Nee sorry heb donderdag al plannen als 't meezitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, kom je nog naar mijn feestje donderdag?
ben je srsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan de meeste logo's eigenlijk..
Ga je dan discozwemmen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, kom je nog naar mijn feestje donderdag?
Ik heb echt al maanden mijn coins op verschillende sites niet meer in de gaten gehouden, hopen dat ze er nog zijnquote:
Is het eigenlijk al niet meer sinds december-januari hoogtijdagen.quote:
Maandag sleutels, woensdag ikea, donderdag alles in elkaar zetten, vrijdag laatste spullen inpakken, zaterdag verhuizenquote:
Naja zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is het eigenlijk al niet meer sinds december-januari hoogtijdagen.
Sinds Stuart weg isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb echt al maanden mijn coins op verschillende sites niet meer in de gaten gehouden, hopen dat ze er nog zijn
Ik heb toch wel spijt dat ik allemaal flut coins heb geïnvesteerd, had het gewoon op Bitcoin en TIPS moeten houden.
niceeequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Maandag sleutels, woensdag ikea, donderdag alles in elkaar zetten, vrijdag laatste spullen inpakken, zaterdag verhuizen
precies ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice nice, goed bezig Sofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Maandag sleutels, woensdag ikea, donderdag alles in elkaar zetten, vrijdag laatste spullen inpakken, zaterdag verhuizen
Sorry, stuarts afwezigheid is GRTD nooit te boven gekomenquote:
Hij studeert nu rechten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo is Stuart weg? Die gozer was toch voor eeuwig SC verslaafd?
ja echt zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |