SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2014 17:31:36 ]
ja, ben meer aan het lezen laatste dagen. en ik slaap meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Merk zelf ook dat ik minder ben gaan posten etc. Mja
ja he, heb er beetje genoeg vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fok is inderdaad minder leuk
maandag weg tocH?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ben meer aan het lezen laatste dagen. en ik slaap meer![]()
en bezig met inpakken
[..]
ja he, heb er beetje genoeg van
Beter dan de meeste logo's eigenlijk..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
je moet toch toegeven dat dat logo er echt niet uitziet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen die boos worden door een internetforum
Nee sorry heb donderdag al plannen als 't meezitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, kom je nog naar mijn feestje donderdag?
ben je srsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan de meeste logo's eigenlijk..
Ga je dan discozwemmen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, kom je nog naar mijn feestje donderdag?
Ik heb echt al maanden mijn coins op verschillende sites niet meer in de gaten gehouden, hopen dat ze er nog zijnquote:
Is het eigenlijk al niet meer sinds december-januari hoogtijdagen.quote:
Maandag sleutels, woensdag ikea, donderdag alles in elkaar zetten, vrijdag laatste spullen inpakken, zaterdag verhuizenquote:
Naja zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is het eigenlijk al niet meer sinds december-januari hoogtijdagen.
Sinds Stuart weg isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb echt al maanden mijn coins op verschillende sites niet meer in de gaten gehouden, hopen dat ze er nog zijn
Ik heb toch wel spijt dat ik allemaal flut coins heb geïnvesteerd, had het gewoon op Bitcoin en TIPS moeten houden.
niceeequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Maandag sleutels, woensdag ikea, donderdag alles in elkaar zetten, vrijdag laatste spullen inpakken, zaterdag verhuizen
precies ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice nice, goed bezig Sofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Maandag sleutels, woensdag ikea, donderdag alles in elkaar zetten, vrijdag laatste spullen inpakken, zaterdag verhuizen
Sorry, stuarts afwezigheid is GRTD nooit te boven gekomenquote:
Hij studeert nu rechten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo is Stuart weg? Die gozer was toch voor eeuwig SC verslaafd?
ja echt zin inquote:
Is goed, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt zin in![]()
![]()
maak maandag wel wat foto's
Jij moet echt beter op de hoogte blijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
En hij heeft 106 dagen geen alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zullen we massaal naar Amsterdam gaan om Stuart te gangrapen helpen.
Waaromquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet echt beter op de hoogte blijven
Of hij vergeet gewoon dat ding te resetten, of hoe kom je aan dat getal?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
En hij heeft 106 dagen geen alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of hij vergeet gewoon dat ding te resetten, of hoe kom je aan dat getal?
jaaaaaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was dezeDus opgedragen aan Sof
Jarig, trouwerij van nichtje (ene kant wel zin in, andere kant niet maar vind het voor haar wel leuk), etc.quote:
Ik was echt geëlektrocuteerd toen ik er achter kwam dat Stuart niet zijn echte naam is.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was echt geëlektrocuteerd toen ik er achter kwam dat Stuart niet zijn echte naam is.
Wist je dat ik ook niet Insomnia heet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was echt geëlektrocuteerd toen ik er achter kwam dat Stuart niet zijn echte naam is.
En wat is er zo leuk aan je verjaardag?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jarig, trouwerij van nichtje (ene kant wel zin in, andere kant niet maar vind het voor haar wel leuk), etc.
OHMIJNGODquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook niet Insomnia heet?
Gewoon, feestje, blijheid, kadootjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En wat is er zo leuk aan je verjaardag?
plsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu vind ik het veel minder erg
Dat leek me logisch, Insomnia is nou niet echt een 'naam'. Hoe heet jij eigenlijk dan? Ik ga gokken: Pieter-jan of Wesley.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook niet Insomnia heet?
Komen vanzelf wel terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heppie, Fokkie, Fera, Ezell en Aldo moeten weer posten.
Nee. Real GRTD december/januariquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat leek me logisch, Insomnia is nou niet echt een 'naam'. Hoe heet jij eigenlijk dan? Ik ga gokken: Pieter-jan of Wesley.
Mag ik ook komen, mag je ook donderdag op mijn feestje komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon, feestje, blijheid, kadootjes
Joopquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat leek me logisch, Insomnia is nou niet echt een 'naam'. Hoe heet jij eigenlijk dan? Ik ga gokken: Pieter-jan of Wesley.
Hij had wel iets met regenjassen, maar weet niet of die van plastic zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pls
je wist zeker ook niet dat hij een plasticfetisj heeft
ook met plastic en foliequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij had wel iets met regenjassen, maar weet niet of die van plastic zijn.
Ik kom toch nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik ook komen, mag je ook donderdag op mijn feestje komen.
Was ik er toen ook?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Real GRTD december/januari
Nou en, ik weet tenminste hoe mijn moeder heetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet weten hoe inso heet
Heet je moeder Rita?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, ik weet tenminste hoe mijn moeder heet
Wat een irritante username zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
Ik heb honger maar ik weet niet wat ik moet kiezen.
Dus, van wie een kloon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
Ik denk altijd dat jouw UI een gezichtje is, maar dan kijk ik verder, en dan lijkt het op vies eten.quote:
heppie en fera zijn zeker bij elkaar nu dus geen tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
3 pond bloedworstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom toch nietEn ik ga geen FOK!kers uitnodigen. Hou het sowieso bescheiden dit jaar
Andere mensen nodig hebben voor een gezellige SC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie ben jij dan? Ik ben Ryan, pleased to meetchaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt eigenlijk.
godver wat een rot naamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt eigenlijk.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heppie en fera zijn zeker bij elkaar nu dus geen tijd
ezell is in australie
aldo ligt zielig in bed door de lange afstand tussen hem en zijn vrouw (en ongeboren kind)
en fokkie heeft ban
komen vanzelf wel terug
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere mensen nodig hebben voor een gezellige SC.
Deze SC.
Jaloers zijn dat je er niet tussen staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere mensen nodig hebben voor een gezellige SC.
Deze SC.
niet die van dominos nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
[..]
Maar pizza is ook een optie, hm..
Hier ben het wel mee eens ja. Quoten ziet er ook niet meer uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
godver wat een rot naam
rot maar op
scheelt weer opruimwerkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
ryan ik kan niet komen op je verjaardag want dan is mijn moeder jarig
Fijn dat je begreep dat ik niet serieus wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Ik hou ook van jou(no homo)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaloers zijn dat je er niet tussen staat
Heb je nog steeds kort haar?
Nou.. dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
godver wat een rot naam
rot maar op
Amaquote:
Vind je spaghetti vies? :squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jouw UI een gezichtje is, maar dan kijk ik verder, en dan lijkt het op vies eten.
Alles goed verder?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En mijn haar is nooit kort geweest gr
Oh okayquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
ryan ik kan niet komen op je verjaardag want dan is mijn moeder jarig
Ik denk het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ama![]()
[..]
Vind je spaghetti vies? :s
Beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed, morgen met mijn vader de laatste spullen in elkaar zetten en dan is 'ie zo goed als af
Doe je nog steeds aan:quote:
Jawohlllll. Lig soort van knock out op bed, met een first problem: welke serie zal ik kijken?quote:
Ben ik in de war met iemand anders dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn dat je begreep dat ik niet serieus was![]()
[..]
En mijn haar is nooit kort geweest gr
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik in de war met iemand anders dan?
Je was wel serieus jij vuile vieze leugenaar!
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe je nog steeds aan:
fantasieneuken
fantasieneuken met zwerty
navelvingeren
22 shirts over elkaar
halve snorren
wiet
coke
?
leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja
nee
nee
nee
nee
af en toe
nooit gedaan
niet coke doen tijdens GRTD'enquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja
nee
nee
nee
nee
af en toe
nooit gedaan
Knock out vrouwen zijn beste vrouwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawohlllll. Lig soort van knock out op bed, met een first problem: welke serie zal ik kijken?
En daar?
Mag niet van mijn moederquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet coke doen tijdens GRTD'en
neger watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag niet van mijn moeder
Maar later als ik groot en sterk ben dan bel ik haar op, en zeg ik: Ik ga het gewoon doen ja!
En dan doe ik het, en dan vind ik het zonde van mijn geld, en stop ik er mee.
Vraag ik me ook af, ken eigenlijk niemand die het echt niet lekker vindtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je spaghetti nou vies vinden
viesduurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag niet van mijn moeder
Maar later als ik groot en sterk ben dan bel ik haar op, en zeg ik: Ik ga het gewoon doen ja!
En dan doe ik het, en dan vind ik het zonde van mijn geld, en stop ik er mee.
Heb een eatingdisorder ofzo, maar eigenlijk heb ik het nog nooit op, ik vind het er alleen vies uit zien, en als het er al vies uit ziet dan vind ik het hoogstwaarschijnlijk vies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ken eigenlijk niemand die het echt niet lekker vindt
Dan ben ik nu een beste vrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knock out vrouwen zijn beste vrouwen
Welke series heb je de keuze uit?
Ik zit te wachten tot er een vriendin langs komt straks.
Was je toch sowieso al?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik nu een beste vrouw.
Alles wat netflix en het internet te bieden heeft. Weet ook niet zo goed waar ik zin in heb, dus dat maakt het niet eenvoudiger.
Wat gezellig (denk ik)Hebben jullie plannen?
Oh oke, jammer welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb een eatingdisorder ofzo, maar eigenlijk heb ik het nog nooit op, ik vind het er alleen vies uit zien, en als het er al vies uit ziet dan vind ik het hoogstwaarschijnlijk vies.
De serie? Eens kijken of die me kan 'pakken'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je toch sowieso al?![]()
Euhm, is Oz een optie?
Gewoon filmpje kijken.
Vorige keer bleef ze slapen. Neem aan deze keer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De serie? Eens kijken of die me kan 'pakken'.
En tof.
Wat is nou precies de vraag? Of ze zich slechts minderjarig voordoet of dat ze het ook daadwerkelijk is?quote:
Neequote:
jaquote:
jaquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is nou precies de vraag? Of ze zich slechts minderjarig voordoet of dat ze het ook daadwerkelijk is?
Dank je Sofquote:
ben jij dat dan?quote:
goed hoor insoquote:
Het zal vast spannender worden dan religie besprekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De serie? Eens kijken of die me kan 'pakken'.
En tof.
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor inso
vanavond is ze terug toch
fijnquote:
Wow vetquote:
wat voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:32 schreef supersof het volgende:
ben al een het kijken naar nieuw baantje
ligt er aan hoever hij moet rijdenquote:
11 km ongeveerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt er aan hoever hij moet rijden
30-40 euro? idkquote:
polder voornamelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ligt aan de omgeving waarin hij moet rijden
Stuk goedkoper dan. Ben je voor 2 of 3 tientjes wel klaar als het 11 km is. Gewoon prijsafspraakje maken. Alleen of met vrienden?quote:
met z'n 3en waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stuk goedkoper dan. Ben je voor 2 of 3 tientjes wel klaar als het 11 km is. Gewoon prijsafspraakje maken. Alleen of met vrienden?
Dan is het prima te doen en ben je voor een eurootje of 7 pp wel klaar normaal gesproken.quote:
Oke mooi, bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het prima te doen en ben je voor een eurootje of 7 pp wel klaar normaal gesproken.
Of je moet worden afgezet (qua geld, je word als het goed is sowieso afgezet hahaha)
(hahahahahaha)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het prima te doen en ben je voor een eurootje of 7 pp wel klaar normaal gesproken.
Of je moet worden afgezet (qua geld, je word als het goed is sowieso afgezet hahaha)
Leuke grap, Typisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt????quote:
Haha kut snap 'm nu pasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja is wel leuk somsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe het wel eens ooit met een maatje.
Dit moet duiden op uiterlijke tekortkomingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
wejooooooooo
genuine leuke jongen en hij vraagt of ik wil appen zeg ik: ja geef je nummer maar
gaat ie disconnecten
je hebt mijn nummer toch al :$$$$quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
wejooooooooo
genuine leuke jongen en hij vraagt of ik wil appen zeg ik: ja geef je nummer maar
gaat ie disconnecten
hij zei dat is 310 kilo squat ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit moet duiden op uiterlijke tekortkomingen.
Hij zal wel 310 kg zwaar zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat is 310 kilo squat ofzo
en hij klonk wel zelfverzekerd
ik dacht ik wil zijn nummer dan kijk ik eerst naar zijn foto
hij zei dat ie 110 kilo weegtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel 310 kg zwaar zijn
Madame_Paonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel 310 kg zwaar zijn
ben jij in het echt ook een knuffelbaar ijsbeertjequote:
ja leuk tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
makkelijk praten altijd in zo'n chat
Die klik je niet meteen weg toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
godsamme komen gewoon dertienjarige jongetjes voorbij![]()
als ik eenmaal weet dat ze zo oud zijn welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die klik je niet meteen weg toch?
als er haar op groeit mag je er op spelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
godsamme komen gewoon dertienjarige jongetjes voorbij![]()
hoezo je kan daar toch best een leuk gesprek mee hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik eenmaal weet dat ze zo oud zijn wel
dan bel ik mijn broertje wel opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo je kan daar toch best een leuk gesprek mee hebben
ja maar die ken je alquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
dan bel ik mijn broertje wel op
Gewoon standaard trollen daarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
Stranger: Hoi, ben een man .. En jij?
You: ik niet
Stranger has disconnected
homo
net vond je dat niet leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon standaard trollen daar
Bij mij zag FOK! er gisteren al helemaal raar uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Typisch het volgende:
mijn fok is kapot
als ik quote krijg ik geen invoer knopje meer
ze moeten je niet meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Typisch het volgende:
mijn fok is kapot
als ik quote krijg ik geen invoer knopje meer
Gelijkspel tegen swolle zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb net weggeklikt, what happened?
Ik heb dat uitstaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat blijkt wel ja
dit is met ctrl+c en ctrl+v gedaan
einde bericht
Zijn ze na 2 wedstrijden al op de helft van het aantal punten dat ze mogen halen dit seizoenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
Stranger: hallo
You: hoi
Stranger: j hier
You: inso hier
Stranger: aparte naam
You: jawel he
Stranger: nooit gehood
Stranger: rd
Stranger: inso![]()
Gewoon Europees voetbal daarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ze na 2 wedstrijden al op de helft van het aantal punten dat ze mogen halen dit seizoen
komt omdat je geen mod meer bentquote:
Real Madrid op de Krommedijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon Europees voetbal daar
Trauma voor Ronaldo danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid op de Krommedijk.
quote:
ik denk het jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
komt omdat je geen mod meer bent
Ondertussen serveert Boogers koffie waarin gezeken isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Florentino Perez op de bioscoopstoel met een koude bitterbal.
wat doet datquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
tab tab enter werkt nog wel
wat een geluk
ooooh okequote:
zo tc tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
word er nog iets van curvefever of een ander aids spel gespeeld?
verveel mij
ben je al op vakantie geweest typquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
word er nog iets van curvefever of een ander aids spel gespeeld?
verveel mij
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al op vakantie geweest typ
bij mij ook volgens mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tis dat Saymak in mn team zit.
oh lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrijdag terug gekomen van 12 dagen mallorca
jij?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekkermooi weer gehad?
nee ik ga niet op vakantie. Misschien met de kerst ofzo
ja, top vakantie ditdatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekkermooi weer gehad?
nee ik ga niet op vakantie. Misschien met de kerst ofzo
Meleg en ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van Cambuur
Ga ik er dan ook uit halen, maar wist geen spitsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barto komt voorlopig niet aan de bak
Bruno andradequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ik er dan ook uit halen, maar wist geen spits
te vredequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ik er dan ook uit halen, maar wist geen spits
geef hem 1939 wekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee, hij beslist pas over 40-45 weken of hij komt of niet
Over 1943 minuten voor een totale oorlog met Feyenoordquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen rond 19:33 tekent hij
wat hij tekent is nog niet bekend
Die eindigen dit jaar wel rond plek 14-18quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over 1943 minuten voor een totale oorlog met Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |