Daarom deed ik dus ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Waarom heb je Engels en Nederlands door elkaar?
Die zaakwaarnemers zijn echt de duivel, hé. Wel realistisch denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef donroyco het volgende:
Godver, Bizot keept eindelijk de sterren van de hemel en zijn zaakwaarnemer zit meteen op mijn kantoor voor een verdubbeling van zijn salaris.
Doet Locadia het goed?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lol
ik heb net ook tegen Feyenoord gespeeld.
[ afbeelding ]
Als je hem wil houden is nieuw contract de veiligste optie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kun je het beste doen?
http://puush.me/quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef j95 het volgende:
Hebben jullie trouwens een handige tool ofzo voor die screenshot? Lijkt me toch sterk dat iedereen steeds in paint gaat lopen kloten enzo.
Gyazo of Puush. Ik zelf gebruik Gyazo maar de meeste mensen hier Puush. Gewoon Gyazo op je taakbalk gooien en dan kan je altijd instant screenshots maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef j95 het volgende:
Hebben jullie trouwens een handige tool ofzo voor die screenshot? Lijkt me toch sterk dat iedereen steeds in paint gaat lopen kloten enzo.
Was zijn eerste wedstrijd in het Ajax shirt, zover ben ik wel tevreden.quote:
Cmd + Shift + 4quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef j95 het volgende:
Uiteindelijk ook maar gedaan, thanks! Wel een goede spitsquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je hem wil houden is nieuw contract de veiligste optie.
Ik vind Gyazo iig handiger dan Puush omdat je zelf kan weten wat je "screenshot" ipv direct de hele applicatie. Maar ik heb dan ook niet erg lang Puush gebruikt dus dat zou mogelijk ook bij Puush kunnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef j95 het volgende:
Bedankt voor de tips allen. Ga ik eens naar kijken.
Ziet er gewoon uit alsof Veltman Vormer neer wilt trappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:14 schreef 44rdbei het volgende:
met Gayzo kan je wel makkelijk gifjes maken.
2e geel voor Vormer:
[ afbeelding ]
ik dacht ook dat hij een penalty ging geven maar was blijkbaar een schwalbe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit alsof Veltman Vormer neer wilt trappen
4 ton per maand, wtf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
26mln transferwaarde, voor de helft binnen gehaald
Hopelijk net zo'n succes als bij mij: FC Barcelona. Helaas nog niets van gemerkt. Ze willen niks uitlenenquote:
Mijn grootverdiener is Marco Reus, verdient zo'n slordige 130k per weekquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
4 ton per maand, wtf.
Mn grootverdiener is een CV, en die verdient 2 ton per maand.
ik weet het niet, als ze een voorkeur hebben geef ik ze die gewoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft het ook een effect als je een speler een rugnummer geeft die niet zijn voorkeur is?
Nja, Marco Reus en Klose wilden allebei nummer 11 en Reus > Klose. Voor de rest heeft Klose toen nooit meer gescoordquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik weet het niet, als ze een voorkeur hebben geef ik ze die gewoon.
nog nooit enig effect van gemerkt,
Welke club ben je zelf?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hopelijk net zo'n succes als bij mij: FC Barcelona. Helaas nog niets van gemerkt. Ze willen niks uitlenen
Bresciaquote:
Mijn spelers hebben nooit een voorkeur voor en bepaald nummer. Ja, 1x, maar daar heb ik verder geen last van gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft het ook een effect als je een speler een rugnummer geeft die niet zijn voorkeur is?
Unregistered version?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Blistering het volgende:
Capital One Cup finale in seizoen 1 met m'n Nottingham tegen het grote Manchester United![]()
Resultaat:
[ afbeelding ]
Zo trots op m'n team, en op m'n eigengemaakte tactiek die eindelijk eens goed werkt. Nog dank aan de mensen hier voor de tipsDoelpunten door Mackie x2 en Afellay x2.
Ow dat is van m'n screencap programmaquote:
Ach ja, als je het geld hebtquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:24 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Mijn grootverdiener is Marco Reus, verdient zo'n slordige 130k per week
De komende 4 jaar heb ik hem sowieso nog tenzij hij wordt weggekocht
Gebruik gewoon puushquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ow dat is van m'n screencap programma
Heb 't al aangepastquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bestuur leent wel graag, heb 47 miljoen in totaal geleend waarover ik 200 miljoen rente moet betalen
Feliquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Blistering het volgende:
Capital One Cup finale in seizoen 1 met m'n Nottingham tegen het grote Manchester United![]()
Resultaat:
[ afbeelding ]
Zo trots op m'n team, en op m'n eigengemaakte tactiek die eindelijk eens goed werkt. Nog dank aan de mensen hier voor de tipsDoelpunten door Mackie x2 en Afellay x2.
Heerlijk is het inderdaad om zo'n team te pakken die gewoon véél beter hoort te zijn dan jouw team.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Feli
Ik moest tegen Man Utd in de finale van de EL, vorig jaar. Mijn eerste Europese prijs
Daarna tegen RM in de Supercup, die helaas verloren. Stond wel met 2-1 voor in de rust. Later heb ik wraak genomen door 2x van RM te winnen in de CL groepsfase. 15 punten uit 5 wedstrijden, m'n volgende tegenstander is Benfica.
Mooie goal inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit trouwens geen prachtige countergoal
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoortquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk is het inderdaad om zo'n team te pakken die gewoon véél beter hoort te zijn dan jouw team.
Van RM winnen is ook altijd fijnSucces verder!
Dacht ik ookquote:
Nog goede spelers gehaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima debuut in de Eredivisie.
Ik heb dat altijd uitstaan, komt alleen maar troep langs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook veel spelertjes binnengehengeld via de zaakwaarnemers die spelers aanbieden via de inbox.
Soms niet. Ik heb het aanstaan, heb al een paar keer wat spelers transfervrij kunnen aantrekken die ik later met winst verkocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd uitstaan, komt alleen maar troep langs.
Dus ik ben niet de enige die dat doet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoort
Bedankt
[..]
Dacht ik ook
Welneequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die dat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef j95 het volgende:
Worden spelers van -19 eigenlijk automatisch overgeheveld naar het tweede elftal?
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VfB Stuttgart (oefenwedstrijd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Ieder punt is meegepaktquote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
ik kan mijn counter goal helaas niet uploaden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In die wedstrijden zit je ook echt als een malle achter je PC, vloeken en tieren als er een kans wordt gemist, en juichen als je scoort
Bedankt
[..]
Dacht ik ook
Fm blijft zeuren over ongeldige login gegevens...terwijl ik met deze gegevens gewoon kan inloggen in youtube.![]()
![]()
Zou een mooie standin kunnen zijn voor mijn Wolff-Eikrem als die vertrekt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |