Ik blijf het fascinerend vinden dat iedereen zich aftrekt op het spel van PSV nadat het pas 3-1 stond die (veelzeggend) kwam uit een vrije trap. NAC Breda had meer kunnen bereiken en zeker als Arias rood had gekregen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je het zo ziet denk je.. geweldig.
Heb alleen de samenvatting gezien jij mij linkte en daar stoorde ik mij er al enorm aan hoe kut het was achterin, laat staan dat ik de wedstrijd live had gekeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat iedereen zich aftrekt op het spel van PSV nadat het pas 3-1 stond die (veelzeggend) kwam uit een vrije trap. NAC Breda had meer kunnen bereiken en zeker als Arias rood had gekregen.
Zondag 18:40 lachen we je allemaal uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat iedereen zich aftrekt op het spel van PSV nadat het pas 3-1 stond die (veelzeggend) kwam uit een vrije trap. NAC Breda had meer kunnen bereiken en zeker als Arias rood had gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bereid je maar voor op de reeks Ajax uit, Vitesse thuis, PEC Zwolle uit. Allemaal ploegjes die het voetballend goed op orde hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb alleen de samenvatting gezien jij mij linkte en daar stoorde ik mij er al enorm aan hoe kut het was achterin, laat staan dat ik de wedstrijd live had gekeken.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zondag 18:40 lachen we je allemaal uit.Ik doe geen uitspraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL / De Eredivisietoto 2014/2015
Mijn verwachtingspatroon is al enorm laag maar denk dat ik mij toch ga storenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op de reeks Ajax uit, Vitesse thuis, PEC Zwolle uit. Allemaal ploegjes die het voetballend goed op orde hebben.
Vitesse heeft het voetballend goed op orde?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op de reeks Ajax uit, Vitesse thuis, PEC Zwolle uit. Allemaal ploegjes die het voetballend goed op orde hebben.
Thee is idd voor vrouwen.quote:
Afwerken is een groot probleem, ja. Verdedigend ook. Maar Vitesse had bijvoorbeeld vorige week genoeg kansen om te kunnen scoren. Als je dan tegen een PSV-verdediging speelt, is het net de zevende hemel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vitesse heeft het voetballend goed op orde?
Heb je gister wel gekeken?![]()
Ohja, want een PSV-verdediging is kutter dan een Cambuurverdedigingquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afwerken is een groot probleem, ja. Verdedigend ook. Maar Vitesse had bijvoorbeeld vorige week genoeg kansen om te kunnen scoren. Als je dan tegen een PSV-verdediging speelt, is het net de zevende hemel.
Als je zeker weet dat je homo bent kan je het ook drinken ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
En voor mannen die niet onzeker zijn over hun seksuele voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |