Dan is het prima te doen en ben je voor een eurootje of 7 pp wel klaar normaal gesproken.quote:
Oke mooi, bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het prima te doen en ben je voor een eurootje of 7 pp wel klaar normaal gesproken.
Of je moet worden afgezet (qua geld, je word als het goed is sowieso afgezet hahaha)
(hahahahahaha)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het prima te doen en ben je voor een eurootje of 7 pp wel klaar normaal gesproken.
Of je moet worden afgezet (qua geld, je word als het goed is sowieso afgezet hahaha)
Leuke grap, Typisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt????quote:
Haha kut snap 'm nu pasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja is wel leuk somsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe het wel eens ooit met een maatje.
Dit moet duiden op uiterlijke tekortkomingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
wejooooooooo
genuine leuke jongen en hij vraagt of ik wil appen zeg ik: ja geef je nummer maar
gaat ie disconnecten
je hebt mijn nummer toch al :$$$$quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
wejooooooooo
genuine leuke jongen en hij vraagt of ik wil appen zeg ik: ja geef je nummer maar
gaat ie disconnecten
hij zei dat is 310 kilo squat ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit moet duiden op uiterlijke tekortkomingen.
Hij zal wel 310 kg zwaar zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat is 310 kilo squat ofzo
en hij klonk wel zelfverzekerd
ik dacht ik wil zijn nummer dan kijk ik eerst naar zijn foto
hij zei dat ie 110 kilo weegtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel 310 kg zwaar zijn
Madame_Paonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel 310 kg zwaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |