dat zat ik ook al te lezen maar word er niet wijzer van, easykey intikken op google heeft ook niet echt nuttige resultaten..quote:
volgens mij is dat automatisch dat internet bankieren maar ok dat weet ik ook niet zeker..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je ook geen gebruik maken van iDEAL.
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
"AfterPay voert voor // het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij // betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van ¤ 300,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van ¤ 500,00."
De neuk is een digitale acceptgiro :s
Hoe hou ik de gemiddelde FOK!er bezig?!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet haast wel. Of dit is een topic uit, wat? 2005?
Het is vrijwel gelijk aan internetbankieren. Kan je dat niet, dan kun je ook geen betalingen met iDEAL doen. Zul je eerst internetbankieren aan moeten vragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
volgens mij is dat automatisch dat internet bankieren maar ok dat weet ik ook niet zeker..
Maar hoe zet je daar je handtekening dan op, kan toch nooit veilig zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.
Dacht dat "kan je internetbankierne" bedoeld was als of ik dat 'kan', niet of dat geactiveerd is op mijn rekening oid. Heb het nognooit gedaan iig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is vrijwel gelijk aan internetbankieren. Kan je dat niet, dan kun je ook geen betalingen met iDEAL doen. Zul je eerst internetbankieren aan moeten vragen.
Dan ga je dat proberen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht dat "kan je internetbankierne" bedoeld was als of ik dat 'kan', niet of dat geactiveerd is op mijn rekening oid. Heb het nognooit gedaan iig.
Met jouw hoofd rondlopen is ook niet veilig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar hoe zet je daar je handtekening dan op, kan toch nooit veilig zijn...
Okay, zodat jij het begrijptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja leuk dat jullie vandaag denken dat dit onz is maar kom me helpen of rot een eind op sneu kutvolk.
Kan ik dit topic nomineren voor een prijs of iets dergelijks?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Even vraagje want ik wil een step kopen, al een lange tijd.. ondanks dat ik er wss toch nog ff niet op kan rijden maar dat terzijde (medische sitautie) maar heb eindelijk een gevonden die te bestellen is via een sport winkel online want alle andere waren nooit leverbaar..
Maar er zijn alleen opties te betalen via giftcoupons, credit card, cheque, afterpay (geen id wat dat is) en ideal.
Nu hebi k al een tijd hier een apparaatje liggen genaamd easykey van de frieslandbank, geen idee of dat nog werkt want het is nu rabobank etc..
Maar als ik ideal wil betalen kan dat dan met die easy key?
snap er geen zak van.
Je bent te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Kan ik dit topic nomineren voor een prijs of iets dergelijks?![]()
![]()
Dan nog moet die het via internetbankieren betalenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.
Na het is beter voor de verkoper, niet voor de koper. Voor de koper is een Credit Card een betere oplossing. Je bent veel beter beschermtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind ideal nou juist zo héérlijk simpelEcht eh...ideal.
Ja zat hier net ook al aan te denken, dat zal wel makkelijker zijn toch wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef dolf1010 het volgende:
1. Ga naar je bank ( je geeft aan dat je rabobank hebt?)
2. Vraag om een reader.
3. vraag of internetbankieren is geactiveerd op je rekening
4. zo ja, ga naar huis met de reader.
5. selecteer ideal en VOLG DE STAPPEN OP JE BEELDSCHERM.
simpeler dan dit kan ik het niet uitleggen...
Ik hoef het ook niet te hebben want heb wel een fiets maar het is goed als sporttuig, net als skeelers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gelukkig hoef je geen step te hebben om naar de bank te gaan
Spreek je dit trouwens uit als ideaal, of als I - deal (engels)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind ideal nou juist zo héérlijk simpelEcht eh...ideal.
Dat laatste dacht ik. Je kan altijd even bij je bank binnen lopen en om hulp vragen. Het is niet moeilijker dan een fokaccount openen, echtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Spreek je dit trouwens uit als ideaal, of als I - deal (engels)?
troller de trollquote:
ja ik loop morgen wel naar binnen heb toch een hele waslijts aan dingen die ik doen moet.. sighquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik. Je kan altijd even bij je bank binnen lopen en om hulp vragen. Het is niet moeilijker dan een fokaccount openen, echt
Vervelende troll ben je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik loop morgen wel naar binnen heb toch een hele waslijts aan dingen die ik doen moet.. sigh
ik dacht iig dat het ideaal was (de naam, zo sprak ik het iig uit)
kan het wel waarderen, sowieso mensen die dit soort meuk serieus gaan nemenquote:
Joh tief op met je alu hoedje, ik ben vrijdenker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef hoink581 het volgende:
En dan werkt het zijn van een onafhankelijk denkend alu-hoedje opeens tegen je.
Met electro hipsters bedoel je 99,8% van de huidige bevolking die op enige wijze functioneert?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry hoor dat ik niet zo'n fantastische electro hipster ben als jullie.
So be it.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:46 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Met electro hipsters bedoel je 99,8% van de huidige bevolking die op enige wijze functioneert?
Je hebt geen idee wat voor getal je uit je mouw schudt, want ik kan je verzekeren dat een schrikbarend deel van de Nederlanders niet eens op FOK! zou kunnen komen, laat staan kan internetbankieren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:46 schreef Joeri. het volgende:
Met electro hipsters bedoel je 99,8% van de huidige bevolking die op enige wijze functioneert?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh tief op met je alu hoedje, ik ben vrijdenker.
En alle makkelijker infantielen hier die troll roepen, ik ben serieus ik doe nooit aan internet bankieren en dan loop je soms tegen dit soort dingen aan.
Ik denk dat 'dat schrikbarende deel van de Nederlandse bevolking' niet echt goed meer kunnen functioneren in deze (huidige Nederlandse) samenleving. En 99,8% is natuurlijk wat overdreven, net als zijn 'hipster' - wat vooral staat andersdenkenden/-doeners.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor getal je uit je mouw schudt, want ik kan je verzekeren dat een schrikbarend deel van de Nederlanders niet eens op FOK! zou kunnen komen, laat staan kan internetbankieren.
Toen ik bij het UWV werkte, kwam ik inderdaad veel meer analfabeten en digibeten tegen dan ik verwachttequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt geen idee wat voor getal je uit je mouw schudt, want ik kan je verzekeren dat een schrikbarend deel van de Nederlanders niet eens op FOK! zou kunnen komen, laat staan kan internetbankieren.
Daarom helpt de nieuwe generatie de oude.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De afgrond in ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Daarom helpt de nieuwe generatie de oude.
Zal nooit gebeurenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De afgrond in ja.
"oh het is zo makkelijk je hoeft zelf niks meer te doen/leren/redeneren" tot de electronica weg valt van de wereld en iedereen gehandicapped is omdat ze altijd electronica alles hebben laten doen.
newsflash, de mijnen in africa waar al die mineralen uit komen waar china en frankrijk hun monopolie op hebben en alle techonlogie van gemaakt wordt zijn aan het leegraken, sneller dan de olievoorraden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren![]()
Maarja terugkomend op jouw vraag, koop die step met giftcoupons.
Potdorie, ik zie dat ik TS in januari van dit jaar al geadviseerd heb een keer te oefenen met internetbankieren, en nou weet hij nog niet hoe dat moet....quote:
Electrohipster.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry hoor dat ik niet zo'n fantastische electro hipster ben als jullie.
In het ziekenhuis lieten we mensen van te voren een korte vragenlijst invullen. Dat kon via internet, of anders bij ons in de wachtruimte waar voor dat doel twee computers staan. Volgens de IT-afdeling zou zo'n 10% van de mensen het niet thuis kunnen doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef hugecooll het volgende:
Toen ik bij het UWV werkte, kwam ik inderdaad veel meer analfabeten en digibeten tegen dan ik verwachtte
Bekend verhaal iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het ziekenhuis lieten we mensen van te voren een korte vragenlijst invullen. Dat kon via internet, of anders bij ons in de wachtruimte waar voor dat doel twee computers staan. Volgens de IT-afdeling zou zo'n 10% van de mensen het niet thuis kunnen doen.
Op sommige dagen was dat eerder 70%. Een ziekenhuis heeft vaak een wat oudere populatie, maar ik heb ook mensen in de 30 triomfantelijk horen zeggen dat ze geen computer thuis hadden. En mensen die weigerden achter de computer in de wachtruimte te gaan zitten met een blik in de ogen alsof ze ervan overtuigd waren dat het futuristische ding zou ontploffen als ze iets fout zouden doen.
Maar ook dametjes van 80+ die zonder problemen zelf alles invulden achter de pc![]()
Ik weet niet of mensen te lui zijn, maar ik heb wel de meest bizarre excusen horen langskomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:54 schreef hugecooll het volgende:
Bekend verhaal iddHoewel ik soms ook het idee had dat ze gewoon te lui waren om die shit zelf in te vullen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen te lui zijn, maar ik heb wel de meest bizarre excusen horen langskomen
De mooiste was van een vrouw die zei dat ze geen emailadres had, omdat de politie haar gebruik van een emailadres had verboden, omdat haar ex haar had lastig gevallen op haar emailadres.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |