Je bent niet de eerste die dit punt maakt en hier heb ik al afwijzend op gereageerd. Een pot nat wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mag de camera ook even de andere kant op? Waar bestond de groep stenengooiers uit en de groep pro-isis demonstranten?
Daar zaten twijfelachtige haatbaarden tussen die niets met de schilderwijk te maken hadden, maar toch op zoek gingen naar de confrontatie. .
Pot, ketel, zwart en zien.
sterker nog! ik heb het al gedaan! allah akbarrrrr!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik kan ook wel een islamitische staat uitroepen in deze straat waar ik leef
en dan
Dat weet ik, jammer dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou nou. Ik denk niet dat oom agent je daarvoor disculpatie zou verlenen. Geweld tegenover spugen is nou niet bepaald proportioneel.
De leuzen en de boodschap wel, maar de mensen zelf niet. Qua beschaafdheid zitten ze op één lijn met de extremisten waar ze tegen demonstreren. Het waren echt niet de beschaafden die we daar zagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daarop reageren met "geen jihad in mijn straat" en "dit is Nederland", bij een de demonstratie waarvoor gewoon een vergunning was, vind ik alleszins beschaafd.
Maar het uitstralingseffect op de demonstratie dan? Blijkbaar zaten er mensen tussen die jouw idee deelden, maar daardoor is er nu het beeld dat die demonstranten agressief zijn. Ze hadden ook gewoon door kunnen lopen ten behoeve van de beeldvorming.quote:
Nee 14-18quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Den Haag heeft 40-45 partijen ofzo?
Wat mijn ideeën zijn, heb jij geen idee van, zul je vast zelf aanvullen in je hoofd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Maar het uitstralingseffect op de demonstratie dan? Blijkbaar zaten er mensen tussen die jouw idee deelden, maar daardoor is er nu het beeld dat die demonstranten agressief zijn. Ze hadden ook gewoon door kunnen lopen ten behoeve van de beeldvorming.
Als er al gespuugd is, wat ik betwijfel.
Als ik er de homohaat en antisemitisme aan toevoeg, weet ik wel wat erger is, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je alleen afvragen wat erger is. Gespuis dat vecht voor het eigen land en cultuur in eigen land, of gespuis dat vecht om eigen cultuur en religie op te dringen in een ander land.
Even denken....
Pot, ketel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij vindt dat normaal gedrag? Dat agressieve gedrag en schreeuwen naar de politie past binnen een "nette demonstratie"?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
10 augustus 2014, de dag dat Nederland werd weggegeven. Zei toch dat het een belanrijke datum voor de geschiedenisboekjes zou worden?
Ben je nu serieus of sarcastisch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Hou het graag realistisch.
Wiens pot wiens ketel? Je probeert mij het gedrag van de "tegendemonstranten" in de schoenen te schuiven. Ik bedank daarvoor.quote:
Neuh, je continu wijzen op het gedrag van de tegendemonstranten terwijl precies hetzelfde gedrag door de pro IS haatbaarden werd geprofileerd wijst op pot ketel gedrag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wiens pot wiens ketel? Je probeert mij het gedrag van de "tegendemonstranten" in de schoenen te schuiven. Ik bedank daarvoor.
Je kan mij alleen verwijten van pot ketel gedrag als ik zou opkomen voor de ISIS demonstratie of de stenengooiers. Ik ben voor beide niet opgekomen, sterker nog heb diverse malen ook deze groepen afgekeurd. Waar is je pot en ketel nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, je continu wijzen op het gedrag van de tegendemonstranten terwijl precies hetzelfde gedrag door de pro IS haatbaarden werd geprofileerd wijst op pot ketel gedrag.
De nazi's vochten ook alleen maar voor het behoud van hun eigen cultuur. Hoe pakte dat ook alweer uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je alleen afvragen wat erger is. Gespuis dat vecht voor het eigen land en cultuur in eigen land, of gespuis dat vecht om eigen cultuur en religie op te dringen in een ander land.
Even denken....
Het was niet eens het zelfde gedrag, hadden we nu een heel andere discussie gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, je continu wijzen op het gedrag van de tegendemonstranten terwijl precies hetzelfde gedrag door de pro IS haatbaarden werd geprofileerd wijst op pot ketel gedrag.
Je afkeuring jegens de haatbaarden is marginaal in vergelijking met je afkeuring jegens anti gekkies. Ik heb dan ook het donkerbruine vermoeden dat ik weet waar jouw loyaliteit ligt, alleen durf je dat hier niet uit te spreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je kan mij alleen verwijten van pot ketel gedrag als ik zou opkomen voor de ISIS demonstratie of de stenengooiers. Ik ben voor beide niet opgekomen, sterker nog heb diverse malen ook deze groepen afgekeurd. Waar is je pot en ketel nu?
Ah, de godwin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De nazi's vochten ook alleen maar voor het behoud van hun eigen cultuur. Hoe pakte dat ook alweer uit?
Even denken....
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je afkeuring jegens de haatbaarden is marginaal in vergelijking met je afkeuring jegens anti gekkies. Ik heb dan ook het donkerbruine vermoeden dat ik weet waar jouw loyaliteit ligt, alleen durf je dat hier niet uit te spreken.
Nou koos kom er maar in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, de godwin.
Maareh, of je nu nazi's vergelijkt of isis idealen... Wie zaten er ook alweer naast elkaar als we toch gaan godwinnen? 2 extreme partijen die elkaar vonden in een gezamelijke haat: joden.
[ afbeelding ]
Ik voel dan ook niet de behoefte om het gedrag van IS-sympathisanten te bedekken met de mantel der liefde. Wat mij betreft worden die lui het land uitgeschopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, de godwin.
Maareh, of je nu nazi's vergelijkt of isis idealen... Wie zaten er ook alweer naast elkaar als we toch gaan godwinnen? 2 extreme partijen die elkaar vonden in een gezamelijke haat: joden.
[ afbeelding ]
Onzin, de Nazi's bouwden een staat op een 'zwakke' andere staat (bij voorkeur een democratie, zodat ze de schijn konden ophouden dat het allemaal 'legaal' was) en al snel waren het verzwakte Frankrijk en Nederland ook prima voedingsbodems voor het Derde Rijk. IS bouwt ook een staat op de verzwakte Syrische en Iraakse staten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De nazi's vochten ook alleen maar voor het behoud van hun eigen cultuur. Hoe pakte dat ook alweer uit?
Even denken....
Kroegpraat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag ook reageren hoor. Zit ik er ver vanaf als ik veronderstel dat je moslim bent, hm?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waarom wil men nou per se een demonstratie door die wijk en wat denken de demonstranten daar dan mee te bereiken?
Misschien moet je je eens verdiepen in de mythologie van de nazi's en hun fixatie op de Duitse cultuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Onzin, de Nazi's bouwden een staat op een 'zwakke' andere staat (bij voorkeur een democratie, zodat ze de schijn konden ophouden dat het allemaal 'legaal' was) en al snel waren het verzwakte Frankrijk en Nederland ook prima voedingsbodems voor het Derde Rijk. IS bouwt ook een staat op de verzwakte Syrische en Iraakse staten.
Inderdaad. Met een beetje mazzel breken er rellen uit. Iets waar ik persoonlijk niet wakker van zal liggen.quote:
Maar kom op zeg... denk je dat een dergelijke provocatie, met risico op escalatie enig goeds zal doen aan de situatie? Het is natuurlijk te voorspellen wat voor volk op die demo af zal komen.quote:
Die cultuur hebben ze grotendeels zelf 'verzonnen', het hele verhaal over het Arische ras en de bijbehorende symbolen etc. . Feit is dat ze hun Nazi-staat net als IS nu hebben gebouwd op een 'zwakke' andere staat. Wat jij zegt, dat de Nazi's vochten voor behoud van de Duitse cultuur klopt niet. Ze vochten voor leider, volk en vaderland en de toekomst van het Duitse rijk. Het cultuur verhaal werd pas later uitgelicht toen de Amerikanen zich met de oorlog gingen bemoeien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in de mythologie van de nazi's en hun fixatie op de Duitse cultuur.
Volgens de nazi's werd Duitsland bedreigd door joden, sociaal-democraten, communisten democratisch rechts. Invloeden van buitenaf, vermenging met niet -Duitsers.... vooral niet-ariërs.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even denken....
Wat ben je toch ook een mooie troll maar je geheugen laat te wensen over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even denken....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De schaal is natuurlijk van een compleet andere orde dan die in Nazi-Duitsland. Een dergelijke constatering is op geen enkele wijze ongefundeerd, maar gewoon een keihard feit.
Ik vind dat je terughoudend moet zijn met vergelijkingen met de nazi's. Daarmee doe je de slachtoffers van de Holocaust namelijk tekort.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij niet degene die bij herhaling parallellen tussen de PVV en de nazi's aanstipte? Of verwar ik je met iemand anders?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet bepaald, aangezien ik dergelijke vergelijkingen tegenwoordig vermijd.
Voortschrijdend inzicht enzo.
Of mag je nooit van mening veranderen?
In 070 zijn de neonazi's pc geworden, denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Volgens de nazi's werd Duitsland bedreigd door joden, sociaal-democraten, communisten democratisch rechts. Invloeden van buitenaf, vermenging met niet -Duitsers.... vooral niet-ariërs.
In die visie was het behoud van Duitse cultuur een doelstelling.
Is toch al 80 jaar bekend ?
En homo's! Of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In 070 zijn de neonazi's pc geworden, denk ik.
Even zonder dollen, zal toch echt niet de enige zijn die nooit of te nimmer zal demonstreren samen met neonazi's tegen Isis fanboys.
Overigens Isis fan boys en neonazi's hebben zelfde verknipte beeld tav Joden wrs, ze kunnen beter handje vast houden.
Je bedoelt een demonstratie tegen beide groeperingen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
En homo's! Of bedoelde je dat niet?
Nevermind, verwarde je probably met een andere user.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt een demonstratie tegen beide groeperingen?
Ach, als beide groeperingen nou aan de Gay Parade meedoen volgend jaar hè... Hitler hoeft dan ook niet in zijn graf om te keren, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nevermind, verwarde je probably met een andere user.
oh my god... just had a image of Hitler dancing an horny at a boat in Amsterdam..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, als beide groeperingen nou aan de Gay Parade meedoen volgend jaar hè... Hitler hoeft dan ook niet in zijn graf om te keren, zeg maar.
Nou ja, er was een historicus die beargumenteerd heeft dat Hitler homo was hè, heb er ooit een topic over geopend in hoe heet het tegenwoordig? C&H? Ik heb dat boek hier liggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oh my god... just had a image of Hitler dancing an horny at a boat in Amsterdam..
Met een Nederlandse vlag in je handen als provocatie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Over 2 maanden ga ik een demonstratie tegen demonstraties in de Schilderswijk organiseren.... In de Schilderswijk.
ja... jaren trug.... nou..... dan was Hoover ook homo zeker ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, er was een historicus die beargumenteerd heeft dat Hitler homo was hè, heb er ooit een topic over geopend in hoe heet het tegenwoordig? C&H? Ik heb dat boek hier liggen.
Resumé alles weer een storm in een glas water, en ja wel een beetje achter die Isis fanboys aanzitten, dat wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:27 schreef Bluesdude het volgende:
ok.....
resumé van het debat in Den Haag..
van Aartsen won ?
PVV was weer tote hose ?
Kama ja ja jippi ja jee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja... jaren trug.... nou..... dan was Hoover ook homo zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |