SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Littlerabbit op 16-08-2014 15:33:14 ]
Slechter dan Moyes kan niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:26 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe men reageert na een nederlaag.
Gewoon.. de gebruikelijke clichesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:26 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe men reageert na een nederlaag.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom je net je bed uit ofzo :s
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet vernieuwd worden in de OP.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[ afbeelding ]
Haal Louis er maar vast uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[ afbeelding ]
Aantrekken die gozertquote:
Dat zou erg gay zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan ik mijn voorspelling nog aanpassen dat United kampioen word?
wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha dat je dat dacht. Chelsea en Man city hun selectie is 10x beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij heeft ook een keer op de paal geschoten, inderdaad vervelend dat hij zo slecht luistert naar zijn manager.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Rooney maar één keer gescoord heeft. Van Gaal heeft duidelijk uitgelegd hoe hij een bal moet schieten.
En uiteindelijk wint Arsenalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Haha dat je dat dacht. Chelsea en Man city hun selectie is 10x beter
Maar Chelsea speelt alleen maar park the busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Haha dat je dat dacht. Chelsea en Man city hun selectie is 10x beter
Die Fellaini is slecht hè.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:36 schreef Brecht35 het volgende:
Zo, is die Van Gaal hype ook meteen voorbij.
Van Gaal moet altijd even op gang komen bij zijn nieuwe club.. was bij Bayern en Barcelona ook zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:36 schreef Brecht35 het volgende:
Dat krijg je als je 2 van die belgen laat mee doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:36 schreef Brecht35 het volgende:
Hahahahahahahquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sterkere selectie dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit. Die zitten nog altijd met een born loser op de bank en missen breedte in de selectie
Na één wedstrijd zulke conclusies trekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:36 schreef Brecht35 het volgende:
City en zeker Chelsea ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterkere selectie dan vorig jaar.
Dat word ook echt kut morgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef donroyco het volgende:
Als Blind dit ziet blijft hij hopelijk fijn bij Ajax.
Zo werkt het gewoon. Media shitstorm incoming.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na één wedstrijd zulke conclusies trekken
Ja, laten we allemaal met de media mee doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon. Media shitstorm incoming.
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 15:39:27PRIMEUR: Voor het eerst in zijn loopbaan als trainer staat Louis van Gaal helemaal onderaan. Bij AZ op doelsaldo 17e in 2008/2009. reageer retweet
Looolquote:
Is nochtans zeldzaam dat LVG een openingswedstrijd verliest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal moet altijd even op gang komen bij zijn nieuwe club.. was bij Bayern en Barcelona ook zo.
Jahoorrrrquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 2 van die belgen laat mee doen
De hype is toch voorbij? Is ook maar een mens en helemaal niet een wondercoach die wonderen kan verrichten. Nog een hoop werk voor de boeg voor LVG.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na één wedstrijd zulke conclusies trekken
Die titels daar zijn altijd zo slecht dat je moet klikken om te weten waarover het gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Voetbalzone kopt meteen goed:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222168
Ik heb nog wel een plaatje van een hoofdgerecht van jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Zo, en nu het hoofdgerecht; de interviews met Van Gaal.
Bedankt Pleun.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja, moeten ze maar niet steeds de verkeerde spelers halen voor mega-bedragen..
Fellaini.. Mata..
Altijd spelersnamen vervangen met clubquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die titels daar zijn altijd zo slecht dat je moet klikken om te weten waarover het gaat.
Laatste seizoen van Fellaini bij Everton was nochtans 30 miljoen waard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja, moeten ze maar niet steeds de verkeerde spelers halen voor mega-bedragen..
Fellaini.. Mata..
Oke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plaatje van een hoofdgerecht van jou
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Laatste seizoen van Fellaini bij Everton was nochtans 30 miljoen waard.
Moet je'm wel aanvallend gebruiken en niet verdedigend en constant op de bank zetten zoals Moyes deed.
Als je had verwacht dat Van Gaal kampioen zou worden zonder puntverlies ben je gewoon een dom paard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
De hype is toch voorbij? Is ook maar een mens en helemaal niet een wondercoach die wonderen kan verrichten. Nog een hoop werk voor de boeg voor LVG.
Nochtans.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Moet je'm wel aanvallend gebruiken en niet verdedigend en constant op de bank zetten zoals Moyes deed.
Moyes zal inderdaad niet geweten hebben hoe hij Fellaini moest gebruiken ondanks hun jarenlange samenwerking bij Everton.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nochtans.
Jij bent een Belg, je mening doet er niet toe.
Misschien paste Fellaini beter bij Everton, zoals velen met mij vind ik het niet zo'n goede voetballer. En Mata vind ik ook niet het geld waard dat ze ervoor hebben betaald. Hij mocht niet voor niks weg bij Chelsea.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die titels daar zijn altijd zo slecht dat je moet klikken om te weten waarover het gaat.
Voor voetbalzone, niet voor de gebruiker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling dan?
Wauw. Je bent gewoon echt zo achterlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kunnen vissen ook kotsen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit had je niet verwacht.
Boehoehoequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nochtans.
Jij bent een Belg, je mening doet er niet toe.
Mag ik een bordje mee eten Johannes?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
Wauw. Je bent gewoon echt zo achterlijk.
Ga je me wijsmaken dat Fellaini een slechte wedstrijd gespeeld heeft?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef Intellectueel het volgende:
Fellaini is geen stuiver waad. Snel verkopen.
Tonijnpizzaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag maar aan René, dit is zijn pizza.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mag ik een bordje mee eten Johannes?
Zal wel emotioneel zwaar zijn om over te praten danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoor de laatste tijd weinig over ze.
René, dit is zijn pizza, mag ik mee komen eten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag maar aan René, dit is zijn pizza.
Ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ga je me wijsmaken dat Fellaini een slechte wedstrijd gespeeld heeft?
Voor zijn doen, nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Dit was geen leuke grap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
René, dit is zijn pizza, mag ik mee komen eten?
Je vist nu subtiel naar een antwoord xdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM hoe gaat het met je vissen?
Ja, 2x rood moeten hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet veel beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Deze pizza is inmiddels op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
René, dit is zijn pizza, mag ik mee komen eten?
Ik gooi slechts een hengeltje uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vist nu subtiel naar een antwoord xd
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi slechts een hengeltje uit.
Respect, JR.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ v Ajax 2
Excelsior v Go Ahead Eagles 1
FC Dordrecht v PEC Zwolle X
FC Twente v ADO Den Haag X
Manchester United v Swansea City 2
Newcastle United v Manchester City X
Wat lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze pizza is inmiddels op.
Maar je mag wel mee komen eten.Heb nog wel een salade staan.
Mijn excuus klein konijn.quote:
Januzaj kan prima ballen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
United moet die Belgen gewoon dumpen.
Haha, je moet wel een enorme Belgenhater zijn om zelfs Januzaj slecht te vindenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het transfer window is nog open en het seizoen lang maar als er niks noemenswaardigs bijkomt kunnen ze dat wel vergetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Diegene die dachten dat Man U een titelkandidaat waren zijn echt achterlijk.
Van Gaal probeert nu wat jeugdspelers door te laten stromen, maar dat is allemaal niet veel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het transfer window is nog open en het seizoen lang maar als er niks noemenswaardigs bijkomt kunnen ze dat wel vergeten
Meer dan Liverpool.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Diegene die dachten dat Man U een titelkandidaat waren zijn echt achterlijk.
ftfyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:50 schreef Tchock het volgende:
Mensen die een ploeg afschrijven na één wedstrijd terwijl alle concurrenten nog niet hebben gespeeld hebben echt het IQ van een zak aardappelen.
Nee, jij bent gewoon zo'n domme Belg (of is dit een pleonasme?) die alle matige Belgjes overhyped.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:48 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Haha, je moet wel een enorme Belgenhater zijn om zelfs Januzaj slecht te vinden
Mensen die denken dat Man U met deze selectie een kans hebben op de kampioenschap zijn net zo dom als een ezel. Waarschijnlijk komen er maar 2 spelers bij wat ook niet genoeg is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:50 schreef Tchock het volgende:
Mensen die een ploeg afschrijven na één wedstrijd terwijl alle concurrenten nog niet hebben gespeeld hebben echt het voetbalinzicht van een zak aardappelen.
Is dit een sneer naar die mongol van Sky?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:50 schreef Tchock het volgende:
Mensen die een ploeg afschrijven na één wedstrijd terwijl alle concurrenten nog niet hebben gespeeld hebben echt het voetbalinzicht van een zak aardappelen.
Eigenlijk naar ButtonenLiverpoolfan maar ik wil best flexibel zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar die mongol van Sky?
Ze komen beide niet. Net zoals Di Maria.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hummels en Vidal moeten naar Manchester komen nog.
Boehoehoequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon zo'n domme Belg (of is dit een pleonasme?) die alle matige Belgjes overhyped.
Dan word het niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze komen beide niet. Net zoals Di Maria.
Tyrion ja?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
Eriksen
Tyrion schijnt het hier mee eens te zijn.
Wordt na elk seizoen opnieuw onderhandeld hè. Misschien vroeg de PL wel gewoon meer dan Fox wilde betalen voor alle live-uitzendingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat raar dat ze dit niet mogen uitzenden. Vorig jaar, toen het nog bij Sport1 zat, zag je wel meerdere wedstrijden om 16.00 uur. Dat moet dan een keuze sinds dit jaar zijn geweest.
Nee, ik reageer gewoon "boehoehoe" als mijn posts niet serieus genomen worden puur omdat ik Belg ben. Beetje dom van jouw kant dat je niet door hebt dat ik puur daarom niet inga op jouw posts. Je bent het gewoon niet waard.quote:
Door de mand gezakt dit datquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
Al vindt LitmanenAFCA dat hij mislukt is.
Door de mand gezakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
Daar zal het 'm vast wel in schuilen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt na elk seizoen opnieuw onderhandeld hè. Misschien vroeg de PL wel gewoon meer dan Fox wilde betalen voor alle live-uitzendingen.
Ja, maar toen was hij niet serieus.quote:
Een Belgje die Fellaini gaat verdedigen. Vind je het gek dat niemand je dan serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer gewoon "boehoehoe" als mijn posts niet serieus genomen worden puur omdat ik Belg ben. Beetje dom van jouw kant dat je niet door hebt dat ik puur daarom niet inga op jouw posts. Je bent het gewoon niet waard.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen was hij niet serieus.
Als je denkt dat hij hier naar toe komt om zijn serieuze mening over voetbal te geven heb je het mooi mis!
Haha, een Belg die iemand anders minderwaardig vindtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer gewoon "boehoehoe" als mijn posts niet serieus genomen worden puur omdat ik Belg ben. Beetje dom van jouw kant dat je niet door hebt dat ik puur daarom niet inga op jouw posts. Je bent het gewoon niet waard.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen was hij niet serieus.
Als je denkt dat hij hier naar toe komt om zijn serieuze mening over voetbal te geven heb je het mooi mis!
Saai forum. http://www.fok.be/quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha, een Belg die iemand anders minderwaardig vindt![]()
Tyf lekker op naar fok.be anders.
Wat heeft Fellaini fout gedaan dan? Ik ga niet beweren dat hij een puike prestatie heeft neergezet, maar ik zie niet echt in wat ie fout gedaan heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Belgje die Fellaini gaat verdedigen. Vind je het gek dat niemand je dan serieus neemt.
ok.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn. Ik moet jou eens dringend spreken.
Ik rol van mijn stoel hierquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:57 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me echt af of een Engelsman Van Gaal kan begrijpen als hij "Engels" praat
Woordgrappenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert Westerman als commentator bij een wedstrijd.
We zijn wel waar hij staat na dit seizoen. Vertonghen begon ook goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Caland het volgende:
Kan je bij Fox eigenlijk al switchen naar Engels commentaar?
Ooit verkracht geweest door een Belg?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach, het Engels van Van Gaal is nog altijd beter dan het Nederlands van onze zuiderburen.
Ik vind het Nederlands van onze zuiderburen eigenlijk beter Nederlands dan het Nederlands dat wij in Nederland bezigen. Snapte.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach, het Engels van Van Gaal is nog altijd beter dan het Nederlands van onze zuiderburen.
"verkracht geweest"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ooit verkracht geweest door een Belg?
Roep dat niet te hard. Zij winnen vaker het Groot Nederlands dictee alsdan wij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeker ook door de mand gezakt volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn wel waar hij staat na dit seizoen. Vertonghen begon ook goed.
Jij bent echt een vreemd individu. Ik snap niet waarom JR altijd zo vol lof over jouw voetbal visie is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn wel waar hij staat na dit seizoen. Vertonghen begon ook goed.
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ooit verkracht geweest door een Belg?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemd individu. Ik snap niet waarom JR altijd zo vol lof over jouw voetbal visie is.
Hij is nooit serieus op dit forum.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemd individu. Ik snap niet waarom JR altijd zo vol lof over jouw voetbal visie is.
Wie wel?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is nooit serieus op dit forum.
twitter:johnvanzweden twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 16:00:11Lowietje kan dan wel ongeslagen zijn in voorbereiding, maar als het om de punten gaat is daar #SwanseaCity !!! reageer retweet
Politiek correcte onzin, meer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Zij winnen vaker het Groot Nederlands dictee alsdan wij.
Daar zal Louis niet van terug hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
twitter:johnvanzweden twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 16:00:11Lowietje kan dan wel ongeslagen zijn in voorbereiding, maar als het om de punten gaat is daar #SwanseaCity !!! reageer retweet
Dit is het enige jammere aan de overwinning van Swanseaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Watquote:Boek Behangkoning in de Premier League. FC Den Haag supporter / sponsor. Swansea City Director / supporter. Spreker / Lezingen. Gesponsord door Quick @q1905
Waarom heeft hij geen twitterverbod?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind die man zo weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Wie is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij geen twitterverbod?
Fellaini past daar inderdaad niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze man stond vroeger met bakstenen te gooien rond het zuiderpark.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Behalve dat het dan feitelijk correct argument is natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Politiek correcte onzin, meer niet.
Die mede eigenaar/bestuurslid van Swansea uit Den Haagquote:
Met dit soort zinnen snap ik wel waarom de Belgen het dictee winnen, tering.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat het dan feitelijk correct argument is natuurlijk.
Kishna.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Weinig 19 jarige die beter zijn dan hem.
Dat twitter is toch echt een verrijking van je levenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik was aan het backspacen en wat nieuws aan het typen maar had geen zin meer om het na te lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met dit soort zinnen snap ik wel waarom de Belgen het dictee winnen, tering.
Oh ja, die rolgordijnen koning toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat het dan feitelijk correct argument is natuurlijk.
[..]
Die mede eigenaar/bestuurslid van Swansea uit Den Haag
Ik snap niet waarom dat kwalletje over mij praat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat ook maar al te graag op hem in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat kwalletje over mij praat.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat kwalletje over mij praat.
Bedankt voor deze zeer verhelderende uitleg. Zonder dit zouden we het niet hebben begrepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
'je vroeg je al af waarom hij op zoekging naar medespelers'
misschien omdat hij bij de cornervlag stond.
Geen probleem. Ik zal het nog een aantal keer doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer verhelderende uitleg. Zonder dit zouden we het niet hebben begrepen.
Fellaini past nergens, die is zelfs voor een Belg dramatisch slechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:03 schreef Belgosome het volgende:
Fellaini past daar inderdaad niet.
Januzai goed noemen en vervolgens beweren dat ik reacties probeer uit te lokkenquote:Maar Januzaj heeft veel potentie , die gaat het wel maken. Weinig 19 jarige die beter zijn dan hem.
(Al weet ik dat je hiermee provocaties wil uitlokken)
Allee Guus waarom pest gij die Belgjes dan toch zo hé?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fellaini past nergens, die is zelfs voor een Belg dramatisch slecht
[..]
Januzai goed noemen en vervolgens beweren dat ik reacties probeer uit te lokken![]()
Rot eens op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Januzai goed noemen en vervolgens beweren dat ik reacties probeer uit te lokken![]()
Jij bent het type Fokker dat zelfs Courtois een slechte keeper vindt. Waarom weet je zelf natuurlijk ook wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat is vermakelijk voor mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat ook maar al te graag op hem in.
Niet voor ons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt dat is vermakelijk voor mij.
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt dat is vermakelijk voor mij.
quote:
twitter:diegopoyet7 twitterde op woensdag 13-08-2014 om 14:16:41Feel stupid for the tweets I made when I was 16, the big mans going to kill me!! Sorry @AndyTCarroll 👍
reageer retweet
Ik moet toegeven: Courtois is best goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:08 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jij bent het type Fokker dat zelfs Courtois een slechte keeper vindt. Waarom weet je zelf natuurlijk ook wel.
Je had gelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier gaat een voorspelbare reactie op komen
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tottenham heeft echt hele lelijke shirts.
Tegenstander kreeg vaker de bal in het netquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Lawietje verloren ? hoe kan dat nou weer
Swansea scoorde meer goals.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Laag baltempo over de grond, kansloze lange ballen, matige defensie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
op the first plaats swansea scored meer goalsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Ontslag voor de kerstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laag baltempo over de grond, kansloze lange ballen, matige defensie.
Ben jij een Belgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De kampioenschap zal tussen LFC,MCFC en Chelsea gaan.
Als je Liverpool daarbij zet moet je ook Arsenal erbij zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die haken waarschijnlijk rond Maart af, zoals altijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Liverpool daarbij zet moet je ook Arsenal erbij zetten.
DE KAMPIOENSCHAP MATTIEquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
De Spurs hebben lelijke shirts.
Arsenal gaat langer meedoen dan Liverpool dit jaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die haken waarschijnlijk rond Maart af, zoals altijd.
Omdat??????quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal gaat langer meedoen dan Liverpool dit jaar.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
Arsenal, City en Chelsea gaan strijden om de titel.
Nou, ik ben Belg en ga toch deels akkoord.quote:
Dat denk ik ook, Louis heeft altijd even een jaartje nodig om op te bouwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
Arsenal, City en Chelsea gaan strijden om de titel.
Magathquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Magath alweer achter met z'n Fulham
Welke Nederlander praat je nu naquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:17 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nou, ik ben Belg en ga toch deels akkoord.
City, Chelsea en Arsenal hebben in mijn ogen de sterkste ploeg. City en Chelsea zijn iig de 2 ploegen die ik aanduid als favoriet.
Arsenal heeft de beste teamquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd
Louis heeft vooral goede spelers nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Louis heeft altijd even een jaartje nodig om op te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |