, en het gemak waarmee alles terug komt in de status quo is gewoon een vertoon van zwakte. Net als, zoals shiznuts terecht opmerkt, het opportunisme in hoe ze schrijven. De keren dat Mike een briljante uitweg weet te vinden is volstrekt willekeurig. Hetzelfde geldt voor Harvey en wanneer Louis wel of niet capabel is (vaker niet dan wel, terwijl het zo'n topper zou zijn).quote:
Ik vind het juist erg typisch. Hij redt hen uit de situatie met de SEC, maar meteen is het ook meteen de sjappie die het verpest. Louis heeft een duidelijk ondergeschikte rol gekregen waarin hij alles verpest en op momenten (ongeveer één keer per aflevering, een soort van comic relief is. Als kijker weet je dat ook, hetzelfde geld voor een character als Donna. Karakters in Suits en de gebeurtenissen eromheen zijn hiermee dus ontzettend voorspelbaar en oninteressant net als de gebeurtenissen.quote:Waar ik Suits wel goed in vind is het kiezen van de momenten. Bijvoorbeeld met Louis: dat hij ze uit de problemen met de SEC weet te redden en een moment van triomf kent, maar dat dan de scene komt waarin hij ontslag neemt. Dat zorgt in mijn ogen voor inlevingsvermogen voor de kijker.
Het was mij ook niet helemaal duidelijk. Maar volgens mij zit het zo:quote:Op maandag 1 september 2014 00:54 schreef znarch het volgende:
Ik loop achter maar toch een vraagje. Zit bij s04e04 nu. Harvey roept dat dankzij hem Eric Woodall ontslagen is. Is dat in seizoen 3 daadwerkelijk gebeurt en heb ik dat gemist? Of is dat gewoon een feit dat nu opeens gepresenteerd wordt.
Herinner me nog wel dat Harvey dreef na het gedonder Mike.
Precies ja. En door de manier waarop het verteld werd kreeg ik het idee dat het in een aflevering had gezeten. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Thanks!quote:Op maandag 1 september 2014 13:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het was mij ook niet helemaal duidelijk. Maar volgens mij zit het zo:
Woodall kwam met de claim dat in die Eva Hessington-zaak Mike en Harvey hadden bijgedragen in het afkopen van getuigen. Omdat hij dit uiteindelijk niet kon hardmaken en Mike en Harold onterecht had binnengebracht, is hij ontslagen. Hoe Harvey dat precies gedaan heeft, of of hij dit überhaupt concreet gedaan heeft, is niet in beeld gebracht. Ik denk dat het meer iets is dat Woodall kon daar niet meer blijven na de blamage met Mike en Harold.
Maar dit is een beetje fuzzy vormgegeven allemaal. Want het enige dat in de aflevering in kwestie gebeurt is dat Mike en Harold opgepakt worden, niets zeggen en Louis en Harvey hun vervolgens ophalen, zonder enige toepassing van advocaat-technische skills. Het volgende wat we van Woodall horen is het onderzoeken van die 7 cliënten van Pearson-Specter waarmee de rol van Cahill geïntroduceerd wordt. Dat is ook de eerste keer dat we horen dat hij een andere baan heeft bij de SEC (wat in Nederland de autoriteit financiële Markten is, de AFM), en de aflevering erop stelt Harvey dat hij ervoor gezorgd heeft dat hij als openbaar aanklager (US attorney) ontslagen is en daardoor bij de SEC zit.
Nicequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
28 Januari weer nieuwe afleveringen!
http://www.spoilertv.com/(...)return-of-suits.html
mooi. pff lang wachtenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
Hatsjikideequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
6 afleveringenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:02 schreef De-Hamster het volgende:
Buh, en komen er dan 2 afleveringen en dan weer einde seizoen?
6 maanden meestal.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo weinig en wanneer gaat t weer verder , wel t zelfde jaar? Of is dit t laatste seizoen?
Seizoen 3 en eerste helft seizoen 4 zijn er al hoor!quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Erik2121 het volgende:
Net de laatste aflevering van seizoen 2 op Netflix afgekeken. Leuke serie!
Iemand die weet wanneer ze verder gaan?
3?quote:Op woensdag 3 december 2014 04:43 schreef Erik2121 het volgende:
Ik krijg gister een mailtje van Netflix dat seizoen 3 er op staan! Dus ik kan weer verder.
Tsja afhankelijk van de DVD release hèquote:
2012 belde ze wilden hun première terug.quote:Op woensdag 3 december 2014 04:43 schreef Erik2121 het volgende:
Ik krijg gister een mailtje van Netflix dat seizoen 3 er op staan! Dus ik kan weer verder.
Wist ik ook niet. Thnxquote:Op woensdag 3 december 2014 04:43 schreef Erik2121 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |