Het is maar goed dat de OP geen waarschuwingen kan teruglezen nadat hij spijt krijgt van zijn tatoeage.quote:
De goede keuze van onderwerp kan spijt voorkomen en daarom vraagt hij om suggesties....niet om waarschuwingen, dus daar hoef je geen topic mee te vullen, en ook niet met aanvallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de OP geen waarschuwingen kan teruglezen nadat hij spijt krijgt van zijn tatoeage.
Zo hehe .. iemand die me begrijpt.!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:28 schreef Alentejana het volgende:
Bij een vriendschapstattoo hoef je helemaal geen spijt te krijgen, ook niet als de vriendschap over gaat, als je er een hebt gekozen die op zichzelf ook gewoon iets neutraals is.
Dus ik snap best zo´n vraag van TS om suggesties, want verzin maar eens iets dat er aan voldoet.
De twee puzzelstukjes is leuk.
Je kunt ook gaan voor stripfiguren die bij elkaar horen als jullie dat leuk vinden.
Een thema kiezen dat jullie bindt is natuurlijk altijd het handigste.
Wauw. Hier zou ik zeker voor gaan iig. Gewoon liev wanneer je zoiets doet.quote:
Ik snap het idee hierachter, maar dit is niet echt de meest mooie tatoeage die ik gezien hebquote:
En verder dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:10 schreef totalvamp het volgende:
als je zelf niet iets kunt bedenken zou ik geen tattoo nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |