Ik geef de meeste spelers bepalende speler omdat ik het salaris anders niet kan ophoestenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is toch debiel?! Ik kon een 15-jarig bazentalentje aantrekken, meneer eiste echter wel 2.4k per week en de status van "bepalende speler". Twee andere clubs toonden ook interesse en 3 dagen later gaat hij voor het schijntje van 90 euro per week bij Northampton ballen
Kutcomputer!
Waarschijnlijk 12 miljoen o.i.d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:10 schreef mvdk_ het volgende:
Ik wil ook een talentje kopen van Sporting. 70k waard, 500k geboden en nog steeds niet acceptabel
Zeg dan wat wel acceptabel is kutclub!
Ja, zulke bedragenquote:
Als ze je bod als niet acceptabel bestempelen dan betekent het dat je nog ver onder de vraagprijs zit. Meestal als je dan 1 of 2 miljoen hebt geboden dan komen ze wél met de eisen op tafelquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:10 schreef mvdk_ het volgende:
Ik wil ook een talentje kopen van Sporting. 70k waard, 500k geboden en nog steeds niet acceptabel
Zeg dan wat wel acceptabel is kutclub!
Feyenoord 14.gifquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg punten om te overleven...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Na een geweldige seizoensstart is er de onvermijdelijke dip.
Inmiddels 24 wedstrijden bezig en net weer de Haagse derby gewonnen met 1-2. Een belangrijke want er is nu een gat van 4 punten tussen de nummer 9 en 10
[ afbeelding ]
Op naar de Krommedijk
Wie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef j95 het volgende:
Bojan scoorde net een hattrick tegen nec![]()
Bojan!
Hieronder, de rechter is Bojan, wie die linkse speler is weet ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hieronder, de rechter is Bojan, wie die linkse speler is weet ik niet.JôhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanaf 2006 Football Manager gespeeld, maar daarvoor al van allerlei andere managers, waaronder deze.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Ver voor mijn tijd.
Eerste die ik heb gespeeld was denk ik FM2008Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |