SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Hogere lidmaatschapskosten, en dan ook nog elke keer 20 minuten heen en weer rijden, dus hogere bandstofkosten. No thanks Jeff.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:30 schreef Eleiko het volgende:
Crip / Deuce92: ga eens bij Haefland kijken.
Haefland >>> Basic Fit.
Heb net een kilo op. Lekker genieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Fuck jou Deuce nou ga ik ook kwarktaart maken.
Waar heb jij dan gezeten, vrind?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
@Deuce: kan niet quoten uit vorige topic. stadsjool loserrrrrr. ik ken 1 trannie tho. zal jij ook vast kennen.
BS LVquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar heb jij dan gezeten, vrind?
Ik ken helemaal geen trannies hier.
hai cripquote:
Crip zit jij achter de kassa bij AH? Volgens mij heb ik net bij je afgerekendquote:
Nee.. ik woon toch niet in Rdam. Niet elk meisje met hoofddoek ben ik he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip zit jij achter de kassa bij AH? Volgens mij heb ik net bij je afgerekend
Mooi. Trendy. Eigentijds. Eigenzinnig. Tijdloos. Hygiënisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Wat vinden jullie van mijn keuken? Ben gegaan voor een industriele look
[ afbeelding ]
Crip waar zijn je outfit pics?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. ik woon toch niet in Rdam. Niet elk meisje met hoofddoek ben ik he.
he bietsjquote:
Godverdomme zeg wat een mietje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:07 schreef McNulty het volgende:
![]()
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=805984332780264&saved
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |