Maar dat is niet in Gaza gebeurd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:32 schreef Kees22 het volgende:
Vind je het raar dat ze boos worden als hun grond en hun huizen afgepakt worden?
Nou vooral omdat ze er gewoon eeuwen wonen hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:37 schreef Kees22 het volgende:
De onderbouwing van de joodse rechten op Palestina liggen inderdaad in de thora en de belofte van hun god aan hun stamvader.
Komt omdat je de andere kant op kijkt.quote:Voor een islamitische haat op zichzelf tegen joden blijkt in de geschiedenis niet erg veel, niet meer dan verwerping van andere godsdiensten.
Blijf jij maar lekker de andere kant op kijken.quote:De groeiende afkeer van de groeiende joodse overheersing komt uit het interbellum. Gewoon een demografisch verschijnsel, aangewakkerd door vermeende solidariteit onder stam- (Arabische) en geloofs- (islam) genoten. Niet anders dan de solidariteit van joden wereldwijd met Israel, tegen beter weten in.
Helaas wel, tot 2005.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar dat is niet in Gaza gebeurd.
Kan je dat aantonen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De onderbouwing van de joodse rechten op Palestina liggen inderdaad in de thora en de belofte van hun god aan hun stamvader.
Hangt ervan hoe je het bekijktquote:
Logisch toch? Zou jij ook niet doen als je palestijn zou zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Israël steunde het vredesplan van Kerry maar de Palestijnen niet:
http://www.israeltoday.co(...)d/24409/Default.aspx
absurd veel commandoposten in die linkerquote:
Tuurlijk wel, eindelijk in vrede leven en een veel hogere levensstandaard.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Logisch toch? Zou jij ook niet doen als je palestijn zou zijn.
Is toch heel normaal om dat te doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ook, als de Israëli om mijn linkerarm vragen zou ik die natuurlijk meteen afgeven
Ze krijgen juist extra gebied.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ook, als de Israëli om mijn linkerarm vragen zou ik die natuurlijk ook meteen afgeven
He Jappie, ik kies geen kant. Het is niet zwart wit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bedankt voor de antwoorden Shokirbek.
Ik denk er toch even iets anders over namelijk dat de schuld voor het grooste gedeelte bij de staat Israel ligt. Persoonlijk zal ik dus ook de kant van de palestijnen kiezen in dit conflict omdat ik vind dat Israel gewoon met hun tanks etc op moet rotten uit Palestijns gebied. Dat moet de eerste stap zijn, gebeurt dat niet zal Hamas door blijven gaan met raketten schieten, zo simpel is het.
Wat betreft de haat tegen joden, daar ben ik natuurlijk helemaal tegen, maar ik kan me het van het palestijnse volk dan wel weer voor stellen gezien wat Israel de palestijnen allemaal heeft aangedaan. Maar dan nog keur ik het natuurlijk af aangezien niks word opgelost met haat. Maar gelukkig komen er steeds vaker initiatieven van jonge joden en jonge palestijnen op facebook ea om een andere richting in te slaan. Zoals ook die joodse jongen die weigert het leger in te gaan. Dat zijn de echte helden.
Fijne avond!
Er werden onjuiste beweringen gebracht als waarheid. En dat is wat jij ook doet. Jij denkt ook dat het de waarheid is, dat is juist het probleem. Hiermee wakker je meer haat mee door die boodschap zo te brengen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
- Dat soort dingen werden niet geroepen
- Zijn geen beweringen over 1,2 miljard mensen
Ik dacht dat je je in de Koran had verdiept, aangezien je me eerder had beschuldigd van het door de mand vallen wat betreft kennis van de Koran. Zoals ik eerder al zei, ik ga niet reageren op eindeloos aantal Google hits.quote:[..]
Ontken jij lekker een end weg, geeft je nog geen gelijk.
Als er geen verplichte Jodenhaat is vanuit de Koran dan heb je wel een tekst om dat te onderbouwen toch, zonder dat ik dat eerst ontkracht? Bovendien kan je het zelf ook ontkrachten door even beter je best te doen (Google)
Serieus, waarom zijn ze dan gekomen naar de mensen die zij zo afschuwelijk zouden haten? waarom hebben ze uberhaupt die Nederlandse ambtenaren toegelaten in marokko en Turkije? Dat zijn toch landen waar overwegend moslims in wonen?quote:Onzin
Kom dan met bewijzen? Bronnen graag daarbij. Wie zit er dan achter? Of werden die bronnen niet geleverd met je aluhoedje?quote:[..]
Anders zet je je oogklepjes even af.
Ja ten koste van een heleboel. Die voorwaardes zijn belachelijk slecht voor de palestijnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eindelijk in vrede leven en een veel hogere levensstandaard.
Vertel, wat wordt er minder tov wat ze nu hebben?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja ten koste van een heleboel. Die voorwaardes zijn belachelijk slecht voor de palestijnen.
Mooie filmpjes. Thx.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
He Jappie, ik kies geen kant. Het is niet zwart wit.
Er zijn vele Arabieren in het leger en in zoveel in het National service dienen Palestijnen. Zij dienen het land met plezier. Ik heb wellicht een ander beeld van het land omdat ik er veel geweest ben en familie heb wonen. Ik trouwens meer Arabische Israelis dan joodse Israelis.
Gaza is niet bezet door Israel maar toch beschieten zij Israel. Dus bezet of niet het blijft doorgaan. Maar jij hebt er een andere kijk.
Mischien interessante filmpjes:
Ja sorry ben op mobiel.
Jij ook fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |