abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:11:26 #251
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_143596619
Wie had dat gedacht na die debiele TS. Swetsenegger lijkt nog de allerstoerste boi van het topic te zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:15:55 #252
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_143596757
Dit gaat over een Macjob? Een leidinggevende die zoveel taalfouten kan maken?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_143604357
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Deze persoon vond me ook een lul dat ik er een 'big deal' van maakte dat hij 5 minuten te laat komt. Je hebt op tijd te zijn. Punt.
Inconsequentie aangaande dit soort 40-45 standpunten maken natuurlijk gewoon dat je een lul bent, moeilijk doen over 5 minuten te laat beginnen maar wel vroeger mensen weg laten gaan zodat ze de bus kunnen halen :')
pi_143605350
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Falco het volgende:
Wie had dat gedacht na die debiele TS. Swetsenegger lijkt nog de allerstoerste boi van het topic te zijn.
En daarna janken in het werkzoekenden topic :')
pi_143612608
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Deshain het volgende:

[..]

Inconsequentie aangaande dit soort 40-45 standpunten maken natuurlijk gewoon dat je een lul bent, moeilijk doen over 5 minuten te laat beginnen maar wel vroeger mensen weg laten gaan zodat ze de bus kunnen halen :')
Ja want als je van het OV afhankelijk bent komt het natuurlijk nooit voor dat zo'n bus iedere dag net 5 minuten te laat komt bij de dichtstbijzijnde halte, idd. :')
Hallon!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:42:27 #256
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_143620211
'wees een leider, geen manager'
Chaos is a ladder.
pi_143658620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:42 schreef Nightquest777 het volgende:
'wees een leider, geen manager'
Kunnen kiezen om leider of manager te zijn :') Je bent het of je bent het niet. TS is geen van beide.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:34:26 #258
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_143659468
Ik heb er sowieso een hekel aan als mensen andere mensen obsessief gaan controleren, en op het moment dat het in hun ogen niet klopt, ze die ander voor leugenaar uitmaken.

En ik heb ook een hekel aan mensen die conclusies verbinden aan online statussen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef MarioBalotelli het volgende:
Tijd is geld, geld is weer vooruitgang, en vooruit gang is wat het bedrijf wil.
We betalen werknemers goed, geven ze veel verantwoordelijkheid en geven ze een goed klimaat.
Wat een standaard managerspraatje niveau lagere school, zeg. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_143659773
TS is gewoon een stomme troll, komop mensen :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:49:22 #260
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_143659833
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, elk land heeft een paar goede trollen nodig zodat je tijdens het werk even iets te lezen hebt :+
Precies wat voor internet ook wel bekend is als de dorpsgek.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:08:51 #261
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_143662239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:58 schreef Jaapvaak het volgende:

[..]

Kunnen kiezen om leider of manager te zijn :') Je bent het of je bent het niet. TS is geen van beide.
Management kan je sowieso gewoon leren: Als je analytische vaardigheden hebt kan je beslissingen maken - los van of je team het daar mee eens is.

Leiderschap is gedeeltelijk aangeboren (of tenminste tijdens je jeugd bepaald), maar voor het grootste gedeelte aangeleerd.
Chaos is a ladder.
pi_143672329
Ondanks dat het complete bullshit is om facebook te zien als betrouwbaar medium voor dit soort controles, als iemand er pas om 12 uur is, om wat voor reden dan ook, dan pas je toch gewoon het rooster aan naar 12 uur? Je gaat dan toch niet vanaf 10 uur betalen? Lijkt mij niet meer dan logisch.
En geef haar een waarschuwing, niet meer 2 uur te laat komen, en laat het daarbij, klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door DX11 op 21-08-2014 18:25:21 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_143672353
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zijn de mensen daar van op de hoogte? Zo niet dan zijn jullie in overtreding.

Sterker nog, je mag niet eens kijken wat je mensen op internet allemaal doen onder werktijd zonder ze daarvan op de hoogte te brengen en dat mag dan ook alleen nog bij gegronde verdenkingen.
Serieus ... gast _O-
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:07:59 #264
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_143674301
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef r_one het volgende:

[..]

Serieus ... gast _O-
Weet niet wat er grappig aan is, maar eigenlijk heeft ie gewoon gelijk. Zonder wetenschap vooraf van medewerkers valt dat gewoon onder je privacy op de werkplek. Zie bijvoorbeeld dit.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_143674644
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Weet niet wat er grappig aan is, maar eigenlijk heeft ie gewoon gelijk. Zonder wetenschap vooraf van medewerkers valt dat gewoon onder je privacy op de werkplek. Zie bijvoorbeeld dit.

Nee.

Uit je link:
quote:
Maar wie een bericht plaatst op een openbaar toegankelijk discussieforum, dat via Google te vinden is, moet niet gek opkijken als zijn werkgever daar mee aan komt zetten. Het is geen schending van je privacy als je werkgever dat bericht vindt en je er op aanspreekt.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_143675023
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Daar ging het echter niet om. Het ging om kijken wat iemand op Facebook doet om te kijken of er geen activiteiten zijn die strijdig zin met hetgeen ze beweren.
Dat mag gewoon als je er bij kan. Heeft niets te maken met wat er al dan niet privé is op de werkvloer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143675037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee.

Uit je link:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken, het actief monitoren van werknemers is wat anders dan informatie via google tegen komen
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:28:19 #268
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_143675097
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken, het actief monitoren van werknemers is wat anders dan informatie via google tegen komen
Precies. Het is logisch dat publieke informatie gebruikt mag worden. Het meelezen in email en monitoren van internetgebruik zonder medeweten van de werknemer is heel wat anders.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_143677132
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Lolwut :D

Dit wil je toch niet serieus "het actief monitoren van werknemers" noemen?! :')

Niet-afgeschermde fb is net zo openbaar als Google, een appel is een appel.
.
pi_143685636
Zou TS zelf "onslagen" zijn trouwens? :P
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_143686351
Ik had ook ooit zo een leidinggevende. Werknemer had zich ziekgemeld en ging een dag later stappen. Leidinggevende zag een snapshot op de site van de desbetreffende club en stuurde hem de laan uit. Hij vond namelijk raar dat je jezwlf een dag niet lekker voelt en de dag daarna gewoon gaat stappen

Het is gewoon te triest voor woorden dat een leidinggevende tegenwoordig in het priveleven van een werknemer probeert te kijken.

Het gaat er alleen om dat je goed functioneer tijdens werktijden. De rest hoort een leidinggevende geen fuck iit te maken

We hoeven niet opgesloten te zitten in big brother house
pi_143686488
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef herdiq het volgende:
Ik had ook ooit zo een leidinggevende. Werknemer had zich ziekgemeld en ging een dag later stappen. Leidinggevende zag een snapshot op de site van de desbetreffende club en stuurde hem de laan uit. Hij vond namelijk raar dat je jezwlf een dag niet lekker voelt en de dag daarna gewoon gaat stappen

Het is gewoon te triest voor woorden dat een leidinggevende tegenwoordig in het priveleven van een werknemer probeert te kijken.

Het gaat er alleen om dat je goed functioneer tijdens werktijden. De rest hoort een leidinggevende geen fuck iit te maken

Ook raar. Ik kan me best op vrijdag ziek voelen en op zaterdag weer beter zijn. Wat een onzin weer :')

Iemand al overigens die zich heeft afgevraagd waarom TS toch zomaar onder werktijd op facebook zit? :D
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_143686543
quote:

* neuriet Kortjakje
.
pi_143686778
quote:

Dat lijkt me juridisch ook niet houdbaar. Zeker niet als het een dag later is.

Als je zogenaamd ziek bent en je bent de dag zelf vrolijk ergens aan het shoppen ligt dat heel anders.

Ook als je de dag zelf na werktijd al weer aan het stappen bent kan ik het me wel voorstellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143689650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef MarioBalotelli het volgende:
Hallo iedereen, mijn vraag gaat over iets wat op werk is gebeurt.

Op werk heb ik een leidinggevende functie. Gisteren was er iets voorgevallen, en ik wil weten of jullie hier meer kennis van hebben. Het gaat om Facebook chat.

Een meisje zou gister om 10 uur moeten werken bij ons. Ze had zich verslapen zei ze, en kwam pas om 12 uur. Nou kan dat op zich wel, helaas screenen we tegenwoordig soms ook mensen op Facebook.

Ik keek rond 10:30 op haar Facebook, en ik zag in de chat balk staan: 5m (5 minuten geleden actief).

Ik wil weten of dit als waterdicht kan worden gezien? Hoe is jullie ervaring hier mee? Want als ze daadwerkelijk heeft gelogen, en dus wel al wakker was (reistijd is 15 minuten) dan zou ik haar helaas moeten ontslaan, zo zijn de regels, zo wil mijn leidinggevende het.

Dus hopelijk kunnen jullie mij informeren voordat ik overhaaste beslissingen neem.
Als je geen hoogopgeleide mensen aanneemt, maar dit soort prutswerknemers, dan verdien je de laatkom gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')