Huh? Doe gewoon betalen met ideal en het pakketje ligt morgenochtend op de mat?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja kom er maar in met je 'schuld van de rabobank plaatjes' van mij mag je.
Bestel je een game via yourgamezone, heb je giro's nodig van de rabobank omdat ze alles hebben overgenomen van de frieslandbank, maar duurt het opsturen van die giro's eeuwen omdat ze ze gewoonweg niet op sturen tot 3 x toe opnieuw laten sturen, dus 32894238934789 jaar later is je bestelling op yourgamezone natuurlijk verlopen maar de giros wel verstuurd, nu maar hopen dat ze daar begrip hebben en gewoon het spel versturen ipv mn geld weer terug sturen en alles overnieuw laten beginnen.
Maar wat krijg ik toch een fucking hersenbloeding van die kankerbank.
Tis maar goed dat ik verder mn papieren niet zelf hoef te regelen want ik was allang geflipt en had die hele bank van binnen uit naar buiten getrapt.
Dit dus .... eigen schuld van TS, dat hij nog in de steentijd bivakkeert.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ooit van internetbankieren gehoord?
Dus je hébt al betaald?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon het spel versturen ipv mn geld weer terug sturen en alles overnieuw laten beginnen.
.
Doe ik niet aan. punt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Neej jong daar zit big farma achter en de NSA in, daar doet Baaj niet aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Eigen schuld, get with the program. Als je met paard en wagen over de snelweg gaat rijden wordt je waarschijnlijk ook aangereden.quote:
Niet janken dan randdebielquote:
Zeik dan niet, want aangezien wil jij geen gebruik maken van een verbeterde en snellere betalingsoverdracht.quote:
Mooi gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eigen schuld, get with the program. Als je met paard en wagen over de snelweg gaat rijden wordt je waarschijnlijk ook aangereden.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar betalen de Grieken hun schuld mee terug?Zou grappig geweest zijn als ze daadwerkelijk schulden af betaalden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is nu ook best wel grappigquote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou grappig geweest zijn als ze daadwerkelijk schulden af betaalden.
Verwacht, gezien je topic van eerderquote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is nu ook best wel grappig
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwacht, gezien je topic van eerder
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
wat krijg ik toch een fucking hersenbloeding van die kankerbank.
Onveilig?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik doe niet aan internetbankieren omdat het onveilig is, zelfde reden dat ik geen mobiel heb. Nu blij?
Wat is er nu zo moeilijk bij de kutrabobank om iets op te sturen, tot 3 maal toe falen ze daarin waar mensen door in de problemen komen.
Ik wil je niet uit je droom halen maar ik denk niet dat ze iemand gaan volgen die nog niet eens een meisje in bed kan krijgenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik doe niet aan internetbankieren omdat het onveilig is, zelfde reden dat ik geen mobiel heb. Nu blij?
Wat is er nu zo moeilijk bij de kutrabobank om iets op te sturen, tot 3 maal toe falen ze daarin waar mensen door in de problemen komen.
Bekijk het eens van de andere kant. Misschien voelt de Rabobank zich wel in het ooitje genomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Al overwogen fok! bij het lijstje te voegen?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Of PayPal?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dus omdat jij gebruik wil maken van een dienst die overbodig is geworden en al lang niet meer door iedereen geaccepteerd wordt is het de schuld van diegene die een betere dienst aanbiedt?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar betalen de Grieken hun schuld mee terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe makkelijk identiteitsfraude is? En hoe simpel ze je hele bankrekening kunnen plunderen vanuit het oostblok via internetbankieren? :/quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind ook niet iedere ontwikkeling even fantastisch maar internetbankieren vind ik toch wel een hele uitkomst in vergelijking met dat gezeik met acceptgiro's.
Ik daag ze uit om het bij mij te proberen. Lukt ze niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk identiteitsfraude is? En hoe simpel ze je hele bankrekening kunnen plunderen vanuit het oostblok via internetbankieren? :/
Weet je hoe heerlijk het is om een gezond verstand te hebben en dat te kunnen gebruiken?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk identiteitsfraude is? En hoe simpel ze je hele bankrekening kunnen plunderen vanuit het oostblok via internetbankieren? :/
Ik neem altijd de veiligheidsvoorschriften van de bank in acht en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij is het best veilig hoor als je maar je gezonde verstand gebruikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gezien de vele topics en comments van de desbetreffende TS lijkt het me dan ook heel verstandig niet aan internetbankieren te doen als het enige wat je nodig lijkt te hebben, gezond verstand is.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik neem altijd de veiligheidsvoorschriften van de bank in acht en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij is het best veilig hoor als je maar je gezonde verstand gebruikt.
Volgens mij internet bankier ik sowieso al 10 jaar. Enige fraude die bij mij is gepleegd is met een hergeprogrammeerde pin automaat in een computerwinkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hipster, jij was al gehandicapt voor de zonnestormquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Watever, wacht maar tot er een zonnestorm komt en jullie allemaal gehandicapt maakt.
Fucking hellquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Watever, wacht maar tot er een zonnestorm komt en jullie allemaal gehandicapt maakt.
Ik ken jouw situatie, uit je eigen topics.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal een probleem want rekeningen, gegevens en noem het maar op bestaan tegenwoordig vrijwel uitsluitend op de computer.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat was vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoe denk jij nog gebruik te maken van je bankrekening met giro's als de rabo kreupel is? Zelfde schuitje, maatquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
En jij denkt dat je dan nog kan pinnen of überhaupt nog iets kunt kopen in de winkel?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Daarom zijn talloze Nederlanders hier al slachtoffer van.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou precies, tis gewoon gestoord..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal een probleem want rekeningen, gegevens en noem het maar op bestaan tegenwoordig vrijwel uitsluitend op de computer.
Geloof je Van Dale ook niet meer?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef BaajGuardian het volgende:
rot eens op met het geridiculiseer, waarom moet ik meteen in 'illuminati' geloven als ik gewoonweg internetbankieren niet veilig vind. suckels.
Een interessante kwestie, wat zou er gebeuren als technologie wegvalt? Maar goed er zal wel wat tegen te vinden zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal een probleem want rekeningen, gegevens en noem het maar op bestaan tegenwoordig vrijwel uitsluitend op de computer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
Nouwénquote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Inmiddels zijn wel al een paar uur verder hè
hmmm... ik heb er even geen tijd voor om het op te zoeken, maar Jeremy Clarkson heeft ooit op TV zijn gegevens getoond en gezegd dat het toch niet zou lukken om daar misbruik van te maken. Dat is toen nogal tegengevallen. Voor Clarkson. Zal vanavond eens proberen te googlen (wellicht heb je er zelf even tijd voor)quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik daag ze uit om het bij mij te proberen. Lukt ze niet.
Ik ga dan ook geen privé info doorspelen naar het publiek. Dat zie ik niet zo zitten. En is natuurlijk ook een beetje zorgvuldig met je gegevens en je pc omgaan om het hackers zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
hmmm... ik heb er even geen tijd voor om het op te zoeken, maar Jeremy Clarkson heeft ooit op TV zijn gegevens getoond en gezegd dat het toch niet zou lukken om daar misbruik van te maken. Dat is toen nogal tegengevallen. Voor Clarkson. Zal vanavond eens proberen te googlen (wellicht heb je er zelf even tijd voor)
die zij juist het gevaarlijkstquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit je droom halen maar ik denk niet dat ze iemand gaan volgen die nog niet eens een meisje in bed kan krijgen
Dan graaf ik mijn baartje zilver wel weer op die ik verborgen heb. Of dacht je dat de euro of welke praktisch totaal digitaal werkende munt dan ook nog een balhaar waard is nadat de ICT systemen en de productie economie in vlammen op is gegaan bij een eventuele zonnestormpoolverwisselmeteorietopjehoofd ding?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
kusje terug jij bent de enige liefje in deze topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan graaf ik mijn baartje zilver wel weer op die ik verborgen heb. Of dacht je dat de euro of welke praktisch totaal digitaal werkende munt dan ook nog een balhaar waard is nadat de ICT systemen en de productie economie in vlammen op is gegaan bij een eventuele zonnestormpoolverwisselmeteorietopjehoofd ding?.
kusje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |