Dan hebben we al 18 punten voorsprong op PSVquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax morgen wint zijn ze al bijna kampioen.
Wordt dit jaar gewoon weer een saaie titelrace.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax morgen wint zijn ze al bijna kampioen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Schoooooooooneeeeeee!![]()
![]()
![]()
![]()
Net op tijd voor deze topshow.
quote:
Ah ik dacht dat je het letterlijk bedoelde.quote:
Zelfs met goede verdedigers kan je niet ver komen als PSV zijnde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wordt dit jaar gewoon weer een saaie titelrace.
Of PSV moet nog wat (verdedigers) kopen, maar met Brands aan het roer...
Twente / Feyenoord bij lange na niet sterk genoeg.
http://fok.nl/sherlock/?by=ajacied4lf&about=schone¬intopic=0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je het letterlijk bedoelde.
Al zag ik vanmiddag in het Feyenoord een dwaas zeggen dat als El Ahmadi komt er nog een spit bijkomt dat Feyenoord ook kans maakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wordt dit jaar gewoon weer een saaie titelrace.
Of PSV moet nog wat (verdedigers) kopen, maar met Brands aan het roer...
Twente / Feyenoord bij lange na niet sterk genoeg.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=ajacied4lf&about=schone¬intopic=0![]()
Andries heeft er ook niet meer zoveel zin in lijkt het wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kvdb heeft alleen maar kutgasten nu.
quote:
Noem mij geen kitkatjunkie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Match of the Day #24 Wat een feest
Kitkatjunkies, op naar het volgende topic.
Nee, ik vind kitkat erg lekker maar ik zou mezelf niet als een kitkatjunkie omschrijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voel je je soms aangesproken?
wat doe je dan nijdig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind kitkat erg lekker maar ik zou mezelf niet als een kitkatjunkie omschrijven.
Ik doe niet nijdig.quote:
Weet dat je niet serieus bent maar als je bij zoiemand zegt dat hij overhyped is moet ik altijd wel lachen. Wie heeft hem nou gehyped, op Davy na.quote:
Ik zei vorig seizoen bij PSV v Heracles Almelo steeds dat hij alle ballen op zich af kreeg geschoten. Dan gaat iedereen mij dollen als hij goede wedstrijden keept. Zo gaat dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet dat je niet serieus bent maar als je bij zoiemand zegt dat hij overhyped is moet ik altijd wel lachen. Wie heeft hem nou gehyped, op Davy na.
Het is een prima keepertje, heeft ook wel wat punten gepakt voor PSV, maar het is en wordt nooit een grote. En daar is niks mis mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei vorig seizoen bij PSV v Heracles Almelo steeds dat hij alle ballen op zich af kreeg geschoten. Dan gaat iedereen mij dollen als hij goede wedstrijden keept. Zo gaat dat.
Ajax en Feyenoord hebben verloren he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het stil? Is er een duif doodgereden?
Ah ja, natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben verloren he.
ditquote:
Al die supertalenten sneuvelen hardquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Zie dat nu pas, Boilesen stopt gewoon met lopen
Die Andersen was verschrikkelijk slecht zeg. Was blij dat El Ghazi eruit was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die supertalenten sneuvelen hard
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die supertalenten sneuvelen hard
Groningen is een makkiequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week lekker Groningen uit. Het ultieme genot.
1-3 is de winnende?quote:
Nee, die snapte gewoon niet welk team ajax was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik zag iemand op dat gehandicapten vak (achter het doel, niet die op de tweede ring) juichen voor PSV. Krijgt die nu ook een stadionverbod?
Niet alleen sub toppers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtoppers uit zijn altijd pittig voor Ajax.
Vond ze donderdag best aardig hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De afgelopen weken muv vandaag was PSV gewoon slecht.
Denk dat hij je, net als eigenlijk iedereen, niet grappig vindt.quote:
Doe ik ergens een poging om grappig te zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij je, net als eigenlijk iedereen, niet grappig vindt.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik ergens een poging om grappig te zijn?
Ja, dat deed je idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik ergens een poging om grappig te zijn?
die van groningen minderquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Die keeper van ADO is wel een goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |