Onbegrijpelijk dat een club als AZ voor die man kiest. Die club probeert altijd nog wel een beetje de subtop te ontstijgen qua coaches of uitstraling, maar Van Basten faalt overal.quote:
Ik zie van Basten het nog goed doen bij clubs als Real of Barcelonaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat een club als AZ voor die man kiest. Die club probeert altijd nog wel een beetje de subtop te ontstijgen qua coaches of uitstraling, maar Van Basten faalt overal.
Ja maar weet je Johan, nee moet je luisteren. Bij zo'n club maakt het geen ene zier uit wie er coach is, denk je wel? Nee joh, schei uit, dat draait om mannetjes als Messi, Iniesta of Busquets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie van Basten het nog goed doen bij clubs als Real of Barcelona
Daaromquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar weet je Johan, nee moet je luisteren. Bij zo'n club maakt het geen ene zier uit wie er coach is, denk je wel? Nee joh, schei uit, dat draait om mannetjes als Messi, Iniesta of Busquets.
Ja dat seg jij nou wel hè, René. Maar volgens mij klopt dat helemaal niet, ofzo, wat jij nu zegt, snap je wat ik bedoel? Of niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar weet je Johan, nee moet je luisteren. Bij zo'n club maakt het geen ene zier uit wie er coach is, denk je wel? Nee joh, schei uit, dat draait om mannetjes als Messi, Iniesta of Busquets.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen heeft echt dikke mazzel zeg. Kutclub is het ook.
mwah, jullie hebben op dit moment een beetje een treurige selectie. Ik mis jullie Pranjic en Nilssontjes.quote:
F. Wielaard.quote:
Sinkgravenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, jullie hebben op dit moment een beetje een treurige selectie. Ik mis jullie Pranjic en Nilssontjes.
Wat een vieze gore teringdebiel is dat inderdaad, gadverdamme.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij viel echt 5 seconden later ofzoWat genant die Slagveer, wat een hatelijke kutspeler is dat ook.
Sinkgraven is wel een baas. En jullie moeten die Botaka halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sinkgraven
Lumu wellicht. Er is een jeugdspeler die Pelle van Amersfoort heet, dat moet ook een topshow zijn met die naam. En er zijn nog wat Scandinavische talentjes. Ik zie het niet zo somber in.
Ik maak me meer zorgen om middelmaat als Jordy Buijs en Joey van den Berg.
Ik heb het al gelijk getrokken, Hansje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinkgraven is wel een baas. En jullie moeten die Botaka halen.
En Wildschut die niet eens tegen een keepende veldspeler kan scoren
HAHA LOL HIJ HEET CUMMINGS DAT IS IN HET ENGELS HEEL GRAPPIGquote:
Zo grappig was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HAHA LOL HIJ HEET CUMMINGS DAT IS IN HET ENGELS HEEL GRAPPIG
xd
Altijd extra pijnlijk als je dat soort kutgrappen de dagen daarna nog eens moet horen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen leefde Bonifatius nog![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!1
Knotsgekke metafoor! xdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen leefde Bonifatius nog![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!1
ja ik keek gisteren nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Altijd extra pijnlijk als je dat soort kutgrappen de dagen daarna nog eens moet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |