Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
twitter:OzcanAkyol twitterde op zondag 17-08-2014 om 16:41:36De keeper van Go Ahead Eagles heeft dit seizoen meer goals gemaakt dan Sigthorsson. reageer retweet
Uh, oke.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/OzcanAkyol/status/501015996036313088[tweet="501015996036313088","45799244","OzcanAkyol","http://pbs.twimg.com/profile_images/459277984910692352/ns4mn3uO_normal.jpeg","Sun Aug 17 14:41:36 +0000 2014"]De keeper van Go Ahead Eagles heeft dit seizoen meer goals gemaakt dan Sigthorsson.[/tweet]
Heeeujquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op zondag 17-08-2014 om 16:41:36De keeper van Go Ahead Eagles heeft dit seizoen meer goals gemaakt dan Sigthorsson. reageer retweet
Originele tweet en dan ook nog verneuken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja leuk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Napoli v Athletic Bilbao niet uitzenden
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Napoli v Athletic Bilbao niet uitzenden
Had jij anders verwacht dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord haalde het niet tegen Besiktas![]()
Het zat al tegen toen zijn ouders hem Foeke noemden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen, Foeke.
Feyenoord is niet of nauwelijks beter dan de doorsnee middenmoter op het moment.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord haalde het niet tegen Besiktas![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zat al tegen toen zijn ouders hem Foeke noemden.
Ik denk dat ze dat mooi vonden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft Utrecht het shirt van AZ gekopieerd?
De wedstrijd duurt nog bijna een uur Stijn, niet zo voorbarig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Co Adriaanse vanavond niet kan vertellen waarom Utrecht alweer een matige pot speelde.
Ach, dat komt helemaal goed als Ziyech binnen is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Feyenoord is niet of nauwelijks beter dan de doorsnee middenmoter op het moment.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat komt helemaal goed als Ziyech binnen is.
Zeker getuige het applaus dat hij kreeg bij zijn wissel afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, ja, ik hoop niet dat hij op 10 komt te spelen, want dat zou betekenen dat Immers uit de basis zal moeten worden gehaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nu een speler gehaald die meteen helemaal fit isquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou, ja, ik hoop niet dat hij op 10 komt te spelen, want dat zou betekenen dat Immers uit de basis zal moeten worden gehaald.
Kleuren omgedraaid. Waarom mag Joost wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft Utrecht het shirt van AZ gekopieerd?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker getuige het applaus dat hij kreeg bij zijn wissel afgelopen vrijdag.
Dat kan niet meer mis gaan hoor. Geloof me.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou, ja, ik hoop niet dat hij op 10 komt te spelen, want dat zou betekenen dat Immers uit de basis zal moeten worden gehaald.
Wie danquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nu een speler gehaald die meteen helemaal fit is
Oke, waar is joost dan ga ik het hem vragen nadat jij het hem verteld hebtquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kleuren omgedraaid. Waarom mag Joost weten
Joost mag het weten waar Joost is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, waar is joost dan ga ik het hem vragen nadat jij het hem verteld hebt
ROT OP MAN.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Depay, het kost wat, maar dan heb je wel 23 punten.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROT OP MAN.
Ik heb al achterstand.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROT OP MAN.
Ik heb al achterstand.
Solliciteren bij Broodje Down dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROT OP MAN.
Ik heb al achterstand.
Ik blijf het fascinerend vinden dat iedereen zich aftrekt op het spel van PSV nadat het pas 3-1 stond die (veelzeggend) kwam uit een vrije trap. NAC Breda had meer kunnen bereiken en zeker als Arias rood had gekregen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je het zo ziet denk je.. geweldig.
Heb alleen de samenvatting gezien jij mij linkte en daar stoorde ik mij er al enorm aan hoe kut het was achterin, laat staan dat ik de wedstrijd live had gekeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat iedereen zich aftrekt op het spel van PSV nadat het pas 3-1 stond die (veelzeggend) kwam uit een vrije trap. NAC Breda had meer kunnen bereiken en zeker als Arias rood had gekregen.
Zondag 18:40 lachen we je allemaal uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat iedereen zich aftrekt op het spel van PSV nadat het pas 3-1 stond die (veelzeggend) kwam uit een vrije trap. NAC Breda had meer kunnen bereiken en zeker als Arias rood had gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bereid je maar voor op de reeks Ajax uit, Vitesse thuis, PEC Zwolle uit. Allemaal ploegjes die het voetballend goed op orde hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb alleen de samenvatting gezien jij mij linkte en daar stoorde ik mij er al enorm aan hoe kut het was achterin, laat staan dat ik de wedstrijd live had gekeken.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zondag 18:40 lachen we je allemaal uit.Ik doe geen uitspraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL / De Eredivisietoto 2014/2015
Mijn verwachtingspatroon is al enorm laag maar denk dat ik mij toch ga storenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op de reeks Ajax uit, Vitesse thuis, PEC Zwolle uit. Allemaal ploegjes die het voetballend goed op orde hebben.
Vitesse heeft het voetballend goed op orde?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op de reeks Ajax uit, Vitesse thuis, PEC Zwolle uit. Allemaal ploegjes die het voetballend goed op orde hebben.
Afwerken is een groot probleem, ja. Verdedigend ook. Maar Vitesse had bijvoorbeeld vorige week genoeg kansen om te kunnen scoren. Als je dan tegen een PSV-verdediging speelt, is het net de zevende hemel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vitesse heeft het voetballend goed op orde?
Heb je gister wel gekeken?![]()
Ohja, want een PSV-verdediging is kutter dan een Cambuurverdedigingquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afwerken is een groot probleem, ja. Verdedigend ook. Maar Vitesse had bijvoorbeeld vorige week genoeg kansen om te kunnen scoren. Als je dan tegen een PSV-verdediging speelt, is het net de zevende hemel.
Als je zeker weet dat je homo bent kan je het ook drinken ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
En voor mannen die niet onzeker zijn over hun seksuele voorkeur.
Het is wat anders als je tegen een verdediging speelt die met meer ruimte achter zich speelt dan tegen een verdediging die tegen eigen 16 aanstaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ohja, want een PSV-verdediging is kutter dan een Cambuurverdediging
Want PSV kan niet op de counter spelen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wat anders als je tegen een verdediging speelt die met meer ruimte achter zich speelt dan tegen een verdediging die tegen eigen 16 aanstaat.
uitzendinggemistquote:
Hoho, ik doe dat dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu Mexicano er niet is doet de NOS het zelf wel
Je hebt zelf uitslag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze de uitslagen nog niet weten
heb je het tegen mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon er best in, teringjantje
Ik ken alleen deze uitslag, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze de uitslagen nog niet weten
quote:
Dit is de schuld van Pastoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Marco is niet zo'n hele goede trainer.
Ik pas wel op nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze uitslag, dus je bent gewaarschuwd.
Daar liggen ze bij Feyenoord nog wakker van dat ze die hebben laten gaan.quote:
Gareth Bale is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Guus Hupperts echt een stoere jongen met zijn haarband.
Allemaal haarband jochies bij AZquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Guus Hupperts echt een stoere jongen met zijn haarband.
quote:
Onbegrijpelijk dat een club als AZ voor die man kiest. Die club probeert altijd nog wel een beetje de subtop te ontstijgen qua coaches of uitstraling, maar Van Basten faalt overal.quote:
Ik zie van Basten het nog goed doen bij clubs als Real of Barcelonaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat een club als AZ voor die man kiest. Die club probeert altijd nog wel een beetje de subtop te ontstijgen qua coaches of uitstraling, maar Van Basten faalt overal.
Ja maar weet je Johan, nee moet je luisteren. Bij zo'n club maakt het geen ene zier uit wie er coach is, denk je wel? Nee joh, schei uit, dat draait om mannetjes als Messi, Iniesta of Busquets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie van Basten het nog goed doen bij clubs als Real of Barcelona
Daaromquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar weet je Johan, nee moet je luisteren. Bij zo'n club maakt het geen ene zier uit wie er coach is, denk je wel? Nee joh, schei uit, dat draait om mannetjes als Messi, Iniesta of Busquets.
Ja dat seg jij nou wel hč, René. Maar volgens mij klopt dat helemaal niet, ofzo, wat jij nu zegt, snap je wat ik bedoel? Of niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar weet je Johan, nee moet je luisteren. Bij zo'n club maakt het geen ene zier uit wie er coach is, denk je wel? Nee joh, schei uit, dat draait om mannetjes als Messi, Iniesta of Busquets.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen heeft echt dikke mazzel zeg. Kutclub is het ook.
mwah, jullie hebben op dit moment een beetje een treurige selectie. Ik mis jullie Pranjic en Nilssontjes.quote:
F. Wielaard.quote:
Sinkgravenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, jullie hebben op dit moment een beetje een treurige selectie. Ik mis jullie Pranjic en Nilssontjes.
Wat een vieze gore teringdebiel is dat inderdaad, gadverdamme.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij viel echt 5 seconden later ofzoWat genant die Slagveer, wat een hatelijke kutspeler is dat ook.
Sinkgraven is wel een baas. En jullie moeten die Botaka halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sinkgraven
Lumu wellicht. Er is een jeugdspeler die Pelle van Amersfoort heet, dat moet ook een topshow zijn met die naam. En er zijn nog wat Scandinavische talentjes. Ik zie het niet zo somber in.
Ik maak me meer zorgen om middelmaat als Jordy Buijs en Joey van den Berg.
Ik heb het al gelijk getrokken, Hansje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinkgraven is wel een baas. En jullie moeten die Botaka halen.
En Wildschut die niet eens tegen een keepende veldspeler kan scoren
HAHA LOL HIJ HEET CUMMINGS DAT IS IN HET ENGELS HEEL GRAPPIGquote:
Zo grappig was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HAHA LOL HIJ HEET CUMMINGS DAT IS IN HET ENGELS HEEL GRAPPIG
xd
Altijd extra pijnlijk als je dat soort kutgrappen de dagen daarna nog eens moet horen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen leefde Bonifatius nog![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!1
Knotsgekke metafoor! xdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen leefde Bonifatius nog![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!1
ja ik keek gisteren nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Altijd extra pijnlijk als je dat soort kutgrappen de dagen daarna nog eens moet horen.
Dan hebben we al 18 punten voorsprong op PSVquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax morgen wint zijn ze al bijna kampioen.
Wordt dit jaar gewoon weer een saaie titelrace.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax morgen wint zijn ze al bijna kampioen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Schoooooooooneeeeeee!![]()
![]()
![]()
![]()
Net op tijd voor deze topshow.
quote:
Ah ik dacht dat je het letterlijk bedoelde.quote:
Zelfs met goede verdedigers kan je niet ver komen als PSV zijnde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wordt dit jaar gewoon weer een saaie titelrace.
Of PSV moet nog wat (verdedigers) kopen, maar met Brands aan het roer...
Twente / Feyenoord bij lange na niet sterk genoeg.
http://fok.nl/sherlock/?by=ajacied4lf&about=schone¬intopic=0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je het letterlijk bedoelde.
Al zag ik vanmiddag in het Feyenoord een dwaas zeggen dat als El Ahmadi komt er nog een spit bijkomt dat Feyenoord ook kans maakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wordt dit jaar gewoon weer een saaie titelrace.
Of PSV moet nog wat (verdedigers) kopen, maar met Brands aan het roer...
Twente / Feyenoord bij lange na niet sterk genoeg.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=ajacied4lf&about=schone¬intopic=0![]()
Andries heeft er ook niet meer zoveel zin in lijkt het wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kvdb heeft alleen maar kutgasten nu.
quote:
Noem mij geen kitkatjunkie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Match of the Day #24 Wat een feest
Kitkatjunkies, op naar het volgende topic.
Nee, ik vind kitkat erg lekker maar ik zou mezelf niet als een kitkatjunkie omschrijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voel je je soms aangesproken?
wat doe je dan nijdig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind kitkat erg lekker maar ik zou mezelf niet als een kitkatjunkie omschrijven.
Weet dat je niet serieus bent maar als je bij zoiemand zegt dat hij overhyped is moet ik altijd wel lachen. Wie heeft hem nou gehyped, op Davy na.quote:
Ik zei vorig seizoen bij PSV v Heracles Almelo steeds dat hij alle ballen op zich af kreeg geschoten. Dan gaat iedereen mij dollen als hij goede wedstrijden keept. Zo gaat dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet dat je niet serieus bent maar als je bij zoiemand zegt dat hij overhyped is moet ik altijd wel lachen. Wie heeft hem nou gehyped, op Davy na.
Het is een prima keepertje, heeft ook wel wat punten gepakt voor PSV, maar het is en wordt nooit een grote. En daar is niks mis mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei vorig seizoen bij PSV v Heracles Almelo steeds dat hij alle ballen op zich af kreeg geschoten. Dan gaat iedereen mij dollen als hij goede wedstrijden keept. Zo gaat dat.
Ajax en Feyenoord hebben verloren he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het stil? Is er een duif doodgereden?
Ah ja, natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben verloren he.
ditquote:
Al die supertalenten sneuvelen hardquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Zie dat nu pas, Boilesen stopt gewoon met lopen
Die Andersen was verschrikkelijk slecht zeg. Was blij dat El Ghazi eruit was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die supertalenten sneuvelen hard
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die supertalenten sneuvelen hard
Groningen is een makkiequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week lekker Groningen uit. Het ultieme genot.
1-3 is de winnende?quote:
Nee, die snapte gewoon niet welk team ajax was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik zag iemand op dat gehandicapten vak (achter het doel, niet die op de tweede ring) juichen voor PSV. Krijgt die nu ook een stadionverbod?
Niet alleen sub toppers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtoppers uit zijn altijd pittig voor Ajax.
Vond ze donderdag best aardig hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De afgelopen weken muv vandaag was PSV gewoon slecht.
Doe ik ergens een poging om grappig te zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij je, net als eigenlijk iedereen, niet grappig vindt.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik ergens een poging om grappig te zijn?
Ja, dat deed je idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik ergens een poging om grappig te zijn?
die van groningen minderquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Die keeper van ADO is wel een goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |