Sam(zz)quote:

De originele lead-zanger van AC/DC. Heeft zich doodgedronken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het meest van wat Michael Jackson na het album Bad nog heeft opgenomen, boeide mij al niet meer. Die tweede ken ik geeneens.

Wat let je om het niet te doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Denk er een accordeon bij, en je hebt een kneiter van een hit

Ik ben underground je weet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat let je om het niet te doen?
Heb je al een OkCupid profiel, vast heel succesvol dan!

Wie?quote:
Snerpend? Wat moet ik onder snerpend verstaanquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die laatste heeft toch zo'n snerpende stem?

En lekker uithalen met een trillerrrrquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Denk er een accordeon bij, en je hebt een kneiter van een hit

Ah, 2 cool for school (uh.. dating en een shitload geld verdienen met snabbels)quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben underground je weet.
Keepin it real.

Ik vind dat best een leuk nummerquote:

Oh voor schnabbels ben ik altijd te boeken he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, 2 cool for school (uh.. dating en een shitload geld verdienen met snabbels)

Ah, jij gaat alleen op stap met je possy?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh voor schnabbels ben ik altijd te boeken he.
Breng ik mijn negers ook mee.

Posse vind ik een dom woord,quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jij gaat alleen op stap met je possy?
Wel zo veilig.

Sommige mannen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen moeten echt geen strakke jeans dragen.

Het nummer "Niemand Weet" is echt het beste, maarja, dat is natuurlijk weer zo obscuur dat het niet op YouTube staat.quote:

Charming foto, iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen moeten echt geen strakke jeans dragen.

Duidelijk een niemand weet gevalletjequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het nummer "Niemand Weet" is echt het beste, maarja, dat is natuurlijk weer zo obscuur dat het niet op YouTube staat.

Vrouwen met stalpoten en cellulitis ook niet.quote:

Ik vind dat meer in de categorie leggings vallenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen met stalpoten en cellulitis ook niet.

Wel hoor, net als cameltoes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat meer in de categorie leggings vallen. Jeansstof is toch wat dikker en dan zie je de laatste hoop ik toch niet
,

Hmm, heb het weleens gezien. Zal wel zware cellulitis zijn dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat meer in de categorie leggings vallen. Jeansstof is toch wat dikker en dan zie je de laatste hoop ik toch niet
,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |