Maar ik ga het toch kijken. Ook al weet ik al dat einde seizoen 6 stom isquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bij 6 maar inderdaad, je komt er heel moeilijk doorheen en het wordt een kwelling
Dat is wel jammer, want het blijft een briljante serie.

Denk t nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?

Vast welquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?

Dit is om te jankenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?

ADHD maakt het meestal slechts gemakkelijker om iemand op de kast te jagen. Met als resultaat dat hij vol opgekropte frustratie de werkvloer op moet en jij juist met een zelfvoldaan en lekker gevoelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Discussie winnen van een ADHD'er. Ik ben benieuwd.![]()
Al klinkt het downsyndroom wel erg reëel.
Dit is wel heel gemeen als bron en aanstichter van mijn verslavingquote:[..]
Sorry![]()
Wie weet kun je dat doen ter vervanging van een serie kijken.

de neukquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?

Denk wel dat ze veel kipspiesjes krijgt bij het bbq-enquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?

met zijn brilquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, en Coen Moulijn was de dag ervoor overleden.
YNWA.

Ik denk het niet, maar ik denk ook dat het wel meevalt. Als je 15 breinaalden door je lippen ramt stelt al het andere niet zo veel meer voor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?

Was dat die speler die door zijn zus werd betaald?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En in dat duel scoorde Simon nog en speelde ie legendarisch.
Een man zei nog tegen mij "Dit wordt een geweldige speler"
Niets bleek minder waar

quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets bleek minder waar

Nee, dat was Babovicgodquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat die speler die door zijn zus werd betaald?

Niemand heeft überhaupt de moeite genomen zijn wiki aan te passen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kriszti%C3%A1n_Simonquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets bleek minder waar

Ja dat was op basis van het feit dat hij nog lekker jong was en je niks hoefde te verwachten, nogmaals dit leert hij pas als hij een x-aantal minuten heeft gespeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was zo debiel inderdaadKan me die nieuwsberichten nog wel herinneren ja. Been deed ook alsof het Ronaldinho was.

Dat was echt geniaal inderdaad. "Ja jullie willen niet meebetalen, nou dan krijg je de trofee ook niet :S :S"quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord mocht toen de zilveren bal niet eens mee naar huis nemen omdat Sparta hem had betaald en hem niet wilde meegeven.
Mooie gein was dat.
Ik ben erg traag vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets bleek minder waar

Speelde serieus een goede wedstrijd toen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand heeft überhaupt de moeite genomen zijn wiki aan te passen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kriszti%C3%A1n_Simon

Oohja die kreeg rood tegen Ajax toen nogquote:
Lelijke shirts man, lijkt wel of ze te lang gewassen zijnquote:

Die was op basis van een videoband door Beenhakker en Been gescout.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sergej_Khizhnitsjenko
Hij speelde toen blijkbaar ook op proef
Echt nooit van gehoord

Nee, dat was Ignatsjevitsch ofzo toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was op basis van een videoband door Beenhakker en Been gescout.

Wel waarquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand heeft überhaupt de moeite genomen zijn wiki aan te passen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kriszti%C3%A1n_Simon

Die gaat het op het lijstje met spelers wiens naam ik nooit uit ga kunnen spreken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sergej_Khizhnitsjenko
Hij speelde toen blijkbaar ook op proef
Echt nooit van gehoord

Ik ben bang dat juist ik vol opgekropte frustratie kom te zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ADHD maakt het meestal slechts gemakkelijker om iemand op de kast te jagen. Met als resultaat dat hij vol opgekropte frustratie de werkvloer op moet en jij juist met een zelfvoldaan en lekker gevoel
Gewoon wat oude koeien uit de sloot halen met een one-liner over het Ajax publiek hier en daar
Sorryquote:[..]
Dit is wel heel gemeen als bron en aanstichter van mijn verslaving. Maar ik neem het erg serieus uit jouw mond. Ik begin direct aan mijn bijscholing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Valentino_Garavani

Oh ja... wat een topspelers heeft Feyenoord toch gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was Ignatsjevitsch ofzo toch?

Fappen een optie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu weet ik je IP-adres. Kijken wat we daar mee kunnen.

DDOS'enquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu weet ik je IP-adres. Kijken wat we daar mee kunnen.

Ajax ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... wat een topspelers heeft Feyenoord toch gehad.

Gullitquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Niemand overtreft echter Gullit met zijn 30 nieuwe aankopen waaronder de uitmuntende Cory Gibbs en Alexander Ostlund

is daar nog dat vi filmpje vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:43 schreef Tjacka het volgende:
door zijn pa gehaald door zijn pa betaald stefan babovic

Ik blijf hier om lachen.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik quote een held nadat hij eens gescoord had:
''stefan baboveld, stefan baboveld, kanker held
hij is een kanker held, ole ole
stefan baboveld''

Noord Holland natuurlijk. Bazenprovinciequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén ding: woon je in Groningen of Noord-Holland?

quote:Op maandag 19 mei 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
waarschijnlijk is mijn kanker teller op >200 en mijn schop tegen een stoel teller op >100

Ik zit na te denken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe heette die meer dan degelijke Russische middenvelder bij Feyenoord die totaal verziekt werd door hem in de spits te blijven zetten?

Dat is echt een baasje nu bij Zenit ja.quote:

Speelt niet, en heeft nooit gespeeld, bij Zenit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een baasje nu bij Zenit ja.

Bij een club uit moskou danquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt niet, en heeft nooit gespeeld, bij Zenit.

Matavzquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
Verhaegh en Tim Matavs zijn uitgeschakeld in de beker door een vierdeklasser.

google is je beste vriendquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel echt knap dat jullie dat soort namen weten. Hij speelde vier jaar geleden nog geen half seizoen voor Feyenoord.

Ik weet ze voor 2000 ook nog wel veelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel echt knap dat jullie dat soort namen weten. Hij speelde vier jaar geleden nog geen half seizoen voor Feyenoord.

Wie was de tweede doelman toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet ze voor 2000 ook nog wel veel

quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze god dan![]()
Blijft me verbazen dat de kinderen niet allemaal massaal een Kennedy-kapsel namen

Hm...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie was de tweede doelman toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?

quote:

Next questionquote:

Mooiste kapsel ooit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou. Pelle kapsel snap ik, maar dat kapsel.

Tja... dat zien te voorkomen is toch wel de sleutel voor het succesvol provoceren. Maar ik heb het volste vertrouwen dat je hem desalniettemin op zijn zal weten plek te zettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat juist ik vol opgekropte frustratie kom te zitten.Maar komt vast wel goed.
Ik ging er blindelings vanuit dat je mij bijtijds wel weer opgang zou helpen met een andere seriequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryIk bedoelde het meer als tijdelijke doel als je geen serie kunt vinden. Al vind ik het wel tof dat je gelijk begint
Smolov was echt een prima speler bij Feyenoord. Ik heb hem nog meermaals zitten verdedigen in de Feyenoord reeks toentertijd :")quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:

4-3 toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat was de uitslag van de Klassieker in dat jaar?

Oh in Amsterdamquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat was de uitslag van de Klassieker in Amsterdam in dat jaar?

6-0 voor Ajax. Was zeven dagen nadat Feyenoord kampioen was geworden. Die in Rotterdam werd 1-1.quote:

Klopt inderdaad ja. Die lieten ze toen helemaal lopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
6-0 voor Ajax. Was zeven dagen nadat Feyenoord kampioen was geworden. Die in Rotterdam werd 1-1.

Nee, zie edit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ja. Die lieten ze toen helemaal lopen
Thuis was het wel 4-3 toch?
Met 2 goals van Connollygod

Hm, dan zal het wel een jaar later zijn.quote:

Staat niet op wiki dus weet ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dan zal het wel een jaar later zijn.
Was 3de keeper Varkevisser?

Toen was je iets van 9/10?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Connolly de man die in een halfseizoen eerste divisie topscorer werd. Ik volgde voetbal toentertijd echt op een haast autistische wijze

Malle jongen.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dat zien te voorkomen is toch wel de sleutel voor het succesvol provoceren. Maar ik heb het volste vertrouwen dat je hem desalniettemin op zijn zal weten plek te zetten
Ik zal wel gauw zoeken naar een serie voor je.quote:[..]
Ik ging er blindelings vanuit dat je mij bijtijds wel weer opgang zou helpen met een andere serie![]()
En natuurlijk, zelfstudie is ook belangrijk. Zeker als namen als Valentino je helemaal niks zeggen. Een man die nota bene in The Devil Wears Prada heeft gespeeld als zichzelf.

Geen probleem en bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Malle jongen.
[..]
Bedankt.
[..]
Ik zal wel gauw zoeken naar een serie voor je.
\Hahaha gvd niet zo sarcastisch.

Ik ook niet snel, met namen dan wel weer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet haast nooit meer uitslagen.

Vroeger onthield ik dat allemaal van Ajax, nu weet ik dat niet meer hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:

Ik weet nog wel tot in de kleinste details de europaleague wedstrijden 2001/2002 kwam ik laatst achterquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger onthield ik dat allemaal van Ajax, nu weet ik dat niet meer hoor

Ik volg voetbal pas een paar jaar écht heel intensief maar ik merk dat ik veel uitslagen toch wel bijhoud. Vaak kun je niet meer zeggen welk seizoen het was maar wel het resultaat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |