SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
das nog 20 minuten gekquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Duurt maar tot 5 over half 1 hoor.
Bloemkool!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
Waarom onthou ik al deze nummers ook?
Vanochtend werd ik ook al wakker met een Vout nummer in m'n kop. Welke was het ook al weer....
Ah ja! Dat hoemoettattan, hoemoettattan hoemoettattan? Eerst wassen, eerst wassen, dan strijken, dan strijken enz.
Ik word al dagen wakker met Vout ventje!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
Waarom onthou ik al deze nummers ook?
Vanochtend werd ik ook al wakker met een Vout nummer in m'n kop. Welke was het ook al weer....
Ah ja! Dat hoemoettattan, hoemoettattan hoemoettattan? Eerst wassen, eerst wassen, dan strijken, dan strijken enz.
Dat is een kutnummer!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik word al dagen wakker met Vout ventje!
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
Okee nog een kwartier langer ga ik echt niet overleven, dus uit zelfbescherming ga ik maar slapen!Trusten folks!
En thx voor de tunes, Melting!
En Vout: Ehhhh....trusten!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
Okee nog een kwartier langer ga ik echt niet overleven, dus uit zelfbescherming ga ik maar slapen!Trusten folks!
Slaap lekker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
maf zequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten en geen nare of Voute dromen hebben hoor
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil terug naar het ziekenhuis. Verliefd beetje een. Kutzooi.
Vond ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het gewoon echt knap, een verliefd beetje wel
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
Tol Hansse draait zich om in zijn graf nu
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Melting het volgende:
Deze is voor Possie in plaats van z'n K4.
Zo laat nog?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wiele wiele waal
Nooit te laat voor een sijsie op mijn bordquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nooit te laat voor een sijsie op mijn bord
ha brummetje2.0quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Even om de sfeer erin te houden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Even om de sfeer erin te houden
[ afbeelding ]
Zolang je maar niet moederloos bentquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik word zo moedeloos....
[ afbeelding ]
Golf Oscar Deltaquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Golf Oscar Delta
Zulu India Juliett
Delta Alpha November Kilo
Dat vind Irene ookquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
Melting bedankt.![]()
Vout pls hang jezelf op
quote:
En uiteraard ditquote:
En bedankt!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap lekker, of heb leuke nachtmerries
Ik ben bijna nooit mezelf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal zich zelf de laatste tijd.![]()
OK, geen hitsige merries dan in jouw nachtelijke dromenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, geen hitsige merries dan in jouw nachtelijke dromen
maf zequote:
Ik bedoel jou jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld, Ja alles lekker hoor.Hoest met jou?
Top dat t ook goed gaat met jou!quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik bedoel jou ja![]()
Mooi ja alles lekker
nogmaals hiquote:
Nog iets om op een onverquichebare plaats te zetten?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog iets om op een onverquichebare plaats te zetten?
Om maar Jiskefetiaans te blijven
Heb jij genoeg aan 1 kop ja?quote:
Als je Garfield z'm kop ziet, zie je dat het nog lang niet genoeg is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij genoeg aan 1 kop ja?
Morgen.
Ik lust ook geen koffie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
Moguh!
* Spezza19 vindt het idee van niet wakker kunnen worden zonder koffie maar iets wat tussen de oren zit…
* Spezza19 drinkt nooit koffie en wordt prima wakker
Ja..... heb even een map gepakt van echt oude nummers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je Garfield z'm kop ziet, zie je dat het nog lang niet genoeg is.
Ik begin zo aan mijn 2e.Hee man, hoestie? Uit de reacties van vannacht merkte ik op dat er weer een paar bekende titels langs zijn gekomen?
M'n velletje zit er tussen enzo.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
Moguh!
* Spezza19 vindt het idee van niet wakker kunnen worden zonder koffie maar iets wat tussen de oren zit…
* Spezza19 drinkt nooit koffie en wordt prima wakker
Dat was idd te lezen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... heb even een map gepakt van echt oude nummers.
Maar het was leuk.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:22 schreef ToT het volgende:
En het grappige is dat iedereen blijkbaar na elke Voute show weer in de hersenen Control + a en shift + delete doen, want elke keer opnieuw krijg je weer dezelfde reacties van verbazing!
![]()
hoemoettattan, hoemoettattan, hoemoettat....ARGH! Kon ik het toetsenbord van mijn hersnen maar vinden!quote:
Bloemkool...... wat mot je d'r mee.... bloemkool, wat mot je d'r mee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
hoemoettattan, hoemoettattan, hoemoettat....ARGH! Kon ik het toetsenbord van mijn hersnen maar vinden!
Daarom wakker worden, met verse jus d'orange, een zachtgekookt eitje en een warm croissantje met jamquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]GÉÉN aanrader als je wakker wil worden trouwens!
Slappe meuk!
En doe je er een half schepje bij, dan is het alleen maar bitter.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom wakker worden, met verse jus d'orange, een zachtgekookt eitje en een warm croissantje met jam
Whehehe hoi!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom wakker worden, met verse jus d'orange, een zachtgekookt eitje en een warm croissantje met jam
Ik drink dan ook 1 kop koffie per dag, gezet in een cafetiere van zelf gemalen bonen...en dat doe ik 's avonds na het eten. Want daar heb ik in de ochtend geen zin in.quote:
Oh ik ben niet wakkerder door jus d'orange, vind het gewoon lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe hoi!
Ja het schijnt wel dat vitamine c erg goed helpt om wakker te worden.
Ja bij mij is het een combinatie van factoren; als ik erg vast slaap, krijg ik om één of andere reden automatisch flink last van mijn nek, wat weer helemaal doortrekt naar mijn ogen toe, en daar krijg ik weer een heel vermoeid gevoel van.
Heb al 2 paracetamol genomen, dat helpt meestal wel wat. Ik was nog van plan om spierbalsem op mijn nek te doen, maar ik heb alleen maar Tantum in huis, en als ik dat in kleine hoeveelheden gebruik is het niet actief zolang ik stil zit. Ik ga straks echter weer klussen en ga dus zweten, en als ik dan grotere hoeveelheden op mijn nek smeer, brand je gewoon helemaal dood zodra je het warm gaat krijgen!
Met manuele therapie deden ze op een gegeven moment niets anders meer dan mijn spieren heel voorzichtig masseren, omdat de wervels zo enorm versleten zijn, dat ze uit zichzelf al heel snel kraken bij bepaalde bewegingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik ben niet wakkerder door jus d'orange, vind het gewoon lekker
Doe verder niet aan ochtendrituelen, want daar wen je zo aan.
Tantum heeft bij mij nog nooit ene ruk gedaan, maar zou je niet eens aan de manueletherapie gaan, waarschijnlijk gebruik je die spieren verkeerd. Kun je pillen en smeersels met truckladingen gaan gebruiken, maar dat is allemaal symptoombestijding.
Ik heb cesar/mensendieck gehad en daar kreeg ik echt oefeningen en heb ik mijn rug en nekspieren anders leren belasten omdat ik dat dus verkeerd deed, met helse hoofdpijnen als gevolg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Met manuele therapie deden ze op een gegeven moment niets anders meer dan mijn spieren heel voorzichtig masseren, omdat de wervels zo enorm versleten zijn, dat ze uit zichzelf al heel snel kraken bij bepaalde bewegingen.
Volgens mij wordt dat niet vergoed he?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb cesar/mensendieck gehad en daar kreeg ik echt oefeningen en heb ik mijn rug en nekspieren anders leren belasten omdat ik dat dus verkeerd deed, met helse hoofdpijnen als gevolg.
Zelfde voorwaarde als fysio. Geen idee wat dat is in basisverzekering, 9 behandelingen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet vergoed he?
Ow valt dan toch weer mee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde voorwaarde als fysio. Geen idee wat dat is in basisverzekering, 9 behandelingen?
Maar dat weet je verzekering wel.
En kijk uit met paracetemol, #1 bijwerking bij langdurig gebruik > 1 week is hoofdpijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow valt dan toch weer mee!
Ik zit hier alleen wel > 12 km van de dichtstbijzijnde fysio af!Maar goed, als het voor een goed doel is kan ik altijd wel ff kijken.
Overigens heb ik tegenwoordig in het algemeen VEEL minder last van mijn nek dan als toen ik nog werkte; veel minder spanningen.
I know.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
En kijk uit met paracetemol, #1 bijwerking bij langdurig gebruik > 1 week is hoofdpijn
Dat mag ik weer niet hebben i.v.m. mijn antidepressivum. Van die combinatie schijnt je maag letterlijk weg te teren tenzij je weer maagbeschermers er bij slikt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gebruikt echt amper pijnstillers/medicijnen….
Alleen als ik echt heeeeeel veel last heb, dan neem ik een Nurofen zakje… die werken
Ik mag alleen maar paracetemol, de rest stuurt me linea recta het ziekenhuis in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gebruikt echt amper pijnstillers/medicijnen….
Alleen als ik echt heeeeeel veel last heb, dan neem ik een Nurofen zakje… die werken
Als dat zulke troep is, waarom krijg je dan geen maagbeschermers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mag ik weer niet hebben i.v.m. mijn antidepressivum. Van die combinatie schijnt je maag letterlijk weg te teren tenzij je weer maagbeschermers er bij slikt.
Zolang ik geen ibuprofen gebruik is er niks aan de hand.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als dat zulke troep is, waarom krijg je dan geen maagbeschermers.
Ja, zijn allemaal NSAID's, naproxen mag je dan ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang ik geen ibuprofen gebruik is er niks aan de hand.
Dit is mij echter nooit verteld tot ik een niersteen kreeg en tijdens een aanval een injectie met diclofenac kreeg, dat verwant is aan ibuprofen.Had ik ff geluk dat ik normaal altijd paracetamol gebruik.
Die slik ik sinds ik de ziektewet in gegaan ben (dus voordat ik echt arbeidsongeschikt geraakt ben), dus al wel een aantal jaartjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zijn allemaal NSAID's, naproxen mag je dan ook niet.
Maar wist niet dat je anti-depressiva slikte, dacht altijd dat alcohol dan ten strengste verboden was omdat ze dan niet goed werkten.
Oh ok.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die slik ik sinds ik de ziektewet in gegaan ben (dus voordat ik echt arbeidsongeschikt geraakt ben), dus al wel een aantal jaartjes.
Ja het is oppassen met alcohol staat in de bijsluiter, omdat het dan emoties kan verhevigen, maar ik heb daar gelukkig geen last van gehad.
Verstandig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ok.
Ja, het risico op leverschade is voor mij te groot (ondanks dat de bijsluiter het niet zegt) dus drink helemaal geen alcohol meer.
Nee hoor, dat is echt zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig!
Ja men zegt dat paracetamol + alcohol ook slecht voor de lever is, maar volgens mij is dat ook weer wat overdreven.
Paracetamol is volgens mij minder erg dan Aspirine.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is echt zo.
Zeker op langere termijn.
Gewoon op de dag dat je paracetemol neemt, geen alcohol drinken is het beste.
Maar goed, dar lijkt me niet zo hele rare gedachte.
Goedemorgenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Paracetamol is volgens mij minder erg dan Aspirine.
Maargoed Goedemorgen
Daar zijn zondagen voorquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Paracetamol is volgens mij minder erg dan Aspirine.
Maargoed Goedemorgen
Kans die Ziggi om zeep hielp gemist?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Toch maar weer naar beneden gekacheld, voetbal in bed kijken is toch niet wat
Nope zag zijn zwanenduik nog wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Kans die Ziggi om zeep hielp gemist?
Dat ze hem maar weg geven.... wat een knullige actie.quote:
Kan veel gebeuren in 10 seconden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
TV stond al op de zender dus echt 10 seconden gemist ofzo
Ja....quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
"Schöne weet wel raad met te harde ballen"
quote:
vast welquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn ze op een veldje bij je in de buurt aan het voetballen?
Ik heb niet eens avondeten in huis bedenk ik me netquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb nu al zin in avondeten
Maar dat doen we nog maar niet
Een geveinsde blessure.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
Vraag me wel af wat er nu echt gebeurde.
Niks waarschijnlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
Vraag me wel af wat er nu echt gebeurde.
quote:
Whehehe!quote:
Wat dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:31 schreef Rafeiro het volgende:
Wel mooie traditie bij UtrechtWist ik eigenlijk niet.
Minuut stilte voor de in het afgelopen jaar overleden supporters.quote:
Ah.... wist ik ook niet. Vind dat ook niet echt nodig. Maar ja... dat is mijn mening.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Minuut stilte voor de in het afgelopen jaar overleden supporters.
Nja, ik vind dat een minuut stilte op die manier een beetje te standaard word..... en het moet natuurlijk wel bijzonder blijvenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... wist ik ook niet. Vind dat ook niet echt nodig. Maar ja... dat is mijn mening.
Dat bedoel ik, inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, ik vind dat een minuut stilte op die manier een beetje te standaard word..... en het moet natuurlijk wel bijzonder blijven
Hoewel het niet hoeft vind ik het wel een sympathiek gebaar. Maar het moet inderdaad geen standaard iets worden.quote:Evenals voorgaande jaren vangt de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen in Stadion Galgenwaard aan met een minuut stilte. Tijdens dit moment staan we stil bij alle supporters, oud-spelers, medewerkers, sponsors en andere relaties die ons als club het afgelopen jaar zijn ontvallen.
FC Utrecht rekent tijdens deze minuut van bezinning en respect op de medewerking van alle bezoekers!
Het bekendste is het museum in Overloon. http://www.oorlogsmuseum.nl/quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, welk museum over oorlog zit er in Noord-Brabant?
Heel ander onderwerp, maar ik weet dat jij dat interessant vindt
http://www.oorlogsmuseum.nl/quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, welk museum over oorlog zit er in Noord-Brabant?
Heel ander onderwerp, maar ik weet dat jij dat interessant vindt
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.oorlogsmuseum.nl/
Overloon
Ah die was het jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Het bekendste is het museum in Overloon. http://www.oorlogsmuseum.nl/
Vanwaar deze interesse?
quote:
Aha.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah die was het ja
Collega had het erover dat haar zoontje er geweest was en dan ben ik weer een aagje dat nieuwsgierig is
Nog net.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Melt
Ik moest even controleren of Overloon wel in Noord Brabant lag
Heb ik mij ook altijd over verbaasd. Zijn goede boeken. Misschien dat je ze niet als literatuur kunt bestempelen en bijv. het Bittere Kruid van Marga Minco wel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef Rafeiro het volgende:
Blijft me verbazen dat de boeken van K. Norel als kinderboek bestempeld worden.
Ik wou ze toentertijd op mijn boekenlijst. Maar dat mocht niet. Maar veel slechtere prut moest je verplicht lezen
Ik ken die boeken niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:51 schreef Rafeiro het volgende:
Misschien moet ik ze nog een keer lezen om dan mijn beeld te herzien
Maar ik vond dat niet echt sprookjes of iets in die geest.
De Engelandvaarders is wel zijn bekendste boek.quote:
Koekje erbij?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik ga wel weer stil in een hoekje zitten
Oh Sorry ik kwam binnen op de laatste post van dat moment en dat was die van Raffiequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik ga wel weer stil in een hoekje zitten
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh Sorry ik kwam binnen op de laatste post van dat moment en dat was die van RaffieFokker
Moest even opzoeken wat een Jan Hagel was.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro geeft Fokker89 een Jan Hagel.
Dankquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro geeft Fokker89 een Jan Hagel.
Lijkt me niet. Lang geleden dat soldaten met hagel schoten, denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Kregen we vroeger vaak bij de thee bij oma. Zou dat nog een sneer naar de Duitsers zijn geweest?
Jan Hagel was in de Tweede Wereldoorlog ook een scheldnaam voor Landwachters, die waren namelijk bewapend met jachtgeweren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Lang geleden dat soldaten met hagel schoten, denk ik.
Maar waren dat allemaal sympatisanten van de Duitsers dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jan Hagel was in de Tweede Wereldoorlog ook een scheldnaam voor Landwachters, die waren namelijk bewapend met jachtgeweren.
Vast niet, maar ik denk, al sprak mijn oma er nooit over, dat ze toch wel enige rancune kende.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar waren dat allemaal sympatisanten van de Duitsers dan?
Ja, het waren gewoon NSB-leden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar waren dat allemaal sympatisanten van de Duitsers dan?
En dat is stiekem een eind lopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik denk, al sprak mijn oma er nooit over, dat ze toch wel enige rancune kende.
Al zal dat niet met de koekjes te maken hebben gehad.
Maar dat ze van Friesland naar de randstad heeft gelopen om eten te halen voor haar en de kinderen die ze al had is bekend. Jammer dat ze er nooit over sprak eigenlijk, maar ook wel te begrijpen.
Is het schilderij nu nog niet klaar?quote:
ROFL!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het schilderij nu nog niet klaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
ROFL!Die L zie ik er niet in terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Die L zie ik er niet in terugkomen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan?
De ene is ROF, de andere is L, en samen zijn ze dus ROFL.
Whehehequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Symphonic het volgende:
Het is nu echt officieel: Ik haat Windows 8 en ik haat Acer software meuk
Ik moest van de week echt afhaken, de ene crash na der andere en dan weer opeens een suffe kutupdate waardoor de boel vastliep...quote:
Nog geen classic shell upgrade gedaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Symphonic het volgende:
Het is nu echt officieel: Ik haat Windows 8 en ik haat Acer software meuk
Jwel, maar iedere vorm van software ging tegelijk updaten en toen crashte de Acer meuk, elke keer internel errors enzo, dus ik heb nu een clean install gedaan en de acer meuk gelijk verwijderd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog geen classic shell upgrade gedaan?
Ik heb gisteren op Win 8 mijn microfoon via control panel weggegooid. Krijg ik op geen mogelijkheid meer terug. Dus ik vrees dat ik ook aan de herinstall moetquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest van de week echt afhaken, de ene crash na der andere en dan weer opeens een suffe kutupdate waardoor de boel vastliep...
dat is echt hopeloosquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op Win 8 mijn microfoon via control panel weggegooid. Krijg ik op geen mogelijkheid meer terug. Dus ik vrees dat ik ook aan de herinstall moet
Wie koopt er dan ook een Acer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jwel, maar iedere vorm van software ging tegelijk updaten en toen crashte de Acer meuk, elke keer internel errors enzo, dus ik heb nu een clean install gedaan en de acer meuk gelijk verwijderd.
Ja.... zo komt je schilderij er wel erg vreemd uit te zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Mental note: Het is voor zowel je mouw als voor je schilderwerk prettiger als je enige afstand tussen beiden aanhoudt.
ikquote:
Of zie het als een artistieke toevoeging aan beidenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Mental note: Het is voor zowel je mouw als voor je schilderwerk prettiger als je enige afstand tussen beiden aanhoudt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik
Voor wat ik met een laptop doe volstaat dat wel, maar die meuk had ik niet om gevraagd
Niet voorbereiden dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Symphonic het volgende:
ff eten, dan ga ik weer verder met de voorbereiding van mijn show
Wordt heftig, ik heb namelijk geen idee wat ik ga draaien
Nu ben je een wandelend uitroepteken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
Pffff ben de hele dag echt een wandelend vraagteken.
Even een half uurtje geslapen. Nu gaat het iets beter.
eerder een liggend vraagtekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu ben je een wandelend uitroepteken?
Klein vraagtekentje nog!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dat is inderdaad een comfortabelere houding.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
zal ik jullie eens een leuk verhaaltje vertellen?
"Er was eens, heel lang geleden, ver hier vandaan...."quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
zal ik jullie eens een leuk verhaaltje vertellen?
in a galaxy far away?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Er was eens, heel lang geleden, ver hier vandaan...."
een DJ die zelf geen idee had wat hij ging draaienquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Er was eens, heel lang geleden, ver hier vandaan...."
Ja geen idee wat voor verhaaltje hij wil vertellen!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een DJ die zelf geen idee had wat hij ging draaien
Niet links, niet rechts, maar recht door zee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen idee welke kant ik op wou
Ik weet wel wat ik ga doen, maar geen idee wat we te horen krijgen.quote:
Skip or stay had ik idd gezien. Dat je het met onbekende nummers doet is tof!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen, maar geen idee wat we te horen krijgen.
Ik heb 68 nummers opgezocht van artiesten waar ik zo nog nooit van gehoord heb, met nummers waar ik nog nooit van gehoord heb. (wel kans dat er iets bekends tussen zit waar ik de naam niet van wist)
en die gaan we skippen of stayen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook niets voorgeluisterd, ik laat me ook verrassen
En als we al die nummers er doorheen jagen kan ik altijd nog verzoekjes doen
als stay het eerst op 3 staat blijft ie
Als skip het eerst op 3 staat draai ik hem weg.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik ga doen, maar geen idee wat we te horen krijgen.
Ik heb 68 nummers opgezocht van artiesten waar ik zo nog nooit van gehoord heb, met nummers waar ik nog nooit van gehoord heb. (wel kans dat er iets bekends tussen zit waar ik de naam niet van wist)
en die gaan we skippen of stayen
zoietsquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts, maar recht door zee?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar goed dat ik nog niet begonnen ben dan
owquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar goed dat ik nog niet begonnen ben dan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Nog even roken en foureren enzo, ben ik er zo weer
Met zoveel koffie zou ik zeer zeker niet meer kunnen slapenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:47 schreef ToT het volgende:
6e bakje koffie naar binnen gegooid, ik begin nu langzaam wel wakker te worden.
Vannacht zal slapen sowieso kut gaan, dus kan ik net zo goed proberen me vanavond een beetje wakker te voelen.
Ik ook bijna, nog even water en kaas pakkenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Met 3 luisteraars tot nu toe moeten we wel unaniem zijn!
zal ik zelf ook maar meedoen dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
Met 3 luisteraars tot nu toe moeten we wel unaniem zijn!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, ik dacht: oude muziek, leuk voor Muisje!![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik zelf ook maar meedoen dan?
Disco en Soul zijn niet mijn favoriete stijlenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, ik dacht: oude muziek, leuk voor Muisje!![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik zelf ook maar meedoen dan?
dit is al kei oud denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Dit zou een heel klein hitje kunnen worden maar is wel jatwerk van allelei andere artiesten en best wel saai.
Midden tot eind '60s denk ikquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb niets voorbeluisterd, dus ik heb geen idee wat er komt
Hoe dan? Was net weer ff weg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat zijn ouders hem zo genoemd hebben
Stay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |