dat zat ik ook al te lezen maar word er niet wijzer van, easykey intikken op google heeft ook niet echt nuttige resultaten..quote:
volgens mij is dat automatisch dat internet bankieren maar ok dat weet ik ook niet zeker..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je ook geen gebruik maken van iDEAL.
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
"AfterPay voert voor // het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij // betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van ¤ 300,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van ¤ 500,00."
De neuk is een digitale acceptgiro :s
Hoe hou ik de gemiddelde FOK!er bezig?!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet haast wel. Of dit is een topic uit, wat? 2005?
Het is vrijwel gelijk aan internetbankieren. Kan je dat niet, dan kun je ook geen betalingen met iDEAL doen. Zul je eerst internetbankieren aan moeten vragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
volgens mij is dat automatisch dat internet bankieren maar ok dat weet ik ook niet zeker..
Maar hoe zet je daar je handtekening dan op, kan toch nooit veilig zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.
Dacht dat "kan je internetbankierne" bedoeld was als of ik dat 'kan', niet of dat geactiveerd is op mijn rekening oid. Heb het nognooit gedaan iig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is vrijwel gelijk aan internetbankieren. Kan je dat niet, dan kun je ook geen betalingen met iDEAL doen. Zul je eerst internetbankieren aan moeten vragen.
Dan ga je dat proberen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht dat "kan je internetbankierne" bedoeld was als of ik dat 'kan', niet of dat geactiveerd is op mijn rekening oid. Heb het nognooit gedaan iig.
Met jouw hoofd rondlopen is ook niet veilig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar hoe zet je daar je handtekening dan op, kan toch nooit veilig zijn...
Okay, zodat jij het begrijptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja leuk dat jullie vandaag denken dat dit onz is maar kom me helpen of rot een eind op sneu kutvolk.
Kan ik dit topic nomineren voor een prijs of iets dergelijks?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Even vraagje want ik wil een step kopen, al een lange tijd.. ondanks dat ik er wss toch nog ff niet op kan rijden maar dat terzijde (medische sitautie) maar heb eindelijk een gevonden die te bestellen is via een sport winkel online want alle andere waren nooit leverbaar..
Maar er zijn alleen opties te betalen via giftcoupons, credit card, cheque, afterpay (geen id wat dat is) en ideal.
Nu hebi k al een tijd hier een apparaatje liggen genaamd easykey van de frieslandbank, geen idee of dat nog werkt want het is nu rabobank etc..
Maar als ik ideal wil betalen kan dat dan met die easy key?
snap er geen zak van.
Je bent te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Kan ik dit topic nomineren voor een prijs of iets dergelijks?![]()
![]()
Dan nog moet die het via internetbankieren betalenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een acceptgiro, maar dan in je mailbox i.p.v op papier. Gawd onder welke steen leef jij.
Na het is beter voor de verkoper, niet voor de koper. Voor de koper is een Credit Card een betere oplossing. Je bent veel beter beschermtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind ideal nou juist zo héérlijk simpelEcht eh...ideal.
Ja zat hier net ook al aan te denken, dat zal wel makkelijker zijn toch wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef dolf1010 het volgende:
1. Ga naar je bank ( je geeft aan dat je rabobank hebt?)
2. Vraag om een reader.
3. vraag of internetbankieren is geactiveerd op je rekening
4. zo ja, ga naar huis met de reader.
5. selecteer ideal en VOLG DE STAPPEN OP JE BEELDSCHERM.
simpeler dan dit kan ik het niet uitleggen...
Ik hoef het ook niet te hebben want heb wel een fiets maar het is goed als sporttuig, net als skeelers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gelukkig hoef je geen step te hebben om naar de bank te gaan
Spreek je dit trouwens uit als ideaal, of als I - deal (engels)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind ideal nou juist zo héérlijk simpelEcht eh...ideal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |