Ik zit na te denken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe heette die meer dan degelijke Russische middenvelder bij Feyenoord die totaal verziekt werd door hem in de spits te blijven zetten?
Dat is echt een baasje nu bij Zenit ja.quote:
Speelt niet, en heeft nooit gespeeld, bij Zenit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een baasje nu bij Zenit ja.
Bij een club uit moskou danquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt niet, en heeft nooit gespeeld, bij Zenit.
Matavzquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
Verhaegh en Tim Matavs zijn uitgeschakeld in de beker door een vierdeklasser.
google is je beste vriendquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel echt knap dat jullie dat soort namen weten. Hij speelde vier jaar geleden nog geen half seizoen voor Feyenoord.
Ik weet ze voor 2000 ook nog wel veelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel echt knap dat jullie dat soort namen weten. Hij speelde vier jaar geleden nog geen half seizoen voor Feyenoord.
Wie was de tweede doelman toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet ze voor 2000 ook nog wel veel
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze god dan![]()
Blijft me verbazen dat de kinderen niet allemaal massaal een Kennedy-kapsel namen
Hm...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie was de tweede doelman toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |