Heerlijk is het inderdaad om zo'n team te pakken die gewoon véél beter hoort te zijn dan jouw team.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Feli
Ik moest tegen Man Utd in de finale van de EL, vorig jaar. Mijn eerste Europese prijs
Daarna tegen RM in de Supercup, die helaas verloren. Stond wel met 2-1 voor in de rust. Later heb ik wraak genomen door 2x van RM te winnen in de CL groepsfase. 15 punten uit 5 wedstrijden, m'n volgende tegenstander is Benfica.
Mooie goal inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit trouwens geen prachtige countergoal
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoortquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk is het inderdaad om zo'n team te pakken die gewoon véél beter hoort te zijn dan jouw team.
Van RM winnen is ook altijd fijnSucces verder!
Dacht ik ookquote:
Nog goede spelers gehaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima debuut in de Eredivisie.
Ik heb dat altijd uitstaan, komt alleen maar troep langs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook veel spelertjes binnengehengeld via de zaakwaarnemers die spelers aanbieden via de inbox.
Soms niet. Ik heb het aanstaan, heb al een paar keer wat spelers transfervrij kunnen aantrekken die ik later met winst verkocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd uitstaan, komt alleen maar troep langs.
Dus ik ben niet de enige die dat doet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoort
Bedankt
[..]
Dacht ik ook
Welneequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die dat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef j95 het volgende:
Worden spelers van -19 eigenlijk automatisch overgeheveld naar het tweede elftal?
:)
Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef mvdk_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VfB Stuttgart (oefenwedstrijd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Ieder punt is meegepaktquote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
ik kan mijn counter goal helaas niet uploaden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoort
Bedankt
[..]
Dacht ik ook
Fm blijft zeuren over ongeldige login gegevens...terwijl ik met deze gegevens gewoon kan inloggen in youtube.![]()
![]()
Zou een mooie standin kunnen zijn voor mijn Wolff-Eikrem als die vertrekt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
![]()
tyfus mongool Schmelzer die het verneukt door een penalty weg te geven
tuurlijk schiet Javi Martínez door 5 mensen tegelijk heen waardoor 3-1
dortmund wordt weggezet alsof het kleuters zijn
FUCKING ONTERECHTE STRAFSCHOP IN DE 90E MINUUT![]()
![]()
![]()
2 strafschoppen, nou lekkere eerlijke wedstrijd ook zo in de Allianz Arena
:)![]()
Nou, lekkere thuis fluiter, 2 strafschoppen, veel onterechte en onnodige vrije trappen. Eigenlijk is dit een kutspel.
Dit is toch debiel?! Ik kon een 15-jarig bazentalentje aantrekken, meneer eiste echter wel 2.4k per week en de status van "bepalende speler". Twee andere clubs toonden ook interesse en 3 dagen later gaat hij voor het schijntje van 90 euro per week bij Northampton ballen
Kutcomputer!Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden![]()
Ik geef de meeste spelers bepalende speler omdat ik het salaris anders niet kan ophoestenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is toch debiel?! Ik kon een 15-jarig bazentalentje aantrekken, meneer eiste echter wel 2.4k per week en de status van "bepalende speler". Twee andere clubs toonden ook interesse en 3 dagen later gaat hij voor het schijntje van 90 euro per week bij Northampton ballen
Kutcomputer!![]()
![]()
Ik wil ook een talentje kopen van Sporting. 70k waard, 500k geboden en nog steeds niet acceptabel
Zeg dan wat wel acceptabel is kutclub!
Waarschijnlijk 12 miljoen o.i.d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:10 schreef mvdk_ het volgende:
Ik wil ook een talentje kopen van Sporting. 70k waard, 500k geboden en nog steeds niet acceptabel
Zeg dan wat wel acceptabel is kutclub!![]()
Ja, zulke bedragenquote:
Op zoek naar een killer VM/DM die naar Brescia wil komen in seizoen 3 (ik speel CL nu). Iemand suggesties bij wie ik moet aankloppen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Als ze je bod als niet acceptabel bestempelen dan betekent het dat je nog ver onder de vraagprijs zit. Meestal als je dan 1 of 2 miljoen hebt geboden dan komen ze wél met de eisen op tafelquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:10 schreef mvdk_ het volgende:
Zeg dan wat wel acceptabel is kutclub!![]()
![]()
Feyenoord 14.gifquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Na een geweldige seizoensstart is er de onvermijdelijke dip.
Inmiddels 24 wedstrijden bezig en net weer de Haagse derby gewonnen met 1-2. Een belangrijke want er is nu een gat van 4 punten tussen de nummer 9 en 10
Op naar de Krommedijk![]()
Genoeg punten om te overleven...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Na een geweldige seizoensstart is er de onvermijdelijke dip.
Inmiddels 24 wedstrijden bezig en net weer de Haagse derby gewonnen met 1-2. Een belangrijke want er is nu een gat van 4 punten tussen de nummer 9 en 10
[ afbeelding ]
Op naar de KrommedijkOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef j95 het volgende:
Bojan scoorde net een hattrick tegen nec![]()
Bojan!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hieronder, de rechter is Bojan, wie die linkse speler is weet ik niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hieronder, de rechter is Bojan, wie die linkse speler is weet ik niet.JôhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanaf 2006 Football Manager gespeeld, maar daarvoor al van allerlei andere managers, waaronder deze.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Ver voor mijn tijd.
Eerste die ik heb gespeeld was denk ik FM2008Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: