quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij krijgt een kater tijdens het drinken, bedoel je?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klein katertje. Maar dat mag op de vrijdag.
(Deze post verwijst dus naar gisteren, de oorzaak van je kater.)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lekker trollen en zuipen, ik heb het leeeeuuuuk.
Gisteren was het ... ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de vrijdag is dat inderdaad leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
(Deze post verwijst dus naar gisteren, de oorzaak van je kater.)
[..]
Gisteren was het ... ?
Kom op Koos, je kunt het.
Gaan we dit nou weer krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien had jij het niet over zuipen moeten hebben, aangezien ik het over een kater had. Maar ik doelde op het trollen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Draai, draai en altijd wijzen naar de ander.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaan we dit nou weer krijgen?![]()
Misschien had jij het niet over zuipen moeten hebben, aangezien ik het over een kater had. Maar ik doelde op het trollen.
Nee, je hebt gelijk. Het is mijn eigen schuld. Ik besef mij blijkbaar onvoldoende dat ik alles uit moet spellen voor bepaalde lieden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Draai, draai en altijd wijzen naar de ander.
Waarom meen je altijd gelijk te moeten hebben? Stel je, je in het dagelijks leven ook zo op?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het is mijn eigen schuld. Ik besef mij blijkbaar onvoldoende dat ik alles uit moet spellen voor bepaalde lieden.
Geef ik je een keer gelijk en erken ik dat het mijn eigen schuld is, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom meen je altijd gelijk te moeten hebben? Stel je, je in het dagelijks leven ook zo op?
En weer dat omdraaien.. "Nee jij!"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef ik je een keer gelijk en erken ik dat het mijn eigen schuld is, is het weer niet goed.
Stel jij je trouwens ook zo op in het dagelijks leven? Bekenden aan de kop blijven zeiken als ze in een jouw ogen verkeerde verwijzing maken? Je zal het vast goed doen in de kroeg met dat gedrag.
Jij ziet er voor jezelf geen probleem in om van iets heel onbenulligs iets heel groots te maken? Ik bedoel, je maakt je nota bene al 5 postings druk om een verkeerde verwijzing van mijn kant. Iets wat, hoe je het ook wendt of keert, totaal niet boeiend is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
En weer dat omdraaien.. "Nee jij!"
Je gezin zal het maar moeilijk hebben (gehad) met je.
Nee, op 't moment dat jij je gelijk niet meer kunt halen in een gesprek is het totaal niet boeiend meer en dient er zo snel mogelijk van gespreksonderwerp veranderd te worden opdat jij weer goed voor de dag denkt te kunnen komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ziet er voor jezelf geen probleem in om van iets heel onbenulligs iets heel groots te maken? Ik bedoel, je maakt je nota bene al 5 postings druk om een verkeerde verwijzing van mijn kant. Iets wat, hoe je het ook wendt of keert, totaal niet boeiend is.
En ik vind jou een schatje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef 2dope het volgende:
Ik vind jullie allebei best vermoeiend eigenlijk.
Volgens mij heb ik al lang en breed toegegeven dat de verwijzing verkeerd was. Ik snap dat foute verwijzingen en wat ik doe in mijn vrije tijd geweldige gespreksonderwerpen zijn, maar op een gegeven moment wilde ik wel weer on-topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, op 't moment dat jij je gelijk niet meer kunt halen in een gesprek is het totaal niet boeiend meer en dient er zo snel mogelijk van gespreksonderwerp veranderd te worden opdat jij weer goed voor de dag denkt te kunnen komen.
Word je daar nou niet moe van?
Soms nemen mensen een forum iets te serieus denk ik.. maar als je het niet serieus neemt is het ook weer niet goed want dan ben je een troll.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef 2dope het volgende:
Ik vind jullie allebei best vermoeiend eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al lang en breed toegegeven dat de verwijzing verkeerd was. Ik snap dat foute verwijzingen en wat ik doe in mijn vrije tijd geweldige gespreksonderwerpen zijn, maar op een gegeven moment wilde ik wel weer on-topic.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaan we dit nou weer krijgen?![]()
Misschien had jij het niet over zuipen moeten hebben, aangezien ik het over een kater had. Maar ik doelde op het trollen.
Je hebt helemaal niets toegegeven, je bent weer aan het draaien, wijzen en beledigen geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het is mijn eigen schuld. Ik besef mij blijkbaar onvoldoende dat ik alles uit moet spellen voor bepaalde lieden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht. Wat ben je toch ook een eenvoudige pannenkoek.
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt helemaal niets toegegeven, je bent weer aan het draaien, wijzen en beledigen geweest.
Nogmaals, in je eigen woorden:
[..]
[..]
Waarmee ik dus erken dat de verwijzing fout is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoel, je maakt je nota bene al 5 postings druk om een verkeerde verwijzing van mijn kant.
Dus verpakt in een verwijt kun je, je ongelijk wél toegeven! Bravo!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Waarmee ik dus erken dat de verwijzing fout is.
Je hebt de discussie over de verwijzing naar een avondje stappen gewonnen, in een topic over een protest tegen IS. Hulde!
quote:De niet integreerbare Marokkaanse gemeenschap in Amsterdam die letterlijk de straten met homoseksuelen schoonvegen omdat dit niet in hun cultuur past, kunnen wij eigenlijk best ergens begrijpen. Ondanks dat wij zijn tegen iedere vorm van geweld zijn! Homoseksualiteit is niet iets wat wij toejuichen maar verwerpen omdat wij net als het CDA en de Christenunie het gezin zien als basis van een gezonde volksgemeenschap en wij willen dan ook dat het homohuwelijk zo snel mogelijk wordt teruggedraaid.
sjiieten he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef Joanne35 het volgende:
Soms heb ik het idee dat dit allemaal 1 grote klucht is. Meneer Constant Kusters van de NVU die nu tegen de islam wil protesteren in de Schilderswijk liep in 2006 nog Hezbollah te verheerlijken als "mede-strijders" tegen het zionisme.
Oh, en hier nog een juweeltje van zijn hand: Wilders zijn zionistische wortels.
[..]
Dat is best wel jokkenbrokken wat je hier doet, want je haalde in eerdere delen de (grote) pro gaza demonstratie's aan en de "isis" vlaggen die daar door enkelen werden gevoerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zolang ze zich aan de regels houden, volmondig ja.
Grove onzin, de politie komt er erg veel zelfs, zoveel in de afgelopen 2 jaar dat de criminaliteits cijfers hard de betere kant op gaan. Er is nog veel werk te verzetten, ze zijn er nog lang niet, het is nogsteeds geen geweldige buurt, maar het beeld dat die wijk steeds verder afzakt en de politie er amper meer durft te komen is gewoon een leugen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je helaas wel. het Stormfront tuig zijn voor 90% ongevaarlijke meelopers en 10% is harde kern. Ze pakken 1 man en dat is helaas een naar incident wat uiteaard flink bestraft moet worden.
De Haagse Schildeswijk is een komplete wijk war langzamerhand veranderd in een banlieue waar straks de politie ook niet meer durft te komen. En zo zijn er nog een paar wijken. En dat zij GEEN incidenten meer...
Kom dan ook maar eens met een goede bron voor dat gespuug. Je vraagt het aan de lopende band aan anderen, maar zelf kom je niet verder dan ik weet het uit eerste hand.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb me altijd gewoon aan de feiten gehouden zoals ze zijn, in tegenstelling tot vele anderen, ik ga niet in allerlei bochten wringen om overal mijn gelijk te zoeken.
En geloof me, degene die naar mij spuugt, al is het midden in de schilderswijk, gaat met de ambulance mee.
Die groep bestond uit haatbaardjes en hangjongerentuig en die mogen allemaal fiks aangepakt worden van me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mag de camera ook even de andere kant op? Waar bestond de groep stenengooiers uit en de groep pro-isis demonstranten?
Daar zaten twijfelachtige haatbaarden tussen die niets met de schilderwijk te maken hadden, maar toch op zoek gingen naar de confrontatie. .
Pot, ketel, zwart en zien.
Tuurlijk, want geen conflicten toelaten is echt iets heel erg onnederlands.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
10 augustus 2014, de dag dat Nederland werd weggegeven. Zei toch dat het een belanrijke datum voor de geschiedenisboekjes zou worden?
Die demonstratie was in oorsprong niet extreem rechts, dat kan je nalezen op hun facebook pagina.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Die groep bestond uit haatbaardjes en hangjongerentuig en die mogen allemaal fiks aangepakt worden van me.
Waarom blijft het dit isis vs extreem rechts, gewoon simpelweg zeggen dat het beide tuig is en op moet rotten is niet mogelijk ofzo?
Niet mee eens, ik schrijf nadrukkelijk 'aan de regels houden'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is best wel jokkenbrokken wat je hier doet, want je haalde in eerdere delen de (grote) pro gaza demonstratie's aan en de "isis" vlaggen die daar door enkelen werden gevoerd.
Dat is zo 1 op 1 te vergelijken met deze demo waar prinsenvlaggen en vlaams belang vlaggen werden gevoerd, in verhouding een heel stuk meer trouwens(wat waren het bij die grote demo's een handjevol op duizenden mensen dan waren het hier meer dan een handjevol op 200 mensen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |