SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Hogere lidmaatschapskosten, en dan ook nog elke keer 20 minuten heen en weer rijden, dus hogere bandstofkosten. No thanks Jeff.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:30 schreef Eleiko het volgende:
Crip / Deuce92: ga eens bij Haefland kijken.
Haefland >>> Basic Fit.
Heb net een kilo op. Lekker genieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Fuck jou Deuce nou ga ik ook kwarktaart maken.
Waar heb jij dan gezeten, vrind?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
@Deuce: kan niet quoten uit vorige topic. stadsjool loserrrrrr. ik ken 1 trannie tho. zal jij ook vast kennen.
BS LVquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar heb jij dan gezeten, vrind?
Ik ken helemaal geen trannies hier.
hai cripquote:
Crip zit jij achter de kassa bij AH? Volgens mij heb ik net bij je afgerekendquote:
Nee.. ik woon toch niet in Rdam. Niet elk meisje met hoofddoek ben ik he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip zit jij achter de kassa bij AH? Volgens mij heb ik net bij je afgerekend
Mooi. Trendy. Eigentijds. Eigenzinnig. Tijdloos. Hygiënisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Wat vinden jullie van mijn keuken? Ben gegaan voor een industriele look
[ afbeelding ]
Crip waar zijn je outfit pics?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. ik woon toch niet in Rdam. Niet elk meisje met hoofddoek ben ik he.
he bietsjquote:
Godverdomme zeg wat een mietje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:07 schreef McNulty het volgende:
![]()
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=805984332780264&saved
Heb je toch gezien.. ik draag dat trouwens niet vaak meestal zo'n simpele lange jurk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip waar zijn je outfit pics?
[ afbeelding ]
2-1 voor Swanseaquote:
dis u?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef G.R.S. het volgende:
Brandende onderarmen voelt zo lekker aan
Nice! Goeie burners zo te zien :-)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen wy ook een vriendsschap tattoo zettuh:$
Sommige tantes van mij hebbe dat ook. ekte bergchicks so badass.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige tantes van mij hebbe dat ook. ekte bergchicks so badass.
ze wisten vroeger niet dat tattoos niet mochten
Kifache die hakenkruisen.. heb die nog nooit gezien. wel de kin zo en nog een ander patroontje meestal op het voorhoofd weet niet hoe je het noemt.quote:
Nice, zo ziet mijn keuken er ook uit als ik pannekoeken bak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mochten van wie? De lokale boeklezer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige tantes van mij hebbe dat ook. ekte bergchicks so badass.
ze wisten vroeger niet dat tattoos niet mochten
hihi ja wat vind je van deze?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen wy ook een vriendsschap tattoo zettuh:$
Ik zie helemaal geen hakenkruisen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Kifache die hakenkruisen.. heb die nog nooit gezien. wel de kin zo en nog een ander patroontje meestal op het voorhoofd weet niet hoe je het noemt.
Heb je nog een kwarktaart gemaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice, zo ziet mijn keuken er ook uit als ik pannekoeken bak.
Morgenochtend, en ik doe het gewoon in een oude grillpan want ik heb geen springvorm kom ik nu achterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je nog een kwarktaart gemaakt?
Als je nou zoiets doet, maar dan elk een bliksemschicht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hihi ja wat vind je van deze?![]()
:$ :$
[ afbeelding ]
Die van mij past niet meer in de springvorm, omdat ik er zo veel extra kwark bij heb gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Morgenochtend, en ik doe het gewoon in een oude grillpan want ik heb geen springvorm kom ik nu achter![]()
![]()
bzzt, electricityquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je nou zoiets doet, maar dan elk een bliksemschicht?
[ afbeelding ]
Je weet dat de gemiddelde maag een inhoud van een liter heeft hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die van mij past niet meer in de springvorm, omdat ik er zo veel extra kwark bij heb gedaan.
Ik gebruik nu een tupperware taartdoos, maar dan ondersteboven. Dus ik gebruik de bodem als deksel.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Heb vandaag overigens al 2,2kg op.
Zit ik denk ik niet ver boven. Ik eet regelmatig 160g brinta + 1L melk, en dat vult goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde maag een inhoud van een liter heeft he![]()
![]()
jah kaphot fetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hihi ja wat vind je van deze?![]()
:$ :$
[ afbeelding ]
Nee van je moekequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet mochten van wie? De lokale boeklezer?
Ha ik kan in ieder geval mijn moeder onderscheiden van m'n vader. Bij jou hebben ze allebei een baard.quote:
wowowowowowoowowow wat een dissssssss. shots fired hoowr. oeffff right in the feels.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ha ik kan in ieder geval mijn moeder onderscheiden van m'n vader. Bij jou hebben ze allebei een baard.
En nou opzouten.
Zou niet weten waarom niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het gepast als ik me afvraag of dat een chick of een dude is?
gesellig myne is deucezwaard@hotmail.com wat is de jouwe?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan elkaar ook toevoegen op msn ofzo he..
Heb gegoogled is een gaydude die in een serie een trans speelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet.
Ik denk dat het een vrouw is. Of het is in ieder geval de bedoeling dat het wordt aangezien voor iets vrouwachtigs.
kun j aan hem vraguh op brievje ik durv niejtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan elkaar ook toevoegen op msn ofzo he..
hey vrind ik houd gwn van vrouwe en t maakt me nie uit of ze pik of kut hebbe gaat me om persoonlykijd leuk mijsje om oud mee te worrenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gegoogled is een gaydude die in een serie een trans speelt.
HEY DAT IS TOEVALLIG WIE HOUDT ER NOU NOG MEER VAN TRANS?
Ben je bereid je te bekeren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hey vrind ik houd gwn van vrouwe en t maakt me nie uit of ze pik of kut hebbe gaat me om persoonlykijd leuk mijsje om oud mee te worren![]()
nej man ben geen homo wil alleen vrouwequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ben je bereid je te bekeren?
En varkensvlees?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nej man ben geen homo wil alleen vrouwe
maar pik mag wel hoor
Woow. En wanneer is iemand vrouw?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
als t aan een vrouw vast zit steek ik het wel in mn mond![]()
als ik er een styfje van krijgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow. En wanneer is iemand vrouw?
Dus als ik in burka kom zuig je?quote:
Ik denk niet dat ik hem omhoog krijg bij een burka, sorry.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus als ik in burka kom zuig je?
Maak je dan ook taart als je klaar bent?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chanella554
http://forum.fok.nl/user/history/211159
Je bent de tweede die Chanella554 aan mij laat zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |