Weet je hoe heerlijk het is om een gezond verstand te hebben en dat te kunnen gebruiken?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk identiteitsfraude is? En hoe simpel ze je hele bankrekening kunnen plunderen vanuit het oostblok via internetbankieren? :/
Ik neem altijd de veiligheidsvoorschriften van de bank in acht en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij is het best veilig hoor als je maar je gezonde verstand gebruikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk identiteitsfraude is? En hoe simpel ze je hele bankrekening kunnen plunderen vanuit het oostblok via internetbankieren? :/
Gezien de vele topics en comments van de desbetreffende TS lijkt het me dan ook heel verstandig niet aan internetbankieren te doen als het enige wat je nodig lijkt te hebben, gezond verstand is.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik neem altijd de veiligheidsvoorschriften van de bank in acht en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij is het best veilig hoor als je maar je gezonde verstand gebruikt.
Volgens mij internet bankier ik sowieso al 10 jaar. Enige fraude die bij mij is gepleegd is met een hergeprogrammeerde pin automaat in een computerwinkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hipster, jij was al gehandicapt voor de zonnestormquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Watever, wacht maar tot er een zonnestorm komt en jullie allemaal gehandicapt maakt.
Fucking hellquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Watever, wacht maar tot er een zonnestorm komt en jullie allemaal gehandicapt maakt.
Ik ken jouw situatie, uit je eigen topics.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal een probleem want rekeningen, gegevens en noem het maar op bestaan tegenwoordig vrijwel uitsluitend op de computer.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat was vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoe denk jij nog gebruik te maken van je bankrekening met giro's als de rabo kreupel is? Zelfde schuitje, maatquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
En jij denkt dat je dan nog kan pinnen of überhaupt nog iets kunt kopen in de winkel?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Daarom zijn talloze Nederlanders hier al slachtoffer van.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou precies, tis gewoon gestoord..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal een probleem want rekeningen, gegevens en noem het maar op bestaan tegenwoordig vrijwel uitsluitend op de computer.
Geloof je Van Dale ook niet meer?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef BaajGuardian het volgende:
rot eens op met het geridiculiseer, waarom moet ik meteen in 'illuminati' geloven als ik gewoonweg internetbankieren niet veilig vind. suckels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |