Ik had van jou wel een 7.8 opmerking over de openstaande ventilatieroosters van Karina verwacht.quote:
Waarom ken ik die niet, lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Street Fighter: Assasins Fist gekeken,
in hash , een bestand. Twee download, twee servers, 2 verschillende md5. Die beiden afwijken van de opgegeven hash.quote:
Deel 2 was een vervolg omdat het moet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ken ik die niet, lijkt me ook wel wat.
Trouwens, ik vond Raid en Raid 2 allebei prima hoor. Alleen Raid 2 was helemaal geen Raid...
En toch vond ik hem echt niet slecht hoor. Prima gevechten, alleen het verhaal was een beetje matig. Maar goed bij dat soort films gaat het niet echt om het verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deel 2 was een vervolg omdat het moet.
Ik zat al te zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
Dat Street Fighter is ook in 1 seizoen te downloaden.
Alleen die ondertiteling is pure kanker, heeft een of andere Rus gedaan.
Nou ja dat inderdaad. Vandaar ook dat ik zei dat de titel niet klopte, geen raid te bekennen. Al vond ik die griet met die hamers wel tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
gewoon weer met 20 man polisi in een busje en een of ander flatgebouw kapotstampen ipv dit wazige scarface gedoe
Dan gaan we gewoon alles spoilerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef sp3c het volgende:
als je expendables 3 nog steeds niet gezien hebt dan begin ik wel een beetje boos te worden denkik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |