Is goed, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt zin in![]()
![]()
maak maandag wel wat foto's
Jij moet echt beter op de hoogte blijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
En hij heeft 106 dagen geen alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zullen we massaal naar Amsterdam gaan om Stuart te gangrapen helpen.
Waaromquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet echt beter op de hoogte blijven
Of hij vergeet gewoon dat ding te resetten, of hoe kom je aan dat getal?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
En hij heeft 106 dagen geen alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of hij vergeet gewoon dat ding te resetten, of hoe kom je aan dat getal?
jaaaaaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was dezeDus opgedragen aan Sof
Jarig, trouwerij van nichtje (ene kant wel zin in, andere kant niet maar vind het voor haar wel leuk), etc.quote:
Ik was echt geëlektrocuteerd toen ik er achter kwam dat Stuart niet zijn echte naam is.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was echt geëlektrocuteerd toen ik er achter kwam dat Stuart niet zijn echte naam is.
Wist je dat ik ook niet Insomnia heet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was echt geëlektrocuteerd toen ik er achter kwam dat Stuart niet zijn echte naam is.
En wat is er zo leuk aan je verjaardag?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jarig, trouwerij van nichtje (ene kant wel zin in, andere kant niet maar vind het voor haar wel leuk), etc.
OHMIJNGODquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook niet Insomnia heet?
Gewoon, feestje, blijheid, kadootjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En wat is er zo leuk aan je verjaardag?
plsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu vind ik het veel minder erg
Dat leek me logisch, Insomnia is nou niet echt een 'naam'. Hoe heet jij eigenlijk dan? Ik ga gokken: Pieter-jan of Wesley.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook niet Insomnia heet?
Komen vanzelf wel terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heppie, Fokkie, Fera, Ezell en Aldo moeten weer posten.
Nee. Real GRTD december/januariquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heppie, Fokkie, Fera, Ezell en Aldo moeten weer posten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat leek me logisch, Insomnia is nou niet echt een 'naam'. Hoe heet jij eigenlijk dan? Ik ga gokken: Pieter-jan of Wesley.
Mag ik ook komen, mag je ook donderdag op mijn feestje komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon, feestje, blijheid, kadootjes
Joopquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat leek me logisch, Insomnia is nou niet echt een 'naam'. Hoe heet jij eigenlijk dan? Ik ga gokken: Pieter-jan of Wesley.
Hij had wel iets met regenjassen, maar weet niet of die van plastic zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pls
je wist zeker ook niet dat hij een plasticfetisj heeft
ook met plastic en foliequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij had wel iets met regenjassen, maar weet niet of die van plastic zijn.
Ik kom toch nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik ook komen, mag je ook donderdag op mijn feestje komen.
Was ik er toen ook?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Real GRTD december/januari
Nou en, ik weet tenminste hoe mijn moeder heetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet weten hoe inso heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |