Je bent niet de eerste die dit punt maakt en hier heb ik al afwijzend op gereageerd. Een pot nat wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mag de camera ook even de andere kant op? Waar bestond de groep stenengooiers uit en de groep pro-isis demonstranten?
Daar zaten twijfelachtige haatbaarden tussen die niets met de schilderwijk te maken hadden, maar toch op zoek gingen naar de confrontatie. .
Pot, ketel, zwart en zien.
sterker nog! ik heb het al gedaan! allah akbarrrrr!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik kan ook wel een islamitische staat uitroepen in deze straat waar ik leef
en dan
Dat weet ik, jammer dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou nou. Ik denk niet dat oom agent je daarvoor disculpatie zou verlenen. Geweld tegenover spugen is nou niet bepaald proportioneel.
De leuzen en de boodschap wel, maar de mensen zelf niet. Qua beschaafdheid zitten ze op één lijn met de extremisten waar ze tegen demonstreren. Het waren echt niet de beschaafden die we daar zagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daarop reageren met "geen jihad in mijn straat" en "dit is Nederland", bij een de demonstratie waarvoor gewoon een vergunning was, vind ik alleszins beschaafd.
Maar het uitstralingseffect op de demonstratie dan? Blijkbaar zaten er mensen tussen die jouw idee deelden, maar daardoor is er nu het beeld dat die demonstranten agressief zijn. Ze hadden ook gewoon door kunnen lopen ten behoeve van de beeldvorming.quote:
Nee 14-18quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Den Haag heeft 40-45 partijen ofzo?
Wat mijn ideeën zijn, heb jij geen idee van, zul je vast zelf aanvullen in je hoofd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Maar het uitstralingseffect op de demonstratie dan? Blijkbaar zaten er mensen tussen die jouw idee deelden, maar daardoor is er nu het beeld dat die demonstranten agressief zijn. Ze hadden ook gewoon door kunnen lopen ten behoeve van de beeldvorming.
Als er al gespuugd is, wat ik betwijfel.
Als ik er de homohaat en antisemitisme aan toevoeg, weet ik wel wat erger is, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je alleen afvragen wat erger is. Gespuis dat vecht voor het eigen land en cultuur in eigen land, of gespuis dat vecht om eigen cultuur en religie op te dringen in een ander land.
Even denken....
Pot, ketel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij vindt dat normaal gedrag? Dat agressieve gedrag en schreeuwen naar de politie past binnen een "nette demonstratie"?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
10 augustus 2014, de dag dat Nederland werd weggegeven. Zei toch dat het een belanrijke datum voor de geschiedenisboekjes zou worden?
Ben je nu serieus of sarcastisch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Hou het graag realistisch.
Wiens pot wiens ketel? Je probeert mij het gedrag van de "tegendemonstranten" in de schoenen te schuiven. Ik bedank daarvoor.quote:
Neuh, je continu wijzen op het gedrag van de tegendemonstranten terwijl precies hetzelfde gedrag door de pro IS haatbaarden werd geprofileerd wijst op pot ketel gedrag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wiens pot wiens ketel? Je probeert mij het gedrag van de "tegendemonstranten" in de schoenen te schuiven. Ik bedank daarvoor.
Je kan mij alleen verwijten van pot ketel gedrag als ik zou opkomen voor de ISIS demonstratie of de stenengooiers. Ik ben voor beide niet opgekomen, sterker nog heb diverse malen ook deze groepen afgekeurd. Waar is je pot en ketel nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, je continu wijzen op het gedrag van de tegendemonstranten terwijl precies hetzelfde gedrag door de pro IS haatbaarden werd geprofileerd wijst op pot ketel gedrag.
De nazi's vochten ook alleen maar voor het behoud van hun eigen cultuur. Hoe pakte dat ook alweer uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt je alleen afvragen wat erger is. Gespuis dat vecht voor het eigen land en cultuur in eigen land, of gespuis dat vecht om eigen cultuur en religie op te dringen in een ander land.
Even denken....
Het was niet eens het zelfde gedrag, hadden we nu een heel andere discussie gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, je continu wijzen op het gedrag van de tegendemonstranten terwijl precies hetzelfde gedrag door de pro IS haatbaarden werd geprofileerd wijst op pot ketel gedrag.
Je afkeuring jegens de haatbaarden is marginaal in vergelijking met je afkeuring jegens anti gekkies. Ik heb dan ook het donkerbruine vermoeden dat ik weet waar jouw loyaliteit ligt, alleen durf je dat hier niet uit te spreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je kan mij alleen verwijten van pot ketel gedrag als ik zou opkomen voor de ISIS demonstratie of de stenengooiers. Ik ben voor beide niet opgekomen, sterker nog heb diverse malen ook deze groepen afgekeurd. Waar is je pot en ketel nu?
Ah, de godwin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De nazi's vochten ook alleen maar voor het behoud van hun eigen cultuur. Hoe pakte dat ook alweer uit?
Even denken....
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je afkeuring jegens de haatbaarden is marginaal in vergelijking met je afkeuring jegens anti gekkies. Ik heb dan ook het donkerbruine vermoeden dat ik weet waar jouw loyaliteit ligt, alleen durf je dat hier niet uit te spreken.
Nou koos kom er maar in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, de godwin.
Maareh, of je nu nazi's vergelijkt of isis idealen... Wie zaten er ook alweer naast elkaar als we toch gaan godwinnen? 2 extreme partijen die elkaar vonden in een gezamelijke haat: joden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |