Hoezo helaas? Dat doe je toch vrijwillig? Zit niet de moralist uit te hangen, maar neem verantwoordelijkheid voor wat je doet. Want dát is wat leidinggevenden doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef MarioBalotelli het volgende:
helaas screenen we tegenwoordig soms ook mensen op Facebook.
Als werknemer zou ik sowieso mijn werkgever niet op mijn FB laten. Hebben ze niks mee te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef kree het volgende:
Mijn mening is, dat je als werkgever niks te zoeken hebt op iemand zijn facebook.
Maargoed misschien ben ik ouderwets.
Je baas laat je medewerkers hun facebook checken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef MarioBalotelli het volgende:
Het is vandaag Zaterdag. Ik ben vrij. En ik wist niet dat ik gelijk haterige reacties kreeg. Ik ben net nieuw in deze functie, en wil niet gelijk iemand er uit schoppen om dit. Maar de baas is duidelijk; zat ze er op? Dan was ze wakker, dan loog ze, dan had ze er 11 uur kunnen zijn ipv 12 uur pas en dan zeggen dat ze pas 11:45 wakker was.
Dus daarom wil ik nogmaals niet zo hard zijn om gelijk iemand te onslaan.
Ja, dat zijn echt taken die leidinggevende functies typerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Je baas laat je medewerkers hun facebook checken?
Best triest, niet eens zozeer van jou dan, maar van je baas.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een betere vraag zou zijn waarom ze zo'n figuur als jij een leidinggevende functie hebben gegeven.
Flikker toch op met je Facebook stalk gedoe man. Beetje de jonge vakkenvullers onder druk zetten met je stropdasje aan in de AH. Om zoiets al aankomen met ontslag. Wat een treurnis.
waar werk je eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:33 schreef MarioBalotelli het volgende:
Helaas weten jullie niet dat dit vaker gebeurt dan je denkt.
Tijd is geld, geld is weer vooruitgang, en vooruit gang is wat het bedrijf wil.
We betalen werknemers goed, geven ze veel verantwoordelijkheid en geven ze een goed klimaat.
Het probleem is niet zo zeer of ze online was. Het probleem is: Is ze eerlijk? Zomaar wegblijven, en dan zeggen dat je je versliep is niet volgens de afspraken. En wij betalen haar nu 20 euro uit voor deze 2 uur die ze er niet was (wel op Facebook zat). Dus het is logisch denk ik dat ik dit vraag. Ik ga er geen issue van maken tegen haar wanneer ik hoor dat FB chat niet waterdicht is. Maar als ik hoor dat het het wel is, dan weet ik dat ik daar met haar over moet praten.
Vandaar dat ik hier kom, al wordt ik wel erg aangevallen merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |