Heet je moeder Rita?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, ik weet tenminste hoe mijn moeder heet
Wat een irritante username zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
Ik heb honger maar ik weet niet wat ik moet kiezen.
Dus, van wie een kloon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
Ik denk altijd dat jouw UI een gezichtje is, maar dan kijk ik verder, en dan lijkt het op vies eten.quote:
heppie en fera zijn zeker bij elkaar nu dus geen tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heppie, Fokkie, Fera, Ezell en Aldo moeten weer posten.
3 pond bloedworstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom toch nietEn ik ga geen FOK!kers uitnodigen. Hou het sowieso bescheiden dit jaar
Andere mensen nodig hebben voor een gezellige SC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heppie, Fokkie, Fera, Ezell en Aldo moeten weer posten.
Wie ben jij dan? Ik ben Ryan, pleased to meetchaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt eigenlijk.
godver wat een rot naamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
[..]
Dat weet ik niet echt eigenlijk.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heppie en fera zijn zeker bij elkaar nu dus geen tijd
ezell is in australie
aldo ligt zielig in bed door de lange afstand tussen hem en zijn vrouw (en ongeboren kind)
en fokkie heeft ban
komen vanzelf wel terug
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere mensen nodig hebben voor een gezellige SC.
Deze SC.
Jaloers zijn dat je er niet tussen staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere mensen nodig hebben voor een gezellige SC.
Deze SC.
niet die van dominos nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef ALTIJD-ONZEKER-OVER-ALLES het volgende:
[..]
Maar pizza is ook een optie, hm..
Hier ben het wel mee eens ja. Quoten ziet er ook niet meer uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
godver wat een rot naam
rot maar op
scheelt weer opruimwerkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
ryan ik kan niet komen op je verjaardag want dan is mijn moeder jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |