SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Hogere lidmaatschapskosten, en dan ook nog elke keer 20 minuten heen en weer rijden, dus hogere bandstofkosten. No thanks Jeff.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:30 schreef Eleiko het volgende:
Crip / Deuce92: ga eens bij Haefland kijken.
Haefland >>> Basic Fit.
Heb net een kilo op. Lekker genieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Fuck jou Deuce nou ga ik ook kwarktaart maken.
Waar heb jij dan gezeten, vrind?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
@Deuce: kan niet quoten uit vorige topic. stadsjool loserrrrrr. ik ken 1 trannie tho. zal jij ook vast kennen.
BS LVquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar heb jij dan gezeten, vrind?
Ik ken helemaal geen trannies hier.
hai cripquote:
Crip zit jij achter de kassa bij AH? Volgens mij heb ik net bij je afgerekendquote:
Nee.. ik woon toch niet in Rdam. Niet elk meisje met hoofddoek ben ik he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip zit jij achter de kassa bij AH? Volgens mij heb ik net bij je afgerekend
Mooi. Trendy. Eigentijds. Eigenzinnig. Tijdloos. Hygiënisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Wat vinden jullie van mijn keuken? Ben gegaan voor een industriele look
[ afbeelding ]
Crip waar zijn je outfit pics?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. ik woon toch niet in Rdam. Niet elk meisje met hoofddoek ben ik he.
he bietsjquote:
Godverdomme zeg wat een mietje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:07 schreef McNulty het volgende:
![]()
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=805984332780264&saved
Heb je toch gezien.. ik draag dat trouwens niet vaak meestal zo'n simpele lange jurk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip waar zijn je outfit pics?
[ afbeelding ]
2-1 voor Swanseaquote:
dis u?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef G.R.S. het volgende:
Brandende onderarmen voelt zo lekker aan
Nice! Goeie burners zo te zien :-)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen wy ook een vriendsschap tattoo zettuh:$
Sommige tantes van mij hebbe dat ook. ekte bergchicks so badass.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige tantes van mij hebbe dat ook. ekte bergchicks so badass.
ze wisten vroeger niet dat tattoos niet mochten
Kifache die hakenkruisen.. heb die nog nooit gezien. wel de kin zo en nog een ander patroontje meestal op het voorhoofd weet niet hoe je het noemt.quote:
Nice, zo ziet mijn keuken er ook uit als ik pannekoeken bak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mochten van wie? De lokale boeklezer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige tantes van mij hebbe dat ook. ekte bergchicks so badass.
ze wisten vroeger niet dat tattoos niet mochten
hihi ja wat vind je van deze?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen wy ook een vriendsschap tattoo zettuh:$
Ik zie helemaal geen hakenkruisen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Kifache die hakenkruisen.. heb die nog nooit gezien. wel de kin zo en nog een ander patroontje meestal op het voorhoofd weet niet hoe je het noemt.
Heb je nog een kwarktaart gemaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice, zo ziet mijn keuken er ook uit als ik pannekoeken bak.
Morgenochtend, en ik doe het gewoon in een oude grillpan want ik heb geen springvorm kom ik nu achterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je nog een kwarktaart gemaakt?
Als je nou zoiets doet, maar dan elk een bliksemschicht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hihi ja wat vind je van deze?![]()
:$ :$
[ afbeelding ]
Die van mij past niet meer in de springvorm, omdat ik er zo veel extra kwark bij heb gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Morgenochtend, en ik doe het gewoon in een oude grillpan want ik heb geen springvorm kom ik nu achter![]()
![]()
bzzt, electricityquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je nou zoiets doet, maar dan elk een bliksemschicht?
[ afbeelding ]
Je weet dat de gemiddelde maag een inhoud van een liter heeft hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die van mij past niet meer in de springvorm, omdat ik er zo veel extra kwark bij heb gedaan.
Ik gebruik nu een tupperware taartdoos, maar dan ondersteboven. Dus ik gebruik de bodem als deksel.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Heb vandaag overigens al 2,2kg op.
Zit ik denk ik niet ver boven. Ik eet regelmatig 160g brinta + 1L melk, en dat vult goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde maag een inhoud van een liter heeft he![]()
![]()
jah kaphot fetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hihi ja wat vind je van deze?![]()
:$ :$
[ afbeelding ]
Nee van je moekequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet mochten van wie? De lokale boeklezer?
Ha ik kan in ieder geval mijn moeder onderscheiden van m'n vader. Bij jou hebben ze allebei een baard.quote:
wowowowowowoowowow wat een dissssssss. shots fired hoowr. oeffff right in the feels.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ha ik kan in ieder geval mijn moeder onderscheiden van m'n vader. Bij jou hebben ze allebei een baard.
En nou opzouten.
Zou niet weten waarom niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het gepast als ik me afvraag of dat een chick of een dude is?
gesellig myne is deucezwaard@hotmail.com wat is de jouwe?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan elkaar ook toevoegen op msn ofzo he..
Heb gegoogled is een gaydude die in een serie een trans speelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet.
Ik denk dat het een vrouw is. Of het is in ieder geval de bedoeling dat het wordt aangezien voor iets vrouwachtigs.
kun j aan hem vraguh op brievje ik durv niejtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan elkaar ook toevoegen op msn ofzo he..
hey vrind ik houd gwn van vrouwe en t maakt me nie uit of ze pik of kut hebbe gaat me om persoonlykijd leuk mijsje om oud mee te worrenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gegoogled is een gaydude die in een serie een trans speelt.
HEY DAT IS TOEVALLIG WIE HOUDT ER NOU NOG MEER VAN TRANS?
Ben je bereid je te bekeren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey vrind ik houd gwn van vrouwe en t maakt me nie uit of ze pik of kut hebbe gaat me om persoonlykijd leuk mijsje om oud mee te worren![]()
nej man ben geen homo wil alleen vrouwequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ben je bereid je te bekeren?
En varkensvlees?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nej man ben geen homo wil alleen vrouwe
maar pik mag wel hoor
Woow. En wanneer is iemand vrouw?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
als t aan een vrouw vast zit steek ik het wel in mn mond![]()
als ik er een styfje van krijgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow. En wanneer is iemand vrouw?
Dus als ik in burka kom zuig je?quote:
Ik denk niet dat ik hem omhoog krijg bij een burka, sorry.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus als ik in burka kom zuig je?
Maak je dan ook taart als je klaar bent?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chanella554
http://forum.fok.nl/user/history/211159
Je bent de tweede die Chanella554 aan mij laat zien.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
Deuce moet zn zwaard posten, komt ze van zelf wel
Of zijn taartquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
Deuce moet zn zwaard posten, komt ze van zelf wel
Deuce moet Don en Ad bellenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef McNulty het volgende:
Ik vraag me echt al of deuce zijn zwaard pics hem wat heeft opgeleverd. Ik vrees van niet.
Maar ik snap niet waarom je de jouwe niet postquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef McNulty het volgende:
Ik vraag me echt af of deuce zijn zwaard pics hem wat heeft opgeleverd. Ik vrees van niet.
Ik krijg nu zelfs nog af en toe DM's naar aanleiding daarvan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:40 schreef McNulty het volgende:
Hey deuce is er al een fokster naar je toe komen huppelen na het zien van je katana?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs nog af en toe DM's naar aanleiding daarvan.
Heeft het zich vertaald naar een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs nog af en toe DM's naar aanleiding daarvan.
Pas maar op dat t vrouwen zijn anders heb je er shit aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee. Ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeft het zich vertaald naar een date?
Kom cammen dan unzip ik my pants voor je bae.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je de jouwe niet post
Blackmans Dick and all
Crip is tof.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
Allemaal dankzij die Kaolo hoofddoek
hahaha jij bent zeker een vrouw?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:50 schreef G.R.S. het volgende:
Windows Phone 8.1 hnnnggggg
[ afbeelding ]
We zijn allemaal blonde gezonde gespierde hetero Nederlandse mannen die aan krachtsport doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hahaha jij bent zeker een vrouw?
hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 augustus 2014 21:50 schreef G.R.S. het volgende:
deucje die zuigt piemels jalalalalaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
We zijn allemaal blonde gezonde gespierde hetero Nederlandse mannen die aan krachtsport doen.
Nee :pquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hahaha jij bent zeker een vrouw?
Heb nog geen mooie trannies gevonden IRL.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
deucje die zuigt piemels jalalalala
We kunnen met onze trouwe vrinden in deze veilige omgeving gewoon lekker onszelf zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:02 schreef G.R.S. het volgende:
Maar even serieus, wat is dat met GYM'ers en trannies? Volgens mij zijn meer mannen into dick and ass
die ene laatste foto op de sitequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:49 schreef Deuce92 het volgende:
Gegroet, mijn blonde gezonde gespierde hetero Nederlandse mannen die aan krachtsport doen.
Hier wat foto's van een mooie dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ook goeie leuter.
NSFW: http://dreamtgirls.tumblr(...)/izabela-surfistinha
Cowboyhoed?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
die ene laatste foto op de site![]()
had een doggybag gevraagdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:23 schreef RaymondK het volgende:
Net onbeperkt gesteengrilled in Delft.
OEF![]()
Could eat again now dou
Boven cowboyhoed.quote:
post em eensquote:
heb in de wandelgang gehoord dat je helemaal niet blond bent maar gewoon donker haar, beetje nerdje achtig, wat etha vroeger was zegmaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit topic is alleen voor blonde gezonde gespierde hetero Nederlandse mannen die aan krachtsport doen. Daar valt zwaardvechten niet onder...
Wie eens is kan onder deze reactie "like" posten.
Haha boks
Lol, volgens mij snapt hij het concept van afvallen /strakker worden nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:35 schreef Deuce92 het volgende:
De zoveelste keer dat de lurkers uit KLB SC denken dat m'n foto's geshopt zijn.
Feels good.
KLB / [KLB SC] Tieten altijd goed
Ik volg hem ook, maar irriteer me mateloos aan die Sergi Constance gast, wat een faggotquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
Ja ik volg Jaco al een tijdje op instagram #nohomo maar wat een fysiek
Ik hou van zulke reactie's daardoor kom ik met nog meer plezier in dit topicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
Allemaal dankzij die Kaolo hoofddoek
aw kk. Oke iedereen is welkom dan ook de nerdje achtige.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb in de wandelgang gehoord dat je helemaal niet blond bent maar gewoon donker haar, beetje nerdje achtig, wat etha vroeger was zegmaar
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, volgens mij snapt hij het concept van afvallen /strakker worden niet![]()
Goede progresspics trouwens
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou van zulke reactie's daardoor kom ik met nog meer plezier in dit topic
nou?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Montelly het volgende:
Algemene Voorwaarden
Laatst gewijzigd op 21 februari 2013. Alle oude versies komen hiermee te vervallen.
Alle FAQ’s en Policies zoals te vinden in elk subforum blijven onverminderd van kracht en gelden als aanvulling op deze AV. In gevallen waarbij een FAQ of Policy conflicteert met deze Algemene Voorwaarden gelden deze Algemene Voorwaarden.
1. Algemeen
a. FOK.nl (inclusief alle sub- en zustersites- en onderdelen), hierna te noemen „FOK!‟, is een gratis dienst van Kajira Webmedia. Het gebruik van FOK! is gebonden aan de Algemene Voorwaarden en policies van FOK!. De gebruiker, hierna te noemen „Gebruiker‟ of „User‟ verklaart zich bij gebruik van FOK! uitdrukkelijk akkoord met alle voorwaarden en bepalingen in dit document.
b. Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
c. FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan op straffe van computervredebreuk.
d. Aan FOK! en het gebruik ervan kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Gebruiker verklaard FOK! in alle gevallen te vrijwaren van schadeclaims voortvloeiende uit het gebruik van FOK.nl in de breedste zin van het woord.
2. Geregistreerde gebruikers en registratie
a. Een geregistreerde gebruiker (user) is een gebruiker die middels een kosteloze registratie een gebruikersnaam (username / nickname) heeft aangemeld. Deze gebruikers worden ook wel users of members genoemd. Deze gebruikers hebben een FOK!free account welke niet onder de abonnementhouders -of premium accounts valt zoals bedoeld in 8a.
b. Users zijn verantwoordelijk voor alle berichten, grafische en andere (audio)visuele uitingen, linkjes en overige geposte zaken en uitgevoerde handelingen middels het aan zijn/haar nickname en wachtwoord gekoppelde account.
c. De user dient zorgvuldig met het aan hem/haar beschikbaar gestelde account om te gaan en is zelf verantwoordelijk voor misbruik door derden van zijn/haar account, tenzij er sprake is van grove nalatigheid van FOK!
d. De user is wettelijk vervolgbaar indien hij/zij pogingen onderneemt zich ongeoorloofd toegang te verschaffen tot afgesloten delen van FOK! of haar diensten en/of systemen, of als user FOK! saboteert middels defacing, (D)DoS aanvallen en andere vormen van computercriminaliteit. Het misbruiken van gegeven of verworven rechten is daarnaast reden voor onmiddellijke uitsluiting van FOK! en invordering van het account.
e. Een beschikbaar gesteld account blijft eigendom van FOK! en wordt slechts in bruikleen gegeven. Het account kan op elk moment worden teruggevorderd.
f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
g. Indien de kloon van een gebruiker geblokkeerd wordt kan ook het oorspronkelijke account hierdoor getroffen worden. Uitsluiting van FOK! is gebonden aan een persoon of systeem, niet aan een specifiek account.
3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of indirect en zowel materieel als immaterieel, welke voortvloeit uit handelingen en gedragingen van de gebruiker. Dit geldt voor schade voor gebruiker zowel als schade voor FOK!
b. Hoewel bij het samenstellen van deze website de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, biedt FOK! geen enkele garantie met betrekking tot de juistheid of nauwkeurigheid van de in FOK! voorkomende gegevens, informatie, software en andere onderdelen, noch met betrekking tot de geschiktheid ervan voor enig doel, enige situatie of enige toepassing. Er kan geen beroep worden gedaan, om welke reden ook, op de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software en andere vormen van gebruik of verwerking.
c. FOK! is niet aansprakelijk voor eventuele schade, verliezen of andere gevolgen die zouden kunnen voortvloeien uit het gebruik van de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software, werkwijzen, tools en andere vormen van gebruik.
d. FOK! spant zich naar alle redelijkheid in haar serverpark te beveiligen tegen verlies en/of tegen enige vorm van onrechtmatig gebruik.
e. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies of diefstal van data en gegevens. Hieronder inbegrepen door gebruikers en abonnees geplaatste foto's, teksten en ander materiaal.
4. Rechten van FOK! en verbodsbepalingen
a. FOK! behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor gebruikers en users zonder opgaaf van reden de toegang tot FOK! geheel of gedeeltelijk en voor bepaalde of onbepaalde tijd te ontzeggen.
b. Een user is te allen tijde gerechtigd zijn/haar account zonder opgaaf van reden op te zeggen. De gebruiker kan dit zelf doen door zijn profiel leeg te maken en een niet bestaand emailadres in te vullen, danwel het mailadres te veranderen in ‟opgezegd@fok.nl‟. Alle gegevens van het betreffende account zijn dan verwijderd, met uitzondering van de nickname, het geslacht en de met het account geplaatste posts en reacties, aangezien deze integraal onderdeel uitmaken van de discussies. Indien gebruiker de toegang is ontzegd kan bij FOK! een verzoek worden neergelegd tot opzegging van het account. Crew zal dan deze handelingen voor gebruiker uitvoeren. Het account valt dan weer in handen van FOK!
c. FOK! behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor vormgeving en/of inhoud van berichten, reacties of welke andere vorm van content ook te wijzigen, verspreiden of verwijderen, features en mogelijkheden toe te voegen of te verwijderen.
d. User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
e. Het auteursrecht van door gebruiker geplaatste content blijft bij de individuele gebruikers. FOK! is niet gerechtigd het materiaal los van FOK! te verkopen, verhuren of anderszins het auteursrecht, portretrecht of elk ander recht op het materiaal anders dan genoemd in 4.d. over te dragen aan derden.
f. Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
g. Misbruik, in welke vorm dan ook, van FOK! en de daaraan gekoppelde diensten kan resulteren in uitsluiting van FOK! of delen van FOK!, voor bepaalde of onbepaalde tijd, zonder opgaaf van reden.
h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten, software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
i. Het plaatsen van linkjes naar illegale inhoud is reden voor directe uitsluiting van FOK!.
j. Het niet opvolgen van aanwijzingen van beheerders van FOK!, hieronder inbegrepen moderators, site-administrators en administrator, kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
k. Het plaatsen van persoonsgegevens of pornografisch materiaal, evenals belediging, schending van privacy of anderszins storend of onwenselijk gedrag, kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
l. FOK! behoudt zich het recht voor diensten aan te passen, te wijzigen, te verwijderen of te blokkeren voor users. De beslissing hierover is volledig aan de sitebeheerders. Aan het bestaan van functionaliteit kunnen geen rechten worden ontleend met betrekking tot de werking ervan, het bestaan ervan of toegang daar tot.
m. Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
n. Elke bepaling in deze voorwaarden kan slechts worden aangepast indien beide partijen hiermee instemmen en de alternatieve overeenkomst in het bijzijn van een notaris laten vastleggen.
o. Het omzeilen van de beveiligingen van FOK! of het ongeoorloofd verschaffen van toegang tot rechten, systemen, topics of accounts is strafbaar. Gebruiker zal permanent worden uitgesloten van FOK! en er kan aangifte gedaan worden.
p. Het bedreigen van FOK! of haar beheerders in de ruimste zin van het woord kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK! In het geval van een conflict tussen FOK! en user zal de user worden uitgesloten van FOK!
q. Het gebruik van de systemen en diensten van FOK! namens iemand die de toegang is ontzegd, of het gebruik hiervan om voor die persoon berichten door te geven, is reden voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
5. Auteursrecht
a. Alle rechten zijn expliciet voorbehouden. Behalve het downloaden en printen van geboden informatie voor persoonlijk gebruik, of anders voor zover dit expliciet door FOK! wordt aangegeven danwel hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk toestemming voor wordt verleend, is het niet toegestaan de inhoud van deze website en haar onderdelen geheel danwel gedeeltelijk over te nemen, vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken. Het overnemen van nieuws- of andere berichten van FOK! zonder voorafgaande schriftelijke toestemming is uitdrukkelijk verboden. Het auteursrecht van de reacties berust bij de individuele auteurs.
6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht, opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze website te tonen. Je kunt dit voorkomen door je profiel en fotoboek leeg te maken. Wil je helemaal niet dat we gericht adverteren dan kun je een betaald premium account afsluiten. Hiermee wordt het mogelijk gemaakt de advertenties uit te schakelen.
7. Spam
a. Het gebruik van de Dienst alsmede het gebruik van de informatie op de Site is enkel en alleen toegestaan met het oog op het kunnen communiceren, discussiëren met andere gebruikers op de site waarbij geldt dat het karakter van de communicatie geen commercieel maar slechts een particulier doel mag dienen, tenzij ter plaatse anders aangegeven.
b. Het (ongevraagd) initiëren van iedere vorm van commerciële communicatie door middel van e-mail, fax, SMS, MMS, post, FOK.nl private messaging, FOK.nl direct messages, topics, posts en reacties binnen fok.nl, het profiel van de gebruiker of anderszins met gebruikers, althans het direct of indirect promoten van de goederen, diensten, bedrijven, websites of het imago van een onderneming, organisatie of persoon, zulks ongeacht of deze producten of diensten (indirect) betrekking hebben op het karakter van de dienst of mogelijke interesse van een gebruiker is niet toegestaan.
c. Het is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming reclame te maken in topics, berichten, ondertitels, nickname, signatures of profielen, of te werven via pm (personal message), dm (direct message) of enige andere vorm van communicatie binnen FOK!, noch geïnitieerd via FOK!.
d. Adverteren kan via onder andere adwords of webads. Of een post, bericht of uiting valt onder “reclame‟ wordt bepaald door crew. Plaatsen van reclame kan reden zijn tot onmiddelijke uitsluiting van FOK!
e. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare vergoeding van ¤ 500,- (zegge vijfhonderd euro) per gebeurtenis, waarbij het verzenden van een niet toelaatbare uiting naar een gebruiker geldt als één gebeurtenis.
8. Premium accounts (indien beschikbaar)
a. Een houder van een premium account is een gebruiker die tegen vergoeding extra functionaliteit voor een bepaalde periode ‘huurt’. Deze extra functionaliteit is gekoppeld aan de username van de gebruiker, en kan derhalve slechts worden gebruikt indien de gebruiker is ingelogd onder deze specifieke username en niet van FOK! is uitgesloten.
b. Een premium account is persoonlijk en kan niet worden overgedragen aan derden. Premium accounts zijn gekoppeld aan maximaal één username, namelijk die waarvoor deze is aangeschaft. Het is niet mogelijk een abonnement over te dragen aan een andere username. Ook niet als dat account op dat moment óók onder jouw beheer valt.
c. Indien de gebruiker de toegang tot FOK! wordt ontzegd zal de extra functionaliteit in de meeste gevallen onverkort van kracht blijven, met uitzondering van de mogelijkheid diens berichten te wijzigen en eventuele abonneeforums te bezoeken. Het kunnen wijzigen van berichten dient niet te worden gezien als recht. De mogelijkheid tot het wijzigen van berichten kan op elk moment en per bericht door FOK! worden ontnomen. Tevens behoudt FOK! zich het recht voor zelf berichten van gebruikers te wijzigen, dan wel na wijziging door de gebruiker de oorspronkelijke tekst terug te plaatsen.
d. De mogelijkheid tot het plaatsen van berichten en reacties evenals het gebruik van uploadfaciliteiten, wijzigen van profielen en berichten en andere basisfunctionaliteit behoren bij een gratis account en zijn derhalve niet perse beschikbaar voor houders van een premium account. In geval van misbruik of ongeoorloofd gedrag kan een abonnee de toegang tot FOK! volledig en permanent worden ontzegd. In die gevallen verliest de gebruiker het recht op alle toegang tot FOK! Het premium account komt dan, zonder recht op restitutie, te vervallen.
e. Restitutie van abonnementsgelden is niet mogelijk. Een verzoek hiertoe zal niet gehonoreerd worden.
f. Aan een premium account kunnen geen rechten worden ontleend met betrekking tot bereikbaarheid en continuïteit van FOK! In geval van langdurige onbereikbaarheid, uitgezonderd situaties van overmacht, zal FOK! de abonnementhouder op basis van tijd voor tijd vergoeden en het abonnement kosteloos een periode evenredig aan de onbereikbaarheid verlengen.
g. Het is houders van een premium account toegestaan gedurende de duur van het abonnement de reclames die zich op elke pagina van FOK! bevinden uit te schakelen.
h. Het FOK!free account is geen premiumdienst zoals uitgelegd in 8a aangezien hiervoor geen vergoeding is betaald. Voor premium accounts die gratis zijn verstrekt geldt dat hieraan geen enkel recht kan worden ontleend.
i. Een gebruiker die voor bepaalde of onbepaalde tijd wordt uitgesloten van FOK! verliest toegang tot al haar functies en forums. In extreme gevallen kan ook het ip-adres van de gebruiker worden geblokkeerd. Restitutie van premiumdiensten of andere vormen van betaling vindt in dergelijke gevallen niet plaats.
9. Privéberichten, Direct Messages en Chat
a. Naast communicatie in publiekelijk zichtbare berichten en reacties kan het mogelijk zijn direct met andere users te communiceren middels diverse systemen, waaronder Personal Messages (PM), Direct Messages (DM) en Chat Messages (chat, irc, cm). Deze systemen worden hierna aangeduid als ‘chat’.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem, lastigvallen van medeusers, klachten van andere gebruikers of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. In geen geval zijn deze systemen bedoeld als privéberichten!
c. Aan de chat kunnen geen rechten worden ontleend. FOK! is gerechtigd het systeem op elk moment uit te schakelen, te beperken of het gebruik ervan aan voorwaarden onderhevig te maken. De chatsystemen moeten worden gezien als extra.
d. Het chat-systeem (dm, pm en chat) is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender(s), de ontvanger(s) en sitebeheerders.
10. Google Analytics
a. Deze website maakt gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service die wordt aangeboden door Google Inc. (“Google”).
b. Google Analytics maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op de computer van de gebruiker worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over het gebruik van de website (met inbegrip van het IP-adres) wordt overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Google mag deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Google zal het IP-adres niet combineren met andere gegevens waarover Google beschikt. U kunt het gebruik van cookies weigeren door in Uw browser de daarvoor geëigende instellingen te kiezen. Wij wijzen u er echter op dat u in dat geval wellicht niet alle mogelijkheden van deze website kunt benutten.
c. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.
11. Verwerking van persoonsgegevens / Privacy Policy
a. FOK! zal de door gebruiker opgegeven persoonsgegevens niet gebruiken voor enig ander commercieel doel dan de exploitatie van de sites, subsites en diensten van FOK! en gebruik zoals genoemd onder 6b.
b. Persoonsgegevens zullen niet bekend worden gemaakt aan andere partijen of verwerkt op andere wijzen dan vermeld in dit document, tenzij nadrukkelijk anders vermeld bij diverse acties zoals sommige prijsvragen.
c. FOK! is uitgesloten van aanmelding bij het CBP op basis van Artikelen 11, 31, 35 en 42 van het vrijstellingsbesluit ( zie ook http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc9.htm ,http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc29.htm ,http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc33.htm enhttp://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc40.htm ) FOK! Handelt conform de toegestane doeleinden van verwerking, categorieën van verwerkte gegevens en ontvangers van de gegevens als genoemd in voornoemde artikelen van het College Bescherming Persoonsgegevens.
d. Van elke bezoeker en bij elke posts wordt het ip-adres opgeslagen.
e. In het kader van veiligheid en het verbeteren van de inhoud van FOK! kan van gebruikers worden bijgehouden welke pagina’s zij binnen de site hebben bezocht.
f. FOK! plaatst cookies op je pc. Deze worden gebruikt om je te kunnen laten inloggen, alsmede om diverse functies en opties te kunnen aanbieden. Door adverteerders en aanleveranciers van onder andere afbeeldingen kunnen ook cookies worden geplaatst. Je kunt externe cookies via je browser blokkeren. Hiermee kan wel functionaliteit verloren gaan.
12. Onvoorziene omstandigheden en slotbepaling
a. In gevallen en situaties waarin niet voorzien wordt door de algemene voorwaarden of diverse FAQ’s en de policy, beslist de leiding van FOK! Deze genomen beslissingen zijn definitief. Er wordt slechts over gecorrespondeerd indien en voor zolang de leiding van FOK! dit wenselijk acht.
b. FOK! behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op elk moment aan te passen. Gebruiker is er zelf verantwoordelijk voor deze bepalingen regelmatig in te zien, tenminste bij het inloggen of op enige dag plaatsen van een bericht. Ter volledigheid zal FOK! bij de linkjes naar de algemene voorwaarden de datum van de laatste wijziging vermelden. Het ontbreken van die datum is geen reden de algemene voorwaarden niet te lezen.
c. Indien gebruiker niet akkoord gaat met de bepalingen in de Algemene Voorwaarden is het gebruiker niet toegestaan op enigerlei wijze gebruik te maken van de diensten van FOK!. Met het gebruiken van FOK! door te registreren, in te loggen, berichten te plaatsen, een premium account aan te schaffen of verlengen, of op andere manieren te participeren verklaart user zich uitdrukkelijk akkoord met deze voorwaarden.
d. Door gebruikers zelf geplaatste voorwaarden en bepalingen, bijvoorbeeld in posts, signatures of elders, althans zichtbaar of onzichtbaar voor derden gelden strikt als tekstuele ten behoeve van discussie en hebben geen enkele wettelijke waarde anders dan tekstuele. Ze vormen in geen geval een overeenkomst en scheppen in geen geval voorwaarden. De enige overeengekomen voorwaarden en bepalingen tussen FOK! en gebruiker zijn de voorwaarden en bepalingen zoals genoemd in dit document.
e. Indien user van mening is dat bepalingen in deze overeenkomst ongeldig zijn dient user dit kenbaar te maken alvorens akkoord te gaan.
f. Op alle aanbiedingen, overeenkomsten, leveringen en voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Indien enige bepaling van deze voorwaarden nietig is of vernietigd wordt, zullen de overige bepalingen van deze voorwaarden onverminderd en volledig van kracht blijven en zullen FOK! en gebruiker in overleg treden teneinde nieuwe bepalingen ter vervanging van de nietige dan wel vernietigde bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de nietige dan wel vernietigde bepaling in acht worden genomen.
jaaaaaaaaquote:
nee vriendje, je bent niet veilig ahahahahquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha oke dan ben.ik gewoon blond, ja tog;)
Ik kijk vnvd onder mijn bed voor ik ga slapen haahhaahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee vriendje, je bent niet veilig ahahahah
Ik hou niet van zulke muziek. Doe mij maar Otis Redding ofzo.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou niet van zulke muziek. Doe mij maar Otis Redding ofzo.
Dit topic is echt zwaar achteruit gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Montelly het volgende:
Algemene Voorwaarden
Laatst gewijzigd op 21 februari 2013. Alle oude versies komen hiermee te vervallen.
Alle FAQ’s en Policies zoals te vinden in elk subforum blijven onverminderd van kracht en gelden als aanvulling op deze AV. In gevallen waarbij een FAQ of Policy conflicteert met deze Algemene Voorwaarden gelden deze Algemene Voorwaarden.
1. Algemeen
a. FOK.nl (inclusief alle sub- en zustersites- en onderdelen), hierna te noemen „FOK!‟, is een gratis dienst van Kajira Webmedia. Het gebruik van FOK! is gebonden aan de Algemene Voorwaarden en policies van FOK!. De gebruiker, hierna te noemen „Gebruiker‟ of „User‟ verklaart zich bij gebruik van FOK! uitdrukkelijk akkoord met alle voorwaarden en bepalingen in dit document.
b. Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
c. FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan op straffe van computervredebreuk.
d. Aan FOK! en het gebruik ervan kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Gebruiker verklaard FOK! in alle gevallen te vrijwaren van schadeclaims voortvloeiende uit het gebruik van FOK.nl in de breedste zin van het woord.
2. Geregistreerde gebruikers en registratie
a. Een geregistreerde gebruiker (user) is een gebruiker die middels een kosteloze registratie een gebruikersnaam (username / nickname) heeft aangemeld. Deze gebruikers worden ook wel users of members genoemd. Deze gebruikers hebben een FOK!free account welke niet onder de abonnementhouders -of premium accounts valt zoals bedoeld in 8a.
b. Users zijn verantwoordelijk voor alle berichten, grafische en andere (audio)visuele uitingen, linkjes en overige geposte zaken en uitgevoerde handelingen middels het aan zijn/haar nickname en wachtwoord gekoppelde account.
c. De user dient zorgvuldig met het aan hem/haar beschikbaar gestelde account om te gaan en is zelf verantwoordelijk voor misbruik door derden van zijn/haar account, tenzij er sprake is van grove nalatigheid van FOK!
d. De user is wettelijk vervolgbaar indien hij/zij pogingen onderneemt zich ongeoorloofd toegang te verschaffen tot afgesloten delen van FOK! of haar diensten en/of systemen, of als user FOK! saboteert middels defacing, (D)DoS aanvallen en andere vormen van computercriminaliteit. Het misbruiken van gegeven of verworven rechten is daarnaast reden voor onmiddellijke uitsluiting van FOK! en invordering van het account.
e. Een beschikbaar gesteld account blijft eigendom van FOK! en wordt slechts in bruikleen gegeven. Het account kan op elk moment worden teruggevorderd.
f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
g. Indien de kloon van een gebruiker geblokkeerd wordt kan ook het oorspronkelijke account hierdoor getroffen worden. Uitsluiting van FOK! is gebonden aan een persoon of systeem, niet aan een specifiek account.
3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of indirect en zowel materieel als immaterieel, welke voortvloeit uit handelingen en gedragingen van de gebruiker. Dit geldt voor schade voor gebruiker zowel als schade voor FOK!
b. Hoewel bij het samenstellen van deze website de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, biedt FOK! geen enkele garantie met betrekking tot de juistheid of nauwkeurigheid van de in FOK! voorkomende gegevens, informatie, software en andere onderdelen, noch met betrekking tot de geschiktheid ervan voor enig doel, enige situatie of enige toepassing. Er kan geen beroep worden gedaan, om welke reden ook, op de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software en andere vormen van gebruik of verwerking.
c. FOK! is niet aansprakelijk voor eventuele schade, verliezen of andere gevolgen die zouden kunnen voortvloeien uit het gebruik van de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software, werkwijzen, tools en andere vormen van gebruik.
d. FOK! spant zich naar alle redelijkheid in haar serverpark te beveiligen tegen verlies en/of tegen enige vorm van onrechtmatig gebruik.
e. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies of diefstal van data en gegevens. Hieronder inbegrepen door gebruikers en abonnees geplaatste foto's, teksten en ander materiaal.
4. Rechten van FOK! en verbodsbepalingen
a. FOK! behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor gebruikers en users zonder opgaaf van reden de toegang tot FOK! geheel of gedeeltelijk en voor bepaalde of onbepaalde tijd te ontzeggen.
b. Een user is te allen tijde gerechtigd zijn/haar account zonder opgaaf van reden op te zeggen. De gebruiker kan dit zelf doen door zijn profiel leeg te maken en een niet bestaand emailadres in te vullen, danwel het mailadres te veranderen in ‟opgezegd@fok.nl‟. Alle gegevens van het betreffende account zijn dan verwijderd, met uitzondering van de nickname, het geslacht en de met het account geplaatste posts en reacties, aangezien deze integraal onderdeel uitmaken van de discussies. Indien gebruiker de toegang is ontzegd kan bij FOK! een verzoek worden neergelegd tot opzegging van het account. Crew zal dan deze handelingen voor gebruiker uitvoeren. Het account valt dan weer in handen van FOK!
c. FOK! behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor vormgeving en/of inhoud van berichten, reacties of welke andere vorm van content ook te wijzigen, verspreiden of verwijderen, features en mogelijkheden toe te voegen of te verwijderen.
d. User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
e. Het auteursrecht van door gebruiker geplaatste content blijft bij de individuele gebruikers. FOK! is niet gerechtigd het materiaal los van FOK! te verkopen, verhuren of anderszins het auteursrecht, portretrecht of elk ander recht op het materiaal anders dan genoemd in 4.d. over te dragen aan derden.
f. Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
g. Misbruik, in welke vorm dan ook, van FOK! en de daaraan gekoppelde diensten kan resulteren in uitsluiting van FOK! of delen van FOK!, voor bepaalde of onbepaalde tijd, zonder opgaaf van reden.
h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten, software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
i. Het plaatsen van linkjes naar illegale inhoud is reden voor directe uitsluiting van FOK!.
j. Het niet opvolgen van aanwijzingen van beheerders van FOK!, hieronder inbegrepen moderators, site-administrators en administrator, kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
k. Het plaatsen van persoonsgegevens of pornografisch materiaal, evenals belediging, schending van privacy of anderszins storend of onwenselijk gedrag, kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
l. FOK! behoudt zich het recht voor diensten aan te passen, te wijzigen, te verwijderen of te blokkeren voor users. De beslissing hierover is volledig aan de sitebeheerders. Aan het bestaan van functionaliteit kunnen geen rechten worden ontleend met betrekking tot de werking ervan, het bestaan ervan of toegang daar tot.
m. Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
n. Elke bepaling in deze voorwaarden kan slechts worden aangepast indien beide partijen hiermee instemmen en de alternatieve overeenkomst in het bijzijn van een notaris laten vastleggen.
o. Het omzeilen van de beveiligingen van FOK! of het ongeoorloofd verschaffen van toegang tot rechten, systemen, topics of accounts is strafbaar. Gebruiker zal permanent worden uitgesloten van FOK! en er kan aangifte gedaan worden.
p. Het bedreigen van FOK! of haar beheerders in de ruimste zin van het woord kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK! In het geval van een conflict tussen FOK! en user zal de user worden uitgesloten van FOK!
q. Het gebruik van de systemen en diensten van FOK! namens iemand die de toegang is ontzegd, of het gebruik hiervan om voor die persoon berichten door te geven, is reden voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
5. Auteursrecht
a. Alle rechten zijn expliciet voorbehouden. Behalve het downloaden en printen van geboden informatie voor persoonlijk gebruik, of anders voor zover dit expliciet door FOK! wordt aangegeven danwel hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk toestemming voor wordt verleend, is het niet toegestaan de inhoud van deze website en haar onderdelen geheel danwel gedeeltelijk over te nemen, vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken. Het overnemen van nieuws- of andere berichten van FOK! zonder voorafgaande schriftelijke toestemming is uitdrukkelijk verboden. Het auteursrecht van de reacties berust bij de individuele auteurs.
6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht, opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze website te tonen. Je kunt dit voorkomen door je profiel en fotoboek leeg te maken. Wil je helemaal niet dat we gericht adverteren dan kun je een betaald premium account afsluiten. Hiermee wordt het mogelijk gemaakt de advertenties uit te schakelen.
7. Spam
a. Het gebruik van de Dienst alsmede het gebruik van de informatie op de Site is enkel en alleen toegestaan met het oog op het kunnen communiceren, discussiëren met andere gebruikers op de site waarbij geldt dat het karakter van de communicatie geen commercieel maar slechts een particulier doel mag dienen, tenzij ter plaatse anders aangegeven.
b. Het (ongevraagd) initiëren van iedere vorm van commerciële communicatie door middel van e-mail, fax, SMS, MMS, post, FOK.nl private messaging, FOK.nl direct messages, topics, posts en reacties binnen fok.nl, het profiel van de gebruiker of anderszins met gebruikers, althans het direct of indirect promoten van de goederen, diensten, bedrijven, websites of het imago van een onderneming, organisatie of persoon, zulks ongeacht of deze producten of diensten (indirect) betrekking hebben op het karakter van de dienst of mogelijke interesse van een gebruiker is niet toegestaan.
c. Het is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming reclame te maken in topics, berichten, ondertitels, nickname, signatures of profielen, of te werven via pm (personal message), dm (direct message) of enige andere vorm van communicatie binnen FOK!, noch geïnitieerd via FOK!.
d. Adverteren kan via onder andere adwords of webads. Of een post, bericht of uiting valt onder “reclame‟ wordt bepaald door crew. Plaatsen van reclame kan reden zijn tot onmiddelijke uitsluiting van FOK!
e. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare vergoeding van ¤ 500,- (zegge vijfhonderd euro) per gebeurtenis, waarbij het verzenden van een niet toelaatbare uiting naar een gebruiker geldt als één gebeurtenis.
8. Premium accounts (indien beschikbaar)
a. Een houder van een premium account is een gebruiker die tegen vergoeding extra functionaliteit voor een bepaalde periode ‘huurt’. Deze extra functionaliteit is gekoppeld aan de username van de gebruiker, en kan derhalve slechts worden gebruikt indien de gebruiker is ingelogd onder deze specifieke username en niet van FOK! is uitgesloten.
b. Een premium account is persoonlijk en kan niet worden overgedragen aan derden. Premium accounts zijn gekoppeld aan maximaal één username, namelijk die waarvoor deze is aangeschaft. Het is niet mogelijk een abonnement over te dragen aan een andere username. Ook niet als dat account op dat moment óók onder jouw beheer valt.
c. Indien de gebruiker de toegang tot FOK! wordt ontzegd zal de extra functionaliteit in de meeste gevallen onverkort van kracht blijven, met uitzondering van de mogelijkheid diens berichten te wijzigen en eventuele abonneeforums te bezoeken. Het kunnen wijzigen van berichten dient niet te worden gezien als recht. De mogelijkheid tot het wijzigen van berichten kan op elk moment en per bericht door FOK! worden ontnomen. Tevens behoudt FOK! zich het recht voor zelf berichten van gebruikers te wijzigen, dan wel na wijziging door de gebruiker de oorspronkelijke tekst terug te plaatsen.
d. De mogelijkheid tot het plaatsen van berichten en reacties evenals het gebruik van uploadfaciliteiten, wijzigen van profielen en berichten en andere basisfunctionaliteit behoren bij een gratis account en zijn derhalve niet perse beschikbaar voor houders van een premium account. In geval van misbruik of ongeoorloofd gedrag kan een abonnee de toegang tot FOK! volledig en permanent worden ontzegd. In die gevallen verliest de gebruiker het recht op alle toegang tot FOK! Het premium account komt dan, zonder recht op restitutie, te vervallen.
e. Restitutie van abonnementsgelden is niet mogelijk. Een verzoek hiertoe zal niet gehonoreerd worden.
f. Aan een premium account kunnen geen rechten worden ontleend met betrekking tot bereikbaarheid en continuïteit van FOK! In geval van langdurige onbereikbaarheid, uitgezonderd situaties van overmacht, zal FOK! de abonnementhouder op basis van tijd voor tijd vergoeden en het abonnement kosteloos een periode evenredig aan de onbereikbaarheid verlengen.
g. Het is houders van een premium account toegestaan gedurende de duur van het abonnement de reclames die zich op elke pagina van FOK! bevinden uit te schakelen.
h. Het FOK!free account is geen premiumdienst zoals uitgelegd in 8a aangezien hiervoor geen vergoeding is betaald. Voor premium accounts die gratis zijn verstrekt geldt dat hieraan geen enkel recht kan worden ontleend.
i. Een gebruiker die voor bepaalde of onbepaalde tijd wordt uitgesloten van FOK! verliest toegang tot al haar functies en forums. In extreme gevallen kan ook het ip-adres van de gebruiker worden geblokkeerd. Restitutie van premiumdiensten of andere vormen van betaling vindt in dergelijke gevallen niet plaats.
9. Privéberichten, Direct Messages en Chat
a. Naast communicatie in publiekelijk zichtbare berichten en reacties kan het mogelijk zijn direct met andere users te communiceren middels diverse systemen, waaronder Personal Messages (PM), Direct Messages (DM) en Chat Messages (chat, irc, cm). Deze systemen worden hierna aangeduid als ‘chat’.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem, lastigvallen van medeusers, klachten van andere gebruikers of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. In geen geval zijn deze systemen bedoeld als privéberichten!
c. Aan de chat kunnen geen rechten worden ontleend. FOK! is gerechtigd het systeem op elk moment uit te schakelen, te beperken of het gebruik ervan aan voorwaarden onderhevig te maken. De chatsystemen moeten worden gezien als extra.
d. Het chat-systeem (dm, pm en chat) is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender(s), de ontvanger(s) en sitebeheerders.
10. Google Analytics
a. Deze website maakt gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service die wordt aangeboden door Google Inc. (“Google”).
b. Google Analytics maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op de computer van de gebruiker worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over het gebruik van de website (met inbegrip van het IP-adres) wordt overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Google mag deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Google zal het IP-adres niet combineren met andere gegevens waarover Google beschikt. U kunt het gebruik van cookies weigeren door in Uw browser de daarvoor geëigende instellingen te kiezen. Wij wijzen u er echter op dat u in dat geval wellicht niet alle mogelijkheden van deze website kunt benutten.
c. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.
11. Verwerking van persoonsgegevens / Privacy Policy
a. FOK! zal de door gebruiker opgegeven persoonsgegevens niet gebruiken voor enig ander commercieel doel dan de exploitatie van de sites, subsites en diensten van FOK! en gebruik zoals genoemd onder 6b.
b. Persoonsgegevens zullen niet bekend worden gemaakt aan andere partijen of verwerkt op andere wijzen dan vermeld in dit document, tenzij nadrukkelijk anders vermeld bij diverse acties zoals sommige prijsvragen.
c. FOK! is uitgesloten van aanmelding bij het CBP op basis van Artikelen 11, 31, 35 en 42 van het vrijstellingsbesluit ( zie ook http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc9.htm ,http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc29.htm ,http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc33.htm enhttp://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc40.htm ) FOK! Handelt conform de toegestane doeleinden van verwerking, categorieën van verwerkte gegevens en ontvangers van de gegevens als genoemd in voornoemde artikelen van het College Bescherming Persoonsgegevens.
d. Van elke bezoeker en bij elke posts wordt het ip-adres opgeslagen.
e. In het kader van veiligheid en het verbeteren van de inhoud van FOK! kan van gebruikers worden bijgehouden welke pagina’s zij binnen de site hebben bezocht.
f. FOK! plaatst cookies op je pc. Deze worden gebruikt om je te kunnen laten inloggen, alsmede om diverse functies en opties te kunnen aanbieden. Door adverteerders en aanleveranciers van onder andere afbeeldingen kunnen ook cookies worden geplaatst. Je kunt externe cookies via je browser blokkeren. Hiermee kan wel functionaliteit verloren gaan.
12. Onvoorziene omstandigheden en slotbepaling
a. In gevallen en situaties waarin niet voorzien wordt door de algemene voorwaarden of diverse FAQ’s en de policy, beslist de leiding van FOK! Deze genomen beslissingen zijn definitief. Er wordt slechts over gecorrespondeerd indien en voor zolang de leiding van FOK! dit wenselijk acht.
b. FOK! behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op elk moment aan te passen. Gebruiker is er zelf verantwoordelijk voor deze bepalingen regelmatig in te zien, tenminste bij het inloggen of op enige dag plaatsen van een bericht. Ter volledigheid zal FOK! bij de linkjes naar de algemene voorwaarden de datum van de laatste wijziging vermelden. Het ontbreken van die datum is geen reden de algemene voorwaarden niet te lezen.
c. Indien gebruiker niet akkoord gaat met de bepalingen in de Algemene Voorwaarden is het gebruiker niet toegestaan op enigerlei wijze gebruik te maken van de diensten van FOK!. Met het gebruiken van FOK! door te registreren, in te loggen, berichten te plaatsen, een premium account aan te schaffen of verlengen, of op andere manieren te participeren verklaart user zich uitdrukkelijk akkoord met deze voorwaarden.
d. Door gebruikers zelf geplaatste voorwaarden en bepalingen, bijvoorbeeld in posts, signatures of elders, althans zichtbaar of onzichtbaar voor derden gelden strikt als tekstuele ten behoeve van discussie en hebben geen enkele wettelijke waarde anders dan tekstuele. Ze vormen in geen geval een overeenkomst en scheppen in geen geval voorwaarden. De enige overeengekomen voorwaarden en bepalingen tussen FOK! en gebruiker zijn de voorwaarden en bepalingen zoals genoemd in dit document.
e. Indien user van mening is dat bepalingen in deze overeenkomst ongeldig zijn dient user dit kenbaar te maken alvorens akkoord te gaan.
f. Op alle aanbiedingen, overeenkomsten, leveringen en voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Indien enige bepaling van deze voorwaarden nietig is of vernietigd wordt, zullen de overige bepalingen van deze voorwaarden onverminderd en volledig van kracht blijven en zullen FOK! en gebruiker in overleg treden teneinde nieuwe bepalingen ter vervanging van de nietige dan wel vernietigde bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de nietige dan wel vernietigde bepaling in acht worden genomen.
die walvissen van jou, die maken het zwaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit topic is echt zwaar achteruit gegaan.
Heel snel!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ey montelly zullen we keer tarkan luisteren in turks koffiehuis in roffa?
Sicke rear deltsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
Ja ik volg Jaco al een tijdje op instagram #nohomo maar wat een fysiek
beter dat dan die dikke reten van mncnultyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
begin wel btje hommo topique te worde nu
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:54 schreef Beach het volgende:
[..]
beter dat dan die dikke reten van mncnulty
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou niet van zulke muziek. Doe mij maar Otis Redding ofzo.
Onwetendheid inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, volgens mij snapt hij het concept van afvallen /strakker worden niet![]()
Goede progresspics trouwens
MIUI V6 met een maandjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp je even niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn Deucen-no homo
Dat was 100% before die 3 kilo kwarktaart van je
Die foto's van je cut!_O_quote:
Leg and shoulder dayquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Dag jongens
Gaan jullie "gymmen" vandaag
Of is dit de dag voor onze lieve heer
Lijkt op iOS en Android in een?quote:
verzekering is afhankelijk van gewicht en je postcode en mrb van het gewicht alleen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:38 schreef Klokov het volgende:
Boys, ik zoek een goedkope auto <1000 welke niet teveel zuipt en goedkoop is voor de verzekering en mrb, tips?
Ford Fiesta of Citroen Saxo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:38 schreef Klokov het volgende:
Boys, ik zoek een goedkope auto <1000 welke niet teveel zuipt en goedkoop is voor de verzekering en mrb, tips?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
die walvissen van jou, die maken het zwaar
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:54 schreef Beach het volgende:
[..]
beter dat dan die dikke reten van mncnulty
quote:
Mogge Crip. Lekker geslapen?quote:
inhoud niet beschikbaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef Montelly het volgende:
Fuuuuck, dicebel was dit jaar helemaal wauss ik was er niet helaas niet bij mainn![]()
https://www.facebook.com/(...)48367&type=2&theater
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook! OMG we hebben zoveel gemeenschappelijk.quote:
Hebben we veel gemeenschappelijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ook! OMG we hebben zoveel gemeenschappelijk.
Jah..quote:
Nulty wie was jij op PP2G?quote:
LOL wtfquote:
wowquote:
AHhahaahah ja G, begin die username te geven.quote:
1 op 26, srs not srs?quote:
Silent Hill P.T. downen en spelen at midnight brah.quote:
Goh je hebt een idiote er tussen gevondenquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
1 op 26, srs not srs?
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Diesel, geen kmstand opgegeven
welk bj?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vond vooral mijn fiesta wel Chill. Reed ook erg goed voor een auto in die klasse.
Nee, zou 8000km/ jaar rijden als ik een auto had.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh je hebt een idiote er tussen gevondenmoet je persé een diesel?
Je moet zaaien vriend, die maagdjes zijn juist het geilst. Net als Crip ed. 19/20/21 jaar en nog geen d... gehad pfffquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly
Gaat 'm toch niet worden denk ik, vrind.
R&P / Maagd blijven of experimenteren (en mijn waardigheid opgeven)
Ik heb gehoord dat McNulty gaat bekeren voor haar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet zaaien vriend, die maagdjes zijn juist het geilst. Net als Crip ed. 19/20/21 jaar en nog geen d... gehad pfff
Bestaat er zoiets als een "pas"? dat je voor 24/48/72 uur legit moslim kan worden? Wooow, gat in de markt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat McNulty gaat bekeren voor haar.
Op dat punt zijn ze toch wel een zeer vooruitstrevend volk, die moslims. Of niet dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een "pas"? dat je voor 24/48/72 uur legit moslim kan worden? Wooow, gat in de markt.
Ik weet namelijk dat tijdelijke huwelijken volgens islam wel bestaan. http://en.wikipedia.org/wiki/Nikah_mut%E2%80%98ah
Na de afgesproken tijd wordt het huwelijk automatisch ontbonden. Afhankelijk wat beide partijen overeenkomen kan deze termijn variëren van een uur tot 99 jaar. Er ontstaan geen erfrechten tegenover de vrouw, maar wel voor eventuele kinderen die uit het huwelijk geboren worden. Deze kinderen worden ook erkend.![]()
Misschien gaan ze wel één keer per maand naar de speeltuin en krijgen ze alleen dan patat/friet omdat het een dagje weg is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef stinkie het volgende:
Ik kan gratis een indoorspeeltuin in met sportpas, zit in de oude tennisbaan van sportschool. En het enige dat ik om me heen als lunch gevreten zie worden zijn frikandellen en friet. Het begint langzaamaan als kindermishandeling te voelen dat ie van mij een tosti krijgen en individuele groenten weten te herkennen
Lol seks met een maagd dan ben je echt mad bèta.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet zaaien vriend, die maagdjes zijn juist het geilst. Net als Crip ed. 19/20/21 jaar en nog geen d... gehad pfff
Ben jij trouwens moslim?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een "pas"? dat je voor 24/48/72 uur legit moslim kan worden? Wooow, gat in de markt.
Ik weet namelijk dat tijdelijke huwelijken volgens islam wel bestaan. http://en.wikipedia.org/wiki/Nikah_mut%E2%80%98ah
Na de afgesproken tijd wordt het huwelijk automatisch ontbonden. Afhankelijk wat beide partijen overeenkomen kan deze termijn variëren van een uur tot 99 jaar. Er ontstaan geen erfrechten tegenover de vrouw, maar wel voor eventuele kinderen die uit het huwelijk geboren worden. Deze kinderen worden ook erkend.![]()
Hoezo mad beta? Ik vind het niet echt beta om de eerste piemel in een chick te zijn, das juist alpha.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol seks met een maagd dan ben je echt mad bèta.
Dat doe je alleen als je bang bent voor je eigen performance. Bij een maagd boeit dat toch niet die heeft geen referentie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo mad beta? Ik vind het niet echt beta om de eerste piemel in een chick te zijn, das juist alpha.
Ey die chanella is 16 manquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op dat punt zijn ze toch wel een zeer vooruitstrevend volk, die moslims. Of niet dan?
Ben geen schoolmeester.quote:
Legal bro.quote:
Ga haar groomen dan.quote:
Doe jij toch al?quote:
ik doe nietsquote:
dude really ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel één keer per maand naar de speeltuin en krijgen ze alleen dan patat/friet omdat het een dagje weg is.
Ai caramba, waar zijn we me bezig dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Kifache, ik kom hier even kijken en kijk ze bezig zijn.
Mwah, dat laatste vind ik nogal overdreven. Wat is er mis met af en toe wat friet en frikandel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
dude really ...
Altijd als ik ga trainen zie ik daar dezelfde koppen naar binnen schuifelen. Heel tokkie gouda zit daar elke weekend.
En als zou het een dagje uit zijn, friet, frikandel en een fucking coke zero zijn geen lunch
Wij aten als kind altijd 1x per week patat, gewoon elke vrijdag. En ik ben niet gek geworden of dik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
dude really ...
Altijd als ik ga trainen zie ik daar dezelfde koppen naar binnen schuifelen. Heel tokkie gouda zit daar elke weekend.
En als zou het een dagje uit zijn, friet, frikandel en een fucking coke zero zijn geen lunch
helemaal niks, hadden wij vanavond ook. Punt wat ik bedoelde is dat je daar het overgrote deel dat om 12.00 naar binne ziet schuiven. En je kan ook aan ze zien dat ze dat niet 1 keer in de week. Het valt me steeds vaker op, ook op het strand of zwembad hoeveel dikke kinderen er zijn. Kinderen van nog 10 met een pens die op en neer stuitert.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste vind ik nogal overdreven. Wat is er mis met af en toe wat friet en frikandel?
Datte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ai caramba, waar zijn we me bezig dan?
Wat betekent kifache?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Kifache, ik kom hier even kijken en kijk ze bezig zijn.
Best ziekmakend ja. Maar die mensen luisteren toch niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
helemaal niks, hadden wij vanavond ook. Punt wat ik bedoelde is dat je daar het overgrote deel dat om 12.00 naar binne ziet schuiven. En je kan ook aan ze zien dat ze dat niet 1 keer in de week. Het valt me steeds vaker op, ook op het strand of zwembad hoeveel dikke kinderen er zijn. Kinderen van nog 10 met een pens die op en neer stuitert.
''Hoe dan'' ''Wat dan?'' Is niet echt een duidelijke Nederlandse vertaling voor maar iets in die richting.quote:
Ok thnx Kifachje van me.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
''Hoe dan'' ''Wat dan?'' Is niet echt een duidelijke Nederlandse vertaling voor maar iets in die richting.
Everbody bulkingquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ook volwassenen, als je hier over straat loopt zie je zoveel dikke mensen. Sowieso iedereen ongeveer van 25+ lol
sollyquote:
gauwvanjauquote:
Waag het niet om mij te friendzonen. Moet je gespankt worden?quote:
okiquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waag het niet om mij te friendzonen. Moet je gespankt worden?
Het is gewoon vreemd zo'n iemand op Tinder en moest wel een beetje lachen om die I'm the limbless one.quote:
Moet jij niet in Parijs zijn?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, ik leef nog en het liften was awesome. Verslag komt nog wel.
gelift en alles?quote:
ze zal je niet slaan als je ineens droog die ster in koptquote:
Natuurlijk is dat grappig, dat wijf heeft geen ledematen.quote:
bastardquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat grappig, dat wijf heeft geen ledematen.
Ach ja, het leven kan raar lopen. Je hebt het zelf ook niet in de hand natuurlijk.
Dope. Doe even een DM met de link tegen die tijd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, ik leef nog en het liften was awesome. Verslag komt nog wel.
Weet alleen niet of ik haar zou daten, heb liever een chick die gewoon met beide benen op de grond staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat grappig, dat wijf heeft geen ledematen.
Ach ja, het leven kan raar lopen. Je hebt het zelf ook niet in de hand natuurlijk.
Aan de andere kant is het voor zo'n meid ook wel fijn als iemand haar bij de dagelijkse dingen bij de hand neemt en zegt: "Ik help je wel."quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik haar zou daten, heb liever een chick die gewoon met beide benen op de grond staat.
Ja precies, en daarom gaat ze ook vast niet zo snel met een ander op de loop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het voor zo'n meid ook wel fijn als iemand haar bij de dagelijkse dingen bij de hand neemt en zegt: "Ik help je wel."
Hoe smaakt de koffie vandaag?Eerste werkdag voor mij alweerquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou persoonlijk voor een fiesta gaan, maar die saxo's zijn qua prijs/kwaliteit echt wel goed. Ze rijden alleen vreselijk
MOgehquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe smaakt de koffie vandaag?Eerste werkdag voor mij alweer
Lig gewoon lekker op de bank het nieuws te kijken. En dan bedoel ik niet de grote bank.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe smaakt de koffie vandaag?Eerste werkdag voor mij alweer
Drink je nu koffie of niet? Niemand geeft een neuk om die bank! haha geintje jeffquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lig gewoon lekker op de bank het nieuws te kijken. En dan bedoel ik niet de grote bank.
wat wat wat wat wat wat wat wat watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lkkre tweeling manquote:
Haha een ambtenaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:09 schreef Questular het volgende:
Ambtenaren koffie smaakt altijd goed![]()
Primaire levensbehoefte hier.
heb je ook zakenrelaties enzo? echt tof lijkt me dat. een bank enzoquote:
Is gewoon een jong, dynamisch bedrijf zonder 9 tot 5 mentaliteit hoor vriend.quote:
waar werk ijij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef Questular het volgende:
Zeker niet, ik werk nl van half 8 tot 4
de BOA leef ja toch ja tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik precies doe maar ik werk voor justitie (niks spectaculairs)
Moet wel echt 5 dagen van 8 werken maar heb dankzij compesatie verlof wel 10 weken vakantie per jaar
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:43 schreef Questular het volgende:
Beetje huisvuil controleren en boetes uitschijven, lekker hoor!
ja lekker gewoon blijvequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
volgens mij heb ik ook gat in de markt gevonden
ik bedoel iedereen denkt out of the box. wat als ik nu in the box blijf denken. maakt mij dna toc weer uniek????
boks maatje!quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
tfw niet eens in top 10 van summerfags
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "De gym" van 18-06-2014 t/m 18-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 1001 Yuri_Boyka
02 0637 McNulty
03 0631 Sapstengel
04 0494 Crip
05 0486 fathank
06 0479 Deuce92
07 0419 RaymondK
08 0417 Ethanolic
09 0385 THEFXR
10 0379 Klokov
11 0336 Eleiko
12 0307 Awesome_
13 0275 VMSDKR
14 0260 no1uknow
15 0257 Montelly
16 0251 Dimachaerus
17 0240 JaqenHghar
18 0200 G.R.S.
19 0173 jemappellefrikandelle
20 0150 Champy
21 0143 Weissman
22 0123 Questular
23 0122 Fanta-stick
24 0120 Jahr00n
25 0112 gekoeldnetzolekker
26 0107 Beach
27 0101 stinkie
28 0094 BredeBroeder
29 0069 H1N1
30 0066 Teddyburrr
31 0064 Snakey
32 0059 ChesterPerry
33 0057 JackieBrown
34 0053 Drinky
35 0043 MsMessy
35 0043 Panzermaus
37 0036 kaasplankje
38 0034 Verbosity
39 0033 Push.
40 0032 IrCute
41 0027 V1z0R
42 0026 Fylax
43 0024 Xa1pt
44 0014 mtchel112
45 0010 Chocolatebear
46 0009 ZetaOS
46 0009 Zuccitura
48 0008 clumsy_clown
48 0008 InGebruik
50 0006 Modus
50 0006 smegmanus
52 0005 2NutZ
52 0005 balkanboy
54 0004 Curlbrah
54 0004 samthegreat5
54 0004 AlDieWillenteKaaprenVaren
54 0004 rumiii
58 0003 MrGuma
58 0003 Krabs2.0
60 0002 IsaacCuenca
60 0002 Kerol
60 0002 16meter
60 0002 -Menn0-
60 0002 Homijn
60 0002 Wijnand_Bierenstein
60 0002 Cracka-ass
67 0001 Atemno
67 0001 Cataclyst
67 0001 ZuidGrens
67 0001 helemaalnaardemavo
67 0001 star_gazer
67 0001 dude232
67 0001 LompeHork
67 0001 OnderBroekenPoep
67 0001 Multiply
67 0001 CMMNDR_Z
67 0001 Stereotomy
67 0001 Levolution
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
(y) (y)quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
boks maatje!
Vroeger wisten we niet beter. Nu staan we keurig. Dubbel boks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |