Geen flauw idee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Jullie zijn verdomd ingewikkeld. Daten jullie nou allemaal met elkaar of los?
Ik date niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
We zijn geen mummies in ieder geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb er nooit gezeur mee gehad eigenlijk. Maar goed, ik hield het ook altijd wel achter de schermen.quote:
Dan doe jij dus iets goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gezeur mee gehad eigenlijk. Maar goed, ik hield het ook altijd wel achter de schermen.
Sommige mummies zijn inderdaad beter geconserveerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn geen mummies in ieder geval.
Dat zeker. En we zijn niet opgesloten in een piramide. Al komt voor velen de zolderkamer akelig dicht in de buurt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Sommige mummies zijn inderdaad beter geconserveerd
Mijn zolder heeft een schuin dakquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. En we zijn niet opgesloten in een piramide. Al komt voor velen de zolderkamer akelig dicht in de buurt.
Ik heb nog niemand uit dit topic gedate.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Ik ben wel Quicksilver dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Kaneel?
En waarom ben ik niet gewoon Spiderman?
Ik wil geen DC character zijn.
We wisselen elkaar gewoon constant af. Elke week weer een ander.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Kan iemand mij het schema even mailen, ik ben het kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We wisselen elkaar gewoon constant af. Elke week weer een ander.
Dat is wel een mooi systeem inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We wisselen elkaar gewoon constant af. Elke week weer een ander.
Mijn zolder ook. Mét raam. Voor de frisse lucht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mijn zolder heeft een schuin dak
Maar mijn sarcofaag ruikt nog prima.
Als het de ware is, dan levert het geen gezeik op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou niet meer Fokken als dat 'de ware' oplevert. Dan ben ik geen Fokker! meer en heeft zij geen probleem/gezeik
Mijne heeft een dakkapel én een schuin dakraam.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn zolder ook. Mét raam. Voor de frisse lucht.
Is al wel weer een tijdje geleden dat we drama hebben gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het de ware is, dan levert het geen gezeik op.Het is alleen in het begin leuk. En als het uit gaat is het ook altijd drama in het topic.
Dan ben ik Deadpoolquote:
Daar kan alleen op geantwoord worden als jouw eigen leeftijd bekend is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:01 schreef Fylax het volgende:
Als er nou iemand van mijn leeftijd was hier
Je bent 60+ of 10?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:01 schreef Fylax het volgende:
Als er nou iemand van mijn leeftijd was hier
Ik ben 15.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kan alleen op geantwoord worden als jouw eigen leeftijd bekend is.
Veel te eng tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je lekker meisjes op het schoolplein gaan versieren.
Friemelen in het fietsenhokquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn er nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het mijne ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:03 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mijne heeft een dakkapel én een schuin dakraam.
Luxe he?
Maar op die leeftijd van je hoogstwaarschijnlijk op ouder dus zit er desondanks je (jonge) leeftijd niets voor hem in het vat. Denk ik zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:09 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Aw, ik ben maar drie jaar ouder hoor
Ik zat eerder te denken aan de andere helft van mn zolderquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het mijne ook
Je woont toch niet in dezelfde straat he?!
Daten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:09 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Aw, ik ben maar drie jaar ouder hoor
Toen ik 15 was heb ik een jaar gedate met iemand van 21, en pas is het uit gegaan met een gast van 26quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar op die leeftijd van je hoogstwaarschijnlijk op ouder dus zit er desondanks je (jonge) leeftijd niets voor hem in het vat. Denk ik zo.
Ook al kan voor de rest Fylax wel een prima gozer zijn natuurlijk. Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
BAM, gewoon direct vragen.
Niet er om heen draaien.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Toen ik 15 was heb ik een jaar gedate met iemand van 21, en pas is het uit gegaan met een gast van 26
Reden? Ik vond ze te kinderachtig
Mwah, valt best mee. Je hebt altijd mensen die niet willen dat zoiets uitlekt en da's prima natuurlijk, maar ik snap dan niet waarom ze er wel zelf per sé naar willen hinten.quote:
Al die kinderen met een ouwewijvencomplexquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Toen ik 15 was heb ik een jaar gedate met iemand van 21, en pas is het uit gegaan met een gast van 26
Dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
Als mijn dochter van 15 thuiskomt met iemand van 21 ga ik echt gek worden.
Als je nu in het Zuiden woont dan geloof ik het ook nogquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan de andere helft van mn zolder
Arme jijquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit meer overheen.. Ik huil..
Zuid westenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je nu in het Zuiden woont dan geloof ik het ook nog
Zeeland?!quote:
Viel wel mee. Heb nooit echt gespeeld met leeftijdsgenootjes, ging vanaf dat ik klein was al met veel oudere mensen om en heb me daaraan aangepast. Mijn ouders zijn eerder verbaasd als ik een keer op stap ga met iemand van mijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
Dat ben ik al. Ik ben al zo gek als een deur en ik doe alsof iedereen mij leuk vind terwijl ik naar een niet bestaande camera sta te loeren.quote:
Ik zou eerder kijken naar wat voor soort persoon het is, dan de leeftijd hoor. Iemand die ook 15 is, maar een of ander tokkie petjes dragend kutjoch is, dan liever een ouder iemand.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
Nét nog Brabant, maar kwartiertje fietsen en ik heb een bolusquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeeland?!
Of Brabant?
Shit, dit wordt eng!
Dat wil niet zeggen dat je vader van binnen dan niet gek word als zijn kleine meisje met een veel ouder iemand thuis komt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:16 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Viel wel mee. Heb nooit echt gespeeld met leeftijdsgenootjes, ging vanaf dat ik klein was al met veel oudere mensen om en heb me daaraan aangepast. Mijn ouders zijn eerder verbaasd als ik een keer op stap ga met iemand van mijn eigen leeftijd.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken naar wat voor soort persoon het is, dan de leeftijd hoor. Iemand die ook 15 is, maar een of ander tokkie petjes dragend kutjoch is, dan liever een ouder iemand.
Nee. Smaakquote:
Gonna take my time with you.....quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik al. Ik ben al zo gek als een deur en ik doe alsof iedereen mij leuk vind terwijl ik naar een niet bestaande camera sta te loeren.
Wat gaaf! Fok!-minimeetquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:18 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nét nog Brabant, maar kwartiertje fietsen en ik heb een bolus
Edit: volgend jaar woon ik wel bij je om de hoek
Ik draag petten.. Ben ik nu een kutjoch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken naar wat voor soort persoon het is, dan de leeftijd hoor. Iemand die ook 15 is, maar een of ander tokkie petjes dragend kutjoch is, dan liever een ouder iemand.
"Yes, high five!"quote:
Mijn vader is gek, maar dat is niet mijn probleemquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je vader van binnen dan niet gek word als zijn kleine meisje met een veel ouder iemand thuis komt.
Want je hebt spelen met oudere en je hebt "spelen" met oudere he.
Jepquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik draag petten.. Ben ik nu een kutjoch?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:22 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mijn vader is gek, maar dat is niet mijn probleem
[..]
Jep
Wat zou er uit moeten lekken dan? Niks te verbergen hier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee. Je hebt altijd mensen die niet willen dat zoiets uitlekt en da's prima natuurlijk, maar ik snap dan niet waarom ze er wel zelf per sé naar willen hinten.
Fokdates zijn best tof.
Het is ook wel een teken aan de wand als iemand van 21 een 15jarige date of iemand van 26 een 17jarige date. Dan kun je ook niet van ze verwachten dat ze volwassen zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Klopt, ik vind meisjes van 12 ook nog te jongquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:30 schreef Fylax het volgende:
Ik heb meestal meisjes van 13/14. Soms komen ze van 12 bij me maar dat vind ik te jong
Waarom eigenlijk? Misschien beter dan zo'n jong knulletje met gierende hormonen die nog niet toe is aan een relatie en played bij het leven. Dan kan je het misschien nog beter op een oude fiets leren, waarbij wel direct duidelijk is dat het geen relatie is die standhoudt. Ten minste, dat is hoe ik er tegenaan zou kijken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je vader van binnen dan niet gek word als zijn kleine meisje met een veel ouder iemand thuis komt.
Want je hebt spelen met oudere en je hebt "spelen" met oudere he.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt, ik vind meisjes van 12 ook nog te jong
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja en nee. Heb mijn leeftijd nu ook ingevoerd op fok omdat ik met best veel mensen DM en dan ook beetje een band krijg, maar het is wel schrikken als iemand van 40 denkt dat ik ook eind twintig ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is ook wel een teken aan de wand als iemand van 21 een 15jarige date of iemand van 26 een 17jarige date. Dan kun je ook niet van ze verwachten dat ze volwassen zijn
Neem er 2. 2 x 12 is ook 24.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien zijn zij gewoon nog niet zo volwassen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:33 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ja en nee. Heb mijn leeftijd nu ook ingevoerd op fok omdat ik met best veel mensen DM en dan ook beetje een band krijg, maar het is wel schrikken als iemand van 40 denkt dat ik ook eind twintig ben.
Naar mijn weten kom ik best volwassen over en haal ik zo mijn slachtoffers binnen
Omdat iemand van 15 gewoon nog een kind is. En je van iemand van 21 mag verwachten dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Misschien beter dan zo'n jong knulletje met gierende hormonen die nog niet toe is aan een relatie en played bij het leven. Dan kan je het misschien nog beter op een oude fiets leren, waarbij wel direct duidelijk is dat het geen relatie is die standhoudt. Ten minste, dat is hoe ik er tegenaan zou kijken.
"Is this you, John Wayne?" enter fistbumpquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Yes, high five!"
"No high fives, we are voices in our head."
BOOYA!
Ik ben 30 en struggle nog steeds met mijn ontwikkelingquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat iemand van 15 gewoon nog een kind is. En je van iemand van 21 mag verwachten dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling.
I feel ya broquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben 30 en struggle nog steeds met mijn ontwikkeling
Maar dan nog steeds is iemand van 15 not done he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mannen zijn nooit helemaal volwassenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien zijn zij gewoon nog niet zo volwassen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
En als je een vriendin van 15 hebt kan ze nog niet eens bier voor je halen
das maar goed ook, anders zou het maar een saaie boel worden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mannen zijn nooit helemaal volwassen
It will not change, broquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor iemand zoals ik wel ja. 26-27 is toch echt het minimum.quote:
Damn right.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Is this you, John Wayne?" enter fistbump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |