Het is wat anders als je tegen een verdediging speelt die met meer ruimte achter zich speelt dan tegen een verdediging die tegen eigen 16 aanstaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ohja, want een PSV-verdediging is kutter dan een Cambuurverdediging
Want PSV kan niet op de counter spelen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wat anders als je tegen een verdediging speelt die met meer ruimte achter zich speelt dan tegen een verdediging die tegen eigen 16 aanstaat.
uitzendinggemistquote:
Hoho, ik doe dat dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu Mexicano er niet is doet de NOS het zelf wel
Je hebt zelf uitslag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze de uitslagen nog niet weten
heb je het tegen mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon er best in, teringjantje
Ik ken alleen deze uitslag, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze de uitslagen nog niet weten
quote:
Dit is de schuld van Pastoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Marco is niet zo'n hele goede trainer.
Ik pas wel op nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze uitslag, dus je bent gewaarschuwd.
Daar liggen ze bij Feyenoord nog wakker van dat ze die hebben laten gaan.quote:
Gareth Bale is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Guus Hupperts echt een stoere jongen met zijn haarband.
Allemaal haarband jochies bij AZquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Guus Hupperts echt een stoere jongen met zijn haarband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |