Huh? Doe gewoon betalen met ideal en het pakketje ligt morgenochtend op de mat?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja kom er maar in met je 'schuld van de rabobank plaatjes' van mij mag je.
Bestel je een game via yourgamezone, heb je giro's nodig van de rabobank omdat ze alles hebben overgenomen van de frieslandbank, maar duurt het opsturen van die giro's eeuwen omdat ze ze gewoonweg niet op sturen tot 3 x toe opnieuw laten sturen, dus 32894238934789 jaar later is je bestelling op yourgamezone natuurlijk verlopen maar de giros wel verstuurd, nu maar hopen dat ze daar begrip hebben en gewoon het spel versturen ipv mn geld weer terug sturen en alles overnieuw laten beginnen.
Maar wat krijg ik toch een fucking hersenbloeding van die kankerbank.
Tis maar goed dat ik verder mn papieren niet zelf hoef te regelen want ik was allang geflipt en had die hele bank van binnen uit naar buiten getrapt.
Dit dus .... eigen schuld van TS, dat hij nog in de steentijd bivakkeert.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ooit van internetbankieren gehoord?
Dus je hébt al betaald?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon het spel versturen ipv mn geld weer terug sturen en alles overnieuw laten beginnen.
.
Doe ik niet aan. punt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Neej jong daar zit big farma achter en de NSA in, daar doet Baaj niet aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Eigen schuld, get with the program. Als je met paard en wagen over de snelweg gaat rijden wordt je waarschijnlijk ook aangereden.quote:
Niet janken dan randdebielquote:
Zeik dan niet, want aangezien wil jij geen gebruik maken van een verbeterde en snellere betalingsoverdracht.quote:
Mooi gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eigen schuld, get with the program. Als je met paard en wagen over de snelweg gaat rijden wordt je waarschijnlijk ook aangereden.
Sorryquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |