abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:56:11 #101
176916 Karrs
2007-2017
pi_143534226
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

absurd veel commandoposten in die linker
Commandoposten?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143534270
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja nu. Maar daar kan je het moeilijk mee vergelijken he. Het land dat Israel kreeg na WW2 was al onacceptabel voor de palestijnen gezien de verhoudingen. En dan moeten ze nu dus nog minder land accepteren. Dat is toch belachelijk?
Nee, meer gaan ze niet krijgen. Dankzij de door de Arabieren gestarte oorlogen sinds 1948 verloren ze land, eigen schuld.
pi_143534272
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Een soort Pro Patria, zeg maar! Wat een idioten!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143534357
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 10:17 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Dan laten we het hierbij want we vallen in herhalingen . Zinloos en heb er geen zin in. Alleen een dwaas vermenigvuldigt zijn woorden.
OK.
Moet ik aannemen dat de uitvinding van de boekdrukkunst aan jou ook niet besteed is?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143534516
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:23 schreef oksel12 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een slimme optische truc! De afgevuurde raketten groter afbeelden dan de vernielde gebouwen!

Trouwens: zelfs dan zie ik nogal wat verschillen. Zo veel, dat de stelling onderuitgehaald wordt!
pi_143534652
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Israël steunde het vredesplan van Kerry maar de Palestijnen niet:
http://www.israeltoday.co(...)d/24409/Default.aspx
Onnozele dooddoener!
pi_143534980
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Onnozele dooddoener!
Zo liggen de feiten..
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:11:55 #108
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143534996
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:57 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Nee, meer gaan ze niet krijgen. Dankzij de door de Arabieren gestarte oorlogen sinds 1948 verloren ze land, eigen schuld.
Kinderachtige reactie dit. Eigen schuld dikke bult......

En zwaar onterecht en ook precies de reden waarom zo veel mensen meer symapthie voor palestina hebben. Zolang mensen zo blijven denken zal er nooit een oplossing komen.
Feyenoord!
pi_143535152
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Maar dat is niet in Gaza gebeurd.
Oh nee? Gaza bestaat voor een groot deel uit vluchtelingenkampen, waar vluchtelingen van de naqba zitten. Soms hebben ze nog de eigendomspapieren van hun grond, soms ook niet. Je raakt wel eens wat kwijt als je ergens verjaagd wordt, immers.

En de term "Gaza is teruggegeven" is natuurlijk een van de zoetstklinkende leugens van Israel. Als je daarop doelt.
pi_143535305
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nou vooral omdat ze er gewoon eeuwen wonen hoor.
Welnee. De joden wonen er niet al eeuwen. Er wonen al eeuwen joden, dat wel. Maar er wonen ook al eeuwen andere mensen. In veel grotere aantallen. Dus?
quote:
[..]

Komt omdat je de andere kant op kijkt.

[..]

Blijf jij maar lekker de andere kant op kijken.
Wij zullen het kennelijk niet eens worden, dus ik vind de discussie wel mooi geweest :)
Jaja. Jij hebt gelijk omdat je gelijk hebt. Ook goed.
pi_143535455
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kinderachtige reactie dit. Eigen schuld dikke bult......

En zwaar onterecht en ook precies de reden waarom zo veel mensen meer symapthie voor palestina hebben. Zolang mensen zo blijven denken zal er nooit een oplossing komen.
Niks zwaar onterecht, de Arabieren probeerde Israël steeds te vernietigen en dat mislukte keer op keer. Moet je niet gaan janken dat er vervolgens wat land wordt 'afgepakt'.
Er is een oplossing maar die willen de Palestijnen niet.
pi_143535621
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Kan je dat aantonen?
Niet direct, nee. Het beroep op die belofte is ook vaak indirect en wordt soms zelfs ontkend. En wordt ook niet door iedereen in gelijke mate gedaan.
Maar het komt wel steeds terug. En als alle volkenrechtelijke argumenten afgehandeld zijn, is die belofte ook het laatste redmiddel.
pi_143535869
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:11 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Zo liggen de feiten..
Ja, de feiten zijn dat Israel steeds voorwaarden stelt waar een zichzelf respecterend land niet aan kan voldoen en dan maar zegt dat de Palestijnen de onderhandelingen afbreken. En ondertussen doorgaat met het schenden van allerlei internationale normen en waarden en de Palestijnse gebieden annexeert. Peace, piece by piece.
pi_143536009
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Niks zwaar onterecht, de Arabieren probeerde Israël steeds te vernietigen en dat mislukte keer op keer. Moet je niet gaan janken dat er vervolgens wat land wordt 'afgepakt'.
Wel grappig: enerzijds de Arabieren en/of moslims ervan beschuldigen de Palestijnen onterecht te steunen en anderzijds de vermeende dreiging van de Arabieren (vermeend, ja zeker! Want duidelijk niet reëel!) gebruiken om de Palestijnen land af te pakken.
Overigens hoef je dat afpakken niet tussen aanhalingstekens te zetten hoor. Ook in die truc trappen we niet meer.
pi_143536255
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wel grappig: enerzijds de Arabieren en/of moslims ervan beschuldigen de Palestijnen onterecht te steunen en anderzijds de vermeende dreiging van de Arabieren (vermeend, ja zeker! Want duidelijk niet reëel!) gebruiken om de Palestijnen land af te pakken.
Overigens hoef je dat afpakken niet tussen aanhalingstekens te zetten hoor. Ook in die truc trappen we niet meer.
Lees eens beter, ik zei 'probeerde' daarmee doelde ik op de oorlogen tussen Israël en Arabieren.
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:36:21 #116
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143536309
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Deze man, zoon van een israelische generaal, denkt er duidelijk anders over. Dat de arabieren Israel probeerden te vernietigen is een mythe. Het waren juist de zionisten die gelijk met etnische zuiveringen en massamoord begonnen.
Feyenoord!
pi_143536658
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Deze man, zoon van een israelische generaal, denkt er duidelijk anders over. Dat de arabieren Israel probeerden te vernietigen is een mythe. Het waren juist de zionisten die gelijk met etnische zuiveringen en massamoord begonnen.
Waarom toch specifiek hem aanhalen? Hij heeft omdat hij een zoon van een Israëlische generaal niet opeens meer gelijk dan een Arabier die hetzelfde verteld.

:') Wat was het plan van de Arabieren in 1948? Wat zouden de Arabieren doen als ze gewonnen hadden in 1967?

Volgens de PLO mogen er trouwens geen Joden leven in een toekomstig Palestina.
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 23:45:25 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143536737
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Commandoposten?
ik las het te snel, er staat combat posts, mij bad
dat kan nog wel :Y

zal wel niemand thuisgeweest zijn toen Israel het bombardeerde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143536827
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK.
Moet ik aannemen dat de uitvinding van de boekdrukkunst aan jou ook niet besteed is?
http://www.dagelijksestan(...)n-gaza-pure-noodzaak
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 23:51:10 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143536986
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

van de rest van de arabieren werd ook land afgepakt na de verloren oorlogen, die hebben alleen op een gegeven moment besloten dat het niet zo'n goed idee was om met Israel te lopen vechten, zover zijn de palestijnen helaas nog niet en dus blijven ze vechten en blijft Israel land af pakken

das op zich niet zo gek natuurlijk ongeacht aan welke kant je staat

maar de aanhalingstekens kunnen wel weg, die zijn een beetje kinderachtig
pi_143536992
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Lees eens beter, ik zei 'probeerde' daarmee doelde ik op de oorlogen tussen Israël en Arabieren.
Ja, dat had "probeerden" (Arabieren is meervoud) moeten zijn, ik weet het. Maar ja, ik kan niet op elke spelfout gaan letten, dan loopt de eigenlijke discussie dood.
Wat is dan het argument om van de Palestijnen land af te pakken als de Jordaniërs (die hadden zelfs succes in 1948!), Syriërs, Egyptenaren oorlog tegen Israel voeren?
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 23:52:39 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143537047
de palestijnen deden gewoon mee toch?
pi_143537048
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:43 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Waarom toch specifiek hem aanhalen? Hij heeft omdat hij een zoon van een Israëlische generaal niet opeens meer gelijk dan een Arabier die hetzelfde verteld.

:') Wat was het plan van de Arabieren in 1948? Wat zouden de Arabieren doen als ze gewonnen hadden in 1967?

Volgens de PLO mogen er trouwens geen Joden leven in een toekomstig Palestina.
Misschien meer informatie van binnenuit?
pi_143537128
quote:
Leon de Winter! Zo, dat is pas een betrouwbare bron! En die doet een bewering over Hamas die wij dan geloofwaardig moeten vinden. _O- _O- :W
pi_143537236
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leon de Winter! Zo, dat is pas een betrouwbare bron! En die doet een bewering over Hamas die wij dan geloofwaardig moeten vinden. _O- _O- :W
Ik vind hem toch gelijk hebben. Maar je neemt niet eens de moeite om te lezen ivm een naam. Zegt voldoende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')