ROFL!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het schilderij nu nog niet klaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
ROFL!Die L zie ik er niet in terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Die L zie ik er niet in terugkomen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan?
De ene is ROF, de andere is L, en samen zijn ze dus ROFL.
Whehehequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Symphonic het volgende:
Het is nu echt officieel: Ik haat Windows 8 en ik haat Acer software meuk
Ik moest van de week echt afhaken, de ene crash na der andere en dan weer opeens een suffe kutupdate waardoor de boel vastliep...quote:
Nog geen classic shell upgrade gedaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Symphonic het volgende:
Het is nu echt officieel: Ik haat Windows 8 en ik haat Acer software meuk
Jwel, maar iedere vorm van software ging tegelijk updaten en toen crashte de Acer meuk, elke keer internel errors enzo, dus ik heb nu een clean install gedaan en de acer meuk gelijk verwijderd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog geen classic shell upgrade gedaan?
Ik heb gisteren op Win 8 mijn microfoon via control panel weggegooid. Krijg ik op geen mogelijkheid meer terug. Dus ik vrees dat ik ook aan de herinstall moetquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest van de week echt afhaken, de ene crash na der andere en dan weer opeens een suffe kutupdate waardoor de boel vastliep...
dat is echt hopeloosquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op Win 8 mijn microfoon via control panel weggegooid. Krijg ik op geen mogelijkheid meer terug. Dus ik vrees dat ik ook aan de herinstall moet
Wie koopt er dan ook een Acer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jwel, maar iedere vorm van software ging tegelijk updaten en toen crashte de Acer meuk, elke keer internel errors enzo, dus ik heb nu een clean install gedaan en de acer meuk gelijk verwijderd.
Ja.... zo komt je schilderij er wel erg vreemd uit te zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Mental note: Het is voor zowel je mouw als voor je schilderwerk prettiger als je enige afstand tussen beiden aanhoudt.
ikquote:
Of zie het als een artistieke toevoeging aan beidenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef ToT het volgende:
Mental note: Het is voor zowel je mouw als voor je schilderwerk prettiger als je enige afstand tussen beiden aanhoudt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik
Voor wat ik met een laptop doe volstaat dat wel, maar die meuk had ik niet om gevraagd
Niet voorbereiden dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Symphonic het volgende:
ff eten, dan ga ik weer verder met de voorbereiding van mijn show
Wordt heftig, ik heb namelijk geen idee wat ik ga draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |