Of dunne jeansstof, die goedkope meuk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, heb het weleens gezien. Zal wel zware cellulitis zijn dan.
Zoals de maan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een kraterlandschap hebben.
Koffie en een dutje? Leuke combiquote:
En hoezo is dat iets negatiefs dan? Vakantie is immers voor de zwakkeren, dus je kunt nu weer bij de sterken horen.quote:
Wat een bagger was dat zegquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Ik ben altijd sterk WT.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoezo is dat iets negatiefs dan? Vakantie is immers voor de zwakkeren, dus je kunt nu weer bij de sterken horen.
Ik snap het al, je wilt ook niet het risico te sterven van het werk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd sterk WT.
En werken is ook niet erg, maar het kost zo veel tijd.
In Under the Skin is ze naaktquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:15 schreef Brannagh het volgende:
Lucy is ook een leuke film. Omdat Scarlett Johansson
Niet voor een baas in ieder geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap het al, je wilt ook niet het risico te sterven van het werk.
Ik drink geen koffie, dus geloof je wel op je woordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |