Fijn dat je begreep dat ik niet serieus wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Ik hou ook van jou(no homo)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaloers zijn dat je er niet tussen staat
Heb je nog steeds kort haar?
Nou.. dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
godver wat een rot naam
rot maar op
Amaquote:
Vind je spaghetti vies? :squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jouw UI een gezichtje is, maar dan kijk ik verder, en dan lijkt het op vies eten.
Alles goed verder?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En mijn haar is nooit kort geweest gr
Oh okayquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef supersof het volgende:
ryan ik kan niet komen op je verjaardag want dan is mijn moeder jarig
Ik denk het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ama![]()
[..]
Vind je spaghetti vies? :s
Beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed, morgen met mijn vader de laatste spullen in elkaar zetten en dan is 'ie zo goed als af
Doe je nog steeds aan:quote:
Jawohlllll. Lig soort van knock out op bed, met een first problem: welke serie zal ik kijken?quote:
Ben ik in de war met iemand anders dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn dat je begreep dat ik niet serieus was![]()
[..]
En mijn haar is nooit kort geweest gr
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik in de war met iemand anders dan?
Je was wel serieus jij vuile vieze leugenaar!
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe je nog steeds aan:
fantasieneuken
fantasieneuken met zwerty
navelvingeren
22 shirts over elkaar
halve snorren
wiet
coke
?
leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja
nee
nee
nee
nee
af en toe
nooit gedaan
niet coke doen tijdens GRTD'enquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja
nee
nee
nee
nee
af en toe
nooit gedaan
Knock out vrouwen zijn beste vrouwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawohlllll. Lig soort van knock out op bed, met een first problem: welke serie zal ik kijken?
En daar?
Mag niet van mijn moederquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet coke doen tijdens GRTD'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |