Heerlijk is het inderdaad om zo'n team te pakken die gewoon véél beter hoort te zijn dan jouw team.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Feli
Ik moest tegen Man Utd in de finale van de EL, vorig jaar. Mijn eerste Europese prijs
Daarna tegen RM in de Supercup, die helaas verloren. Stond wel met 2-1 voor in de rust. Later heb ik wraak genomen door 2x van RM te winnen in de CL groepsfase. 15 punten uit 5 wedstrijden, m'n volgende tegenstander is Benfica.
Mooie goal inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit trouwens geen prachtige countergoal
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoortquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk is het inderdaad om zo'n team te pakken die gewoon véél beter hoort te zijn dan jouw team.
Van RM winnen is ook altijd fijnSucces verder!
Dacht ik ookquote:
Nog goede spelers gehaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima debuut in de Eredivisie.
Ik heb dat altijd uitstaan, komt alleen maar troep langs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook veel spelertjes binnengehengeld via de zaakwaarnemers die spelers aanbieden via de inbox.
Soms niet. Ik heb het aanstaan, heb al een paar keer wat spelers transfervrij kunnen aantrekken die ik later met winst verkocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd uitstaan, komt alleen maar troep langs.
Dus ik ben niet de enige die dat doet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoort
Bedankt
[..]
Dacht ik ook
Welneequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die dat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef j95 het volgende:
Worden spelers van -19 eigenlijk automatisch overgeheveld naar het tweede elftal?
:)
Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef mvdk_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VfB Stuttgart (oefenwedstrijd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Ieder punt is meegepaktquote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
ik kan mijn counter goal helaas niet uploaden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoort
Bedankt
[..]
Dacht ik ook
Fm blijft zeuren over ongeldige login gegevens...terwijl ik met deze gegevens gewoon kan inloggen in youtube.![]()
![]()
Zou een mooie standin kunnen zijn voor mijn Wolff-Eikrem als die vertrekt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |