nogmaals hiquote:
Nog iets om op een onverquichebare plaats te zetten?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog iets om op een onverquichebare plaats te zetten?
Om maar Jiskefetiaans te blijven
Heb jij genoeg aan 1 kop ja?quote:
Als je Garfield z'm kop ziet, zie je dat het nog lang niet genoeg is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij genoeg aan 1 kop ja?
Morgen.
Ik lust ook geen koffie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
Moguh!
* Spezza19 vindt het idee van niet wakker kunnen worden zonder koffie maar iets wat tussen de oren zit…
* Spezza19 drinkt nooit koffie en wordt prima wakker
Ja..... heb even een map gepakt van echt oude nummers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je Garfield z'm kop ziet, zie je dat het nog lang niet genoeg is.
Ik begin zo aan mijn 2e.Hee man, hoestie? Uit de reacties van vannacht merkte ik op dat er weer een paar bekende titels langs zijn gekomen?
M'n velletje zit er tussen enzo.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
Moguh!
* Spezza19 vindt het idee van niet wakker kunnen worden zonder koffie maar iets wat tussen de oren zit…
* Spezza19 drinkt nooit koffie en wordt prima wakker
Dat was idd te lezen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... heb even een map gepakt van echt oude nummers.
Maar het was leuk.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:22 schreef ToT het volgende:
En het grappige is dat iedereen blijkbaar na elke Voute show weer in de hersenen Control + a en shift + delete doen, want elke keer opnieuw krijg je weer dezelfde reacties van verbazing!
![]()
hoemoettattan, hoemoettattan, hoemoettat....ARGH! Kon ik het toetsenbord van mijn hersnen maar vinden!quote:
Bloemkool...... wat mot je d'r mee.... bloemkool, wat mot je d'r mee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
hoemoettattan, hoemoettattan, hoemoettat....ARGH! Kon ik het toetsenbord van mijn hersnen maar vinden!
Daarom wakker worden, met verse jus d'orange, een zachtgekookt eitje en een warm croissantje met jamquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]GÉÉN aanrader als je wakker wil worden trouwens!
Slappe meuk!
En doe je er een half schepje bij, dan is het alleen maar bitter.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom wakker worden, met verse jus d'orange, een zachtgekookt eitje en een warm croissantje met jam
Whehehe hoi!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom wakker worden, met verse jus d'orange, een zachtgekookt eitje en een warm croissantje met jam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |