Maar ik ga het toch kijken. Ook al weet ik al dat einde seizoen 6 stom isquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bij 6 maar inderdaad, je komt er heel moeilijk doorheen en het wordt een kwelling
Dat is wel jammer, want het blijft een briljante serie.
Denk t nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?
Vast welquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?
Dit is om te jankenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?
ADHD maakt het meestal slechts gemakkelijker om iemand op de kast te jagen. Met als resultaat dat hij vol opgekropte frustratie de werkvloer op moet en jij juist met een zelfvoldaan en lekker gevoelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Discussie winnen van een ADHD'er. Ik ben benieuwd.![]()
Al klinkt het downsyndroom wel erg reëel.
Dit is wel heel gemeen als bron en aanstichter van mijn verslavingquote:[..]
Sorry![]()
Wie weet kun je dat doen ter vervanging van een serie kijken.
de neukquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?
Denk wel dat ze veel kipspiesjes krijgt bij het bbq-enquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?
met zijn brilquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, en Coen Moulijn was de dag ervoor overleden.
YNWA.
Ik denk het niet, maar ik denk ook dat het wel meevalt. Als je 15 breinaalden door je lippen ramt stelt al het andere niet zo veel meer voor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit handig eten?
Was dat die speler die door zijn zus werd betaald?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En in dat duel scoorde Simon nog en speelde ie legendarisch.
Een man zei nog tegen mij "Dit wordt een geweldige speler"
Niets bleek minder waar
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets bleek minder waar
Nee, dat was Babovicgodquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat die speler die door zijn zus werd betaald?
Niemand heeft überhaupt de moeite genomen zijn wiki aan te passen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kriszti%C3%A1n_Simonquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets bleek minder waar
Ja dat was op basis van het feit dat hij nog lekker jong was en je niks hoefde te verwachten, nogmaals dit leert hij pas als hij een x-aantal minuten heeft gespeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was zo debiel inderdaadKan me die nieuwsberichten nog wel herinneren ja. Been deed ook alsof het Ronaldinho was.
Dat was echt geniaal inderdaad. "Ja jullie willen niet meebetalen, nou dan krijg je de trofee ook niet :S :S"quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord mocht toen de zilveren bal niet eens mee naar huis nemen omdat Sparta hem had betaald en hem niet wilde meegeven.
Mooie gein was dat.
Ik ben erg traag vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Niets bleek minder waar
Speelde serieus een goede wedstrijd toen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand heeft überhaupt de moeite genomen zijn wiki aan te passen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kriszti%C3%A1n_Simon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |